Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:



Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"



Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Jeeej!





Deel 23 was leuk, op een nieuw vers minstens net zo'n goed deel 24!
Ja cheers Dymo en alle andere clubmembers;)

I'll drink to that!

Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik wou net mikmakk vragen naar dr date, hoppa belandt ik ineens in deel 24!

HNT!
Partytime in deel 24

Happy new topic everyone
Yeah! Een nieuwe! Deel 23 was voor mij de start van bootsman, automan en twenteman volgens mij. Automan is alweer geschiedenis, maar de Twent en de bootsman hoop ik nog even te houden .
quote:dymo9 schreef op vrijdag 30 mei 2014 19:10 Jeeej!





Deel 23 was leuk, op een nieuw vers minstens net zo'n goed deel 24! Eensch! Op alle fronten!
Dit wilde ik al een tijdje met jullie delen..Tegeltje



"Hoe zelden is de hand van de minnaar fijn genoeg om de ziel van zijn minnares af te tasten."

(Jan Vercammen, Vlaams schrijver)
*Junior opent ook een topic*. Dymo en de wijn gaven mij het zetje hè!



Heel veel zin in alle stories, achtbanen, diepgang, scherpte, lol en platvloersheid die "Minnaar" zo kenmerken.

Tegel: "eigen minnaar is goud waar"

Of "minnaar met baard is goud waard"



Hip nieuw topic!
quote:Ano*k schreef op 30 mei 2014 @ 20:46:

Dit wilde ik al een tijdje met jullie delen..Tegeltje



"Hoe zelden is de hand van de minnaar fijn genoeg om de ziel van zijn minnares af te tasten."

(Jan Vercammen, Vlaams schrijver)Toch jammer...
quote:Rooss4 schreef op 30 mei 2014 @ 20:55:

Tegel: "eigen minnaar is goud waar"

Of "minnaar met baard is goud waard"



Hip nieuw topic!



Ok, welke van allemaal had een baard?



Minnaar met baard... Ieuw...



Deel 23 was de rentree van Look. Eens kijken wat 24 oplevert
Ehm, eigenlijk geen geloof ik. Maar het rijmt dus het bekt.
Stoppels, zalig! Maar gladgeschoren kan ik ook zeer waarderen, vooral downunder...
quote:Lookolook schreef op 30 mei 2014 @ 21:04:

Deel 23 was de rentree van Look. Eens kijken wat 24 oplevert De downfall van Anouk..?
Alle reacties Link kopieren
Leuk, een vers topic!



Eens over de baarden... ieuw! M'n vader had vroeger een baard, heb een vader-complex bij mannen met baarden en het kriebelt!
Het moeilijke van liegen is dat je alles moet onthouden
Baard = sexy. Nr 1 heeft er een en nr 2 heb ik er ook een aangepraat
Minnaar met baard is vragen om moeilijkheden thuis.
Welnee, niet als nr 1 er ook een heeft en er nog steeds slaapkameractie is binnen het huwelijk
Sikje! Heerlijk!
Ik wil mijn mannen gewoon slim, geil en verlangend naar mij. Die baard lul ik er dan wel af ;)
quote:dymo9 schreef op 30 mei 2014 @ 21:32:

Sikje! Heerlijk!Echt? Goh, toch jammer....
Jaja.. Jij hebt het goed geregisseerd Annabel. Plus die ene onschuldige date per drie maanden



Nr. 2 met stoppel(baard) en gladgeschoren nummer 1: dat is nog eens life on the edge.



Niet dat ik daar last van heb hè.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven