Minnaar deel 25.

20-07-2014 22:35 3008 berichten
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
Oranje, klinkt erg ehhh kinky leuk allemaal!
quote:cljane schreef op 25 juli 2014 @ 10:29:

Maar ik denk ook niet dat het dymo haar bedoeling is te vergelijken, maar meer haar menining te geven. Dat ze dacht dat ik al een vreselijk mens ben, maar dat het dus nog erger kan.Oh nee Jane, geen vreselijk mens, je bent gewoon menselijk, net als Lady en iedereen hier. Vreemdgaan is een vreselijke daad, die ik net als jullie toch heb gedaan. Maar ik vind bijv vreemdgaan met de partner van je beste vriendin ook erger dan vreemdgaan met een onbekende. Er zijn voor mij gradaties in. En in het geval van Lady vind ik het dus moeilijk dat ze heel bewust koos voor een monogame relatie met GoedGenoeg die alleen monogamie wil, terwijl ze zelfs bij haar Grote Liefde niet monogaam kon zijn. Kiezen voor je tweede keuze, op verkeerde gronden, en dus nu vreemdgaan, met die Grote Liefde...
Snap ik hoor dymo wat jou stoort aan mij is dat het een bekende van ook man is. En dat kan ik heel goed begrijpen. En, die verschillende gradaties ben ik ook wel met je eens.
Alle reacties Link kopieren
Uhmmmmm, ja. Dat was inderdaad niet zo handig Roos! Maar ze vertelt nu toch eerlijk dat ze met haar ex om gaat, en zegt ook eerlijk dat ze gevoelens heeft voor haar ex. En ze probeert zich in te houden en haar ex niet te verslinden. En Jane liegt ook, haar man weet weet toch niks over jager? Vergelijken is niet zo handig! Ik houd er nu ook mee op. Kreeg ineens grote behoefte om ladyinred bij te staan, hahahaha.



Ik ben een beetje tot rust gekomen inmiddels. Soms heb je dat even nodig, een paar jankdagen! Jezelf toestemming te geven om te voelen. Er had nog wel een oude bekende contact met mij opgenomen voor een spannende lekkere avond. Maar mijn hoofd stond/staat er niet na. En als ik eerlijk ben..... Heb ik ook alleen maar zin in SV als ik wil daten. Misschien ben ik mijn wilde haren aan het verliezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:dymo9 schreef op 25 juli 2014 @ 10:36:

[...]



Oh nee Jane, geen vreselijk mens, je bent gewoon menselijk, net als Lady en iedereen hier. Vreemdgaan is een vreselijke daad, die ik net als jullie toch heb gedaan. Maar ik vind bijv vreemdgaan met de partner van je beste vriendin ook erger dan vreemdgaan met een onbekende. Er zijn voor mij gradaties in. En in het geval van Lady vind ik het dus moeilijk dat ze heel bewust koos voor een monogame relatie met GoedGenoeg die alleen monogamie wil, terwijl ze zelfs bij haar Grote Liefde niet monogaam kon zijn. Kiezen voor je tweede keuze, op verkeerde gronden, en dus nu vreemdgaan, met die Grote Liefde...Alle keuzes die je maakt in het leven zijn moment opnames. Red is met alle overtuiging en 100% goede bedoeling in de relatie gestapt! Jij vind het verkeerde gronden. Ik vind ze oprecht. Weet dat heeeel veeeel mensen een partner kiezen omdat het zo loopt. Dat betekent niet dat ze dan niet van hun partner houden. Het is niet altijd rozengeur en maneschijn als in de film.
Alle reacties Link kopieren
.
Krimp, jankdagen, klinkt heerlijk! Ehh, hoe doe je dat? Ik hang door allerlei dingen al twee weken tegen een giga jankbui aan, maar het wil niet echt los komen geloof ik. Hier weer het alom oude bekende, doorgaan jane, niet zeuren!



Hopenloze ziel. Afleiding? Geen contact meer hebben? Geen fb nz kijken enz. Zelf weer op zoek gaan naar leuk contact?
Krimp, ze is niet met goede bedoelingen in de relatie gestapt, dat ben ik echt niet met je eens.

Ze was niet gek op hem en dat heeft ze hem ook verteld.

Ze wilde geen relatie met hem en dat heeft ze hem ook verteld.

Ze is het toch aan gegaan omdat nou ja, mja, hij was voor handen en zij wilde een kind. Waarschijnlijk was deze man heel gek van haar en heeft zich vrijwillig aangeboden, wellicht denkende dat het in de toekomst beter zou worden, hij was naief. En nu is het toekomst en blijkt hij van geen kant aan haar eisen te voldoen. Stomme vader, stomme huisman, stomme minnaar. Wat is daar eerlijk en oprecht aan? En hoe kom je nou aan de hand van dit verhaal bij rozengeur, manenschijn en film? Roept iémand hier dat het er zo uit moet zien?



Hz, tips?

Neem een andere nick en kom uit de slachtofferrol. Neem de verantwoordelijkheid voor je eigen geluk en genees je Groengrassyndroom (met dank aan Madame Orange).

Tips genoeg?
Zal ik het claimen, het groengrassyndroom? Met zo'n mooi copyright-c-tje erboven?



Wanneer is het Mr Right en wanneer is het Mr Good Enough? Ik vind allebei holle frasen, bepaalde stereotyperingen die best helpen om het duidelijk te maken, maar meer ook niet.



Red is al gaan struisvogelen voordat ze in haar relatie stapte. Maar is ze daarmee de enige? Stap je er niet altijd in met de hoop dat het gaat werken? Naief, onnozel, rozewolkerig of eierstokkenrammelend, ze heeft ongetwijfeld gehoopt dat het zou gaan werken, gewend als ze is dat ze krijgt wat ze wil en wanneer ze het wil. Een verwende, egocentrische prinses met narcistische trekjes?
Neeeee, ik was nooit getrouwd als hij een goedgenoegertje was zeg! En rammelende stokjes had ik al helemaal niet. Ik was gewoon knetterverliefd. Voor dat moment voelde hij wel degelijk als de ware en nog steeds zie ik dat mooie zo nu en dan al weet ik nog steeds heeeeel goed waarom we niet meer samen zijn!



Als jij groengrassyndroom claimt claim ik de rest hoor, denk erom!!

O en mag ik ook een keer mee naar KP? *knippertmetwimpertjes*
Blinkerdeblinkt met haar oogjes terug, hmmmmmh.



Dymo, wat vind jij? Mag Roosje mee? Zou ze stout genoeg zijn?





Misschien moeten we er dan maar een ladies night van maken , lijkt me geweldig!
Kijk! Dat is pas echt een plan!

Al denk ik niet dat Dymo haar kloris vrijwillig thuis laat!
Alle reacties Link kopieren
Geen idee Jane hoe ik dat doe. Gebeurt niet vaak bij me, maar had een soort paniek gevoel. Momenten dat ik mij kan herinneren dat ik tranen laat is altijd in een paniek situatie. Scheelt dat ik vorige week op donderdag en vrijdag alleen thuis was. Misschien heb jij nog geen rustig moment gehad om een potje te janken.
Alle reacties Link kopieren
Hopeloze-ziel....



Jaloers omdat jij eigenlijk met hem samen wil zijn? Jaloers op de aandacht die hij zijn gezin geeft? Jaloers omdat hij gelukkig is en verder gegaan met zijn leven. En jij niet verder bent gegaan en niet gelukkig bent? Misschien iemand anders zoeken waarmee je gelukkig bent? De droom op geven dat hij jou weer ooit die fijne aandacht geeft?
Alle reacties Link kopieren
Nice... KP.
Alle reacties Link kopieren
Hmm, hoe ga ik vrouwlief zo ver krijgen eens naar kinky setjes te kijken ipv het standaard nachtponnetje of leuke setje? Dit soort feestjes staan zeker op mijn lijstje, maar ik kan/mag/wil niet alleen gaan.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
quote:Rooss4 schreef op 25 juli 2014 @ 13:46:

Kijk! Dat is pas echt een plan!

Al denk ik niet dat Dymo haar kloris vrijwillig thuis laat!

Hmm... jullie 2 of mijn eigen heerlijke lover, moeilijkmoeilijk





volgende week kan ik niet, volgende maand maar doen dan dames?
quote:summernights schreef op 25 juli 2014 @ 14:36:

Hmm, hoe ga ik vrouwlief zo ver krijgen eens naar kinky setjes te kijken ipv het standaard nachtponnetje of leuke setje? Dit soort feestjes staan zeker op mijn lijstje, maar ik kan/mag niet alleen gaan.

Eens samen gaan winkelen? En dan vertellen dat je graag wilt zien hoe het haar staat?



Mannen alleen zijn vaak niet toegestaan op dit soort feestjes volgens mij (maar ik ben nog maar 1x geweest, dus ik weet er nog niet veel vanaf). Na een parenclub is dit niet zo'n grote stap verder denk ik, probeer gewoon een laagdrempelig kinky feestje te zoeken en stel dat eens voor om samen te gaan. Unleashed is binnenkort: UNLEASHED is an adult’s playground for fetishists, sensualists, kinksters and erotic clubbers. Dance, play and explore pleasures in a sensual atmosphere.
Jane, herkenbaar. Er zijn momenten waarop ik hard had moeten huilen maar het niet deed, dom dom. Het kwam gewoon niet, het diende zich niet aan. En als het zich al eens aandiende (op een stom moment, tijdens gtst ofzo) dan duwde ik het weg, bang om nooit meer te stoppen, bang om mijn ingewanden er mee uit te janken en dan nog niet op te kunnen houden.



Probeer het maar toe te laten, het lucht op.
Alle reacties Link kopieren
.
Jeetje HZ, dat vind ik wel wat, je gunt hem dat geluk niet... Als je van iemand houdt gun je diegene alle geluk. Ik snap wel dat jij dat geluk met hem wilde beleven, en het is heel erg shit dat dat niet zo is, maar hij hoeft toch niet ongelukkig te zijn omdat jij dat bent?

Hoezo weet je dat hij zo vreselijk gelukkig is met zijn vrouw? Als buitenstaander zie je vaak niet hoe het echt is he? Heel veel mensen lijken gelukkig samen maar zijn het niet.



Focus op je eigen leven, niet meer op hem. Goed dat je al zolang geen contact meer hebt, probeer hem helemaal uit je hoofd, uit je leven te zetten.
Hopeloze ziel, heb je er wel eens met een professional over gepraat? Het lijkt mij dat je de onvrede van je leven spiegelt aan je minnaar. Je schijnt te denken dat je met je minnaar stervensgelukkig was geweest terwijl je nu het tegendeel ervaart. Ik denk niet dat dit een reëel beeld is, net wat Dymo schrijft, als buitenstaander zie je meestal niet hoe het echt is, je bent in je hoofd en hart blijven hangen in je geweldige minnaarrelatie. Misschien ga je hier helemaal niet zelf uitkomen.



De remedie is "gelukkig worden". Maar misschien kan je daar een beetje hulp bij gebruiken.

Rot hoor.
Alle reacties Link kopieren
Zo, daar ben ik weer. Gesprek gehad, was moeilijk. Hij begreep me voor geen meter. Dacht dat ik hem tot een keuze wilde dwingen, maar begreep later dat, dat dit helemaal niet mijn bedoeling is. Hij begreep niet dat ik minder contact wil, zegt zo gek op me te zijn en wil dat niet missen. Voel ik dan niet genoeg voor hem? Pas toen ik het bijna uitschreeuwde dat ik juist téveel voor hem voelde en dat mijn hersens heel goed begrijpen dat ik hem niet voor mezelf heb, maar mijn hart iets heel anders wil viel hij stil. Hij zei letterlijk: lieverd ik voel ook zoveel voor jou, ben verbaasd dat jouw gevoel hetzelfde is, die had ik niet aan zien komen...Daarna nog goed gesprek gehad en uiteindelijk toch begrip. Kreeg later nog appje dat hij het heel erg vindt dat hij het me soms zo moeilijk maakt, maar dat bij wel heel blij is dat ik dit gevoel met hem gedeeld heb. Afgesproken dat we minder gaan appen, elke dag even informeren of alles goed is, is oké. Maar minder intensief als voorheen. Ook geen wekelijkse dates meer. Ik ben verdrietig en opgelucht tegelijk. Mis hem nu al, maar weet ook dat het beter is zo. De afgelopen week was zo intens, samen winkelen, naar het strand, eten, drinken, gewoon samen tv kijken op de bank...net écht, maar eigenlijk helemaal niét natuurlijk. Gelukkig komen mijn kinderen bijna terug van vakantie met hun vader, heb dringend behoefte aan afleiding nu.
Superknap en sterk van je Miss en fijn dat je kinders weer terugkomen, afleiding is het toverwoord nu. Heb je ook een beetje duidelijk gekregen hoe hij nu naar zijn relatie kijkt?
Alle reacties Link kopieren
Nou, op dit moment voel ik me een zielig hoopje mens...maar nogmaals ik weet dat het nodig is.

Hij heeft duidelijk aangegeven dat hij aan het nadenken is wat hij wil mbt zijn relatie. Hij twijfelt en ik heb gezegd, bij twijfel geen beslissing nemen. Hij gaf ook aan dat hij blij is te weten wat ik echt voel, hij dacht dat het voor mij meer vol de lol, afleiding, seks, vriendschap is. Had niet verwacht dat mijn gevoel zo diep zat. Maar gaf toch dubbele signalen hoor, hij zei: dit gaat de keus voor mij makkelijker maken nu ik weet wat je echt voelt. Denk dat wat afstand ook voor hem nu beter is, dan zien we wel wat de toekomst brengt.

Nog twee dagen en dan zijn mijn bengeltjes er weer, die mis ik ook enorm, dus dat maakt het er allemaal niet makkelijker op. Vanavond maar een paar zielige liedjes opzoeken, wijntje erbij en dan hoop ik alle frustratie er even uit te huilen. Kan mij enorm opluchten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven