Man met bijna stijve in de sauna

15-05-2010 12:39 581 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een goede vriendin en ik zijn van de week een dagje welness-en. De sauna lijkt leeg dus wij er in. Er zit een man in, jaar of 30. Oh, ok, maakt niet. Wij er bij. Af en toe kijk je toch onvermijdelijk naar elkaar. Toen wij naar binnen gingen had hij een penis in normale stand. Naar verloop van tijd zie ik dat zijn vel naar achter is geschoven en z'n eikel bloot is komen te staan en z'n penis is bijna stijf geworden... We laten ons niet afschriken of wegjagen. Maar toch, had ik er iets van moeten zeggen, tegen hem, tegen de receptie?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maat 36 trouwens. Nu nog even hetzelfde melden op een topic over Jan Smit en op een topic over de situatie in het Midden Oosten en ik mag in een harembroek lopen.
Alle reacties Link kopieren
Strengere controle. Ik heb ook al eens 2 seksende mensen daar gezien, gewoon op een zaterdagmiddag. In de sauna's hier in de buurt hoef je dat écht niet te proberen.
Alle reacties Link kopieren
De sauna's waar ik kom zie ik dat ook echt nooit! Te erg.



Ik ga naar thermen sauna's, blijswijk ben ik geweest, veluwse bron. Allemaal geen probleem met seksende mensen of stijven.



Mannen weren vind ik geen oplossing. Er zijn genoeg (single) mannen die wel weten wat leuk naar de sauna gaan is.

Gewoon lik op stuk beleid op mensen die zich er niet aan houden en de lol is er dan al snel vanaf hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertuu schreef op 04 juni 2010 @ 22:46:

Ik heb maat 36 trouwens. Nu nog even hetzelfde melden op een topic over Jan Smit en op een topic over de situatie in het Midden Oosten en ik mag in een harembroek lopen. ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Zinderend schreef op 04 juni 2010 @ 22:33:

[...]



Lekker lullig voor het gros van de alleenstaande mannen wat zich wél normaal weet te gedragen in een sauna.



Slechte verpesten het voor de goede, maar als je een betere oplossing weet, shoot
Alle reacties Link kopieren
Oke, het voorbeeld van Quatro lijkt me helder, mannen die zich afrukken op blote vrouwen in een sauna. "Netjes" onder de handdoek maar het kwam behoorlijk intimiderend over begrijp ik (zo zou ik het ook ervaren.)



Maar ik begrijp uit de reacties van Zinderend en Q dat het niet raar is, een rukkende stiekemerd achter een handdoek in een sauna?
quote:Jaschenca schreef op 05 juni 2010 @ 00:58:

Oke, het voorbeeld van Quatro lijkt me helder, mannen die zich afrukken op blote vrouwen in een sauna. "Netjes" onder de handdoek maar het kwam behoorlijk intimiderend over begrijp ik (zo zou ik het ook ervaren.)



Maar ik begrijp uit de reacties van Zinderend en Q dat het niet raar is, een rukkende stiekemerd achter een handdoek in een sauna?Wat mij betreft is dat heel raar. Ik heb het in elk geval nog nooit gezien, en ik kom toch vrij regelmatig in de sauna of op een naturistenterrein. Ik zou zo iemand dan ook onmiddellijk melden bij het personeel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jaschenca schreef op 05 juni 2010 @ 00:58:

Maar ik begrijp uit de reacties van Zinderend en Q dat het niet raar is, een rukkende stiekemerd achter een handdoek in een sauna?









Kun je even quoten uit welke reacties van mij je dat haalt? Dan pas ik ze even aan!
Alle reacties Link kopieren
Er wordt nu werkelijk al 4 weken lang 'geforumd' over die man met lichte erectie in de sauna??

Sjeem, die vent wordt beroemd!
Dat grotere (mega) sauna/thermen bedrijven eerder ook het risico lopen om een aantal vreemde/ongewenste mannen of stelletjes binnen te krijgen is helaas een feit. Gelukkig komt het (heel) weinig voor. Helaas is er wel het beeld van eigen constatering en reacties die ik van anderen las of hoorde, dat het in minstens 50% van die weinige gevallen, mannen betreft die een directe of indirecte origine hebben in een cultuur/religie waar het ongebruikelijk of verboden is om gemengd (openbaar) te badderen, sauneren. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat andere gevallen die het beeld zouden veranderen, mij niet bekend zijn. Overigens zijn er in Elysium al de nodige camera's en zou ik gewoon meteen een melding doen bij het personeel of iemand direkt aanspreken op zijn ongewenste gedrag.

Een van de hoofd-huisregels bij de sauna/thermen bedrijven is: "Gewenste en ongewenste intimiteiten zijn niet toegestaan" en deze regel is toch duidelijk genoeg!!!

Over het weren van mannen alleen kan ik duidelijk zijn: volstrekte onzin, want dan zouden 99,9% van de alleengaande mannen die zich geheel normaal en fatsoenlijk gedragen in een sauna de dupe zijn. En wat als een man alleen heeft afgesproken met een vrouw of andere mensen bijvoorbeeld? En hij wel eerst alleen arriveert?
Alle reacties Link kopieren
quote:quattro35 schreef op 04 juni 2010 @ 22:32:

Vriendin van mij was recent op een zaterdagavond (samen met een andere vrouw) in Elysium, ze had een paar masturberende mannen gezien (achter handdoek), en met stijve onder de douche etc.

Is blijkbaar een tijdstip voor een bepaald publiek (single mannen) die vrouwen komen kijken, ze baalde er van, en komt er niet meer.



Meer (camera) toezicht zou een oplossing kunnen zijn, of een beleid dat single mannen niet binnen mogen.



Je kan ook gescheiden sauna's maken, maandag gaan de moslims, dinsdag de single dames , woensdag de single mannen, de boeren op zaterdag etc.etc.

Ben benieuwd trouwens hoe je aan een man kan zien dat hij single is, of kan jij dat ook aan z'n stijve zien?
Alle reacties Link kopieren
quote:jaja8080 schreef op 08 juni 2010 @ 13:25:



Ben benieuwd trouwens hoe je aan een man kan zien dat hij single is, of kan jij dat ook aan z'n stijve zien?Alleen als je 'm heel nadrukkelijk bestudeert.
Alle reacties Link kopieren
Single mannen trekken zonder trouwring of hebben daar geen afdruk van op hun vinger

Toch wel jammer dat er geen beeldmatriaal is van die half stijve, want het moet toch wel een heel bijzondere lul zijn geweest
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heb ik 'm gezien



Alle reacties Link kopieren
pfff misschien was het wel een verschrikkelijke dikke besneden vleeslul. Vandaar de eikel bloot, en is TO alleen die kleine erwtjes gewend die je regelmatig bij te dikke mannen in de sauna ziet.



Als je nou de volgende keer een "stijve" ziet vraag je gewoon even aan die man of hij van JOU opgewonden wordt.
Alle reacties Link kopieren
quote:quattro35 schreef op 04 juni 2010 @ 22:32:

Vriendin van mij was recent op een zaterdagavond (samen met een andere vrouw) in Elysium, ze had een paar masturberende mannen gezien (achter handdoek), en met stijve onder de douche etc.

Is blijkbaar een tijdstip voor een bepaald publiek (single mannen) die vrouwen komen kijken, ze baalde er van, en komt er niet meer.



Meer (camera) toezicht zou een oplossing kunnen zijn, of een beleid dat single mannen niet binnen mogen.



Elysium hangt al vol met camera's.

Weet overigens wel van enkele mannen dat ze de zaterdagavond de ideale avond vinden om in het Elysium vrouwen te versieren. Weten ze precies wat voor vlees ze in de kuip hebben.

Ze jagen daar op alleenstaande dames en vriendinnengroepjes....die vervolgens thuis tegen hun vriend zeggen dat ze er eigenlijk niet van gediend waren. (maar niet vertellen dat die man wel erg lekker kon zoenen en masseren )

Een kennisje van me hier in Enschede liet zich in de sauna ook door een wildvreemde man "masseren". En dan hebben we het niet over gewoon op de massagetafel. En dan thuis vertellen dat het haar zomaar overkwam hahaha ...vreemd dat haar vriend er niet zo van gecharmeerd was.... ;-);-)
Alle reacties Link kopieren
Tjongejongejonge zeg.....waar gaat dit allemaal over....waarom is iedereen zo allergisch voor de aanblik van (half)stijve piemels....? Je hoeft toch niet te kijken.... en je kunt het ook als compliment beschouwen. Blijkbaar vind iemand je aantrekkelijk. Zolang hij je niet lastigvalt (als je dat niet wilt) is er toch niets aan de hand ???

Begrijp de ophef echt niet hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:schouderklopje schreef op 08 juni 2010 @ 17:33:

Volgens mij heb ik 'm gezien



[afbeelding]Even verder zoeken, Schouderklopje. Ik heb deze eens uitgebreid en van dichtbij bestudeerd en kon niet anders dan concluderen dat de eikel van dit exemplaar volledig bloot ligt. Dit is 'm niet dus.
Alle reacties Link kopieren
Oh wacht, ik had een andere lul in mijn herinnering. Ik lees nu dat een volledig ontblote eikel juist kenmerkend is voor de stouterd.



Nou, mensen, hou maar op hoor. We've got him!
quote:Jaschenca schreef op 05 juni 2010 @ 00:58:

Maar ik begrijp uit de reacties van Zinderend en Q dat het niet raar is, een rukkende stiekemerd achter een handdoek in een sauna?Oh, waar zeg ik dat dan?
Alle reacties Link kopieren
Ja maf hè? Ik heb nog steeds geen antwoord van Jaschenca, maar voel me eerlijk gezegd wel behoorlijk te kakken gezet door die uitspraak. Ik zou het op prijs stellen als er quotes gegeven werden of als Jaschenca anders tenminste het fatsoen heeft haar eigen boude uitspraak even aan te passen...
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertuu schreef op 08 juni 2010 @ 22:55:

Ja maf hè? Ik heb nog steeds geen antwoord van Jaschenca, maar voel me eerlijk gezegd wel behoorlijk te kakken gezet door die uitspraak. Ik zou het op prijs stellen als er quotes gegeven werden of als Jaschenca anders tenminste het fatsoen heeft haar eigen boude uitspraak even aan te passen...Reken daar nou niet op. Doe die moeite niet. Probeer het te snappen. Op dit forum en ook anderen trouwens, kun je lekker je eigen frusties wegtypen. Die onvrede over de wereld wegschrijven. Praat in godsnaam in werkelijkheid met mensen. Als je ze aankijkt en doorvraagt lopen ze weg, of geven antwoord. Maar niet hier. Waarom denk je dat ze uberhaupt liever hier zitten te typen dan dat ze hun man eens uitdagen of lekker gaan verwennen?
Alle reacties Link kopieren
Ehhh... die "ze" hè? Dat zijn "we".
Even een praktische vraag als man zonder sauna ervaring (alleen privé sauna). Lees hier wel dat een erectie bedekt moet worden met de handdoek .. maar waar moet je dan op zitten ... blote billen op het bankje is ook niet toegestaan toch?



En dan nog iets wat ik me wel eens afvraag: is een sauna wel eens vol en/ of maken mensen dan plek; kan je dat verwachten?
Alle reacties Link kopieren
quote:darkman schreef op 08 juni 2010 @ 17:51:

[...]





Elysium hangt al vol met camera's.

Weet overigens wel van enkele mannen dat ze de zaterdagavond de ideale avond vinden om in het Elysium vrouwen te versieren. Weten ze precies wat voor vlees ze in de kuip hebben.

Ze jagen daar op alleenstaande dames en vriendinnengroepjes....die vervolgens thuis tegen hun vriend zeggen dat ze er eigenlijk niet van gediend waren. (maar niet vertellen dat die man wel erg lekker kon zoenen en masseren )

Een kennisje van me hier in Enschede liet zich in de sauna ook door een wildvreemde man "masseren". En dan hebben we het niet over gewoon op de massagetafel. En dan thuis vertellen dat het haar zomaar overkwam hahaha ...vreemd dat haar vriend er niet zo van gecharmeerd was.... ;-);-)



Hoe komt het toch dat ik dit verhaal voor geen meter geloof?



Ik denk meer dat het schrijver's fantasie is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven