Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



O ja Puzzled, jij was diegene met een waterdichte smoes voor een heel weekend! En goed dat je nu die rust hebt. Heerlijk!



Hart, ik ben er eigenlijk wel blij mee. Ik had mijn bezwaren best opzij willen zetten voor een potje horizontalen met hem, maar achteraf had ik er niet zo'n lekker gevoel aan over gehouden. Voetstukje is wel wat lager nu, maar het is goed zo.
Alle reacties Link kopieren
Hart: op de goede weg, goed!

Theemok: dat was even spannend dus... ;)
Ha, afterglow, Nouw? Jummmm
Alle reacties Link kopieren
Eeeeecht wel
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp je helemaal hoor theemok.



Gekke gedachten kronkel is dat...minnaar is superlekker maar ook wel soort van voetstuk gevallen omdat hij met mij aan de haal gaat.Krommer kan natuurlijk niet.Ik vraag me wel eens af of die gedachten kronkel ook bij de mannen zo werkt,dus of minnaar ook zo naar mij kijkt.



Haha Nouw,het was wel gezellig dus begrijp ik
Alle reacties Link kopieren
Nouw: het was erg fijn dus?



En wat lees ik over een waterdichte smoes voor een weekend? Ik hou me aanbevolen



Thuis gaat het fijn man en ik hebben een vaste dateavond ingepland. En dat werkt ook door in de rest van de week. Gisteren een mooi setje aangedaan en hem het bed ingesleurd.



Wat ik alleen nogal rot van mezelf vind is dat ik het nu kan vergelijken... Het maakt de seks met man absoluut niet slechter, ben bv veel vrijer.

Maar zo spannend als met minnaar is het natuurlijk niet.....



Heb nu ook bewust al even wat afstand genomen van minnaar en wacht wel tot ik wat hoor.
Wauw Baba wat goed!!

Investeren in je nr 1 relatie en bedsleurpartijen, super! En natuurlijk is het niet zo spannend als met minnaar maar hee, na 20 keer neuken met minnaar is het ook niet meer zo spannend hoor. Hou dat vooral voor ogen!
Wat een hoop wijsheid hier de laatste dagen. Heerlijk!



Karamella, hoe is het met jou?
Alle reacties Link kopieren
Ah ja, dat is natuurlijk ook zo Roos! Zie ik zo over het hoofd, haha! Maar dat zal ook minder worden.



Even rust is eigenlijk wel lekker, en als ik het niet bewust doe ga ik veel te veel aan minnaar lopen denken .
*kruipt voor theemok uit meeleesmodus*



Alles bon Mok, thanks! Alleen moet ik helaas wel meedelen dat Roos jullie weddenschap gewonnen heeft...
Haha ik wist het wel hoor was het leuk?
Jaaaaa! Het was leuk! Hele dag in een hotel in bed gelegen en ik ben helemaal beurs geneukt. Na de date (vorige week) even klein landingsdipje gehad maar gaat nu helemaal goed eigenlijk. Contact is minimaal maar wel normaal, ook elkaar al zonder problemen in gezelschap gezien. Dat was de afspraak ook, het wordt geen hoteldebotel affaire, veel te veel risico. Wellicht dat we de date over een tijdje nog eens dunnetjes overdoen, maar voor nu is het goed zo.
Toch gezwicht.



Ik hou voortaan mijn mond maar, breng jullie schandalig op het foute pad.

Ik heb Moksje nog nét trekkend aan het tipje van het labeltje in haar shirtje van de afgrond kunnen redden...
Hehehe, loeder. Het was dat lekkere ding zelf die zijn leuter keutel weer introk, heur. Maar het staat 1-1, jij een weddenschap gewonnen en ik. Gaan we nog wel even fijn afrekenen, goed?
Overigens, Karamella, ik vind dat je er heel goed mee omgaat, je houdt je kop erbij. Ik hoop van harte dat je dat zo vol kunt houden. Geniet ervan
Hoi Mok, dank je. Het scheelt enorm dat dit niet de eerste keer voor me is. Ik herken de patronen en kan veel beter omgaan met mijn eigen gevoelens nu. Geen last van onzekerheid, schuldgevoel, of appels met peren vergelijken. Ik hoop ook dat het zo blijft!
Gggrrrrrrmmmblll schrijven over doet verlangen naar.... maar ik moet nog even wachten, nog even!!



En tussendoor word ik om mijn oren geslagen met mijn eigen acties van een tijdje geleden. (lees, ik heb een heeel eeeh bijzonder filmpje opgestuurd gekregen en geconstateerd dat mijn haar 's morgens vroeg écht niet zit).

Schijnbaar wil iemand mijn aandacht.

Wat ik daarmee ga doen weet ik nog niet. Ik heb alle controle. Wat voelt dat lekker!
Alle reacties Link kopieren
Baba: goed!

Karamel: ben even kwijt hoe het zat, maar je klinkt toch een beetje gereserveerd nadat je voor de bijl bent gegaan. Was het wel leuk?

Roos: heb je een filmpje van jezelf opgestuurd gekregen ofzo van een minnaar na een nachtje rollebollen?



Zucht, ik ben wel geland na m'n date maar zweef toch nog enorm Erg lastig dat het zo enorm lekker was...
Alle reacties Link kopieren
Ah nee toch Karamella.... Ik ben toch een tikkie teleurgesteld. Hoef jij je niks van aan te trekken natuurlijk, wie ben ik?

Maar hoe zat het nou met jouw relatie? Je bent toch happy met je man? En hij weet niet dat je buiten de deur neukt... Zou het voor hem een reden zijn om uit elkaar te gaan als hij het wel zou weten?

Ik snap niet zo goed dat je dat kunt zonder schuldgevoel... of misschien ben ik daar wel een beetje afgunstig over. Ik kan het dus niet zonder schuldgevoel.



Update van mij: coaching loopt goed, ik leer meer en meer over mezelf, mijn behoeftes en hoe ik daar zelf aan tegemoet kan komen. Ik heb wel heel veel heel erg depressieve buien, maar daar leer ik dus ook weer van.

En de vlam.... zit nog regelmatig in mijn hoofd (en m'n hart, en m'n lijf). Soms word ik dan ineens zo geil als boter. En dan heb ik seks met nr1, terwijl ik aan de vlam denk. Nou ja, nu genieten we er allebei van . Maar echt goed voelt dat toch niet - al hou ik mezelf dan voor dat het toch echt het lijf van nr1 is waar ik seks mee heb, en dat ik dus eigenlijk ook vooral geil ben door nr1 en dat het door hem zo lekker is. Maar in mijn fantasie word ik dan toch door een ander gelikt en geneukt en (nou ja, je weet wel).

Ingewikkeld, geloof ik. Ik vraag me wel af of dat herkenbaar is voor iemand hier.
Alle reacties Link kopieren
Weer positieve reacties hier. Om blij van te worden.

Hart die nog wat op stapel heeft staan.

Nouw, karamella en Baba die nog nagenieten.

En roos die moet wachten (theemok dan ook ?)



Bij mij is het rustig. Moest even door die ene dag doorbijten.

Nog geen real life contact gehad. Wel normale appjes.

Even houden zo lijkt me.

Maar ik weet wel dat ik hem niet echt ga opgegeven.

Frequentie moet gewoon wat minder.

Relatie met nr1 gaat nog behoorlijk maar de passie is er gewoon niet meer. En dat is waarschijnlijk waarom nr2 bestaat.

Maar roos schreef al dat dat er ook af gaat bij een nr2 als de relatielang duurt. .
Alle reacties Link kopieren
Hoi blauwe. Fijn dat je ook weer wat post.

Je bent dus nog hard aan het werk met jezelf.

Hou vol !



En ja hoor herkenbaar.

Niet altijd. Maar soms wel.
Nouw, inderdaad een filmpje van mezelf opgestuurd gekregen, in actie zeg maar. Best geinig.

Deze man is bepaald niet erg constant in zijn contact houden en zijn wensen. Hij mag dan ook over de brug komen want ik ga geen voorzetjes geven. Ben geen balletje en hij is geen kat



Balen jôh, zo'n lekkere minnaar! Wat moet je daar nou weer mee!



Blauwevrouw, goed dat de coaching lekker loopt en ik denk dat fantaseren over 2 terwijl je seks hebt met 1 best herkenbaar is hoor. Voor mij wel in elk geval.



Ik kan dan weer niet snappen hoe mensen vreemdgaan terwijl ze bol staan van het schuldgevoel. Ik heb sowieso niet zoveel met schuldgevoel maar áls het zich aandient is het een teken dat je een les te leren hebt. Dan toch doorgaan met liegen en bedriegen vind ik nog veel gekker. Karamella is er dus het levende bewijs van dat je ondanks een goede relatie toch af en toe behoefte hebt aan een ander lijf. Begrijpelijk maar wel jammer dat het inderdaad niet bespreekbaar is. Juist als je een goede relatie hebt was het mooi geweest als dit wél kon.
Alle reacties Link kopieren
En dan vraag ik me nu al af.... Dan eindigt het omdat het niet meer zo spannend en geil is. Ik kan me niet voorstellen dat ik dan op zoek zou gaan naar een nieuwe.



Überhaupt was ik niet op zoek en had ik niet gedacht dat het uiteindelijk zo ver zou komen.
Nee hoor Joos, theemokje hoeft niet te wachten. Ze moet wel even wachten op mij en onze heerlijke deelman maar dat staat daar volledig los van
Theemokje is achterlijk heet opgewarmd, ik krijg bijna medelijden met gitaarman...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven