Mijn vrouw heeft geen zin meer in seks

18-08-2014 16:32 150 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen op Viva.



Ik zit met een vervelend iets. Mijn vrouw heeft vrijwel geen zin in seks. (1 x in de 3 maanden) We hebben een prima relatie, bijna 10 jaar getrouwd, kids, gezond, leuk huis, vinden elkaar aantrekkelijk, geen geldzorgen eigenlijk alles prima. Ik houd ook echt van mijn vrouw.



Helaas heeft ze dus vrijwel geen zin in seks en mocht het ervan komen, dan is het hooguit 5 min, zelfde positie en dat was het dan. Ik probeer al jaren mijn best te doen door onder de lakens wat meer variëteit te brengen door haar lekker oraal te bevredigen en met mijn hand haar clitoris aan te raken. Ze komt ook niet klaar.



Alhoewel het een erg lastig onderwerp is om aan te snijden, hebben we het vaker erover gehad om er wat aan te doen, maar dan komt er onenigheid vanuit haar kant daarover.



De optie sexuoloog zit er ook niet in. Ze is daarin nogal terughoudend. Ik heb ook het gevoel dat alles vanuit mij moet komen, op seksueel gebied dan.



Nu ben ik een paar jaar geleden uit frustratie vreemd gegaan met een kennis, dat was werkelijk fantastisch. We wisten dat dit een one-time iets zou zijn omdat er teveel belangen in het spel zouden zijn. Inmiddels heb ik ook al jaren geen contact meer met haar. (en ook geen behoefte daaraan). Zij gaf mij ook de bevestiging dat seks met mij enorm fijn was, dus wetende dat het in ieder geval niet aan mij zou liggen op seksueel gebied is dan ook fijn om te weten.

Afgezien van mij enorm schuldig voelen, vinden dat ik een hufter ben omdat ik vreemd gegaan ben, heb ik toch weer de behoefte om het nog eens te doen. Een open relatie vind mijn vrouw niets, dat heeft ook al eens de revue gepasseerd in een gesprek.



Wellicht dat iemand van jullie vrouwen mij raad en daad kan geven.



Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Neemt ze de pil?
Raad en daad??



Uh, nou nee.
Alle reacties Link kopieren
Ga scheiden. Lul.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik mis het volledige verhaal van je vrouw. Kun je haar er even bij roepen?
Alle reacties Link kopieren
Ja ze neemt de pil.
Leg je er bij neer of ga scheiden en zoek daarna een vrouw die sexueel beter bij je past.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 18 augustus 2014 @ 16:41:

Ga scheiden. Lul.Nou zeg Fame!
Alle reacties Link kopieren
Oei!



Ik zie maat twee oplossingen:

- accepteren

of

- au revoir
Waarom wil ze niet naar een seksuoloog?

Weet ze dat je bent vreemdgegaan?

Hoe was jullie seksleven vroeger?
Alle reacties Link kopieren
Hmm lastig zeg...



Misschien haar vooral verwennen door het juist niet richting seks te laten sturen. Massage maar dan niet naakt, lekker stoeien en knuffelen. Gewoon een zoen. Voetmassage. Laat haar vooral merken dat ze er ook mag zijn zonder de seks.



En een gewone psycholoig kan haar ook helpen met de zoektocht naar... En misschien vindt ze hetbwel vervelend of eng om dat samen te doen.



En de pil kan heel erg libidoverlagend werken...
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 18 augustus 2014 @ 16:41:

Ga scheiden. Lul.Bedankt voor je innige reactie. Daar heb ik wat aan.
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel kinderen hebben jullie en hoe oud zijn ze?



Kleine kinderen zijn echte seks killers hoor.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Hoe kun je nou van een prima relatie spreken als je al jarenlang weinig tot geen seks hebt?
Alle reacties Link kopieren
quote:madamepolish schreef op 18 augustus 2014 @ 16:47:

Waarom wil ze niet naar een seksuoloog?

Weet ze dat je bent vreemdgegaan?

Hoe was jullie seksleven vroeger?



Ze vindt het kennelijk wel goed zo. Ze weet niet dat ik vreemd gegaan ben, maar ze is er wel erg bang voor.

Ons seksleven was in het eerste jaar wel oke. Niet zo bijzonders, maar ik hoopte dat dit wel beter zou worden doordat ze misschien wat onervaren zou zijn, maar helaas.
Alle reacties Link kopieren
Accepteren dat je met een dode pier in bed ligt ,of handwerken of opstappen.
Alle reacties Link kopieren
quote:tanteslankie schreef op 18 augustus 2014 @ 16:49:

Hoeveel kinderen hebben jullie en hoe oud zijn ze?



Kleine kinderen zijn echte seks killers hoor.Twee kids, 6 en 7. Verder genoeg tijd om tussendoor wat te kunnen ondernemen, dat valt reuze mee...
Alle reacties Link kopieren
Ik moet wel lachen om het "ik raak haar clitoris aan" als voorbeeld van gevarieerde seks
Alle reacties Link kopieren
quote:bonjour11 schreef op 18 augustus 2014 @ 16:32:

Hallo lieve mensen op Viva.



Ik zit met een vervelend iets. Mijn vrouw heeft vrijwel geen zin in seks. (1 x in de 3 maanden) We hebben een prima relatie, bijna 10 jaar getrouwd, kids, gezond, leuk huis, vinden elkaar aantrekkelijk, geen geldzorgen eigenlijk alles prima. Ik houd ook echt van mijn vrouw.



Helaas heeft ze dus vrijwel geen zin in seks en mocht het ervan komen, dan is het hooguit 5 min, zelfde positie en dat was het dan. Ik probeer al jaren mijn best te doen door onder de lakens wat meer variëteit te brengen door haar lekker oraal te bevredigen en met mijn hand haar clitoris aan te raken. Ze komt ook niet klaar.



Alhoewel het een erg lastig onderwerp is om aan te snijden, hebben we het vaker erover gehad om er wat aan te doen, maar dan komt er onenigheid vanuit haar kant daarover.



De optie sexuoloog zit er ook niet in. Ze is daarin nogal terughoudend. Ik heb ook het gevoel dat alles vanuit mij moet komen, op seksueel gebied dan.



Nu ben ik een paar jaar geleden uit frustratie vreemd gegaan met een kennis, dat was werkelijk fantastisch. We wisten dat dit een one-time iets zou zijn omdat er teveel belangen in het spel zouden zijn. Inmiddels heb ik ook al jaren geen contact meer met haar. (en ook geen behoefte daaraan). Zij gaf mij ook de bevestiging dat seks met mij enorm fijn was, dus wetende dat het in ieder geval niet aan mij zou liggen op seksueel gebied is dan ook fijn om te weten.

Afgezien van mij enorm schuldig voelen, vinden dat ik een hufter ben omdat ik vreemd gegaan ben, heb ik toch weer de behoefte om het nog eens te doen. Een open relatie vind mijn vrouw niets, dat heeft ook al eens de revue gepasseerd in een gesprek.



Wellicht dat iemand van jullie vrouwen mij raad en daad kan geven.



Bedankt!



Voordat hij foetsie is



TO, je hebt de verkeerde volgorde genomen.



Praten

Eventueel scheiden

Dan je kleine bonjour in een ander hangen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:bonjour11 schreef op 18 augustus 2014 @ 16:32:

Hallo lieve mensen op Viva.



Ik zit met een vervelend iets. Mijn vrouw heeft vrijwel geen zin in seks. (1 x in de 3 maanden)



Heeft ze dan ook echt zin of mag jij er gewoon eindelijk even op?



We hebben een prima relatie, bijna 10 jaar getrouwd, kids, gezond, leuk huis, vinden elkaar aantrekkelijk, Werkelijk of ga jij daar van uit?

geen geldzorgen eigenlijk alles prima. Ik houd ook echt van mijn vrouw.







En op vakantie? Niks nada noppes?

Wat geeft zij als reden? Was er vroeger wel veel seks?



Wat wordt de beste man toch weer ontzettend afgezeken zeg. Ik zou ook niet heel gezellig worden van een seksloze relatie. Respect als je dat jaren kan volhouden. Ik denk dat ik heel onzeker en chagrijnig zou worden. Als ik al een paar jaar niet met mijn man naar bed wil/ga dan vind ik het echt niet zo vreemd als er 1 (!!) keer iets gebeurd met iemand anders.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Tsja, als de seks al jarenlang zo beroerd is en ze wil er niet over praten of er iets aan doen.

Dan blijven er niet veel opties over toch?

Vind je het belangrijk genoeg om je huwelijk ervoor op te geven?
Lastig! Ze is wel bang dat je vreemdgaat omdat ze doorheeft dat ze je niet kan geven wat je wilt maar ze wil het niet veranderen.
Alle reacties Link kopieren
En ik moet ook lachen dat de weinige seks niet aan jou ligt vanwege de bevestiging die je van je kennis hebt gehad
Alle reacties Link kopieren
quote:3wieler schreef op maandag 18 augustus 2014 16:54 Ik moet wel lachen om het "ik raak haar clitoris aan" als voorbeeld van gevarieerde seksIk ook.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Jullie wisten dat het eenmalig zou zijn omdat er teveel belangen op het spel staan?

1x is al te veel!

Praat met je vrouw en vraag of zij het oke vind dat je nog een keer vreemd wil gaan. Dan heb je je raad.

Plus een eenmalige wip die bevestigd dat het aan jou niet ligt ..dream on!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven