Mijn partner wil alleen maar meer!

19-08-2014 16:33 29 berichten
Na lang te hebben meegelezen word het tijd dat ik hier mijn verhaal ga neerzetten.



In het verleden hebben mijn partner en ik een extra man bij in bed gehad. Op het moment van de daad hebben we ontzettend genoten, maar de tijd erna was verschrikkelijk! Ik wilde het helemaal niet meer en snap helemaal niet waarom ik het in godsnaam gedaan had! Dit heb ik ook uitgesproken naar mijn partner en hij begreep het! Dat dacht ik maar helaas!

Onlangs heb ik weer ontdekt dat hij stiekem via kik contact heeft en zichzelf loopt op te geilen en zijn fantasieën weer naar boven brengt! Ik kon het merken onder de lakens als er weer een opmerking voorbij kwam en nu nog 1 in je mondje.



Ik ben er eindelijk weer een beetje overheen en weer de oude in bed, ik snap het gewoon nier ik dacht dat hij niks tekort kwam maar nu denk ik er toch anders over!



Ik ben zo bang dat ik er mij straks door zijn gezeur weer aantoe geef en dat ik weer met mezelf in de knoop kom!
Alle reacties Link kopieren
Daar ben je zelf bij, toch?
Alle reacties Link kopieren
Goed je grenzen aan blijven geven is heel belangrijk.



Ik snap alleen niet waarom je achteraf spijt hebt, terwijl je toen zo genoot. Schaam je je omdat je niet conform anderen seks hebt en geniet van 2 mannen? Voelde je je gebruikt?



Als je het toen echt heel erg naar je zin had, maar alleen vanwege schaamte niet meer wilt, kan ik me voorstellen dat je vriend hoopt dat je nog eens omdraait en het toch weer probeert.



Wel jammer, natuurlijk, maar dan moet je hem dat dus heel duidelijk maken. Ook als hij opmerkingen maakt tijdens de seks. Dat je dat niet leuk vindt en erop afknapt.



wat hij verder fantaseert, daar kun jij niet zoveel aan doen, natuurlijk.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Jij wilt niemand erbij, hij wel. Misschien zoekt hij het sowieso buiten de deur, omdat hij weet dat jij er niet voor bent. Daar lijkt het wel op.



Onzeker doen is niet zo belangrijk. Als wat jij wilt niet (voldoende) overeenkomt met wat hij wil, dan houdt het op. Daar kun je maar beter eerder dan later achter komen.



Tijd om serieus koffie te leuten met je partner.
Alle reacties Link kopieren
Zonder enig oordeel welke kant op te geven, weet ik alleen dat seksuele fantasieen niet spontaan uit je hoofd wegwaaien omdat je je vrouw dat nu eenmaal belooft hebt.



Jij moet natuurlijk gewoon niet doen in bed wat niet goed voor jou voelt, maar zijn fantasieen/verlangens kun je daarmee niet sturen of verjagen. Dat kan hij normaal gesproken zelf niet eens, zelfs als hij van goede wil is.



Ik adviseer je om gewoon samen te praten wat dit allemaal betekent. Kennelijk zijn jullie er vaker in alle redelijkheid uitgekomen, dus de basis om eerlijk te praten lijkt prima.
Alle reacties Link kopieren
En als middenweg: wel hem laten fantaseren, maar afspreken, dat het niet meer echt gaat gebeuren?
Laten fantaseren????

In mijn optiek is fantaseren toch niet iets waarvoor ik toestemming nodig heb.
Nee, fantaseren doe ik ook gewoon, ongeacht wat iemand ervan vindt. Maar je kunt wel afspreken dat hij er dan geen opmerkingen meer over maakt tijdens het vrijen.
Alle reacties Link kopieren
Het is heel hard om te stellen maar een man die op zo n manier van seks houdt is niet snel tevreden te stellen.

Op het moment dat je je grenzen aangeeft zullen ze hiervoor begrip tonen maar daarna gaan ze veelal hun fantasie ergens anders beproeven. Dat kan op allerlei manieren zijn.



Let op dat je bij jezelf blijft..Dat je jezelf niet gaan verliezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ik kon het merken onder de lakens als er weer een opmerking voorbij kwam en nu nog 1 in je mondjeNou, klinkt begripvol.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Nou we hebben er in ieder geval een goed gesprek over gehad, maar natuurlijk kan ik zijn fantasieën niet uitzetten maar ergens vind ik dat hij ook rekening moet houden met mij. Ik heb het hem nu ook duidelijk gemaakt dat we hierover moeten praten en niet zelf zijn kop moet gek maken om zelf op onderzoek te gaan, hier kon hij mij ook wel gelijk in geven.



Hij is er ook eerlijk over geweest en heeft mij ook alles laten lezen tijdens het gesprek, nergens is er sprake van een date of ontmoeting dus daar maak ik mij totaal geen zorgen om dat hij het buiten de deur gaat zoeken. Hij wil mij gewoon lekker laten genieten?
quote:Dreamer schreef op 19 augustus 2014 @ 16:40:

Goed je grenzen aan blijven geven is heel belangrijk.



Ik snap alleen niet waarom je achteraf spijt hebt, terwijl je toen zo genoot. Schaam je je omdat je niet conform anderen seks hebt en geniet van 2 mannen? Voelde je je gebruikt?



Als je het toen echt heel erg naar je zin had, maar alleen vanwege schaamte niet meer wilt, kan ik me voorstellen dat je vriend hoopt dat je nog eens omdraait en het toch weer probeert.



Wel jammer, natuurlijk, maar dan moet je hem dat dus heel duidelijk maken. Ook als hij opmerkingen maakt tijdens de seks. Dat je dat niet leuk vindt en erop afknapt.



wat hij verder fantaseert, daar kun jij niet zoveel aan doen, natuurlijk.



Even reageren op het vet gedrukte.

Op dat moment was ik zwanger en aan het einde van het spel streelde hij over mijn buik, en toen knapte er iets in mij! klinkt misschien raar maar zoiets hoort niet vond ik en daarna bouwde ik een muur om mij heen.
als jij niet voor jezelf durft op te komen ben je niet toe aan een relatie. Die man van je is trouwens ook niet helemaal lekker bij zin hoofd met zijn grappen terwijl hij weet dat je het er moeilijk mee hebt gehad.



Ik ben van mening dat als je dit soort trucs moet toepassen om je huwelijk leuk te maken, het ten dode opgeschreven is
Ik kom nu toch voor mijzelf op, of schreef ik dat verkeerd?

En als ik nu een relatie had van 1 jaar dan was ik allang weg ja, maar een relatie van 10 jaar waarvan 6 jaar getrouwd nee dat gooi ik niet zomaar weg!
Alle reacties Link kopieren
Dit soort dingen doe je inderdaad als je het echt allebei wilt en het iets toevoegt. Niet om iets te redden en niet om de ander te plezieren ten koste van jezelf.

Ik vraag me ook af hoe graag heb je het eigenlijk wel gewild. Deed je het toch niet stiekum meer voor je partner.

Ben zelf swinger maar ik kan met niet voorstellen dat ik tijdens mijn zwangerschap zou kiezen om met iemand anders dan mijn man sex te hebben. Juist dan vind ik sex erg intiem. Maar goed, dat kan persoonlijk zijn.

Verder denk ik dat het voor je man wellicht niet echt helemaal helder is dat je het echt niks vond aangezien je op dat moment dus wel genoot.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Ik zal wel weer een enorme preutse muts zijn, maar waarom in godsnaam dit soort acties als je zwanger bent???
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:koffie_leut schreef op 19 augustus 2014 @ 21:03:

Ik kom nu toch voor mijzelf op, of schreef ik dat verkeerd?

En als ik nu een relatie had van 1 jaar dan was ik allang weg ja, maar een relatie van 10 jaar waarvan 6 jaar getrouwd nee dat gooi ik niet zomaar weg!Want?
Alle reacties Link kopieren
quote:calvijn1 schreef op 19 augustus 2014 @ 21:21:

Ik zal wel weer een enorme preutse muts zijn, maar waarom in godsnaam dit soort acties als je zwanger bent???



Dan ben ik nog preutser, ik zou het helemaal niet willen.



Ik zou met deze relatie stoppen, niet gemakkelijk misschien. Maar denk dat je hier uiteindelijk helemaal niet gelukkig van gaat worden.
Nou ik ga het eerst afwachten hoe het de komende tijd zal gaan.



En tja tijdens de zwangerschap dat was mijn (verkeerde) keuze.



Maar mijn relatie ga ik nog niet opgeven!
waarom niet? Hij heeft weinig respect voor je
Misschien op sexgebied, maar in het dagelijks leven wel. Er is veel gebeurd waar ik hem keihard nodig had en hij was daar altijd voor mij.



Ik ben geen type die alles direct opgeeft!

Maar mocht hij vreemdgaan is het exit!
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 19 augustus 2014 @ 18:47:

Laten fantaseren????

In mijn optiek is fantaseren toch niet iets waarvoor ik toestemming nodig heb.Ik bedoelde hardop!
Alle reacties Link kopieren
Tijdens de zwangerschap is niet eens zo vreemd. De beste en meest frequente sex met de moeder van mijn kinderen was tijdens de zwangerschappen. Libido kan in zo'n periode flink hoger zijn.
Alle reacties Link kopieren
als je wel van de daad zelf genoten hebt waarom wil je het dan nu niet meer?



ik zou zeggen als jij ook die fantasie en behoefte hebt, doe het rustig aan en loop deze keer iets minder hard van stapel. doe het met een man waarbij je je op je gemak voelt en die je ook achteraf nog in de ogen kan kijken. succes.
Lieve Leut,

Tijdens je zwangerschap, dat was geen goed idee. Jij hebt er duidelijk schaamte, trauma en weerwil aan overgehouden.

Maar jullie kunnen elkaar halverwege tegemoet komen, door wat minder ver te gaan en toch fantasie en verlangens wat ruimte te geven? Jouw man heeft waarschijnlijk het "virus" te pakken dat heel veel mannen hebben, zoek het maar eens op en je zult versteld staan. "Wifesharing" en varianten. Maar uit je berichten straalt warmte en liefde, dus dat komt wel goed met jullie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven