Minnaar deel 25.

20-07-2014 22:35 3008 berichten
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
Alle reacties Link kopieren
..
Je schreef over je nr 1 relatie en je twijfel. Heb je een minnaar omdat het thuis niet goed gaat?



Onzekerheid is inderdaad onaantrekkelijk en je kan er zelf enorm van schrikken, voor mij heel erg herkenbaar en ik denk dat de meesten hier dat stuk best herkennen. Dat je pas weer rustig bent als er weer contact is, controledrang, verschrikkelijk.

Dat is ook wat ik bedoel met onrust. En ja, dat is vaak geen mooi stukje van jezelf.
@myself: op het moment dat de kosten groter worden dan de baten , wordt de motivatie om jezelf te veranderen en onder controle te krijgen ook groter ;) Afstand nemen en afleiding zijn de toverwoorden.
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
..
Ja het is echt een verslaving , neurologisch ook bewezen. Elk appje/contact een nieuw shot. Afkicken dus...

Zoek uit waarom je gevoelig bent voor deze verslaving , het is me overkomen is veel te makkelijk ;)
Alle reacties Link kopieren
..
Maar ging het al heel lang niet goed en maakt 2 dat nog een stukje duidelijker of lijkt je "gewone" relatie nu ineens niet goed omdat het met 2 zoveel spannender en leuker lijkt? Heb je nog seks met je man, heb je wel eens gesproken over jullie relatie en jouw onvrede? Zie je nog toekomst met je man?



Afkicken betekend niet per definitie stoppen natuurlijk. Afkicken kan ook zijn, je telefoon een paar uur ergens laten liggen waar je m niet hoort. Afleiding zoeken en vinden, je zegeningen tellen buiten je minnaar om.

Als het je leven lijkt te beheersen ben je beter af zonder.
YES! Nieuw topic, geopend door de enige echte Roos!



En eindelijk > kan is vervangen door kun
Alle reacties Link kopieren
Een heerlijk fris nieuw topic, ..



Welkom myself .. Had je eerste post wel gelezen, weet even niet wat erna geschreven is.. Even spitten of ik dat terug kan vinden
anoniem_187642 wijzigde dit bericht op 21-07-2014 09:47
Reden: DYAC
% gewijzigd
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Goedenavond allemaal in deel 25.



Ik begin even met een ego post. Ik heb, ondanks jager een heerlijke

dag gehad en mijn stemming is nog steeds opperbest. Vandaag was hier mijn vertrouwde vriendin op bezoek en zei ie van alles op de hoogte, hielp me gisteren en ik heb haar vandaag even het hele verhaal van mij en jager laten lezen. Ik heb een heel gesprek met haar gehad en ze heeft er een bijzondere kijk op. Komt overeen met wat de meeste van jullie zeggen. Ze las het en vond het mee vallen, vanuit hem meer humoristich bekeken. Na het nog een keer door gelezen te hebben was ik het wel met haar eens. Verder gooit zei het er op dat hij zo schommeld, ene moment klootzak, andere moment poeslief, dat dit gedeeltelijk nog met zijn verwerking van de scheiding te maken heeft. En, ook hier zit een kern van waarheid in. Poeslief is eenzaam, toe staan iets te voelen. Klootzak is tegen mensen, in dit geval dames aan schoppen en onderling jaloers proberen te maken omdat hij, zoals HL al zei daar zelf een beter gevoel door krijgt. Ik ga niet te veel uit wijden over hem en zijn ex. Maar ik weet inderdaad wel dat hij daarom bijv ook niet tegen opdringerig kan. En zo zijn er meer dimgen. Vriendin had er een vrij heldere kijk op en zei idd ook al, lul er de volgende keer maar gewoon overheen.



Vandaag even de negeerstand voelde goed, neemt hij morgen nog geen contact op dan zie ik wel of ik de aandrang voel of niet om contact met hem op te nemen.



Ik ben een heel eind met mijn klootzak, maar als hij nu zijn overige 25% nog even aan zou kunnen passen dan zijn we er helemaal! En, ook dat gaat vast lukken.



@myself? Ik en nuchter? Hmm, als je terug leest in minaar topic 23 dan zul je zien dat ik ook van ver weg heb moeten komen hoor! Mede door de spiegels hier en mijn vriendin kan ik er iets nuchterder tegenaan kijken, maar zoals je bovenstaand kunt lezen.Ook ik ben nu zeker niet altijd even nuchter! Ik verloor mezelf er ook te veel in, nu nog wel eens. Heb over scheiden na gedacht, om meerdere redenen, maar mijn jager(nr2) gaf me toen net het laatste zetje. Ik heb pijn gevoeld, zo veel pijn dat ik heb besloten dat ik die om jager zeker niet meer zou willen voelen! Dat gaat me nu goed af, maar ik heb ook zo diep gezeten.



En inderdaad, neem afstand! Ren niet iedere keer naar die telefoon als hij rinkelt, maar zet hem op stil en reageer later weer eens. Probeer voor jezelf eens een minnaar loos uurtje te plannen. En probeer eens te kijken naar wat je zo leuk vond aan je nr1. Echt, probeer dat los van elkaar te gaan zien! Ik stond een aantal maanden terug er net zo voor en vandaag de dag zijn man en ik allebei vreselijk blij dat we beide zo ons best doen en hebben er (heel hypocriey ja) weer vertrouwen in. Maar nu kan ik ook mijn gemaakte fouten zien en zie ik ook dat we een zware periode achter ee rug hadden en beide geen tijd gehad hebben om deze te verwerken. En zo speelde er nog meer dingen mee. Het is nog niet altijd even makkelijk, maar ik ben erg blij dat we toen in plaats van naar een scheidings makelaar, naar elkaar hebben geluisterd!



En, de tip van oranje, officieel van Look vind ik ook helemaal super! Ook daar heb ik mijn fout in gemaakt en ook daar ben ik nu vrij nuchter in. Inderdaad eerst je gezin, dan vrienden en andere famili en dan pas, oh ja, die minnaar was er ook nog.
Ha Sense, wat maakt jouw autocorrect een kuukse naam!



Madame, heeft het al die tijd verkeerd gestaan? Ik heb het 100 jaar geleden zo overgenomen van Stew denk ik.
Jane, jij en je vriendin proberen voor Jager te denken en dat is nooit een goed idee. Je weet pas wat hij bedoelt als je het hem hebt horen zeggen.

Natuurlijk slik je dit vriendinverhaal, het komt je in dit geval enorm goed uit. Als zij had gezegd dat hij een botte boerenlul is die geen groter genot kent dan jou een kutgevoel bezorgen dan had je dit hoogstwaarschijnlijk gebagatelliseerd denk je niet?



Ik zou in jouw geval die "van wie?" gewoon niet vragen, wees beducht voor zijn giftige pijlen ongeacht wat hij heeft meegemaakt. En naar doen tegen jou omdat hij nog met zijn scheiding in zijn maag zit? Ik weet niet, I don't buy such shit.

Maar goed, het werkt voor jou schijnbaar.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha nu maak je me wel heel nieuwsgierig Roos, wat fabriekt jouw autocorrect er van?



Jane, ik vind het wel heel bijzonder om te lezen hoe jager jou precies weet te bespelen, het pas precies in zijn straatje.. Je reageert precies zoals hij wil, en weet dat jij weinig "zeggenschap" hebt binnen dit hele spel..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
Jeeej! Een nieuw deel, wat gaat t toch snel! Poosje niet meegelezen, thuis gaat t ff niet zo lekker met de gezondheid van nr1, ziekenhuis in, ziekenhuis uit, thuis weer volop aan de bak met medicijnen, verband en dat soort stuff, afspraken in de gaten houden, taxien, en noem maar op. En werk gaat ook door, en vakantie natuurlijk. Kids willen ook wat leuke dingen doen! Daarnaast door het gemis van ervaringen met een nr2 maar even ook niet meegelezen en geschreven, maar was toch benieuwd hoe t met jullie gaat.

Trouwens nog een poosje geil gekikt met een lekker ding, en ontmoeting gehad, maar contact is er op het moment even niet. Ik had kik op mn tablet, en die is gesneuveld, en ik zet kik niet op mn mobiel. Te listig thuis, met curious kids. Nou ja, wie weet koop ik een nieuwe tab, maar voorlopig staat mn hoofd toch niet naar geile gesprekjes met alle zorgen aan mn hoofd, alhoewel hij wel errug lekker was!

Met mn vorige nr2 nog over de telefoon dingen uitgesproken, dat is nu best goed afgesloten. Ik heb er best vrede mee, hij hopelijk ook. Hoewel, wie weet over 10 of 11 jaar... soms lijkt het gewoon niet de juiste tijd en/of de juiste plaats.

Krimp,
Alle reacties Link kopieren
En als jullie t niet erg vinden dat ik mee doe, zonder minnaar op dit moment, blijf ik weer meelezen en af en toe schrijven
Hey Lotje, leuk om even van je te lezen. Sterkte met je man, dikke knuffel van mij!



Enne...kik op de tablet? Waarom lukt mij dat niet? Werkt dat niet bij fruittablets?
quote:Sense-1970 schreef op 21 juli 2014 @ 02:40:

Hahahaha nu maak je me wel heel nieuwsgierig Roos, wat fabriekt jouw autocorrect er van?



Er staat "welkom museum" en ik ging ervan uit dat je bedoelde "welkom Myself" maar misschien ben ik abuis hoor.



Hai Jane, klinkt als een heftig thuisgebeuren annex mantelzorggedoe. Logisch dat je hoofd even niet staat naar andere spannende dingen. En natuurlijk ben en blijf je hier welkom.
Alle reacties Link kopieren
je hebt gelijk!! Ik was al niet meer wakker denk ik.. Ff aanpassen
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Roos, denken voor een ander, heel slecht inderdaad! Zei vermoed dat hij het daarom doet en ik vermoed dat ze grotendeels gelijk heeft. Maar, natuurlijk kom ik er alleen maar achter door het hem te vragen en een zwaar gesprek heb ik ook geen zin in. Op dit moment ben ik vrij rustig onder alles. Mijn vriendin ziet dat ik er in vooruit ga. Ze is zelf iemand die veel vaker met het bijltje gehakt heeft en dingen meestal goed weet te analyseren. En een botte lul? Ja, dat is het ook. En natuurlijk weet hij ook dondersgoed hoe hij mij moet bespelen. Alleen datgene probeer ik de laatste tijd juist wat te voorkomen en dat gaat me redelijk goed af. En, zoals mijn vriendin gisteren al tegen me zei. Je doet dit voor het eerst en hebt gelijk een klootzak aan de haak geslagen maar he, het is nu eenmaal wel een lekkere klootzak en ook deze klootzak heeft best een zeer gevoellige kant



Lotje, leuk dat je er weer bent! Wat jammer dat het niet goed gaat met je nr1. Wel leuk dat je op kik bent gegaan!
quote:Sense-1970 schreef op 21 juli 2014 @ 09:46:

je hebt gelijk!! Ik was al niet meer wakker denk ik.. Ff aanpassen Ach, gelukkig kan ze het zelf ook
Roodkapje, nog even voor jou een reactie van je reactie op mij in de vorige topic. Kan niet kopieren en plakken helaas.



Maar, een verslaving? Ik weet niet, zou dit betekenen dat mijn grote passie ook een verslaving is? Mijn hobby ook? Ook daar val ik iedere keer in terug. Mijn passie heb ik net weer wat op gepakt en schiet ik af en toe al even lekker in door



Ik denk meer dat het ook is dat hij mij juist (meestal) het gevoel geeft weer mooi te zijn, leuk, lekker, gewild enz. Daarnaast ben ik natuurlijk ook een best wel gevoellig persoon en heb nogal eens last van het redders syndroom.



En dingen die mij een goed gevoel bezorgen zonder dat jager daar aan te pas komt doe ik zeer zeker wel. Alleen, maar ook zeer zeker met het gezin.



Ach, hij is gewoon een botte lul, ik ben vrij gevoellig en als dan andere dingen ook nog even tegen zitten dan sla ik wel eens door



Maar, mede door jou postings zijn er voor mezelf wel wat dingen duidelijk geworden.
@Jane : je lijkt zo beïnvloedbaar en ik mis zelfinzicht dat maakt het moeilijk

Ik heb niet de wijsheid in pacht , je zult zelf het beste weten hoe het voor je voelt en wat je nodig hebt.
Alle reacties Link kopieren
Geen jojo'end balletje aan een elastiekje maar een willoze puppet on a string... Mevrouw Jane, u laat met u sollen, en hebt geen eigen wil... Ik hoop dat je ooit inziet dat dit niet goed voor je is. Ik laat het er ook maar bij.



Krimp, heel veel sterkte. X



Roos, leuk om te lezen je tijdelijke onrust ;)



Mijn afprobeertekicken-minnaar is terug van vakantie. Ik kan weer zien wanneer hij online is en zie een nieuw fotootje van hem. Helemaal niet handig want ik krijg meteen zo'n zin in hem :p Ik neem geen contact op omdat ik er zelf mee wil stoppen maar oehhhhh áls ie wat van zich laat horen... Beetje zwijmelen daarover is ook erg lekker :-)



Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven