Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Soms wel ja, lag aan de opdracht. O, één van die foto's ken je, da's mijn ava op het andere forum
@joos : dus zijn vrouw en dochters voelen aan dat het niet klopt en dat jij invloed hebt ? Dat vind ik heel heftig.
Alle reacties Link kopieren
Pimpampet seks.

Hmm kan waarschijnlijk erg leuk zijn
quote:joos01 schreef op 20 oktober 2014 @ 17:11:

Ja wij kunnen elkaar erg goed mijden hoor.

Wij wonen ruim 20km bij elkaar vandaan en ook de clubs hebben weinig met elkaar te maken als ik dat niet nodig vind. Dus dat gaat lukken.



Roodkapje: Ik ben heel duidelijk geweest in het uitleggen dat ik geen toekomst met hem zie. Gaat em ook echt niet worden. Haha daar ben ik veel te eigengereid voor. Hij is mij veel te zorgzaam. Zou erg benauwd voor mij worden.



Roos: de dames zijn inderdaad boos op mij. Het komt bij hen over dat hij alleen maar leuke dingen met mij doet. Dat hij bij mij gezellig en vrolijk is (de dames zijn er met regelmaat namelijk ook bij). De rest van de zondag is hij met zijn eigen dames op pad geweest. En je zou toch denken dat de dames dan proberen gezellig te doen. Hij heeft het geprobeerd. Maar de foto's (op fb) zeggen genoeg.



Hier gaan bij mij niet alleen de alarmbellen rinkelen, maar schiet zelfs het carrillon in het dorp in de stress.



Joos, dit klinkt als een wandelende tijdbom, ook voor jouw relatie. Ik zou heel snel tijdelijk afstand nemen als ik jou was.
Alle reacties Link kopieren
quote:roodkapjeendewolf schreef op 20 oktober 2014 @ 17:14:

@joos : dus zijn vrouw en dochters voelen aan dat het niet klopt en dat jij invloed hebt ? Dat vind ik heel heftig.



Ik heb ook gezegd dat ik voorlopig geen activiteiten wil waar een van de dames bij aanwezig is.

En ook ons contact (in het echie) gaat even in de koelkast.



Nu maar even afwachten wat er gaat gebeuren.



Op de app vandaag was hij behoorlijk formeel.

Het is hem wel duidelijk hoor. Hij is niet achterlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet ook zeggen dat de jubelende gevoelens erg ver weg zijn.

Misschien is dit ook wel het begin van het einde.

En ik weet alleen nog niet hoe ik dat vind.
Alle reacties Link kopieren
quote:oranjexx schreef op 20 oktober 2014 @ 17:19:

[...]



Joos, dit klinkt als een wandelende tijdbom, ook voor jouw relatie. Ik zou heel snel tijdelijk afstand nemen als ik jou was.



Het goede nieuws is wel dat mijn relatie met nr1 met sprongen vooruit gaat. Buiten het bed was onze relatie altijd al goed. Maar nu komt er in bed ook weer wat actie.

Misschien moet het gewoon zo zijn.
quote:joos01 schreef op 20 oktober 2014 @ 17:28:

[...]





Het goede nieuws is wel dat mijn relatie met nr1 met sprongen vooruit gaat. Buiten het bed was onze relatie altijd al goed. Maar nu komt er in bed ook weer wat actie.

Misschien moet het gewoon zo zijn.Fijn Joos, hou dat zo. Ik zou echt pas op de plaats maken met minnaar, als je relatie je lief is. Het gaat daar thuis duidelijk niet lekker en hij ziet jou nu als een soort vlucht, lijkt. Dat kan ineens ook tot gek gedrag gaan leiden en daar zit je vast niet op te wachten.
Bedoel je dat er op FB foto's staan van een uitje met sjagrijnige dames?

En waarom zouden zij de dag gezellig moeten maken, misschien was hij moe, met zijn kop in de wolken of gewoon geestelijk afwezig, het kan allemaal. We zijn zo snel geneigd te denken "zie je nou wel, met mij heeft hij het leuk en thuis heeft hij het stom, het ligt aan hen". Enorme valkuil.
Alle reacties Link kopieren
Oranje. Daar zit ik inderdaad niet op te wachten.



Roos. Soms weet ik ook niet wat je geloven moet. Hij zegt dat hij die middag heeft geprobeerd gezellig te zijn maar dat de dames (naar zijn mening misschien) dat niet van plan waren.

(Sorry maar voor herkenbaarheid durf ik niet specifiek in te gaan op het fb bericht).
Onaantrekkelijker vind ik dat als een man/vrouw doet alsof ze een slachtoffer zijn binnen een huwelijk.
Alle reacties Link kopieren
@Joos

Ik vind het knap en sterk van je!

Goed dat je je niet laat meetrekken de mist in.
Alle reacties Link kopieren
Ik draaide het klagen altijd om.Ze zegt nooit dat ze blij met me is werd wanneer heb jij voor het laatst gezegd dat je blij met haar bent?

Dat geeft altijd wel stof tot nadenken.Als een huwelijk niet goed gaat heb je beide schuld.Hij zit ook met zijn hoofd ergens anders toch?Dat zal de sfeer niet gezelliger maken thuis.Helemaal niet zo gek dat zijn vrouw sjagerijnig is.
Precies , ik geloof daar ook niet. Te makkelijk om je partner de schuld te geven dat je vreemdgaat.
quote:highlander schreef op 20 oktober 2014 @ 17:03:

Puzzled is nu afwezig...



Pfff... nou leuk hoor... *gaat mokkend in een hoekje zitten*

Heb ik het weer gedaan, alleen omdat ik het durf te zeggen

Ben vast niet de enige die het vond en zo wel, klefenbef er dan maar weer rustig op los. Rooss zei zelf ook dat ze aan het vervuilen waren hoor... Pffff..... *mokt lekker verder*

Ik zeg wel niks meer

Huh, je gaat toch niet naar Highlander luisteren, hè?



Niet Mokken, schat ;)
Hahahaha.... alsof ik het ooit vol zou houden om m'n mond te houden... Ik laat het mokken wel aan Rooss over, die neemt het letterlijker als ik
quote:xpuzzledx schreef op 20 oktober 2014 @ 20:24:

[...]



Pfff... nou leuk hoor... *gaat mokkend in een hoekje zitten*

Heb ik het weer gedaan, alleen omdat ik het durf te zeggen

Ben vast niet de enige die het vond en zo wel, klefenbef er dan maar weer rustig op los. Rooss zei zelf ook dat ze aan het vervuilen waren hoor... Pffff..... *mokt lekker verder*

Ik zeg wel niks meer

Dat gemok van jou valt echt niet op hoor ;)
Nou, dan hou ik er maar weer mee op...
Ik (thee)mok graaaag ja!!



Joos, ik denk niet dat ik facebooktechnisch graag op de hoogte gehouden zou willen worden van de handel en wandel van minnaar. Ik heb ze wel eens gezocht maar nooit "bevriend". Ik vind dat hele fb een enorm vertekenend beeld geven.



En klagen over je vrouws/dochters sjagrijn.. mja, daar word ik sowieso niet echt geil van denk ik.

Jullie zijn een beetje teveel verweven in elkaars real life denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik word er inderdaad ook niet vrolijk van.

Ook ik vind waar twee vechten hebben twee schuld.



Het gekke is dat ik door deze affaire juist meer ben ga nadenken over mijn eigen relatie (misschien komt het wel door de spiegels hier). En daar ook aan gewerkt heb. Met succes lijkt het wel.



Ik laat hem even voor wat het is.
Alle reacties Link kopieren
Mok en roos.

Wat hebben jullie eigenlijk met de kapitein gedaan ????

Ik zie hier geen posts van hem meer.
Respect, Joos. Je neemt de juiste beslissingen. En tof dat je nr 1 serieus werkt aan je nr 1 relatie.
Wat denk je? Die ligt compleet op apegapen.
Alle reacties Link kopieren
En ik vraag me al weer een paar dagen af hoe het nu toch met bella zal gaan.

Leest ze nog mee ?

Heeft ze een andere naam ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven