Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Gaat zéér zeker lukken! Thanks!
Alle reacties Link kopieren
Diver: wat maak je het jezelf moeilijk.

Niet te lang nadenken, misschien moet je het nog eens proberen en dan een keuze maken.



Bella: niks gehoord, viel te verwachten. Laat je het zo totdat hij contact opneemt?



Leuk dat er weer oases zijn ontdekt in de Sahara!



Date komt hier snel dichterbij en ik durf niet zo goed meer
Alle reacties Link kopieren
@roodkapje



Daar heeft hij een hele fijne techniek voor. Dan gaat hij in de negeerstand. Maar hij is heerlijk tolerant en laat mijn uber vrouwen uitspattingen altijd lekker langs zich heen glijden. Hij moet wel, hahaha!



@diver



Ik begrjip hem nog niet helemaal. Is het dat jij je te veel als een ''ding'' een ''gebruiksvoorwerp'' voelt bij hem? Gaat het om respect? Heb hem nog niet...
Alle reacties Link kopieren
@ bella



Nu reageren heeft ook geen enkel nut, het moet vanuit hem komen. Knap dat je zo koel blijft en geduldig, you go girl, houd dat vast!!
Alle reacties Link kopieren
quote:babajaga schreef op 05 oktober 2014 @ 11:17:Date komt hier snel dichterbij en ik durf niet zo goed meer Owjee, haha, waarom niet?
HL, tja wat zal ik er op zeggen? Ze weet dat die gevoelens afgelopen jaar niet weg zijn gegaan. Dat heb ik ook al eens expliciet benoemd onlangs. Dus er is in ider geval sprake van gedogen.
Roos en Oranja, fijn dat het droge zand verdwenen is!



Diver, zoek je zen. Geniet van je fetish met die man en accepteer dat er niet meer in zit. Draai het zo dat je ook niets meer wilt, alleen je fetish, gewoon een paar keer per jaar. Terug naar hoe het was, ooit.



Baba, waarom niet?



Bella, en nu? Wat zou je ook weer doen als hij niet binnen de deadline reageerde?
Alle reacties Link kopieren
Hint en marana: 2 dingen, ik moet naakt voor een andere man en dat is echt al heel lang geleden ... En daarbij ben ik een beetje bang voor gevoelens die misschien komen. Terwijl ik dat nu niet heb, nou ja alleen lustgevoel
Baba, als een man je geil vindt kijkt hij echt écht door de putjes en de kwabjes heen, dat is hier gisteren ook weer dubbel en dwars bewezen.

Gevoelens.. ja dat kan. Gevalletje heat and kitchen. Maar hee, je kunt nog terug hè?
Alle reacties Link kopieren
Baba, als ik een strippende dame in mijn handen heb zoom ik iig niet in op elke imperfectie die zij aan haar lijf meent te zien.Ik zie gewoon een complete dame die a. ik graag tot mij wil nemen en b. ook zin heeft in mij. Bonussen!



Probeer na de stomende seks kort te blijven hangen in beneveld dagdromen op de stoomwolk. Na een avond zuipen lukt het jou toch ook om snel weer nuchter te worden? Een avond stomende seks is in dat opzicht net als een avond kroegtocht.
volg je verstand, gebruik je gevoel
poef
Baba, eens met de anderen. Niet bij stil staan. Als de lust er is dan ga je zo naakt. Dan vergeet je die onzekerheden wrs zelfs wel. En probeer idd snel je landing in te zetten. Probeer te blijven bij hoe het is en dat het niet meer zal worden. Roep jezelf een halt toe.



(Goh, wat weet ik het weer allemaal goed. Voor een ander)
En als hij dan voor zijn vertrek dat nog niet heeft laten horen, wat dan?
Alle reacties Link kopieren
Het saharazand wachtte gewoon op de juiste persoon!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 05 oktober 2014 @ 12:53:

Probeer na de stomende seks kort te blijven hangen in beneveld dagdromen op de stoomwolk. Na een avond zuipen lukt het jou toch ook om snel weer nuchter te worden? Een avond stomende seks is in dat opzicht net als een avond kroegtocht.Oh ja, zo. Ja ja..... Het lichaam breekt de gevoelens af.
Alle reacties Link kopieren
Zo letterlijk als jij het opvat bedoel ik het niet Haddock.

Je kunt onder invloed raken van/door sekshormonen.

Net als bij alcohol ea geestbeinvloedende stoffen.

Nooit verkeerd om je van dat mechanisme bewust te zijn lijkt me.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Diver, zoals ik het lees wil je geen leuk voor de neuk man maar een echte schaduwrelatie met hem dan wel iets wat dat meer benaderd. Uit alles blijkt dat hij je dit niet kan of wil geven.



De vraag is dus heel simpel: kan jij genoegen nemen met hoe het is? Zo ja, vrolijk doorgaan met hem. Zo nee, dan denk ik dat er niets anders op zit dan ofwel het opengooien en bespreekbaar maken en daarna je conclusie trekken of inderdaad te stoppen.



Andere vraag die je jezelf moet stellen is waarom je juist valt over dit punt. Die verbondenheid die je zoekt, heb je die niet met je man? Of is het simpelweg dat je als mens gezien wil worden en niet simpelweg als object waar de fetish op uitgeleefd kan worden en je dat mist? Vraag jezelf af wat je wil en waarom en daarna kan je er naar handelen/conclusies trekken.



Oranje, wat geweldig te lezen dat het weer goed lijkt te komen tussen jou en 1.5 en jullie ook gewoon weer aan elkaar mogen zitten. Zitten er meer ontmoetingen in de planning? En is zijn vrouw niet langer bang om hem aan je kwijt te raken?



Roos: Fijn dat je de sahara achter je hebt gelaten en naar nattere oorden bent vertrokken! Zit er nog een vervolgdate in?



Baba, ik dacht dat je niet zou durven omdat je bang was dat het uit zou komen maar het ligt dus aan je eigen onzekerheid. Ik sluit me aan bij de rest, als je elkaar wil dan valt al die onzekerheid weg en let je er echt niet op hoor! Je vind iemand lekker of niet, zo simpel is het.



Weten jullie nog de pech met de dates? Inmiddels liggen de kaarten wat anders en zijn er, zo lijkt het, wat veranderingen op komst. Dus ik weet even niet of die date nou slim is of juist niet, ik heb het even bij BV gelaten.
Ik geloof dat ze inderdaad niet meer bang is hem kwijt te raken. Vanuit de vriendschap zullen er ongetwijfeld meer afspraken worden gepland, soms zal daar een toetje bijkomen, meestal niet.
Diver er is al aardig wat gezegd. Ik denk dat Lena een goede vraag stelt: wil je naast de seks (wat) meer delen? Misschien moet je dat dan als harde voorwaarde stellen voortaan. Of fetishman er aan wil en kan voldoen is de vraag, maar waarom stel je hem niet voor de keus? En wees daarna consequent...Of volg Marana's advies!

Roos merkte terecht op dat mijn schaduwrelatie me door een diep dal heeft gevoerd. En nu gaat het goed maar niks zo veranderlijk als...Wat als zijn vrouw erachter komt? Wat als hij voor zijn werk plots niet meer bij mij in de buurt hoeft te zijn? Toch voel ik me nu meer zen à la Silver (en ik ga dat proberen hoor: hotelklantenkorting;)) dan vorig jaar.



Ah en Overspel van Coelho: ik las in april dat hij eraan bezig was. Het is dus uit?!



Roos:



Lena: veranderingen? Wazzup..?
Je lichaam analyseren als een scheikundig proces daar heb ik niet zoveel mee. Het kan misschien een verhelderd idee zijn dat we aangestuurd worden door hormonen maar de eindconclusie blijft hetzelfde.

Voor mij helpt het om prioriteiten te stellen en daar naar te handelen. Gevoelens mogen er van mijn wel zijn anders vind ik de seks leeg. Je kunt toch gevoelens hebben zonder te fantaseren over huisje boompje beestje en elke dag samen zijn ? Of ben ik daar de enige in?
Alle reacties Link kopieren
Roodkapje, ik heb hetzelfde als jij.

Handel naar prioriteiten en geniet van wat nu mogelijk is.

Volg je verstand en gebruik je gevoel.



De dame hoeft om - wanneer zij dat wil- bij mij te kunnen zijn niet van mij te worden.

Ook niet in mijn toekomstbeeld.
volg je verstand, gebruik je gevoel
(ingekort)



BV is heel lief voor me, het is me volstrekt duidelijk dat hij écht verder wil met me maar ik weet ook hoe moeilijk zijn thuissituatie is. Ik schreef hier eerder als dat ik de huidige situatie wel even prima vond. En nu, bam. Daar is het.
Alle reacties Link kopieren
Lena, groot gelijk dat jij eerst zien dan geloven hanteert nu.
volg je verstand, gebruik je gevoel
(ingekort)



Iemand schreef hier een paar dagen geleden dat er niets zo erg was als het gevoel te hebben dat een ander iets van je verwacht. Of iets in die strekking. Dat wil ik dus vermijden maar het neemt niet weg dat het natuurlijk ergens gewoon simpelweg zo is dat ik wat hoop en verwacht van hem.



Dus als iemand nog tips heeft, dan hoor ik ze graag.
Alle reacties Link kopieren
Lena, mijn tips:



Laat alles wat met zijn mogelijke 'exodus' te maken heeft bij hem.

Zoals je al terecht zegt is dat zijn proces.

Een proces dat hij los van jou kan afhandelen.



Probeer van alles wat hij jou nu kan geven te genieten.

Alles wat jij feitelijk met hem hebt is het heden.
volg je verstand, gebruik je gevoel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven