Man met voorliefde voor vrouwenkleding wat vinden jullie?

19-08-2010 13:27 460 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames (en wellicht ook heren).



Ik ben een voor het oog een doodgewone gezonde Hollandse vent van 38 jaar, gehuwd, zonder kids

Ben al 14 jaar met mijn meisie en samen heel gelukkig.



Ik ben dol op verzorgde vrouwen die supervrouwelijk gekleed zijn en dan maakt mij het echt niet zo veel uit of degene wat stevig of superslank is, uitstraling is veeeeel belangrijker!!!



Al sinds mijn jeugd (vanaf 8 jaar) ben ik dol op het zien van vrouwenbenen in mooie kousen en uit pure nieuwschierigheid trok ik toen voor het eerst stiekem een panty van mijn moeder aan...

Sinds die tijd is het zeg maar behoorlijk uitgebreid



Mijn moeder heeft het wel ooit vermoed, denk ik. Maar dat kan ik haar niet meer vragen. Tijdens de pubertijd merkte ik dat ik er ook seksueel opgewonden van ging raken en had sinds die tijd in meer en mindere mate de behoefte om met mezelf te spelen gekleed in het lekkere stofje...



Na mijn 18-e tegelijk met het eerste echte vriendinnetje gaf ik wel aan dat ik het supersexy vond staan bij vrouwen en verzweeg natuurlijk mijn fetish. Stiekem bleef het verlangen maar ik heb het tot mijn huidige relatie weten weg te stoppen.



Na het eerste jaar met mijn huidige vrouw durfde ik alles eruit te flappen en zij vond het wel apart eigenlijk. Ik had eindelijk het lef om af en toe kousen te dragen en zelfs om de liefde te bedrijven terwijl ik ze aan had. Ze had er totaal geen moeite mee, ze stimuleerde het zelfs nog door me eens een keer in wat dameskleding op te tuigen als vrouw.



Toen was het hek van de dam, ik raakte er enorm opgewonden van als ik dameskleding mocht dragen en besloot om stiekem wat mooie spullen van de juiste merken in de juiste maten te kopen (lang leve het web).



Dit begon met mooie Wolford kousen, later de prachtige body`s en niet veel later volgden de eerste rokjes en zelfs laarzen en pumps. Inmiddels heb ik een hele garderobe van de mooiste Wolford lingerie (geen BH`s, daar heb ik niks mee) en kleding, vele mooie laarzen en wat pumps...



Kousen en body`s kan ik wegmoffelen onder mijn normale kleding en soms als ik zeker weet dat mijn vrouw het kan handelen trek ik een rokje aan met bijpassend schoeisel.

Ik zorg er natuurlijk wel voor dat ik volledig onthaard ben en dat ik er niet uit kom te zien als miss Doubtfire...

Een pruik, make-up en nepborsten zijn ook niet aan mij besteed, ik vindt de kleding gewoon veel lekkerder en mooier zitten om mijn (al zeg ik het zelf) uitstekende lichaam.



Uiteraard hebben we hier wel de nodige discussies over gehad. Ik ben 100% hetero en natuurlijk heeft mijn vrouw af en toe wel haar twijfels over mijn ontwikkelde fetish, vooral ik nu af en toe iets verder ben gegaan. Uiteraard weet verder niemand van mijn fetish en soms schaam ik me ook diep als ik mezelf achteraf zo bezig zie



Wat vinden jullie hiervan en hoe zouden jullie hier mee omgaan???
Alle reacties Link kopieren
Uhhhhhhh..... no comment... maar je hebt wel een leuke nick!
Alle reacties Link kopieren
ik had het uit gemaakt als je mijn vriend zou zijn.heb er niks mee sorry ieder zijn ding maar niet in mijn huis.
Alle reacties Link kopieren
Buiten dit om ben ik ook gelukkig zo gek als een deur, het leven is al wreed genoeg
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het bijzonder knap van je vrouw dat ze er zo mee om gaat en het allemaal tolereert. Ik zou het ronduit afschuwelijk vinden en zou de relatie meteen al hebben beëindigd...wat een enorme afknapper een vent in vrouwenkleding bah.
Alle reacties Link kopieren
Als jullie je er goed bij voelen vooral doorgaan... als het problemen gaat opleveren zul je moeten kiezen.



Ik heb geen idee hoe ik zou reageren als mijn vriend daar in één keer mee zou komen... maar goed.. jouw vriendin is al lang op de hoogte natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:gekkemies schreef op 19 augustus 2010 @ 13:27:





Wat vinden jullie hiervan



Ik neem het ter kennisgeving aan. " O " , da's eigenlijk alles. Ik vind het niet positief, niet negatief, niet stom, niet leuk, niet kicken, geen enorme afknapper, ....





en hoe zouden jullie hier mee omgaan???Ik zou het prima vinden om zo'n fetish er af en toe eens bij te halen, zeg maar. Maar álles in het teken van, elke dag.... dat zou me te ver gaan voor iets wat niet echt mijn ding zou zijn.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:gekkemies schreef op 19 augustus 2010 @ 13:31:

Buiten dit om ben ik ook gelukkig zo gek als een deur, het leven is al wreed genoeg
Alle reacties Link kopieren
Wat vreemd nou toch eigenlijk.... Ik bedoel.. ik zou dus heel raar staan te kijken als mijn vriend in één keer mijn kleding aan zou hebben (edit: omdat ik dat dus niet gewend ben)... maar waarom is het wel afschuwelijk dat mannen in panty's en rokken willen lopen, maar niet afschuwelijk dat wij vrouwen toch in broeken (mannenkledingstuk) rondlopen?



Edit: ik zou het niet afschuwelijk willen noemen... Het is een keuze/gevoel/whatever.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou niet met een man als jij kunnen leven, sorry.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou je je ding laten doen, mooi toch als dat in een relatie kan?

En zolang je vrouw er geen problemen mee hebt, gewoon lekker doen waar je je fijn bij voelt.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 augustus 2010 @ 13:34:

[...]





Ik zou het prima vinden om zo'n fetish er af en toe eens bij te halen, zeg maar. Maar álles in het teken van, elke dag.... dat zou me te ver gaan voor iets wat niet echt mijn ding zou zijn.



Het is geen dagelijkse kost hoor, dan is het speciale er voor mij ook snel vanaf.

Het gebeurt ongeveer eens in de maand of soms zelfs een half jaartje niet...



En dat ik het getroffen heb met mijn vrouw weet ik wel heeel zeker
Alle reacties Link kopieren
quote:Xeniaaa schreef op 19 augustus 2010 @ 13:37:

Ik zou niet met een man als jij kunnen leven, sorry.

Waarom eigenlijk niet?



Hij heeft verder alles wat je in een man zoekt, alleen heeft hij deze fetish. Hij valt andere mensen er niet mee lastig, jij bent de enige die er van af weet...
Alle reacties Link kopieren
Wees blij dat je partner er geen moeite mee heeft. Wat maakt het uit wat een ander vindt? Ik persoonlijk moet er niet aan denken. Zou voor mij turnoff zijn en een reden om er een punt achter te zetten.
Nou, je mag in je handjes knijpen met zo'n begripvolle vrouw. Ik zou het niet kunnen, maar houd dan ook van 'echte mannen'. (Dat is geen waardeoordeel richting jou of andere mannen met vrouwentrekjes trouwens.)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er op afknappen...
Ik denk niet dat ik hier 'de kracht' voor zou hebben

Ik vind het wel stoer dat je vrouw hier okay mee is, zegt veel over jullie relatie.
Als mens zou ik er niet op afknappen, maar sexueel wel. Ik moet er niet aan denken dat mijn partner bij me in bed ligt met kousen en lingerie, dan slaan spontaan mijn valluiken dicht.





Overigens, waarom ga je niet gewoon in kilt, in plaats van al die verkleedpartijtjes.
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik al zei, ik zou raar staan te kijken als mijn vriend in één keer mijn kleding aan zou hebben. Ik weet echter niet of ik het om die reden met hem uit zou maken.

Hij is gewoon iemand waar ik het heel erg mee naar mijn zin heb... We kunnen overal over praten.... dus wellicht komen we daar dan ook wel uit.

Maar om een relatie te beëindigen vanwege een dergelijke fetish... die je alleen binnenshuis beoefent en waar je niemand kwaad mee berokkent... nee... dat zou mij veel te ver gaan...
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik van zo'n man zou walgen Yraatje. Ook al zou verder alles prima aan hem zijn, zou ik alleen om die ene fetish totaal afknappen.
Geweldig zeg!

Maar één vraag: waarom Internet-shoppen? Een man die van kleding houdt, ik zou ervan profiteren!

Ik zou je mee naar de winkels slepen. Dan lachen we samen de 'échte mannen' uit die buiten blijven staan. Aan je merken-liefde te zien, heb je het financieel best goed. Ook daar zou ik wel raad mee weten! Als je nou vertelt dat je ook nog van 'vrouwen-series' houdt, zou ik je zo in willen ruilen voor mijn man.
quote:Cateautje schreef op 19 augustus 2010 @ 13:42:

Als mens zou ik er niet op afknappen, maar sexueel wel. Ik moet er niet aan denken dat mijn partner bij me in bed ligt met kousen en lingerie, dan slaan spontaan mijn valluiken dicht.

.Noem je ze zo?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou enorm afknappen op een man die deze fetish zou hebben.

Een reden voor mij om geen relatie te beginnen met iemand die deze behoefte heeft.

Voor mij ook een reden om een relatie te beeindigen.



Ik ben wel blij voor je dat je een vrouw hebt die het accepteert.

Niet veel vrouwen zouden dat doen.

Ik ben blij dat ze zo openminded is.



Overigens keur ik het niet af hoor, een man die in vrouwenkleding loopt. Jij voelt je er prettig bij, dan moet je natuurlijk gewoon dragen wat je wilt. En als het in jouw leefwereld wordt geaccepteerd, is dat fantastisch.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niks. Maar he, zolang je er niemand kwaad mee doet.
Alle reacties Link kopieren
Het zou ook niet mijn ding zijn. Denk niet dat ik door zou gaan met de relatie als mijn vriend dit zou opperen. Maar goed ieder zijn ding. Ik heb in ieder geval respect voor je vriendin dat ze hier wel mee om kan gaan. Zuinig op zijn zou ik zeggen. Zo één vind je niet snel weer...
Na regen komt regent, kijk maar in de woordenboek

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven