Minnaar deel 25.

20-07-2014 22:35 3008 berichten
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
Wow nouwnouw, drukke dag :-)

Zelf heb ik de regel dat ik met man en toyboy (zo noem ik hem grappend) niet op dezelfde dag seks wil hebben. Onnozel, maar ik moet er niet aan denken dat man in 'de resten' van een ander zit ...
Alle reacties Link kopieren
quote:bmsg schreef op 22 augustus 2014 @ 07:45:

, maar ik moet er niet aan denken dat man in 'de resten' van een ander zit ...Dat vroeg ik me laatst al af... die sex die jullie hebben met nr2... doen jullie dat veilig mbv een condoom, of mag hij er zo in ?
One life, live it !
Alle reacties Link kopieren
1x raden al_bundy...
Hallo newby's, welkom!



Nouw, wat ben je lekker aan het sloederen!



Ik heb wel eens een sloederweek gehad, toen man in het buitenland zat. Het is vooral een bijzondere en leerzame ervaring geweest, want ik merkte dat er weinig voor- en napret was.



Gisteren kreeg ik een mail van het doktertje waar ik voor de vakantie leuk mailcontact mee had. Hij wilde even laten weten dat hij inmiddels iemand gevonden had waar hij exclusiviteit mee wilde.... Ik voorzie weer ergens troubles in paradise.



Jongere minnaars? Ik word er niet echt warm van. Bij voorkeur heb ik ze tussen de 40 en 50 jaar en in een open relatie of ervaren als minnaar in die zin dat ze hun prioriteiten goed in orde hebben. Oh ja, hij moet ook nog lang zijn, bij voorkeur rond de 2 meter .
quote:al_bundy schreef op 22 augustus 2014 @ 08:44:

[...]





Dat vroeg ik me laatst al af... die sex die jullie hebben met nr2... doen jullie dat veilig mbv een condoom, of mag hij er zo in ?Veilig Al, altijd veilig.
Alle reacties Link kopieren
Over safe sex ben ik heel duidelijk: buiten de deur is ALTIJD met condoom.

Zeg ik, die al in geen 16 jaar buiten de deur heeft geneukt, maar dat is in elk geval de regel met nr1 die dat wel met enige regelmaat doet. Ik vind dat ook volkomen normaal. Buiten de deur neuken oké, maar je neemt niks mee naar huis en je laat ook niks achter.

Overigens doen wij (nr1 en ik) het zelf nu ook al een paar jaar altijd met condoom, sinds ik de mirena heb laten verwijderen. Ik ben dus helemaal niet bang dat ik het 'in the heat of the moment' achterwege zou laten.

Ik heb ze ook altijd bij me, dus ik geloof niet dat ik een excuus kan verzinnen waarom ik het ooit zonder zou doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:bmsg schreef op 22 augustus 2014 @ 07:45:

Zelf heb ik de regel dat ik met man en toyboy (zo noem ik hem grappend) niet op dezelfde dag seks wil hebben. Onnozel, maar ik moet er niet aan denken dat man in 'de resten' van een ander zit ...



Nou zeg, 'in de resten'... Alsof het vies is ... En hoezo resten



@oranje: 2 meter?! Toevallig kreeg ik laatst een verzoekje van zo'n lang iemand. Nee, trekt me niet zo, maar ik heb er ook geen ervaring mee. Leeftijd maakt me niet zo uit... skills wel
Welkom nieuwelingen! Help, behalve al die nieuwe nicks ook nog veel nieuwe verhalen. Ik ga maar eens een excel-sheetje opzetten of zo.



Oh Oranje, ik heb nog eentje van 2.05 meter in de aanbieding. Woont niet echt op fietsafstand, maar voor de rest voldoet ie keurig aan je eisenpakketje



Hier ook altijd safe buiten de deur gesekst. Twee op een dag, Nouwnouw? Pfoei! Wat Oranje zegt, voor- en napret vind ik wel zo fijn.
Alle reacties Link kopieren
Leeftijden:

toen ik 25 was, heb ik een tijdje een minnaar gehad die 14 jaar ouder was. Dat is de enige man met wie ik zo'n groot leeftijdsverschil had, anders nooit meer dan een paar jaar. Hij was overigens heerlijk, maar een relatie met hem zat er echt niet in. We waren echt te verschillend. Maar de seks was geweldig! Hij heeft me veel creativiteit bijgebracht.

Ik voel me totaal niet aangetrokken tot mannen die veel jonger zijn dan ik. Maar ik ben ook niet geïnteresseerd in 'alleen maar seks'. Anders zou ik me nog wel kunnen voorstellen dat een 25- of 30-jarige lekker zou kunnen zijn.

Dat maakt het ook zo lastig voor me - van m'n nr1 zou ik wel een minnaar-voor-de-seks 'mogen' hebben, maar dat boeit me dus niet. Dat mijn voorkeur, de man-voor-erbij waar ik het ook in andere opzichten heel gezellig mee heb, ook geen goed idee is blijkt maar weer nu ik zo verliefd ben geworden op de man-die-ik-op-het-oog-had-voor-erbij.



De vlam is nu trouwens ook weer terug van vakantie. Heeft me al laten weten dat hij naar me smacht en dat hij me heel erg graag weer wil zien... oh boy, hoeveel wijsheid kan een mens opbrengen als zo'n ontzettend lekkere man dat soort dingen naar haar schrijft?
Alle reacties Link kopieren
bmsg: ik snap wel wat je zegt, denk ik. Nogmaals: zelf doe ik (nog) niks buiten de deur, maar ik vind het ook niet echt lekker om te seksen met nr1 als die net terug komt van een date. Niet omdat hij dan vies is of zo, maar het zit mij niet lekker. Kan me zo voorstellen dat dat andersom ook zo is.
Alle reacties Link kopieren
De voorpret was er zeker wel en de napret begint ook goed

Was toevallige samenloop van omstandigheden gisteren. Zal wel niet meer gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Een loederdag, lekker hoor... Heb veel loederweken gehad vroeger. Maar die fase ben ik voorbij, op de een of andere manier doet dat me niet meer zo veel. Ik vind seks met mijn vriend en mijn SV bevredigend genoeg. Omdat ik vakantie heb, ben ik wat meer op whatsapp dan normaal. Even bijkletsen met oude bekenden. En nu heb ik opeens allerlei afspraken staan, haha!!! Over loederen gesproken!!! Ik houd van gezelligheid en dan maak ik die afspraken in mijn enthousiasme. Even wat mensen afzeggen en in een café afspreken waar ik lekker mijn broek aanhoud.
Alle reacties Link kopieren
Blauwevrouw: sex buiten de deur met iemand waar ik verliefd op zou zijn, wil ik niet. Dat gebeurde ooit bijna en toen was ik compleet van slag. Ik hoef ook geen relatie voor erbij. Die heb ik met mijn man Alleen de lust als extra buiten de deur? Prima juist wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
Mijn minnaar is een stuk jonger, maar ik denk voor mijzelf dat het meer te maken heeft dat ik zijn generatie zowiezo leuker vindt. In mijn vrienden en kennissen kring trek ik veel meer op met 10/15 jonger en 10/15 jaar ouder zowel dames als heren. De klik met mijn eigen generatie is gewoon minder.

En er zit al een tijdje een jonkie ( - 13) achter me aan en een oudje( + 15), ga ik in november mee op stap ( toevallig verkeren ze beiden in het grotere gezelschap) wellicht kan ik als me dan beter voel eens kijken of ik wat een van de twee kan aanvangen. Als loeder natuurlijk voor mij geen emotie schaduwrelatie of relatie.
Blauwevrouw, ik ben benieuwd waar dit heen gaat!



Sex met man na date: beide keren dat ik buiten de deur geneukt heb, heb ik een week geen seks gehad met man daarna. Ik moest de herinnering echt even laten slijten. En ik deed het niet safe dus inderdaad, het idee van dat sperma dat nog in me zat en dan dat van man erbij, ehm... Nee. (En ik weet dat het dom is om zonder condoom buiten de deur te neuken. I know, i know..)
Ik heb altijd mannen gehad die 2-4 jaar ouder waren. Heel traditioneel
Alle reacties Link kopieren
Bella, goed plan.



Shocking, mijn scharrel is midden 40 en rond de 1.80 mtr.

Jonger en kleiner dan dat vind ik niets aan.



Al, buitenshuis altijd veilig.



Nouw, persoonlijk had ik jouw situatie dan praktisch opgelost door een trio te regelen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:highlander schreef op 22 augustus 2014 @ 09:27:



Nouw, persoonlijk had ik jouw situatie dan praktisch opgelost door een trio te regelen. Now we're talkin
Alle reacties Link kopieren
Ik denk altijd zo..... als iemand snel zonder condoom wil neuken betekent dit dat hij waarschijnlijk ook met andere vrouwen zonder gaat/wil!!! En wie weet wat die andere vrouwen weer allemaal uitvreten zonder condoom.
Alle reacties Link kopieren
quote:oranjexx schreef op 22 augustus 2014 @ 09:36:

[...]





Now we're talkin



Waren twee spontane acties gisteren maar anders... ;)

Ik heb wel een kwartetje in het vooruitzicht met ene minnaar, mag dat ook? ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:shockingblue schreef op 21 augustus 2014 @ 23:32:



Trouwens ik vind deze topic wel wat hebben je voelt je dan niet

zo alleen alsof je de enige bent die iets doet wat niet hoort.

Lucht wel op moet ik zeggen.





Zo ervaar ik dat ook.

Ik ken werkelijk niemand in mijn omgeving met een minnaar. Waarschijnlijk zijn ze er wel en houden dat (net als ik) geheim.

Het is fijn hier te lezen dat er meer lotgenoten zijn.
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
quote:karamella schreef op 22 augustus 2014 @ 09:25:

Blauwevrouw, ik ben benieuwd waar dit heen gaat!



Sex met man na date: beide keren dat ik buiten de deur geneukt heb, heb ik een week geen seks gehad met man daarna. Ik moest de herinnering echt even laten slijten. En ik deed het niet safe dus inderdaad, het idee van dat sperma dat nog in me zat en dan dat van man erbij, ehm... Nee. (En ik weet dat het dom is om zonder condoom buiten de deur te neuken. I know, i know..)



Een week geen seks met man daarna. Kijk daar heb ik geen last van

Om te huilen eigenlijk. Duurt hier meestal een maand of twee/drie !!



En ook heel onverstandig niet safe gedaan. Maar beide hadden/hebben geen ander gehad in de afgelopen 25 jaar.

En ja daar geloof ik hem in. Net zoals hij mij daar in gelooft.
Alle reacties Link kopieren
Hij is misschien geloofwaardig, maar is jouw man of zijn vrouw ook geloofwaardig.
Alle reacties Link kopieren
Ziektes overbrengen is één ding, maar bij mij speelt dan toch ook wel de angst voor buitenechtelijke zwangerschappen mee...

Ik gebruik verder geen anticonceptie, vriendlief ook niet. Condooms zijn dus een absolute must!



Enne: jullie partners gaan er ook van uit dat ze het met iemand doen die de afgelopen 25 jaar niemand anders hebben gehad. Niet helemaal terecht, zo blijkt. Dus tja, je moet het zelf weten, ik verwijt je niks, maar slim vind ik het niet.



En als vrouw die er al een paar keer achter heeft moeten komen dat haar man vreemd ging, voor mij maakt het héél veel uit of hij dat veilig deed. Zal andersom ook zo zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven