Minnaar deel 25.

20-07-2014 22:35 3008 berichten
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
Alle reacties Link kopieren
quote:smalltalkxpert schreef op 22 augustus 2014 @ 15:21:

Dames? Noemen jullie jezelf ook minnares? Of wil je zo niet als zodanig (geëtiketteerd, genoemd, in een vakje geduwd) bestempeld worden?

BFF with benefits.

Lijkt me ook wel een aardige omschrijving.
quote:joos01 schreef op 22 augustus 2014 @ 15:59:

[...]



BFF with benefits.

Lijkt me ook wel een aardige omschrijving.NEEEEEE!!!!! Ik hoef juist dat BFF ding niet met mijn minnaars, been there, done that, bought the t-shirt. Komt alleen maar ellende van. Gewoon lol, geil en hoppa!
Alle reacties Link kopieren
quote:oranjexx schreef op 22 augustus 2014 @ 15:47:

[...]





pics or it didn't happen Hoe kan k die versturen hier? Hij 'staat' klaar
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht nog: huh, ik ben toch niet ongesteld?

Zegt hij: nee, dat is mijn bloed.... oeps!

Daarna hebben we toch een tijdje wat rustiger aan moeten doen.
Beste Rooss, ik laat alles zien! Maar ik gooi niets in de strijd: Open vizier maar broek dicht. Misschien bent u dat niet gewend.
Alle reacties Link kopieren
Zo te zien posten jullie gewoon tijdens werk hé?
Kylie, neeee geen p*kfotos hier hoor! Het was een grapje.



Bl.vr, dat is het onhandige met mannen, die kunnen stuk. Heel naar.
Alle reacties Link kopieren
In mijn geval klinkt BFF with B . Toch wel zoals het is.

En ja. Ik vind het wel fijn en vertrouwd.



Maar wie weet moet ik gewoon lol, geil en hoppa

Ook eens gaan uitproberen
Alle reacties Link kopieren
quote:shockingblue schreef op 22 augustus 2014 @ 16:06:

Zo te zien posten jullie gewoon tijdens werk hé? Als ik alleen maar mag posten tijdens vrije tijd zou je me hier never nooit zien
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
Okido, dan hou ik m voor mezelf

Of niet..
Alle reacties Link kopieren
quote:Sense-1970 schreef op 22 augustus 2014 @ 16:09:

[...]





Als ik alleen maar mag posten tijdens vrije tijd zou je me hier never nooit zien

Hahahahah ik ook hoor ga nu naar huis moet

ook nog gaan staan koken helemaal geen zin in.
Alle reacties Link kopieren
Mijn batterij is ook zowat nokkie
Alle reacties Link kopieren
quote:shockingblue schreef op 22 augustus 2014 @ 16:06:

Zo te zien posten jullie gewoon tijdens werk hé?

Eigen bedrijf.

Dus eigen tijd



Maar ik schiet niet op op dit moment.

Ach het is vrijdagmiddag. Dadelijk toch tijd voor een borrel.

Nu langzaam aan het afronden.



Ojee blauwevrouw. Slappe lach momentje of toch wel ernstig ?
quote:Rooss4 schreef op 22 augustus 2014 @ 16:07:

Bl.vr, dat is het onhandige met mannen, die kunnen stuk. Heel naar.Nou, ik ben toch ook al een paar keer "stuk" geweest ...
Hou je foto maar lekker Kylie en stuur de volgende man een subtiele foto. Niks is mooier dan de suggestie ;)
Zo hee. Motten jullie geen geld verdienen voor de baas ben ik ff weg, kom weer, 5 pagina's bij getikt.



Affijn. Hier een verwijsbrief geregeld vandaag dus nog ff geduld en dan gaat het vast wel goed komen.



Stuk ben ik nog nooit geweets. Tenminste niet bewust wel eens

gehad dat bello me later vroeg of ik nergens last van had gehad omdat hij bloed in het laken had gevonden. Ehh neuh, nergens last van



En, hoe ik het noem? Een echte heuse schaduw relatie. Bello noemt het gewoon een relatie.
Heb je op korte termijn een afspraak kunnen regelen, Bella?
Goed zo Bella, die verwijsbrief. En nu inderdaad snel een afspraak!



Ik heb wel eens een erg groot geschapen heer in de club getroffen. De volgende dag voelde ik het nog. Maar stuk? Nee.
Alle reacties Link kopieren
Er mist één ding hier thee en koekjes stelletjes klets

tantes
@lena, nee nog niet. Dat gaat vanuit hun naar mij toe dus moet ff af wachten. Ik hoop nog ergens tussen mijn vakanties te kunnen, maar ga uit van na de vakanties.
Theemok, de volgende dag het nog voelen heb ik geen groot geschapen man vokr nodig
Hoe groot is groot dan, Mokje?
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen, groeten uit (nog steeds) de zuiderlijke streken.



Ik probeer nog steeds alles bij te lezen, maar het lukt me voor geen meter: gedeeltelijk ook door sporadisch internetverbinding maar ook mede door zo veel geschreven paginas.



Ik ben nu al 1 maand op no contact met de No (Dhr deBeveiliger). Heb de hele whatsapp op NL nummer gewist. En ook Skype en mail geblokkeerd. Evenveel als alle andere mogelijkheden voor communicatie gestaakt.



Toen ik nog samen met mijn familie was en vakantie had, ging het nog redelijk. Maar nu ik helemaal alleen ben, doende wat ik doe in deze vreemde land, voelt het klote. Ik heb geen idee hoe dat gebeurd is, maar het voelt letterlijk als hartgebroken. En ik ben als het ware in een soort rouwproces beland.



Ik weet niet precies waar rouw ik eigenlijk om. Is het hem, en dat ik toch, ongewild en onbedoeld, verlifd ben geworden, op een relatief oppervlakkig persoon voor wie ik weet dat hij niet hetzelfde kan/wil teruggeven? Of is het de feit dat er geen meer (specifieke fetish) sex volgt en ik "veroordeld" ben tot sporadische echtelijke beurten? Ben ik verliefd op liefde, en nu rouw ik het gebrek eraan. Of is het puur dat fysieke? Geen idee.



De enige wat ik weet is dat ik helemaal in de war ben. Verloren in een wir-war van wat er echt gebeurd was en wat er product is van mijn overmatig nadenken. Met de goede en de slechte dagen.



De afspraak met psycholoog staat vast op 8 september.

Ik ga mijn puin zelf opruimen.



Groetjes

Diver
Alle reacties Link kopieren
quote:divergentthinking schreef op 22 augustus 2014 @ 18:36:

Beste mensen, groeten uit (nog steeds) de zuiderlijke streken.



Ik probeer nog steeds alles bij te lezen, maar het lukt me voor geen meter: gedeeltelijk ook door sporadisch internetverbinding maar ook mede door zo veel geschreven paginas.



Ik ben nu al 1 maand op no contact met de No (Dhr deBeveiliger). Heb de hele whatsapp op NL nummer gewist. En ook Skype en mail geblokkeerd. Evenveel als alle andere mogelijkheden voor communicatie gestaakt.



Toen ik nog samen met mijn familie was en vakantie had, ging het nog redelijk. Maar nu ik helemaal alleen ben, doende wat ik doe in deze vreemde land, voelt het klote. Ik heb geen idee hoe dat gebeurd is, maar het voelt letterlijk als hartgebroken. En ik ben als het ware in een soort rouwproces beland.



Ik weet niet precies waar rouw ik eigenlijk om. Is het hem, en dat ik toch, ongewild en onbedoeld, verlifd ben geworden, op een relatief oppervlakkig persoon voor wie ik weet dat hij niet hetzelfde kan/wil teruggeven? Of is het de feit dat er geen meer (specifieke fetish) sex volgt en ik "veroordeld" ben tot sporadische echtelijke beurten? Ben ik verliefd op liefde, en nu rouw ik het gebrek eraan. Of is het puur dat fysieke? Geen idee.



De enige wat ik weet is dat ik helemaal in de war ben. Verloren in een wir-war van wat er echt gebeurd was en wat er product is van mijn overmatig nadenken. Met de goede en de slechte dagen.



De afspraak met psycholoog staat vast op 8 september.

Ik ga mijn puin zelf opruimen.



Groetjes

Diver



Ik denk dat je mist wat je met hem had.

Heel veel sterkte
Zo groot, Oranje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven