Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:



Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"



Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Gaat het nu over levenslessen of over "slappe erecties" Dym?
Ik sta even op pauze, geniet van jullie verbal diarrhea en vind het heel leuk dat nieuwelingen zich mengen met oudgedienden.



Look en Barb!



De au pair heeft huilend en gehaast het loedernest van deze snol verlaten, dus ik ben tijdelijk in de no date-zone.
Dubbel.
JIj vergeet even dat er wel degelijk een date staat Miss Noeks! Een heul belangrijke!
quote:Ano*k schreef op 25 juni 2014 @ 17:56:

Gaat het nu over levenslessen of over "slappe erecties" Dym?







wel shit zeg, van je au-pair
Alle reacties Link kopieren
Raar, ik dacht dat dit topic voor gelijk gestemde was ( staat in de opening) , maar nu zijn er opeens gradaties van fout zijn in het vreemd gaan? Vreemd gaan is fout, maar ik geniet en wil dat delen en steun in ups and downs en niet veroordeeld worden.





@ Annabel

Hoe zou het zijn zonder je buitenlander?

Ik probeer vaak te denken buiten mijn huidige bubbel. In 10 jaar tijd, waar heb ik dan spijt van?





Wie geniet hier trouwens echt van hun minnaar?

Ik vind heel veel verschillende emoties op dit forum, maar weinig pure lust en gewoon genieten.

Wie o wie?
Ja het bleek een ruggegraatloos prinsesje van 23 die intussen haar moeder een nieuw baantje heeft laten regelen in da motherland.

Nou is in dit huis naast de koningin natuurlijk sowieso geen plek voor andere royalty.



Maar serieus: ik was ooit au pair, 6 dagen per week en sliep bij de wasmachine godbetere. Deze krijgt een kamer van 4 bij 5, een omafiets, bovengemiddeld betaald, vrije weekenden en adorable children (nee echt, daarover zijn haar voorgangsters het eens).



Wat een tijdverspilling. Gelukkig is de volgende al in beeld:)
Happypeppy: als je alleen kritiekloos wilt delen zit je hier niet goed hoor. De meerwaarde van Minnaar is juist de confrontatie, de spiegel.



En weinig pure lust en gewoon genieten? Nog afgezien ervan dat dat een vrij hard oordeel jouwerzijds is, is het hebben van een minnaar voor velen meer dan neuqen met het lustobject dat sv heet. Allerlei bijkomende menselijke gevoelens weetjewel.
Alleen lust en genieten ? Saai.... Zonder dieptepunten geen hoogtepunten.
Alle reacties Link kopieren
happypeppy

Heb enorm genoten van mijn minnaar en als we samen zijn doe ik dat ook voor 100%.

Lust plezier genieten allemaal daar, wellicht juist de reden dat na het samen zijn ik altijd meteen weer met hem wil zijn en nog meer wil.

Dat strookt niet echt ik vind het ook jammer dat die drijf is gaan overheersen.

Voor mij is lust verbonden aan liefde / verliefd zijn.

Dat heb ik dan bij deze eerste minnaar zo van mijzelf geleerd.

Nu probeer ik uit te zoeken waar mijn eigen veroordelingen op gebaseerd zijn.

En dus de koppeling van verliefd en een relatie willen ipv lust plezier discretie voor zolang dat duurt. Het prinsesje syndroom, hoort niet etc , hij moet toch voor mij willen gaan etc.

Heb nu de tijd om dat zonder verdere afleiding uit te zoeken.

Gelukkig dat ik met hem zoveel nieuwe aspecten van lust heb mogen ervaren en we daarin elkaar verdomde goed aanvoelde.

Niks was raar of vreemd , heb heel Nederland herontdekt en ook mijzelf .

ja en een minnaar hebben of willen als je relatie met man1 helemaal prima is , is ook niet veel mis mee, ik snap dat 1 soms niet genoeg is.

En veroordelen hoeft niemand te doen, daar zijn we over het algemeen zelf meester in. Gradaties en nuances iedereen heeft dat over verschillende onderwerpen.

Een mening hebben is iets anders dan een ander veroordelen.
Niet volledig bij kunnen lezen, paar posts wel. Annabel, volgens mij zitten wij behoorlijk inhet zelfde schuitje te worstelen.

Overigens voel ik mij vandaag wel weer een stuk minder zombie dan gisteren. Ik ben gewoon enorm slecht in de day after...
Alle reacties Link kopieren
Hmm balen van je au-pair Ano*k. Kan date met piloot nog doorgaan?



Mwoah ik doe best wel genieten van alleen de pure lust hoor ;) Wil niet zeggen dat ik soms ook wel even wat wil kletsen, maar dat hebben we - geheel tegen m'n verwachtingen in - de laatste keer ook nog gedaan. Vond ik achteraf best lastig, want tja, toen bleek ie nog leuker dan alleen maar ontzettend lekker. En dat wil ik eigeijk niet Daarom, dit was vast de laatste keer, nu weer even rust :-)



Geen verwachtingen hebben, dat werkt voor mij wel het beste. Alle extra leuks is meegenomen :-)
Alle reacties Link kopieren
Nou tenmienst dat leed ken ik niet meer, mikmakk Na sex heb ik vooral behoefte om benen te nemen en alles wat naar hem asocieert te laten verdwijnen.



@voila



Hoe meer ik hier lees, des te meer kom ik tot conclusie dat niemand sv-geval zoals de mijne heeft (gehad). En dat ik waarschijnlijk nooit zou kunnen platsen wat voor type persoon dat is/was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ano*k schreef op 25 juni 2014 @ 17:56:

Gaat het nu over levenslessen of over "slappe erecties" Dym? Die laatste zijn vooral voor mij gereserveerd. :/
@Diver: interpreteer je het gedrag van je minnaar niet te negatief? Ik denk dat jouw IQ, EQ en temperament hem enorm aantrekt maar soms ook to match kan zijn. Die afstand die hij steeds inbouwt is misschien om controle te houden op jou ;) , zichzelf en jullie affaire. Ik zou het zien als een verdekt compliment :-)
Alle reacties Link kopieren
@divergrent: waarom kan je hem niet omschreven? Is er dan kans dat zijn wederhelft of iemand uit zijn kringen dat hier zou kunnen vinden of iets dergelijks?



Weet iemand van de oude garde of er hier ooit op het forum een situatie is geweest waarbij 2 mensen vrolijk postten dat ze een minnaar hadden en dat het de zelfde bleek te zijn of de vrouw/man van een andere forummer te zijn?
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Ja summernights daar ben ik ook nieuwsgierig naar! Van nr. 2 weet ik bijvoorbeeld dat hij eerder minnaressen had en het is wel eens door mijn hoofd gegaan: wat als die hier gepost hebben?



Nouwnouw: date met piloot kán doorgaan maar dat vereist wel enig goochelwerk.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee.



Omschrijven: de dates verlopen fantastisch. Hij ligt niet en is secuur in afspraken. Is niet gierig, ook al zorg ik dat we alles delen. Heeft, na doorvragen, toegegeven een relatie te hebben, sinds paar maand voordat wij zijn begonnen. Benadrukt dat dat niet serieus is. En zegt dat zij niet weet van zijn vreemdgaan. Ook niet van de fetish. Treats me good die 24h. En de communicatie buiten afspraken steekt. Meer is er niet.



Alles lijkt perfect maar mijn buikgevoel zegt niet te vertrouwen. En krijg nare dromen als ik naast hem slasp.



Ik ben die fase lang voorbij, van willen zien wat ie denkt of voelt. De enige wat over is, is af en toe sex. Die ik aan mijn part accepteer vooral omdat ik thuis niet meer uithouden kan. (En de fetish, ja.) Anders was ik al lang op no-contact.





PS Ik kan die moderator topic niet vinden en hoe regel ik dingen hier :digibeet:
Mijn ex-minnaar heeft hier regelmatig gepost, ook toen ik hier al zat. Wisten we van elkaar hoor, we hadden elkaar hier leren kennen. Hij had hier al vaker een minnares gevonden, ik weet er een paar...
Diver: ga naar de pijler Overig.
Silver en ik hebben het ons ooit afgevraagd, maar kwamen er al heel snel achter dat het niet zo was. Er waren wel wat overeenkomsten, maar nog veel meer verschillen.



Ik zou er niet op zitten te wachten om hier een minnaar te delen met ons beider verhalen. Ik hoef geen exclusiviteit, maar om nou in mijn face te krijgen wat hij met een ander doet, dat zou zomaar pijnlijk kunnen worden... Maar ja. Als je ze uit dezelfde vijver vist, kan het zomaar gebeuren.
quote:barbarella70 schreef op 25 juni 2014 @ 19:19:

Mijn ex-minnaar heeft hier regelmatig gepost, ook toen ik hier al zat. Wisten we van elkaar hoor, we hadden elkaar hier leren kennen. Hij had hier al vaker een minnares gevonden, ik weet er een paar...En ik maar denken dat jij de eerste was waar hij beet bij had. Als het tenminste degene is die ik denk dat het is. Had hij niet iets met een spijkerbroek als avatar?
Nee, er werd niks gedeeld hier. Op een ander forum belandde ik eens plots in een dateverslag van hem met iemand anders, van ver voordat hij wat met mij kreeg. Was inderdaad totaal niet leuk.
Helemaal goed, Oranje. Nee ik was bepaald niet de eerste...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven