Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 12:48.
Dit onderwerp heeft 54 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 15-02-2012 23:05.
- Mijn vriend is boos omdat ik een vibrator heb gekocht en hij zich gepasseerd voelt. Ik heb hem uitgelegd dat het voor erbij is.
Heeft iemand hier ook ervaringen mee. Ik heb zelfs meerdere Ladytoys in mijn kast liggen, zie er zelf geen probleem in.
- Je hebt er al meer, maar je vriend valt alleen over de laatste nieuwe? Wat zegt hij van de andere Ladytoys?Ik leef! Dus ik ben sterker dan het verleden en heb dus alle reden om gelukkig te zijn.
- Zelfde vraag als flutzel eigenlijk: waarom zijn die Ladytoys (whatever they may be) geen probleem en je nieuwe vieb wel? Of heb je die nieuwe vieb uitgepakt waar je vriend bij was en luid uitgeroepen dat DIT tenminste een formaat is waar je wat van voelt
Dan zou ik 't nog kunnen snappen in ieder geval.Life is short, enjoy! - quote:chartreuse schreef op 09 februari 2012 @ 08:55:
Zelfde vraag als flutzel eigenlijk: waarom zijn die Ladytoys (whatever they may be) geen probleem en je nieuwe vieb wel? Of heb je die nieuwe vieb uitgepakt waar je vriend bij was en luid uitgeroepen dat DIT tenminste een formaat is waar je wat van voelt
Dan zou ik 't nog kunnen snappen in ieder geval.
Ik leef! Dus ik ben sterker dan het verleden en heb dus alle reden om gelukkig te zijn. - Once you go Ladytoy, you don't want another boy

Edit: als het nou zo een groot formaat is (denk: once you go black, you don't go back)flutzel wijzigde dit bericht op 09-02-2012 09:02 met 46%Ik leef! Dus ik ben sterker dan het verleden en heb dus alle reden om gelukkig te zijn. - quote:chartreuse schreef op 09 februari 2012 @ 08:55:
Of heb je die nieuwe vieb uitgepakt waar je vriend bij was en luid uitgeroepen dat DIT tenminste een formaat is waar je wat van voelt
Dan zou ik 't nog kunnen snappen in ieder geval.
Computer says no - Ik dacht een spam tegen te komen..Als je het niet simpel kunt uitleggen, snap je het niet goed genoeg.
- Nou die andere toys waren wat klein en nu heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb ik een groter formaatje gekocht. Deze heeft veel meer mogelijkheden en is van een heel zacht materiaal gemaakt. Mijn oude speeltjes waren meer van een plak siliconen en op batterij. Nu heb ik een oplaadbare. Voor degene die nieuwsgierig zijn, ik heb een Fun Factory G4 Paul en Paulina gekocht. Heerlijk!!
- quote:minellie schreef op 09 februari 2012 @ 09:28:
Nou die andere toys waren wat klein en nu heb ik de stoute schoenen aangetrokken en heb ik een groter formaatje gekocht. Deze heeft veel meer mogelijkheden en is van een heel zacht materiaal gemaakt. Mijn oude speeltjes waren meer van een plak siliconen en op batterij. Nu heb ik een oplaadbare. Voor degene die nieuwsgierig zijn, ik heb een Fun Factory G4 Paul en Paulina gekocht. Heerlijk!!
Gefeliciteerd dan maar.
Ik begrijp het alleen niet zo goed. Je opent dit topic, paniek hellup brand want vriend is er zo op tegen en iksnapperhelemaalniksmeervanwaaromdattienouzodoet. Dan komen er vragen (oké, en 'n bijdehante opmerking van yours truly), daar ga je niet op in maar je post wel de specs van je nieuwe toy.
In het kader van De Wende op dit forum wil ik je niet meteen als trol/spammer wegzetten, maar eerlijk gezegd riekt het daar wel naar omdat je niet op de vragen in gaat en de paniek uit je OP verdwenen lijkt.Life is short, enjoy! - Wat kost die Paul en Paulina?
- 80 euro Donderstraal. Misschien was de vriend van TO daarom wel boos, ik vind 't persoonlijk 'n heel flink bedrag voor 'n vieb. Abo op de Viva is goedkoper toch?
Life is short, enjoy!
ChartreuseSinds toen is het altijd zo dat hij na de sex op mijn onderbeen gaat zitten en mij blijft aan staren.- Pfff ik droog spontaan op bij het woord Ladytoy....
- En als je nu ook nog gaat vermelden wat voor speciale trucjes ze kunnen dan ben je volgens mij aan het spammen.If God is watching us, the least we can do is be entertaining!
- Hij voelt zich gepasseerd en vond het onzin dat ik een nieuwe toy heb gekocht. Over de grote hoor ik hem niet, maar denk wel dat het mee speelt. En ik werd juist enthousiast van het formaat. De volgende keer zal ik hem erbij betrekken, misschien helpt dat? Voor mij is het een toevoeging van ons sexleven.
- Dan mag je vriend zijn handen wel afhakken, want dan voel jij je ook gepasseerd iedere keer als hij zich aftrekt!
(Wat een nontopics weer vandaag!)Verbeter de wereld, begin bij jezelf!
Nou ja, als het koffie kan zetten en de afwas doen ben ik verkocht hoorquote:Djin schreef op 09 februari 2012 @ 09:56:
En als je nu ook nog gaat vermelden wat voor speciale trucjes ze kunnen dan ben je volgens mij aan het spammen.
Bazinga!- quote:vivalda schreef op 09 februari 2012 @ 09:59:
[...]
Nou ja, als het koffie kan zetten en de afwas doen ben ik verkocht hoor
If God is watching us, the least we can do is be entertaining! - Ik zou 'm onverwachts in z'n je-weet-wel steken.Echte mannen eten geen honing, echte mannen kauwen op bijen.
Ik dacht meer aan de plintjes stoffen.quote:vivalda schreef op 09 februari 2012 @ 09:59:
[...]
Nou ja, als het koffie kan zetten en de afwas doen ben ik verkocht hoor
Dat "ons sexleven", dat is toch ook van je vriend mag ik aannemen? Dan lijkt het me idd. verstandig om je vriend er bij te betrekken de volgende keer.quote:minellie schreef op 09 februari 2012 @ 09:58:
Hij voelt zich gepasseerd en vond het onzin dat ik een nieuwe toy heb gekocht. Over de grote hoor ik hem niet, maar denk wel dat het mee speelt. En ik werd juist enthousiast van het formaat. De volgende keer zal ik hem erbij betrekken, misschien helpt dat? Voor mij is het een toevoeging van ons sexleven.Life is short, enjoy!
Ho Ho Ho, niet iedere man trekt zich afquote:Fame schreef op 09 februari 2012 @ 09:59:
Dan mag je vriend zijn handen wel afhakken, want dan voel jij je ook gepasseerd iedere keer als hij zich aftrekt!
(Wat een nontopics weer vandaag!)
- Nou zeg, ik heb geen probleem ermee dat hij zich aftrekt, volgens mij doet elke man dat?!! Misschien ben ik wat opener op dat gebied. Ik zou er ook geen probleem mee hebben als hij een toy zou kopen. En wat betreft de afwas en plintjes stoffen, heb ik geen klagen!
- quote:Fame schreef op 09 februari 2012 @ 09:59:
Dan mag je vriend zijn handen wel afhakken, want dan voel jij je ook gepasseerd iedere keer als hij zich aftrekt!
(Wat een nontopics weer vandaag!)
Dei vergelijking gaat op als vriend een probleem zou hebben met masturbatie an sich. Nu gaat het om iets anders.
De vergelijking zou wel opgaan als vriend zich masturbeert met een fleshlight oid. Of in geval van 'samenspelen' de fleshlight erbij betrekt (bv om en om, vriendin en dan fleshlight neuken). - Er zijn ook speeltjes die voor zijn 2-en lekker zijn hoor. Ik zou het de volgende keer wat tactischer aanpakken en hem een beter gevoel geven, denk dat hij onzeker is en zich gepasseerd voelt. Nu komt het wat ego over!!! Ik heb samen met mijn vriend de wevibe3 gekocht, waar we samen onwijs veel plezier aan hebben, dus zo kan het ook!!!
xxxx
Dit onderwerp heeft 54 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 15-02-2012 23:05.