Man met voorliefde voor vrouwenkleding wat vinden jullie?

19-08-2010 13:27 460 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames (en wellicht ook heren).



Ik ben een voor het oog een doodgewone gezonde Hollandse vent van 38 jaar, gehuwd, zonder kids

Ben al 14 jaar met mijn meisie en samen heel gelukkig.



Ik ben dol op verzorgde vrouwen die supervrouwelijk gekleed zijn en dan maakt mij het echt niet zo veel uit of degene wat stevig of superslank is, uitstraling is veeeeel belangrijker!!!



Al sinds mijn jeugd (vanaf 8 jaar) ben ik dol op het zien van vrouwenbenen in mooie kousen en uit pure nieuwschierigheid trok ik toen voor het eerst stiekem een panty van mijn moeder aan...

Sinds die tijd is het zeg maar behoorlijk uitgebreid



Mijn moeder heeft het wel ooit vermoed, denk ik. Maar dat kan ik haar niet meer vragen. Tijdens de pubertijd merkte ik dat ik er ook seksueel opgewonden van ging raken en had sinds die tijd in meer en mindere mate de behoefte om met mezelf te spelen gekleed in het lekkere stofje...



Na mijn 18-e tegelijk met het eerste echte vriendinnetje gaf ik wel aan dat ik het supersexy vond staan bij vrouwen en verzweeg natuurlijk mijn fetish. Stiekem bleef het verlangen maar ik heb het tot mijn huidige relatie weten weg te stoppen.



Na het eerste jaar met mijn huidige vrouw durfde ik alles eruit te flappen en zij vond het wel apart eigenlijk. Ik had eindelijk het lef om af en toe kousen te dragen en zelfs om de liefde te bedrijven terwijl ik ze aan had. Ze had er totaal geen moeite mee, ze stimuleerde het zelfs nog door me eens een keer in wat dameskleding op te tuigen als vrouw.



Toen was het hek van de dam, ik raakte er enorm opgewonden van als ik dameskleding mocht dragen en besloot om stiekem wat mooie spullen van de juiste merken in de juiste maten te kopen (lang leve het web).



Dit begon met mooie Wolford kousen, later de prachtige body`s en niet veel later volgden de eerste rokjes en zelfs laarzen en pumps. Inmiddels heb ik een hele garderobe van de mooiste Wolford lingerie (geen BH`s, daar heb ik niks mee) en kleding, vele mooie laarzen en wat pumps...



Kousen en body`s kan ik wegmoffelen onder mijn normale kleding en soms als ik zeker weet dat mijn vrouw het kan handelen trek ik een rokje aan met bijpassend schoeisel.

Ik zorg er natuurlijk wel voor dat ik volledig onthaard ben en dat ik er niet uit kom te zien als miss Doubtfire...

Een pruik, make-up en nepborsten zijn ook niet aan mij besteed, ik vindt de kleding gewoon veel lekkerder en mooier zitten om mijn (al zeg ik het zelf) uitstekende lichaam.



Uiteraard hebben we hier wel de nodige discussies over gehad. Ik ben 100% hetero en natuurlijk heeft mijn vrouw af en toe wel haar twijfels over mijn ontwikkelde fetish, vooral ik nu af en toe iets verder ben gegaan. Uiteraard weet verder niemand van mijn fetish en soms schaam ik me ook diep als ik mezelf achteraf zo bezig zie



Wat vinden jullie hiervan en hoe zouden jullie hier mee omgaan???
Alle reacties Link kopieren
het zou voor mij een enorme turn off zijn
quote:r-p-kok schreef op 12 oktober 2011 @ 11:26:

ik vind vrouwenkleding dragen een fijn gevoel maar vind het ook mooi een gevoel dat ik thuis in vrouwenkleding kan ontspannen wat ik eigelijk nooit goed heb gekend .

ik ben trots en blij met mijn vrouwelijke kantenMag ik je een eerlijke vraag stellen? Vind je vrouw dan niet dat je er gek uitziet in je maillot of damesslip? Want een stevig gespierd harig mannenlichaam in vrouwenkleding is vaak niet zo mooi om te zien toch?
Alle reacties Link kopieren
me vrouw vind het me goed staan maar wilt niet dat ik

verder ga en dat houden we zo als zij de aan toe is gaan

we verder anders niet me vrouw is me alles roberta
Alle reacties Link kopieren
trouwens me benen zijn niet zo behaard nooit geweest ook

ik heb ook geen vrouwen benen maar de groeit weining

haar op roberta
Alle reacties Link kopieren
Denk dat jij je vrouw best dankbaar mag zijn @Roberta, zij laat jouw vrij om thuis (in huis) in vrouwenkleren te lopen.

Nu ik er over al die wielrenners nadenk in hun strakke wielrenbroeken en wielrenshirtjes, is dat te vergelijken met een man in leggings of mailots? Daar zegt niemand wat van toch?

En kijken we daarvan op? Echt niet, sterker nog, daar kijken wij juist naar. Een man in strakke wielerkleding trekt altijd aandacht, onbewust kijk je naar hem, naar zijn lichaam.

Heb eens gehoord dat mannen die buitenwerk verrichten, timmerlieden enz. met koud(er) weer 'n mailot onder hun werkbroek dragen. Weet ik niet, zou best kunnen natuurlijk.

Wat ik al eerder zei, ik zou het je misschien toestaan, uiteraard beslist enkel binnenshuis dan.

Goh, misschiien zijn er mogelijk wel meer mannen die thuis(in huis) in vrouwenkleren lopen met toestemming van hun vrouw.

Als zij dit voor zichzelf houden, niet aan anderen vertellen hoor je daar nooit wat van.



@Roberta, ik wens jou in ieder geval veel geluk en liefs toe samen met je vrouw uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
ahsam bedankt voor de leuke woorden dat steunt mijn

alle anderen mensen hier ook .

ik draag ook in de winter een mailot onder mijn werkbroek

zit lekker roberta
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-10-2011 16:29
Reden: proceren/beledigen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenlief schreef op 12 oktober 2011 @ 23:30:

[...] Als je niets zinnigs te zeggen hebt, hou dan alsjeblieft je mond.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-10-2011 16:30
Reden: quote verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof het verhaal sowieso niet! Doet me trouwens denken aan voetbalvrouwen de serie.
Ach meisje. Wat moet je nog veel leren. Trouwens, hoe is het gesprek op school afgelopen?
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenlief schreef op 12 oktober 2011 @ 23:41:

Ik geloof het verhaal sowieso niet! Doet me trouwens denken aan voetbalvrouwen de serie.Je geloof het niet omdat er ooit eens iets soortgelijks is voorgekomen in een serie?
Alle reacties Link kopieren
Nee, het verhaal klopt niet. ''Ik ben een gewone gezonde Hollandse man van 38.. MAAR'' en daar begint het al. Noem jezelf dan ook niet gewoon en gezond, want dat is dit niet echt. Wel grappig als het echt zo is, dat je vrouw het respecteert.



Heb ik morgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenlief schreef op 12 oktober 2011 @ 23:51:

Nee, het verhaal klopt niet. ''Ik ben een gewone gezonde Hollandse man van 38.. MAAR'' en daar begint het al. Noem jezelf dan ook niet gewoon en gezond, want dat is dit niet echt. Wel grappig als het echt zo is, dat je vrouw het respecteert.



Heb ik morgen.Oh ik hoop toch zo dat ze je morgen een lesje nederigheid voorschotelen... Heb je hard nodig als je 't mij vraagt.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenlief schreef op 12 oktober 2011 @ 23:51:

Nee, het verhaal klopt niet. ''Ik ben een gewone gezonde Hollandse man van 38.. MAAR'' en daar begint het al. Noem jezelf dan ook niet gewoon en gezond, want dat is dit niet echt. Wel grappig als het echt zo is, dat je vrouw het respecteert.



Heb ik morgen.



Tja, ligt er maar net aan hoe je gewoon en gezond definieert. Het hoeft elkaar niet perse uit te sluiten.



Bovendien denk ik dat TO die woorden vooral gebruikte om te benadrukken dat hij niet een één of andere engerd is, maar een man waar je niet raar van opkijkt als hem op straat tegenkomt of eens een praatje met hem maakt.
Alle reacties Link kopieren
@Roberta, uiteindelijk is het jouw leven, jouw fetisch om in vrouwenkleren te lopen. Samen met je vrouw duidelijk besproken dat jij dit enkel binnenshuis doet, wie ben ik dan om erover te oordelen laat staan om het je te verbieden.

Heb eens gelezen dat mensen die juist in hun vakanties naar nudistencampings in het buitenland gaan zodat zij niet herkend worden. Vertellen dit hun familie, vrienden, buren niet want hoe zouden wel of niet reageren. Misschien lopen zij zelfs ook in hun blootje binnenshuis waar niemand weet van heeft.
Alle reacties Link kopieren
heb gisteravond samen met mijn vrouw dames colls gekeken op internet

,voor op een legging of mailot

we hebben de twee besteld een voor haar

een voor mij dat vind mij vrouw ook mooi en staat het mij niet

dan houd zij ze allebei alleen binnen in huis .
Alle reacties Link kopieren
verder dan dat gaan we niet was ik vergeten te zeggen

roberta
Robert, waarom noem jij je hier steeds Roberta?



Je maakt een beetje een karikatuur van jezelf zo. Ik kan me voorstellen dat dat het beeld bevestigt dat sommigen van je hebben.
ik vind het bijzonderswaardig dat je vrouw er zo goed mee omgaat. ik zou t niet kunnen.
@ikbenlief, wel hard om hierom te gaan lachen. hierdoor laat je alleen maar weer zien dat je jong en onbenullig bent. omdat een soortgelijke situatie voorkwam in een of andere serie, vind jij het meteen ongeloofwaardig. Een volwassen vent die seks heeft met een tiener komt ook vaak voor een series/films! Ben jij nu ook ongeloofwaardig?
Alle reacties Link kopieren
heb verkeerd geschreven even tussen de midag .ik bedoel ga

vanavond met me vrouw op internet naar naar twee coll truien kijken een voor haar en een voor mij als de mijne niet staat hou zij ze alle bei stom foutje van me je heb misschien gelijk

robert is ook een mooie naam
Alle reacties Link kopieren
Roberta? Hahah.... verzin dan tenminste nog een leuke vrouwennaam.
quote:r-p-kok schreef op 13 oktober 2011 @ 13:31:

heb gisteravond samen met mijn vrouw dames colls gekeken op internet

,voor op een legging of mailot

we hebben de twee besteld een voor haar

een voor mij dat vind mij vrouw ook mooi en staat het mij niet

dan houd zij ze allebei alleen binnen in huis .Zie je nu wel dat je alweer aan het duwen tegen de grenzen bent. Je weet echt van geen ophouden. Heel vervelend voor je vrouw.
quote:miss_marvellous schreef op 13 oktober 2011 @ 13:47:

@ikbenlief, wel hard om hierom te gaan lachen. hierdoor laat je alleen maar weer zien dat je jong en onbenullig bent. omdat een soortgelijke situatie voorkwam in een of andere serie, vind jij het meteen ongeloofwaardig. Een volwassen vent die seks heeft met een tiener komt ook vaak voor een series/films! Ben jij nu ook ongeloofwaardig?Ach ze is 18, dan zou ik ook hard hebben gelachen hoor. Ik ben nu 42 en ik heb er nog steeds moeite mee als ik Roberta's posts lees, want ze komen heel potsierlijk op me over.
Alle reacties Link kopieren
'' ben net naar de seks shop geweest en we hebben een dildo gekocht die gaan we gebruiken om toch nog onze grenzen te verleggen ben benieuwd hoe mijn vrouw het gaat vinden



verder niet veel te melden

o ja

heb mijn benen geschoren ze zijn weer glad



gr

roberta ''



Mensen, zo post die gast. Zonder enige interpunctie en die belachelijke berichtjes. Dat is niet serieus te nemen maar wel heeeeel grappig..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven