Minnaar deel 25.

20-07-2014 22:35 3008 berichten
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
Sterkte, Divergent. Hoog tijd dat je gedachten weer gaan convergeren.
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 22 augustus 2014 @ 19:07:

Zo groot, Oranje.

Wow for real???

En ik heb zo'n hekel aan dat serie stelletjes soppende teefjes zijn het.
Nou, ik heb hem er niet naast gehouden, maar het kwam aardig in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 22 augustus 2014 @ 19:16:

Nou, ik heb hem er niet naast gehouden, maar het kwam aardig in de buurt.Very nice
Oeps! And I love SATC!
Alle reacties Link kopieren
LOLZZZZ

http://www.telegraaf.nl/v ... ral&utm_campaign=facebook
quote:shockingblue schreef op 22 augustus 2014 @ 19:28:

LOLZZZZ

http://www.telegraaf.nl/v ... ral&utm_campaign=facebookMet je eigen partner? Of mag je tussendoor ook snacken bij een ander 👼
Alle reacties Link kopieren
quote:joos01 schreef op 22 augustus 2014 @ 15:33:

Whaha mag ik me aanmelden bij het Genootschap der Nederlandse Loeders ?

.Oh buitenlanders doen ook aardig mee aan sloederparticipatie, geloof me...
Alle reacties Link kopieren
quote:oranjexx schreef op 22 augustus 2014 @ 20:29:

[...]





Met je eigen partner? Of mag je tussendoor ook snacken bij een ander 👼

Ik denk dat ze met vaste partner bedoelen.

Voor mij hoeft het niet elke dag vind het ook wel opwindend als je het een paar dagen niet doet vind dan de seks lekkerder.

Maar ieder zijn/haar eigen ding.
Alle reacties Link kopieren
Oh niet bij te houden hier ...



Sterkte Heidi , sense en dive

Zo te lezen hebben jullie echt een K. Tijd nu ..

Vreselijk lijkt het me dat het dan ineens zo anders gaat en je zo tegenover elkaar staat ...





Alle nieuwkomers , leuk om te lezen,moet echt even rustig bijlezen om te zien wie wie is ..



Hoe staat het met het date stel oranje ??

En bij jou rooss , wat leuks op de planning ?





Hier zijn gangetje ... Hobbel met nr 2 langzaam aan al naar de 1.5 jr poehh
Alle reacties Link kopieren
Diver, goed plan die afspraak .

Begin ook te denken dat ik weer een afspraak met mijn therapeute maak .



Zo ben ik bezig om in een spagaat alle ballen in de lucht te houden, zit ik nu helemaal alleen op vrijdagavond. Das wel weer raar, maar wel lekker rustig.
@diver, sterkte gewenst.



Miss beter een theapeuten topic openen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen k*t tijd hoor :D
Schoking. Lekker van genieten dan! Kut tijd is hier ook een groot woord hoor. Al helemaal door het gelijk op bello te betrekken. Maar laten we het er op houden dat ik me wel eens beter heb gevoeld
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik lees al een aantal jaar af en aan mee. Ben zelf ruim 2 1/2 jaar minnares geweest, heb zelf geen relatie. Vorig jaar september de 'relatie' met minnaar verbroken omdat ik het zat was om genoegen te nemen met de kruimeltjes, was het stiekeme gedoe beu en het voelde niet fijn meer. We hebben elkaar nog een paar keer gezien, het loslaten viel niet mee. Hij zoekt nog steeds contact via de mail af en toe.

In ieder geval voelt het nu eindelijk, na een lang huwelijk en meteen daarna de relatie met minnaar, alsof ik echt vrij ben. Heb in juni een profiel op SF gemaakt, vermaak me kostelijk met de mannen daar. Twee weken geleden een heuse seksdate gehad, helaas hoor ik niets meer van deze meneer, ook al vonden we het allebei voor herhaling vatbaar. Maakt niet uit verder, ben alweer met een ander in gesprek. Morgen eerste date, drankje doen. Helemaal leuk dus.

De vraag is eigenlijk: hebben jullie ook wel eens meerdere minnaars (Roos? Oranje?) en weten zij het ook? Ik twijfel of ik het vind kunnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:bella03 schreef op 22 augustus 2014 @ 21:30:

Schoking. Lekker van genieten dan! Kut tijd is hier ook een groot woord hoor. Al helemaal door het gelijk op bello te betrekken. Maar laten we het er op houden dat ik me wel eens beter heb gevoeld Ahhh komt goed
Alle reacties Link kopieren
Mercadonna

Vind twee mijn man en [minnaar] al ingewikkeld genoeg laat staan 3 of 4 dan zou ik helemaal tureluur van worden hahahaha.
Alle reacties Link kopieren
@mercadonna, welkom! ik denk dat het aan jezelf ligt, nr 1 is hier volledig op de hoogte. Dat ik met meerdere mannen mail via sf wil nog niet zeggen dat ik met allemaal tot een irl contact kom. Sommige blijken gaande weg toch niet zo interessant of de klik verdwijnt. Ben zelf nog niet zolang actief op sf dus ben ook nog een beetje zoekende eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Welkom trouwens Mercadonna.
Alle reacties Link kopieren
Dankje!



Eigenlijk kan ik ze beter scharrels of neukertjes noemen. Het lijkt mij wel wat om er meerdere te hebben, hahaha! Alleen wat me tot nu toe opvalt is dat de heren vragen of ik met anderen date, kennelijk willen zij de enige zijn? Iemand daar ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
quote:mercadonna schreef op 22 augustus 2014 @ 22:09:

Dankje!



Eigenlijk kan ik ze beter scharrels of neukertjes noemen. Het lijkt mij wel wat om er meerdere te hebben, hahaha! Alleen wat me tot nu toe opvalt is dat de heren vragen of ik met anderen date, kennelijk willen zij de enige zijn? Iemand daar ervaring mee?

Hmm...vind neukertje of scharrels zo bot klinken ok scharrel valt nog wel mee maar minnaar klinkt toch meer sexier.

Mijn vriend/scharrel weet dat ik getrouwd ben en ik weet van hem

dat hij nog een paar scharrels op na houdt.

Zou oneerlijk van mij zijn als ik van hem verwacht dat ik de

enige ben.
@merca, welkom. Hier ook mijn handen vol genoeg aan 1 nr2
Alle reacties Link kopieren
Nee, hier wordt er juist niet over gesproken. Prima, hoef ik me er ook niet mee bezig te houden.
Alle reacties Link kopieren
Merca, ik vind dat scharrelen helpt om binding voor te komen. Aan de andere kant er bestaat wel reele kans dat je doorslaat, wat al een naam (diagnose) in psychiatrie heeft. De maat moet je dan zelf kunnen vinden.



Ik zelf heb de No2 deBeveiliger gehad (ca 1,5 jaar, met alle consequenties ervan en nu in de war), No3 deHellicopterman (ONS), No4 deKingKong (20+ cm, ONS) en de No5 de AngstigeHaas ( duurt nu zeker va 2011 en die is on-call voor mij als ik in het buitenland zit. Deze laatste is echt zoals het hoort te zijn, helemaal zonder gevoelens vanuit mijn kant, geen haar op mijn hoofd die eraan denkt en IK bel altijd HEM als ik in hoge nood zit (en soms heb ik niet eens daar zin in en vertrouw liever mijn eigen vibro .... Anyway lang verhaal en de rollen volkomen omgedraaid). Deze laatste is het levend bewijs dat ik het in me heb om de minaarschap aan te kunnen zonder al te veel geschommel. Des te meer de verbazing dat het met de No2 gevoelsmatig zo uit de hand liep dat ik nu in de k*t-put zit.



There is no right way to do it. De keuze is aan jou.
Alle reacties Link kopieren
Voor alle duidelijkheid: ik ben zelf ongebonden en zoek alleen contact met mannen die ook ongebonden zijn. Ik heb geen n1, 2 of 3. Ik was volledig verslingerd aan mijn getrouwde minnaar, dat wil ik nooit meer.

Ik ben nu heerlijk vrijgezel en wil er volop van genieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven