Man met voorliefde voor vrouwenkleding wat vinden jullie?

19-08-2010 13:27 460 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames (en wellicht ook heren).



Ik ben een voor het oog een doodgewone gezonde Hollandse vent van 38 jaar, gehuwd, zonder kids

Ben al 14 jaar met mijn meisie en samen heel gelukkig.



Ik ben dol op verzorgde vrouwen die supervrouwelijk gekleed zijn en dan maakt mij het echt niet zo veel uit of degene wat stevig of superslank is, uitstraling is veeeeel belangrijker!!!



Al sinds mijn jeugd (vanaf 8 jaar) ben ik dol op het zien van vrouwenbenen in mooie kousen en uit pure nieuwschierigheid trok ik toen voor het eerst stiekem een panty van mijn moeder aan...

Sinds die tijd is het zeg maar behoorlijk uitgebreid



Mijn moeder heeft het wel ooit vermoed, denk ik. Maar dat kan ik haar niet meer vragen. Tijdens de pubertijd merkte ik dat ik er ook seksueel opgewonden van ging raken en had sinds die tijd in meer en mindere mate de behoefte om met mezelf te spelen gekleed in het lekkere stofje...



Na mijn 18-e tegelijk met het eerste echte vriendinnetje gaf ik wel aan dat ik het supersexy vond staan bij vrouwen en verzweeg natuurlijk mijn fetish. Stiekem bleef het verlangen maar ik heb het tot mijn huidige relatie weten weg te stoppen.



Na het eerste jaar met mijn huidige vrouw durfde ik alles eruit te flappen en zij vond het wel apart eigenlijk. Ik had eindelijk het lef om af en toe kousen te dragen en zelfs om de liefde te bedrijven terwijl ik ze aan had. Ze had er totaal geen moeite mee, ze stimuleerde het zelfs nog door me eens een keer in wat dameskleding op te tuigen als vrouw.



Toen was het hek van de dam, ik raakte er enorm opgewonden van als ik dameskleding mocht dragen en besloot om stiekem wat mooie spullen van de juiste merken in de juiste maten te kopen (lang leve het web).



Dit begon met mooie Wolford kousen, later de prachtige body`s en niet veel later volgden de eerste rokjes en zelfs laarzen en pumps. Inmiddels heb ik een hele garderobe van de mooiste Wolford lingerie (geen BH`s, daar heb ik niks mee) en kleding, vele mooie laarzen en wat pumps...



Kousen en body`s kan ik wegmoffelen onder mijn normale kleding en soms als ik zeker weet dat mijn vrouw het kan handelen trek ik een rokje aan met bijpassend schoeisel.

Ik zorg er natuurlijk wel voor dat ik volledig onthaard ben en dat ik er niet uit kom te zien als miss Doubtfire...

Een pruik, make-up en nepborsten zijn ook niet aan mij besteed, ik vindt de kleding gewoon veel lekkerder en mooier zitten om mijn (al zeg ik het zelf) uitstekende lichaam.



Uiteraard hebben we hier wel de nodige discussies over gehad. Ik ben 100% hetero en natuurlijk heeft mijn vrouw af en toe wel haar twijfels over mijn ontwikkelde fetish, vooral ik nu af en toe iets verder ben gegaan. Uiteraard weet verder niemand van mijn fetish en soms schaam ik me ook diep als ik mezelf achteraf zo bezig zie



Wat vinden jullie hiervan en hoe zouden jullie hier mee omgaan???
Tegen je vrouw zeggen ik ben je Bitch niet haha
Ik vind het best hoor al die fetishes (mijn kopje thee is het niet), maar waarom moeten die mannen zich altijd kleden als een halve travestiet? Zo over the top en zo niet vrouwelijk of aantrekkelijk.



Ze staan eerder voor gek in hun outfit dan dat het mooier maakt of flatteert. Dat zal ook wel niet de bedoeling zijn omdat het een sexueel iets is dat ze opwindt, maar man oh man wat staat het ze toch lelijk .
Donder!!!!!





Ha ha.
Alle reacties Link kopieren
quote:clearwater schreef op 17 februari 2012 @ 17:04:

Haha doe wat je niet laten kunt

Lkkr als licht voetige kerel in string door je huis dansen

En hup snel in vloeiende beweging na de spiegel

En oeps het wil niet allemaal passen

Maar ach wat maakt het uit

Tgaat om het idee

Haha Thx voor deze post hijs fijn

Zo begin het weekend wel weer leuk

@ ts hoe verzint je hetGrrrrrrrr!!



Hahaha, doe maar lekker waar je je goed bij voelt.

Eigenlijk zou ik wel net als jij een mooie string aandoen en dan mezelf in de spiegel bewonderen.

Maar even goed zoeken naar een mooie, die lekker zit en me ook goed past.

Ik ben blij met je post, ik voel me begrepen en ga met een fijn gevoel het weekend in.
Alle reacties Link kopieren
quote:clearwater schreef op 17 februari 2012 @ 17:12:

Ff voor de duidelijkheid

Kvindt Jou bezigheden echt

Echt bijzonder

Vind jezelf dan ook sexy ? Haha

Chaneltasje erbij haha

En op werk beest van een kerel zijn haha

Wat een wous

Even voor de duidelijkheid, ik denk dat jij een bijzonder mens bent TO! Ik ben ook erg benieuwd hoe je je in vrouwenkleren voelt, heb je ook matching tasjes, zoals een mooie Chanel?

En op werk sta je vast ook je mannetje!

Ik vind je fascinerend!
Alle reacties Link kopieren
quote:clearwater schreef op 17 februari 2012 @ 17:16:

Tegen je vrouw zeggen ik ben je Bitch niet hahaEn vanavond lekker knuffelen met je vrouw!
Amen, donder!
quote:iris1969 schreef op 17 februari 2012 @ 17:27:

Ik vind het best hoor al die fetishes (mijn kopje thee is het niet), maar waarom moeten die mannen zich altijd kleden als een halve travestiet? Zo over the top en zo niet vrouwelijk of aantrekkelijk.



Ze staan eerder voor gek in hun outfit dan dat het mooier maakt of flatteert. Dat zal ook wel niet de bedoeling zijn omdat het een sexueel iets is dat ze opwindt, maar man oh man wat staat het ze toch lelijk .





Inderdaad, En als je dan toch al vindt dat je je in vrouwenkleiding moet hullen, pas dan toch ook eens je gedrag aan!



Dus: een boterham niet in 4 stukken naar binnen proppen, maar gewoon in kleine behapbare stukken. Een kop thee niet in 1x naar binnen slobbereen, maar lekker nippen. Enzovoort.





Man, heb je enig idee hoe belachelijk je overkomt in vrouwenkleren met mannengedrag???????????





Wat mij betreft: Your Kink Is Not My Kink But Your Kink Is Okey (YKINMKBYKIO) . Maar doe mij maar een man die er uitziet/zich gedraagt als een man. Gewoon lekker, dus.
Alle reacties Link kopieren
Geachte,



Allereerst leuk voor je dat je een "breeddenkende" vrouw/ ... gevonden hebt.

Kan me inbeelden hoe "opgelucht" je was toen je hiermee naar bijten kwam (dat je je graag kleedde in dame's kleding)

Vindt het namelijk ook prettig om me in "n jurk(je)/kleed(je) te kleden

Maar meestal draag ik het liefst: Blouse met rok (lang uitlopend of met plooi/golf)

Liefst in zachte of fijne stof,



Draag dit "nog"steeds tussen m'n 4 lmuurtjes (thuis) of in/met vertrouwdt gezelschap,daar ik het er moeilijk mee heb om hiermee naar buiten te treden (in rok het meest brobematisch).





Heb hierdoor veel vrienden verloren (toen ik dit ter tafel besprak)

maar kan ook met andere (zelfs) shoppen.





Begrijp niet hoe er "andere" hier 'n probleem van maken,kijk inderdaad eens naar de schotten (kilt) of noord afrikaanen (daar dragen de mannen ook 'n lang "gewaad/kleed).





Mvg

Steph(nie)
Alle reacties Link kopieren
Het is zalig om vrouwwenkleding te dragen. Waarom zouden wij mannen dat niet mogen ? Onzin dus. Ik doe dit denk ik al zo'n 40 jaar minimaal. Als jongetje pikte ik al kleding uit de kast van mijn moeder en ook van mijn zusje. Het is wel een verschijnsel die soms bij mij een jaar of 2 kan stilliggen en dan begint het plots weer uit het niets. Al veel kleding weggedaan, en nu ik weer in zo'n periode zit plunder ik de kast van mijn vrouw die hiervan op de hoogte is ! Ik heb het haar in 2003 verteld. Ze kon daarna een jaar lang niet lekker meer slapen . . hahaha ! Maar ze is er overheen en ze accepteert mij zoals ik ben. Kort geleden heb ik haar dan ook maar uiteindelijk verteld dat ik 100% biseksueel ben, maar niet vreemd ga ! Dat accepteerde ze wonderwel direct zonder horten of stoten . . heel bijzonder vond ik dat ! En ja ze wil nog steeds mijn vrouw zijn. Ik had met het ergste rekening gehouden en ik had haar ook geen strobreed in de weg gelegd als ze van mij af wilde. Het is helaas niet zo dat ik met haar als vrouw/vrouw in bed duik. Misschien komt dit ooit nog ! Ik ben ook niet zo'n macho man, in tegendeel. Ik heb spekgladde benen, armen borst etc. Als ik een jurkje aantrek ziet het er ook netjes en vrouwelijk uit. Dat is ook wat mijn vrouw wel eng vindt ! Ik dus niet . . hahaha! Om een te lang verhaal niet nog langer te maken; Mannen doe gewoon je ding. WEES JEZELF ! Zie het niet als iets ziekelijks, accepteer jezelf gewoon. Als je dit niet doet en je stopt het weg word je hartstikke ongelukkig ! Acceptatie van jezelf geeft rust, en die rust en vrede heeft zijn weerslag op je directe omgeving ! Succes mannen, en voor de vrouwen die dit allemaal accepteren van hun mannetje; BRAVO ! ! ! !
Alle reacties Link kopieren
Q
.
Alle reacties Link kopieren
quote:deeyes2 schreef op 08 november 2012 @ 23:08:

Q

Niet (hele) oude topica omhoog halen deeyes2.

En vervolgens niets zeggen.

Wordt dat de nieuwe trend of zo?

Je ben nu zeker wel trots op jezelf he?
Oud topic, I know. Ik heb ook niet alle reacties gelezen, eigenlijk alleen de OP.

Ik vind het eigenlijk helemaal ok. Waarom niet? Ik heb zelf een vriend (niet mijn man) die dit ook fijn vindt dus wellicht sta ik er ook wat anders in dan de meeste mensen en ik zou ook wel gek opkijken als ik mijn eigen man in panty's zou zien. Dat geef ik toe.

Maar dat zou dan plotseling zijn, en als je er langzaam in mee groeit... tja. Ik vind het gewoon niet meer zo gek.



Fijn voor TO dat zijn vrouw er hetzelfde over denkt als ik, het lijkt me verrekte lastig om niet jezelf te kunnen zijn bij je partner, ookal is het in de ogen van anderen "niet normaal".
anoniem_28077 wijzigde dit bericht op 09-11-2012 14:30
Reden: n'etje vergeten.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit forum bericht aandachtig gelezen en de verschillen in mening vallen mij heel erg op.

Zelf ben ik ook een man die het fijn vind om dames slips te dragen,gewoon omdat het fijner stof is en lekkerder zit.

Ik ben hetero maar ben van mening dat er in (bijna) elke man wel iets vrouwelijks zit.

waarom doen we anders zoveel moeite om er goed uit te zien voor de vrouwen :P.

Van de week was mn drang om wat nieuws te proberen zo groot dat ik een simpel jurkje heb besteld en van een vrijdenkende vriendin een zwart corsetje heb geleend.

vandaag had ik beide aangepast en tot mijn verbazing vind ik het lekker zitten en gaf het een beetje renesance stijl van kleden.

ik heb het thuis ongeveer 2 uur gedragen waarna ik me weer moest omkleden om de deur uit te gaan.

ik heb zelf geen vriendin maar ik val op aparte types die ook vrijdenkend zijn dus dat komt later ook wel weer goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook voel me er lekker bij maar durf het niet te zegen tegen me niew vriedin ben één,man van 46 maar durf het gewoon niet ben bang dat het dan over is wat moet ik nu help me even daarzo mee
Alle reacties Link kopieren
Zo'n 60 jaar geleden begonnen vrouwen mannenkleding te dragen. Destijds héél controversieel, een vrouw in lange broek of (à la bijv. Marlene Dietrich) in een compleet herenkostuum. Inmiddels lopen er meer vrouwen in broeken dan in "dameskleding". Dus waarom zou een man ook niet in vrouwenkleding mogen lopen? Gelijke rechten, toch?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk 'mag' het.

Ik zou inderdaad niet verder gaan met een relatie na zo'n onthulling, kan niet geil worden van een man in vrouwenkleding.
Alle reacties Link kopieren
Oud topic trouwens...
Alle reacties Link kopieren
quote:millefleurs schreef op 30 juli 2014 @ 12:26:

Tuurlijk 'mag' het.

Ik zou inderdaad niet verder gaan met een relatie na zo'n onthulling, kan niet geil worden van een man in vrouwenkleding.Dan is het maar te hopen dat er genoeg mannen zijn die wél geil kunnen worden van een vrouw in mannenkleding (gezien het aantal vrouwen dat voornamelijk in lange broek e.d. loopt), of is het dan weer opeens seksistisch?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er ook niet helemaal mee om kunnen. Maar als jouw vrouw het goed vindt, dan is het helemaal prima toch!

Ik werkte eens in een kledingwinkel en ging een koppel helpen. De vrouwenkleding was ook voor hem en wilde dat ik hem daarbij hielp. Heb dit wel gedaan en goed geholpen, maar het was zoiets onverwachts ineens.

Als jullie gelukkig zijn, prima toch! Elke man heeft wel iets waar een ander op af zou knappen.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 31 juli 2014 @ 08:43:

[...]





Dan is het maar te hopen dat er genoeg mannen zijn die wél geil kunnen worden van een vrouw in mannenkleding (gezien het aantal vrouwen dat voornamelijk in lange broek e.d. loopt), of is het dan weer opeens seksistisch?



Nee hoor, maar de broek is gewoon overduidelijk een voorbeeld van een kledingstuk dat is aangepast en daardoor voor vrouwen geschikt. Ik draag namelijk echt niet de broeken van mijn vriend, maar broeken met een vrouwlijker snit. Ik draag ook niet de shirts van vriend, maar strakke shirts met decolleté. verder draag ik graag jurkjes en rokjes. Ik vind vrouwen die zich manlijk kleding ook geen pet hoor, hou van vrouwlijke vrouwen. Maar ik zie niet hoe een man in rok of kousen manlijkheid kan blijven uitstralen. En dat vind ik dus juist zo mooi aan een man.

Ik heb ook niets tegen travestie, zie ook goede en mooie travestieten, maar ik zou er geen relatie mee willen hebben.
Een spijkerbroek voor mannen is qua model idd niet te vergelijken met een broek voor vrouwen.

En dat geldt voor bijna alle soorten kleding.

Mannen en vrouwen hebben, over het algemeen, tenslotte geen vergelijkbaar figuur.



Dus ja, ik vind mannen in vrouwenkleding er niet uitzien.

Vrouwen die mannen kleding dragen zien er vaak ook niet uit.



Er is niet voor niets geen grote uniseks kledingmarkt.
Precies Vogel! Ik kan nog steeds gillend en jankend wakker worden midden in de nacht nachtmerriënd vanwege die boyfriendjeans van een aantal jaar geleden!
Alle reacties Link kopieren
quote:millefleurs schreef op 31 juli 2014 @ 09:02:

[...]





Nee hoor, maar de broek is gewoon overduidelijk een voorbeeld van een kledingstuk dat is aangepast en daardoor voor vrouwen geschikt. Ik draag namelijk echt niet de broeken van mijn vriend, maar broeken met een vrouwlijker snit. Ik draag ook niet de shirts van vriend, maar strakke shirts met decolleté. verder draag ik graag jurkjes en rokjes. Ik vind vrouwen die zich manlijk kleding ook geen pet hoor, hou van vrouwlijke vrouwen. Maar ik zie niet hoe een man in rok of kousen manlijkheid kan blijven uitstralen. En dat vind ik dus juist zo mooi aan een man.

Ik heb ook niets tegen travestie, zie ook goede en mooie travestieten, maar ik zou er geen relatie mee willen hebben.



Dat er tegenwoordig broeken zijn die aan het figuur van vrouwen aangepast zijn, doet niks af aan het feit dat een broek in feite gewoon mannenkleding is. Toen vrouwen broeken gingen dragen (pas enkele tientallen jaren geleden) werd daar aanvankelijk ook raar tegenaan gekeken, want dat was mannenkleding.



Tegenwoordig is veel van de vrouwenkleding niks anders dan een afgeleide van mannenkleding. Stoere jacks, broeken, stoere schoenen, enz. zijn in feite niks anders dan mannenkleding in een min of meer vervrouwelijkte (of aan het vrouwelijke figuur aangepaste) uitvoering.



Ik vond het dus wel grappig dat veel vrouwen nu stellen een man in vrouwenkleding niet aantrekkelijk te vinden, terwijl veel van die vrouwen zelf in feite dagelijks in "mannenkleding" lopen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven