Man met voorliefde voor vrouwenkleding wat vinden jullie?

19-08-2010 13:27 460 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames (en wellicht ook heren).



Ik ben een voor het oog een doodgewone gezonde Hollandse vent van 38 jaar, gehuwd, zonder kids

Ben al 14 jaar met mijn meisie en samen heel gelukkig.



Ik ben dol op verzorgde vrouwen die supervrouwelijk gekleed zijn en dan maakt mij het echt niet zo veel uit of degene wat stevig of superslank is, uitstraling is veeeeel belangrijker!!!



Al sinds mijn jeugd (vanaf 8 jaar) ben ik dol op het zien van vrouwenbenen in mooie kousen en uit pure nieuwschierigheid trok ik toen voor het eerst stiekem een panty van mijn moeder aan...

Sinds die tijd is het zeg maar behoorlijk uitgebreid



Mijn moeder heeft het wel ooit vermoed, denk ik. Maar dat kan ik haar niet meer vragen. Tijdens de pubertijd merkte ik dat ik er ook seksueel opgewonden van ging raken en had sinds die tijd in meer en mindere mate de behoefte om met mezelf te spelen gekleed in het lekkere stofje...



Na mijn 18-e tegelijk met het eerste echte vriendinnetje gaf ik wel aan dat ik het supersexy vond staan bij vrouwen en verzweeg natuurlijk mijn fetish. Stiekem bleef het verlangen maar ik heb het tot mijn huidige relatie weten weg te stoppen.



Na het eerste jaar met mijn huidige vrouw durfde ik alles eruit te flappen en zij vond het wel apart eigenlijk. Ik had eindelijk het lef om af en toe kousen te dragen en zelfs om de liefde te bedrijven terwijl ik ze aan had. Ze had er totaal geen moeite mee, ze stimuleerde het zelfs nog door me eens een keer in wat dameskleding op te tuigen als vrouw.



Toen was het hek van de dam, ik raakte er enorm opgewonden van als ik dameskleding mocht dragen en besloot om stiekem wat mooie spullen van de juiste merken in de juiste maten te kopen (lang leve het web).



Dit begon met mooie Wolford kousen, later de prachtige body`s en niet veel later volgden de eerste rokjes en zelfs laarzen en pumps. Inmiddels heb ik een hele garderobe van de mooiste Wolford lingerie (geen BH`s, daar heb ik niks mee) en kleding, vele mooie laarzen en wat pumps...



Kousen en body`s kan ik wegmoffelen onder mijn normale kleding en soms als ik zeker weet dat mijn vrouw het kan handelen trek ik een rokje aan met bijpassend schoeisel.

Ik zorg er natuurlijk wel voor dat ik volledig onthaard ben en dat ik er niet uit kom te zien als miss Doubtfire...

Een pruik, make-up en nepborsten zijn ook niet aan mij besteed, ik vindt de kleding gewoon veel lekkerder en mooier zitten om mijn (al zeg ik het zelf) uitstekende lichaam.



Uiteraard hebben we hier wel de nodige discussies over gehad. Ik ben 100% hetero en natuurlijk heeft mijn vrouw af en toe wel haar twijfels over mijn ontwikkelde fetish, vooral ik nu af en toe iets verder ben gegaan. Uiteraard weet verder niemand van mijn fetish en soms schaam ik me ook diep als ik mezelf achteraf zo bezig zie



Wat vinden jullie hiervan en hoe zouden jullie hier mee omgaan???
quote:ikbenlief schreef op 13 oktober 2011 @ 18:25:

'' ben net naar de seks shop geweest en we hebben een dildo gekocht die gaan we gebruiken om toch nog onze grenzen te verleggen ben benieuwd hoe mijn vrouw het gaat vinden



verder niet veel te melden

o ja

heb mijn benen geschoren ze zijn weer glad



gr

roberta ''



Mensen, zo post die gast. Zonder enige interpunctie en die belachelijke berichtjes. Dat is niet serieus te nemen maar wel heeeeel grappig..Yep, ik vrees dat Roberta geen goede reclame maakt voor mannen met een fetish.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 13 oktober 2011 @ 18:14:

[...]





Zie je nu wel dat je alweer aan het duwen tegen de grenzen bent. Je weet echt van geen ophouden. Heel vervelend voor je vrouw.Je doet de aanname dat Roberta's vrouw tegen haar zin die truitjes heeft besteld. Misschien was het wel haar eigen voorstel?
Alle reacties Link kopieren
Wat is er mis met iemand die een naam voor zichzelf kiest die hij mooi vindt? Waarom maakt dat iemand tot een karikatuur? En reclame maken voor mensen met een fetish? Volgens mij is hier geen sprake van een fetish, Roberta zei eerder namelijk dat hij niet opgewonden wordt van leggings en hij ze gewoon lekker vindt zitten. Lijkt mij dat er voor een fetish sprake moet zijn van seksuele opwinding. Maar goed, da's een definitieprobleem. Ik lees in de laatste post trouwens niet dat hij zijn vrouw probeert over te halen om meer vrouwenkleding voor hem te bestellen. Ze hebben samen gekeken en er allebei eentje besteld. Dat vind ik eerder ontroerend dan raar of grensoverschrijdend. Voor mij spreekt eruit dat ze het er in ieder geval samen over kunnen hebben. Ik vind dat heel positief.



Maar ik kan het ook gewoon rechtstreeks vragen natuurlijk. Dus, Roberta, wat vindt je vrouw hiervan? Is het voor haar toch oké dat je meer vrouwenkleding gaat dragen, ook al schreef je eerder dat ze de grens legde bij ondergoed en leggings? Hoe staat zij hier verder eigenlijk in, heeft ze er moeite mee of accepteert ze het vrij makkelijk? Sorry als ik te veel vragen stel, ik ben gewoon nieuwsgierig
Alle reacties Link kopieren
ze heeft er moeite mee maar ziet dat ik thuis rustige ben

daarom laat ze mij een trui op die legging dragen

we zaten naar de rokjes te kijken en vonden er samen eentje

mooi toen zij ik zal ik hem bestellen doe maar zij ze

we hebben ongeveer de zelfde maat dus misschien draag ze hem wel zelf aan. het onder goed ,moest zij wennen ze

vond wel dat ik een mooie smaak had van onderbroeken

zijn zo je vragen beantwoord ik heb wel afgeroken met

haar dat ik het alleen in huis draag maar ik ben de toch nog

niet aan toe om het buiten te dragen om in vrouwenkleding

uberhaud naar buiten te gaan

rob is me echte naam maar roberta vind ik gewoon

een mooie naam ben blij dat ik er hier goed met jullie

over kan praten bedankt hier voor
quote:Liquorice schreef op 13 oktober 2011 @ 21:51:

Wat is er mis met iemand die een naam voor zichzelf kiest die hij mooi vindt? Waarom maakt dat iemand tot een karikatuur? En reclame maken voor mensen met een fetish?



Ik doelde op de nogal vreemde wijze waarop hij post. Dat maakt hem een karikatuur en dat is geen goede reclame voor anderen zoals hij.



Volgens mij is hier geen sprake van een fetish, Roberta zei eerder namelijk dat hij niet opgewonden wordt van leggings en hij ze gewoon lekker vindt zitten. Lijkt mij dat er voor een fetish sprake moet zijn van seksuele opwinding. Maar goed, da's een definitieprobleem.



Hij doet het niet voor de lol hoor, zo lekker zit het nu ook weer niet.



Ik lees in de laatste post trouwens niet dat hij zijn vrouw probeert over te halen om meer vrouwenkleding voor hem te bestellen.



Ik wel. Zij legt de grens neer en wat doet hij? Hij rekt hem onmiddellijk op.



Ze hebben samen gekeken en er allebei eentje besteld. Dat vind ik eerder ontroerend dan raar of grensoverschrijdend. Voor mij spreekt eruit dat ze het er in ieder geval samen over kunnen hebben. Ik vind dat heel positief.



Ik vind het zielig voor haar, want ze moet buigen tot ze barst om hem tegemoet te komen en waarmee komt hij haar tegemoet?



Maar ik kan het ook gewoon rechtstreeks vragen natuurlijk. Dus, Roberta, wat vindt je vrouw hiervan? Is het voor haar toch oké dat je meer vrouwenkleding gaat dragen, ook al schreef je eerder dat ze de grens legde bij ondergoed en leggings? Hoe staat zij hier verder eigenlijk in, heeft ze er moeite mee of accepteert ze het vrij makkelijk? Sorry als ik te veel vragen stel, ik ben gewoon nieuwsgierig
quote:r-p-kok schreef op 13 oktober 2011 @ 23:12:

ze heeft er moeite mee maar ziet dat ik thuis rustige bendaarom laat ze mij een trui op die legging dragen

we zaten naar de rokjes te kijken en vonden er samen eentje

mooi toen zij ik zal ik hem bestellen doe maar zij ze

we hebben ongeveer de zelfde maat dus misschien draag ze hem wel zelf aan. het onder goed ,moest zij wennen ze

vond wel dat ik een mooie smaak had van onderbroeken

zijn zo je vragen beantwoord ik heb wel afgeroken met

haar dat ik het alleen in huis draag maar ik ben de toch nog

niet aan toe om het buiten te dragen om in vrouwenkleding

uberhaud naar buiten te gaan

rob is me echte naam maar roberta vind ik gewoon

een mooie naam ben blij dat ik er hier goed met jullie

over kan praten bedankt hier voorZe heeft er dus duidelijk moeite mee en doet het om jou te plezieren en wat doe jij? Jij denkt alweer aan de volgende stap: naar buiten gaan. Is het dan nooit genoeg voor jou?
Alle reacties Link kopieren
even wat recht zetten naar buiten komt helemaal niet tot

spraken ik blijf het binnenshuis doen dat heb ik mijn vrouw belooft

en ze heeft gelijk het is een zaak van ons beide in huis

en niet voor de mensen buiten
Wees gewoon eens eerlijk naar jezelf toe, want je wilt dolgraag naar buiten. Het mag alleen nog niet van je vrouw, maar daar werk je aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 13 oktober 2011 @ 23:21:

[...]





Ze heeft er dus duidelijk moeite mee en doet het om jou te plezieren en wat doe jij? Jij denkt alweer aan de volgende stap: naar buiten gaan. Is het dan nooit genoeg voor jou?

Nee, hij geeft aan dat hij de grens die zijn vrouw stelt respecteert. En legt daarbij nog uit dat hem dat niet zo zwaar valt omdat die grens voor hem zelf ook nog 'n grens is. Van haar mag hij zo niet naar buiten. Prima, houdt hij zich aan en is niet zo moeilijk want dat wil hij op dit moment toch nog niet.

Je kunt iemand ook 'n probleem aanpraten zeg.
Alle reacties Link kopieren
Wie zijn wij om als buitenstaanders hem het geluk te misgunnen om waar ze samen goede afspraken over gemaakt hebben?

Zij vind het goed dat hij enkel binnenshuis in vrouwenkleren rondloopt, mooi toch? Ik vind ook dat het ons helemaal niet aangaat Rob@Roberta, jullie wonen samen in jullie huis, jullie nemen zelf de beslissingen.
quote:ahsam schreef op 15 oktober 2011 @ 22:02:

Wie zijn wij om als buitenstaanders hem het geluk te misgunnen om waar ze samen goede afspraken over gemaakt hebben?

Zij vind het goed dat hij enkel binnenshuis in vrouwenkleren rondloopt, mooi toch? Ik vind ook dat het ons helemaal niet aangaat Rob@Roberta, jullie wonen samen in jullie huis, jullie nemen zelf de beslissingen.Dat doet ook niemand, maar wat kritische vragen stellen moet kunnen vind ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 15 oktober 2011 @ 22:04:

[...]





Dat doet ook niemand, maar wat kritische vragen moet kunnen vind ik.Wat jij schreef waren geen kritische vragen maar aanmatigende aannames.
Alle reacties Link kopieren
heb goed met mijn vrouw gesproken en we laten het thuis bij leggings en mailot en dragen van truien er op we gaan niet verder
Alle reacties Link kopieren
Zie je wel Iris? Roberta en zijn vrouw komen er prima uit samen. Gelukkig maar.

Kan je hier mee leven Roberta? Of leg je je bij de grenzen van je vrouw neer?
Alle reacties Link kopieren
ik leg me de niet alleen bij neer hoe het nu is heb ik gemerkt kan ik ook gelukkig zijn ik hou de veel van mijn vrouw om alles op het spel te zeten dat is het niet waard
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn om te horen. Lijkt mij de juiste insteek.
quote:r-p-kok schreef op 16 oktober 2011 @ 19:07:

ik leg me de niet alleen bij neer hoe het nu is heb ik gemerkt kan ik ook gelukkig zijn ik hou de veel van mijn vrouw om alles op het spel te zeten dat is het niet waardIk hoop het van harte, maar ik blijf sceptisch, want je drive is enorm sterk en niet te onderschatten. De tijd zal het leren. Veel sterkte samen.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik draag graag vrouwenkleren en vooral de kledingstukken die bij uitstek vrouwelijk zijn, zoals ragfijne jurken, rokken en nylons.

Anders dan een aantal anderen beschouw en ervaar ik dit als een ziekelijke afwijking, waarvan ik ooit hoop te genezen. Het is niet normaal en werkt vereenzamend, omdat naar mijn stellige overtuiging zelfs de meest tolerante vrouwen - die ook in mijn leven zijn gekomen - het hooguit voor lief kunnen nemen, maar er zeer beslist niet van gecharmeerd zijn.

Vandaar de door mij gekozen gebruikersnaam "verknipt", omdat ik mijn hardnekkig gebleken voorkeur als afwijkend zie.



In een aantal reacties van vrouwen lees ik de terechte bezorgdheid dat niet zij, maar de kleding - door henzelf en/of hun partner gedragen - het centrale thema is.

Als vrouw zou (ook) ik hiervoor passen en ervan walgen.



Ik kan niet ontkennen dat het voelen - door ze te dragen - van de bij uitstek vrouwelijke kleding mij een fijn gevoel geeft. Maar in plaats van te verdedigen dat je dit vooral moet doen als je dat fijn vindt, wil ik er voor kiezen deze ziekelijke drang op te geven.



Het zijn en blijven VROUWENKLEREN. Niet zonder reden speciaal voor vrouwen ontworpen om hun typisch vrouwelijke verschijning nader vorm te geven. Wel wil ik daarbij opmerken dat de prikkelende werking van een sensueel geklede vrouw mijns inziens ook een keerzijde heeft. Door zich uitdagend te kleden, kunnen vrouwen bij mannen vooral gevoelens losmaken die het dierlijke in de mens in feite niet overstijgen. Daaraan zal een zichzelf respecterende vrouw toch niet mee willen werken.



Ten slotte: hoe bizar het travo-fenomeen ook moge zijn, met homofilie, bi-seksualiteit e.d. heeft dit wat mij betreft helemaal niets te maken.

Uit onderzoek is gebleken dat het aantal heterorelaties onder travo's groter is dan in de gemiddelde populatie.
Alle reacties Link kopieren
Verknipt, ik was benieuwd of jij van jouw voorkeur afwil omdat het zoveel afkeur kent (denk aan omgeving of jouw opmerking over de vrouwen in jouw leven) of zit je er zelf mee in de knoop?



Wat bijvoorbeeld als jij een partner had als bv TO?
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook draag graag mannenkleren en zou willen dat ik over mijn schroom heen zou kunnen komen.



Mannenbenen
Alle reacties Link kopieren
Dit bedoel ik nu. Hoe triest dat sommigen zichzelf blijkbaar niet mogen zijn in deze maatschappij....
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben ook een man en getrouwd en mijn vrouw vind het heerlijk als ik ook als vrouw rondloopt,

ik ga ook als vrouw naar buiten, heerlijk samen winkelen. Dit doen wij al meer als 30 jaar
Alle reacties Link kopieren
Je doet er niemand kwaad mee dus vrijheid blijheid, dat staat voorop. Dat neemt niet weg dat dit naar mijn mening wel een afwijking is......zou het niet fijn vinden als bijvoorbeeld mijn zoon hetzelfde zou doen.
.
Haha doe wat je niet laten kunt



Lkkr als licht voetige kerel in string door je huis dansen



En hup snel in vloeiende beweging na de spiegel



En oeps het wil niet allemaal passen

Maar ach wat maakt het uit

Tgaat om het idee



Haha Thx voor deze post hijs fijn

Zo begin het weekend wel weer leuk



@ ts hoe verzint je het
Ff voor de duidelijkheid

Kvindt Jou bezigheden echt

Echt bijzonder

Vind jezelf dan ook sexy ? Haha

Chaneltasje erbij haha



En op werk beest van een kerel zijn haha



Wat een wous

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven