Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Klinkt als goed advies, vooral dat laatste raakt me, high. Dat we nu het heden samen hebben. Dat is zó waar en ongeacht wat de toekomst brengt, blijft het nu gewoon heerlijk samen.



Maar het idee van wat komen gaat (of niet maar waarschijnlijk dus wel) beïnvloed natuurlijk wel ons gedrag in het heden. Misschien wel een goed idee om hierdoor niet anders te handelen. Ik ga er eens over nadenken.
Lena, wat een nieuws..!! Niet geheel onverwacht maar toch. De erkenning van "jullie" in concrete vorm. Prachtig èn beanstigend ja. Niet alleen óf het doorgaat, maar ook: welke sh*t hangt je/jullie nog boven het hoofd.

Verder wel eens met laatste post HL.



(even een korte reactie vanuit de strandtent;)
Strandtent? Da's bijna de sahara he, met al dat zand? Pas maar op



De shit die ons boven het hoofd hangt, ik denk dat we daar samen wel goed uitkomen maar zwaar zal het wel zijn ja.
Ik weet niet meer wie wat schreef en ben te moeoeoe om alles terug te lezen. (1,5 uurtje slaap ofzo vannacht)



Maar ja, er komt een vervolg en die laat niet zo heeeel lang op zich wachten. Onwijze zin an!



Lena, mijn 2 cents. Ga voorlopig niet samenwonen, niet zolang de BV-kinder-ex shit gaande is. Laat zijn shit lekker zijn shit, hij heeft zelf voor deze vrouw gekozen.



Sorry als ik kort door de bocht ben.

**gaaaaaaaaaaap**
Roos, direct samenwonen is absoluut niet het idee. Ik ben natuurlijk niet achterlijk. Ik wil hem best steunen en helpen als het zover is maar samenwonen is me een brug te ver, met name voor de kinderen die in het spel zijn. Dat speelt pas op de langere termijn.
Alle reacties Link kopieren
Lena, jij bedoelt de shit die hem boven zijn hoofd hangt.

Eigen jezelf geen verantwoordelijkheden toe die niet van jou zijn.

Jij hoeft zijn handen vasthoudende moeder (theresa) niet te zijn.

Hij is een volwassen man ook al behandelt zijn huidige vrouw hem niet als zodanig.
volg je verstand, gebruik je gevoel
High, ik denk dat het wel zo reeel is te denken dat mij ook wat boven het hoofd hangt. Zeker als eenmaal onze relatie bij zijn dan ex officieel bekend wordt. Ongeacht of dat over een jaar of twee of drie is, er zal heus wel wat op mij afkomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat zijn vrouw dan met moddergooien begint richting jou.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:highlander schreef op 05 oktober 2014 @ 16:31:

Hij is een volwassen man ook al behandelt zijn huidige vrouw hem niet als zodanig.Ik weet het. En hij is heel slim en een doorzetter. Die redt zich wel. Daarnaast weet hij ook hoe het met mijn gezondheid is en houdt aan alle kanten rekening met me. Hij verwacht ook helemaal niets van me op dat punt. Het is meer dat IK er wel gewoon ook voor hem wil zijn met een knuffel op zijn tijd. Moeder theresa komt er niet in hoor
quote:highlander schreef op 05 oktober 2014 @ 16:35:

Ik denk dat zijn vrouw dan met moddergooien begint richting jou.Dat weet ik wel zeker. Op facebook, op school, aan iedereen die het wil horen. Nou interesseert het mij weinig want de mensen die tellen weten het echte verhaal maar ik moet ook aan mijn kind denken.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud is jouw kind?
volg je verstand, gebruik je gevoel
poef
Alle reacties Link kopieren
Nog een tip; zorg dat jouw kind op een andere middelbare school les volgt dan haar kind(eren).
volg je verstand, gebruik je gevoel
Dat had ik me ook bedacht high. (ingekort)
Sorry hoor, tussen alle perikelen door neem ik éven een momentje van jullie tijd.

Ik zat even terug te bladeren en kwam uit in... minnaar nrtje 6!! Toen schreef ik voor het eerst mee in dit geweldige topic.

Ik neem jullie even een seconde mee down memorielane.



Komt ie:



Ongeveer 3 maanden geleden kreeg ik contact met eeeeh een man. We hadden vanaf het begin hete chatsessies en spraken vaak over daten. Vlak voor kerst kwam het ervan...tja, wat te verwachten was bleek waarheid, giga chemie... Man is vanaf het begin van alles op de hoogte geweest.

En niet alleen dat...hij vind het vreselijk leuk!! Wil er alles over horen, vind het fijn als ik het fijn heb... Heel bijzonder vind ik het, ben er ook erg blij mee natuurlijk!!



Bij "minnaar" ligt het wat lastiger.. zijn partner weet van niks en mag ook van niks weten. Door zijn morele spagaat heeft hij een poosje geleden laten weten géén stap verder te gaan.

Ik heb toen al het contact verbroken.

Het was jammer, ik moest afscheid nemen van een leuke man.. maar vooral van het heerlijke gevoel dat hij me gaf... als iemand het loeder in me naar boven heeft gehaald....



Hij hield het niet vol.. heeft zelf weer contact gezocht, en hoe!! De knuppel in het hoenderhok... de datum staat.

Het voelt vreemd aan de ene kant. Ik had toch al afscheid genomen?? Gevoeld dat ik prima kan zonder hem?

Aan den lijve ondervonden dat er in het roossbed niks verandert zonder hete chatsessies met hem?

Ik ga het aan... we gaan het doen... ik zie wel waar dit scheepje strandt.

En als ik terug kom van een date... dan is daar man. Die me de tijd geeft om te landen. Die ik mag vertellen hoe het was. Die ervoor zorgt dat ik nog even loeder mag blijven, en even geen vrouw en moeder.

Die zijn armen om me heen slaat en jawel...met me vrijt.

Wie heeft die mazzel??



Geweldig, wat is er ontzettend veel veranderd maar wat staat dit prille Roossje nog vers in mijn gedachten.

Tof om terug te lezen.

Sorry hoor. Over tot de orde van de dag!
Wat leuk te lezen, Roos. Ik las toen nog niet mee dus geen idee hoe het met de betreffende meneer afgelopen is (is hij degene die het diepst ging bij je...uh figuurlijk ).



En fijn is dat om met je partner te kunnen delen. Nou weet ik natuurlijk dat jij en zeb net als ik en ex het niet gered hebben, maar het is wel heel mooi te weten dat een ander zoveel van je gehouden heeft dat hij je iemand anders gunde.
HIgh, ik vraag me wel af inmiddels: kan je al een beetje dansen?
Nog zo'n mooie!



Verliefdheid op een sv... dat lijkt me één van de moeilijkste dingen van het hebben van een minnaar. Ik heb me laten vertellen dat vrouwen tijdens seks een bindingshormoon aanmaken.. dit stamt nog uit de oertijd Waarbij de vrouw afhankelijk was van de man voor voedsel... voor haar en kind. Dit hormoon is idd verslavend..en die verslaving zou vaak verward worden met verliefdheid.

Ik weet niet of het zo is, heb de wijsheid niet in pacht...maar het klinkt plausibel vind ik.



Dat is mijn grote missie: geile, spectaculaire, geweldige seks hebben....met behoud van hart....



Ik hou al op!
Lena, nee hoor, zeker niet!

Ik kende hem van hier en het bleef in eerste instantie bij die kerst-borrel. Veel getrek en geduw en op een gegeven moment wat ik hem spuugzat. Jaren later verbrak hij zijn relatie en klopte weer aan, we hebben toen wel een paar dates gehad en dat was oké maar niet spectaculair.

Toen begon het hele riedeltje weer van aantrekken-afstoten-aandacht-stilte en ik werd hem zo moe!



Zijn laatste bericht (ik hoop ergens stiekem dat je nog meeleest, mr! ) was of ik met hem naar een club wilde gaan, dat was namelijk zijn liefste wens! Dat heb ik genegeerd.

Zucht.. mijn chatvriendje. Sweet memories.
Alle reacties Link kopieren
quote:lenabakker schreef op 05 oktober 2014 @ 17:04: HIgh, ik vraag me wel af inmiddels: kan je al een beetje dansen? Ik dans al sinds mijn puberteit. Door beweging zoals teamsport en dansen blijf ik lekker in mijn vel zitten. Nu Latijns-Amerikaans leren is leuk om te leren! De dame vind het lekker geil vooral.
volg je verstand, gebruik je gevoel
quote:lenabakker schreef op 05 oktober 2014 @ 16:40:

Eind basisschool leeftijd, high. Dus met wat geluk is kind van school af tegen de tijd dat het bekend wordt. Daar ben je toch zelf bij Lena?



Roos: haha, die posts:) Hormoonverhalen zijn ouwe koek op Minnaar dus!



En je dame klinkt zowaar als jouw Leading Lady, HL.
Wat leuk high! Ik was er waardeloos in toen iedereen met 15 op stijldansen ging. Vond het wel erg leuk maar ik deed de wereld een groter plezier ermee op te houden na een jaar. Kan me goed voorstellen dat minnares het geil vindt.



Roos, ik zit nu alle mannelijke forummers in mijn hoofd af te gaan
quote:Ano*k schreef op 05 oktober 2014 @ 17:57:

[...]

Daar ben je toch zelf bij Lena?



Ik heb natuurlijk niet op alles invloed. Ik kan het tempo van mij en BV samen met hem bepalen maar ik kan niet bepalen wanneer zij wat doet. En ik vermoed dat ze ook al richting mij zal beginnen het moment dat ze gaan scheiden. Ze weet het natuurlijk ook al eigenlijk he. Dat maakt een verschil. Maar goed, we zullen zien. Ik wil me er nu eigenlijk niet mee bezighouden want hij moet eerst nog over gaan tot actie.
Ik vond stijldansen en latin-american vooral heel hard werken. Wel superleuk, jarenlang gedaan met een heule leuke meneer!
Alle reacties Link kopieren
Anouk, terwijl ik probeer de dans te leren ziet zij mij vooral als een wandelend lustoord die zij te pas (en gelukkig ook te onpas) onzedelijk kan betasten
volg je verstand, gebruik je gevoel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven