Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:



Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"



Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Zou willen dat ik me zo in balans kon voelen, qua loyaliteit en prioriteit. En voldoende evenwicht in de relatie met nr 2.

Mijn ervaring met au pair is voornamelijk de kinderen niet echt bevallen en vooral de jongste heeft te weinig met zijn vader kunnen opbouwen.

Dat zijn zijn woorden, hij is boos en teleurgesteld door de vele afwezigheid van vader voelt zich de afgelopen twee jaar ook door mij tekort gedaan. Is ook de enige geweest die me ervan verdacht dat ik iets met een ander had. Daar ook naar gevraagd trouwens. Hem verteld dat dat zijn zaken niet zijn.
Ik heb geleerd om uit te kijken met wat je wenst ;) Als een ander echt veranderd moet jezelf ook aan de bak, laat dat nu iets zijn wat vaak zo moeilijk is. Vaak past de situatie beter bij je dan je denkt.
Ik heb geleerd om uit te kijken met wat je wenst , vaak past de situatie beter bij je dan je zelf denkt.
quote:roodkapjeendewolf schreef op woensdag 25 juni 2014 23:10 Ik heb geleerd om uit te kijken met wat je wenst , vaak past de situatie beter bij je dan je zelf denkt.
Oe, mooi gezegd Roodkapje. En heel erg van toepassing op Noekske haar situatie want wat als man weer wél elke avond thuis is?



Oordelen lees ik hier eerlijk gezegd nog steeds niet maar misschien schrijf ik hier na jaren met een (roze?) minnaarbril. Ja, er zijn gradaties in ernst van vreemdgaan en dat betekend niet automatisch dat er geoordeeld wordt. Ik bekijk het (ook) vanuit de bedrogene. Ik zou het persoonlijk veel kutter vinden als mijn partner structureel neukt met een kennis van mij dan wanneer hij één keer slippert met een onbekende van me.

Alleen op rozengeur en maneschijn drijft een topic niet lang dus diepzinnigheid is hier een pré. Met natuurlijk ruimte voor lekker, lust en genieten.



Volgens mij staat er een date in de pen hier!
Uhm gaat lekker zo ....haha

Iemand een idee om overbodige post te verwijderen ??
Roos, oordelen lees ik meestal ook niet hoor. En als het zo vreselijk zou zijn allemaal dan zou ik hier niet meer komen.
Roos waarom zoek je een minnaar? Is een vrijgezelle man niet leuker , iemand toelaten op alle vlakken ? Eng , intiem maar misschien ook vervullend.
Lekker laten staan, roodkap, verdwijnt vanzelf, het gaat hier snel genoeg!



Jane, lekker blijven schrijven, waarom niet! En weet je, we hoeven jou helemaal niet te begrijpen, je hebt je eigen redenen en daar ben je ogenschijnlijk oké mee. Waar men in mijn optiek bij jou af en toe over valt is je herhaling van "ik heb het allemaal volledig onder controle" en daarmee geef je (mij?) het gevoel dat je jezelf probeert te overschreeuwen.

Ik schrijf hier niet uit het verlangen dat iedereen me snappen moet, lekker niet juist. Al mijn acties zijn overdacht, ook mijn dates met evt vreemdgangers.

Maar vragen staat vrij... en ik probeer altijd naar eer en geweten te antwoorden.
Roodkapje, ja dat zou ook leuk zijn ondertussen maar inderdaad heel erg verschrikkelijk eng.

En stiekem ben ik elke keer nog zo gruwelijk blij als ze afterwards weer lekker naar hun eigen vrouw gaan

Maar HIJ Is welkom hoor. Ik weet alleen niet waar ik hem zoeken moet.
Niet op second love ;)
You never know!



Een relatie lijkt nog zo'n ver van mijn bed show. Ik ben ondertussen best heel gewend geraakt aan sellef doen, mijn en dijn. Alles waar ik voor mijn scheiding zo bang voor was omarm ik nu.

En echt... ik vind mannen op dit moment echt voornamelijk leuk voor seks. Verder zie ik verdomd weinig voordelen. Afwassen kan ik zelf, de kinderen voed ik alleen op en als mijn band lek is bel ik zeb.



Wat wil een vrouw nog meer.
@Roos Zelf doen is ook heerlijk. Seks voor de seks ook heerlijk maar ik proef ook angst....

Een verbinding aan gaan is niet zaligmakend maar door iemand echt gezien worden is wel zalvend , en de spiegel die je er gratis bij krijgt is soms ook goed voor de persoonlijke ontwikkeling ;)
Natuurlijk is er angst. Maar zo blijft het. Eerst was ik heel erg bang voor scheiden en al die angsten losten langzaam maar zeker op. Nu vind ik een nieuwe verbinding aangaan weer eng maar het feit is ook dat ik niet echt geschikte mannen tegenkom die ik dan bv af zou wijzen omdat ik bang ben.

Inschrijven bij een serieuze datingsite wil ik niet, op eoa manier vind ik dat een prima medium voor niksaandehandseks, niet voor een relatie.



Voor de persoonlijke ontwikkeling is het zeker goed, dat ben ik met je eens. Maar wel vanuit heelheid en nieuwsgierigheid, niet vanuit angst om over te blijven of zielig alleen te zijn. En nogmaals, ik heb dat blikje niet op de plank!
quote:Rooss4 schreef op 25 juni 2014 @ 23:31:

You never know!



Een relatie lijkt nog zo'n ver van mijn bed show. Ik ben ondertussen best heel gewend geraakt aan sellef doen, mijn en dijn. Alles waar ik voor mijn scheiding zo bang voor was omarm ik nu.

En echt... ik vind mannen op dit moment echt voornamelijk leuk voor seks. Verder zie ik verdomd weinig voordelen. Heerlijk eigenlijk toch, dat besef dat je een man niet nodig hebt, maar dat je het wel heel fijn, leuk en lekker met elkaar kunt hebben.



Maakt het voor jou verschil of je minnaar een open relatie heeft of een vreemdganger is?
Nodig is het toverwoord inderdaad Noeks. En mijn eigen nood tot nodig zijn is ook zo'n ding. Redderssyndroom weet je nog?



Ja, dat maakt een wereld van verschil voor mijn gemoed. Ik vind daten met vreemdgangers echt lastig. Het grote voordeel van vreemdgangers is dan weer wel vaak dat ze minder behoefte hebben aan rondneuken en geen relatie krijgen zodat we weer afscheid moeten nemen.

Man in de dop is een openrelatieman en dat brei ik in mijn kop veel beter rond.
Alle reacties Link kopieren
Lekker vooruitzicht roosss

Is dat dezelfde open relatieman als eerder ??



Tja gradaties in vreemdgaan , ik vind in mijn Prive omgeving met een bekende totaal ongepast persoonlijk ..

Ik wil mijn nr 2 niet in de buurt en niet verweven in mijn gezinsleven .

Geen toevallige ontmoetingen ed ...



Ik kan wel zeggen dat ik voornamelijk geniet van mijn nr 2, heerlijk al 14 maanden .

Gevoelens zijn er van beide zijden maar zijn goed te handelen .

Kan prima nagenieten met hem na een date, rustig landen en verder .

Geen contact issues , appen wanneer we willen en reageren wanneer het uitkomt .

Ik geniet van hem !!!

En ik mag maandag weer :Imao:



Dat is even balen Anouk ...

Geeft toch veel minder ruimte voor eigen uitstapjes zonder opvang thuis.....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind internet iets van de heden, maar toch heb het gevoel dat ik niet al mijn zintuigen kan inschakelen bij beoordeling van een potentieele (bed)kandidaat. Of die 'vonk' wel of niet is..



Liever oudervets....gewoon...vulgaris....in de levende lijve ontmoeten.



Dus begrijp roos bij afkeur van datingsites.



Anderzijds toch jammer, aangezien de kansberekening en antaal 'zielen' die via internet zoeken. Kan toch niet iedereen slecht zijn.
Je klinkt ook altijd helemaal in evenwicht en zen Silver. Volgens mij is het voor jou inderdaad vnl genieten. Fijn.



Ja, dit is "oude" openrelatieman. Een poosje geleden hebben we afscheid genomen, hij was verliefd geworden op zijn secondlove en vice versa. Ik heb zo'n idee dat hij een aardige kater van deze escapade heeft overgehouden, het verlangen naar onze ongedwongenheid ging hem weer parten spelen. Hij is voor mij de ideale minnaar, hij had alleen iéts meer tijd mogen hebben en iéts dichterbij mogen wonen. Contact en lusttechnisch zaten we altijd geheel op één lijn. Hij heeft geweldige vingers en een geduldige tong!



En hij had goed nieuws. Ik had een kleine dealbreaker, echt klein hoor maar hij heeft een slechte gewoonte over zijn schouder gegooid. Waardoor hij nu veel lekkerder ruikt!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 26 juni 2014 @ 00:12:

Hij heeft geweldige vingers en een geduldige tong!

)Dit is een zeer gebruikelijk gegeven, aangezien na 35+ mannelijke errectie een erg illusieve (uit eigen en ervaringen van vriendienen) verschijing kan zijn.
Met zijn erectieve kwaliteiten is helemaal niks mis Divertje! Dit terwijl hij de 50 toch al gepasseerd is. Kan ook aan mijn orale skills liggen, daar is hij nog al waus van



En aangezien spinnewebman niet wilde beffen (Annabel, let je wel op?) vind ik een date met dit exemplaar een aangenaam vooruitzicht!
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek mijn heil buitenhuis. Wat mijn vriendienen precies doen weet ik niet. Maar wordt veelal geklaagd op mannelijke "wil", dat wel. Allemaal rondom 40



Mss moeten ze collectief vreemdgaan
Feit is dat minnaars/ressen ongekende talenten lijken te hebben. Is dat echt zo of doet verandering van spijs echt eten? Ik heb zelf ook een evolutie meegemaakt op dit gebied, logisch ook. Maar het lijkt me best confronterend te merken dat je minnares je beter pijpt dan je partner.

Wetende ook dat je partner blijft en je minnares maar tijdelijk waarschijnlijk.
Alle reacties Link kopieren
Tel me about it!



Een keer vroeg ik hem (No2) waarom hij zich altijd op laatste moment jankend terugtrekt. 'Waaroom kom je niet gewoon in mijn mond? Is veel natuurlijker...'

Het antwoord was: 'Mag dat???'

Dacht voor mezelf: 'Jeetje, wat voor steriele sex ben jij gewend?!'



Ja, pijpen is een onderwerp apart...



Nacht lieve mensen.
Alle reacties Link kopieren
Bij mannen wordt de seksdrive minder bij het ouder worden en bij vrouwen juist meer.

Een omslagpunt ligt zo rond de 40.

Vroeger not done nu gelukkig meer geaccepteerd een leeftijdsverschil waar de vrouw een stuk ouder is ( mijn minnaar 11 jaar jonger)

De relatietherapeut stelde wel mooi, vrouw wordt steeds mannelijker en de man vrouwelijker.

Fellatio is super maar zoals altijd niet bij iedereen.

Minnaressen of minnaars hebben geen speciale kwaliteiten maar als het goed gaat ( ) geen libido killende situaties met elkaar.

Puur lust , lol en op de persoon gerichte aandacht.

In de gewone relatie sleur, kinderen, financiele problemen, familie, als je eerst loopt te sloven en beetje ruzie , is de zin in je man of visa versa gewoon minder.

Ik met mijn minaar voelde me vaak weer in luilekkerland.

Onbegrensd het seksuele avontuur aan alsof ik weer op ontdekking ging als toen ik 18/19 was. Maar dan nu weten wat ik lekker, geil opwindend vind.

Shit gaat vast nog lastig worden zonder geliefde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven