Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



@Hint : wat heeft je dit keer zo getriggerd dat je zo hoog vliegt ?
Bella, nog iemand erbij?! Met Bello is er nog helemaal niks afgesloten, je bent volledig in de war wat hem betreft. Dus probeer je te hengelen naar een ander. Juist, ja. Je vond dat ie kon barsten. Gebruik zo'n moment eens om er ècht een streep onder te zetten.



En straks schrijf je: Mok, je hebt helemaal gelijk hoor, dat dat niet slim was. Maar...



Copy / paste.
Met mij gaat het wisselt . De relatie met 1 gaat heerlijk , de balans met nr2 is ook redelijk goed wat rust bied maar toch zit mijn hoofd snel vol met negatieve gedachtes waardoor ik slecht kan focussen , af en toe onrustig en leeg voel maar niet weet wat ik nu zoek? Het belemmerd me niet want ik leef verder een prima leven. Soms vind ik het jammer dat ik mezelf zo goed doorzie , anders zou ik nog veel actiever vluchten in alles en nog wat en denken dat ik daar gelukkig van zou zijn

Nu accepteer ik steeds beter dat in deze wisselende gevoelens heb en dat bied ook rust.
Mok. Ik ben niet in de war haha. Maar ik dacht gisteren wel ach, barst ook.
Zucht.
Sorry theemok!



Laat me maar even in mijn sop gaar koken
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, na een hele tijd meelezen, kom ik nu ook eens meekletsen. Ik ben 39, getrouwd, 2 kinderen onder de 10 en zo af en toe heb ik een minnaar en man een minnares. We hebben een open relatie sinds een paar jaar, voornamelijk uit een stuk nieuwsgierigheid.



Ik lees veel herkenbare dingen hier, vooral daar waar het gevoelens betreft. Een minnaar/minnares zonder gevoel is niet wat we zoeken, maar als er teveel gevoelens bij komen kijken dan is het weer het andere uiterste. Het lijntje is tussen verlust en verliefd is soms maar dun...
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 06 oktober 2014 @ 11:08:

Zucht.



Diepe zucht...



Ik zou echt helemaal gek worden om Bella bij te staan als vriendin... "ja idd, maarrrrr... ja klopt maarr..." Ik ben blij dat er hier genoeg zijn die dat wel willen doen. PS wens je echt wel het beste hoor Bella
Puzzled, prachtig, krijg gewoon een glimlach op mijn gezicht, wat een leuk besef hè? En wat een krachtig idee, dat het helemaal en alleen van jou is. Dat degene waar je mee sekst "slechts" de trigger is die jou aanboort.

Al kan die trigger een hele lekkere zijn hoor, begrijp me niet verkeerd.



Kwapje, waar gaan je negatieve gedachten naartoe? En als je jezelf kent weet je wellicht ook hoe je met je gedachtes om kunt gaan zodat je ze weer positief draait? Hoe vaak zie jij je minnaar? Wat voor relatie heb jij met hem?



Bella, natuurlijk heeft hij gevoel. En daarom weet ik ook dat zijn gevoel allang al weet waar het naartoe moet met jou, het feit dat hij het niet uitspreekt noem ik laf. Een mens heeft geen 2 weken nodig om te bedenken of hij zijn seksvriendinnetje wil houden of niet. Hoeveel gevoel hij ook heeft.



Sugarlips welkom. De lijn is inderdaad dun. Ik vind het ook een lastige afspraak: gevoel mag wel, teveel mag niet. Wie bepaald dat en hoe goed moet je jezelf wel niet kennen om te weten hoeveel gevoel je nou precies hebt. En hoe druk je dat dan uit, er is geen standaard voor.



Al schrijvende komt er ineens een superplan onder de pet, zouden we een gevoelsmeter moeten maken, speciaal voor minnaars en ressen?

Je piest over het stripje en dan zie je of je cool, beginnend verlust, verlust, ernstig verlust, verliefd, onwijs verliefd, allesoverheersend verliefd of gevaarlijk verliefd bent! (gesymboliseerd door een brandend huis) of gewoon geil

Hmmm...

Ik ga het beste idee van NL maar eens aanschrijven.



Had ik al verteld dat ik kont-spierpijn heb?
Gadvergadvergadver Bella. Bello heeft ook gevoel? Wat ben jij, zijn moeder, verpleegster? Als een jager ergens niet geil van wordt...



Maar goed, natuurlijk heeft hij gevoel vooral in zijn pik.

Heeft hij immers niet een mooi wachtbankje voor je getimmerd zodat jij in alle rust naar hem op zijn altaar kan smachten? Terwijl hij iene miene mutte speelt met zijn fotocollage van neukertjes?



Ik vind hem een ongelooflijk slap aftreksel van een man met zijn "tijd nodig". En op een dag zie jij dat ook en kan je jezelf wel voor je kop slaan. Maar nu zal jouw reactie zijn hem te gaan verdedigen. Dus ik laat het er even bij Bel.
Alle reacties Link kopieren
Roos, ik vind jouw stripjes idee wel geweldig, ik stem vóór! Wij hebben overigens niet de afspraak dat we niet verliefd mogen worden hoor, maar op het moment dat het op het stripje begint te kleuren bij allesoverheersend verliefd, dan zou een sirene wel gewenst zijn.



En kont-spierpijn?
Kont-spierpijn Rosa? Heb je die gevoelsmeter van je ergens gestoken where the sun does not shine?



Jaja het gaat hier uitstekend met de studie:P



Oh en natuurlijk welkom Sugarlips!
Noeks!!!!

Heb u al een dichtcarriëre overwogen met je altaar, bankje en fotocollage? Je bent hilarisch!!!!



Geen spierpijn IN me kont, op me kont! Of nou ja, die spieren dan die je voelt als je heel hard duwt, daar!



Sugarlips, bedankt voor je input, een sirene bij "allesoverheersend verliefd", zie je, daar kom ik dan dus zelf niet op hè? Samen komen we er wel!!
Een plasstripje? Ieuw. Totaal ongeile associaties. Maak er een dildo van, en je loopt binnen. Gegarandeerd.



Sugarlips, ook welkom van mij!
Alle reacties Link kopieren
Moet je alleen even kijken hoe je dat doet met de geluids-boxjes bij de strips Roos, die mogen natuurlijk niet nat worden.



Bella, ik lees heel veel dezelfde adviezen en ik lees ook heel dezelfde reacties van jou. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt van Bello want het lijkt er niet op alsof jij zelf knopen door gaat hakken en dit lijkt me slopend.



Succes met de studie Anouk
Alle reacties Link kopieren
Theemok: goed bedacht maar ik weet niet of man dat ook zo'n geweldig idee vindt voor hem
En waar moet een minnaar die dildo dan in steken Moks? Of mogen de Belloos onder ons hun vreselijke verliefdheid niet meten? Die hebben ook gevoellens namelijk weet je.
quote:sugarlips schreef op 06 oktober 2014 @ 11:46:

Theemok: goed bedacht maar ik weet niet of man dat ook zo'n geweldig idee vindt voor hem Hear!
Roos. Eigenlijk is het idd wel laf ja.



Anouk, haha, gelukkig zeg ik dat niet zo tegen hem.



Sugar, welkom!
Alle reacties Link kopieren
Roodkapje, negatieve gevoelens? Mmmmm, klinkt lastig. Ik vind genieten van de kleine dingen in het leven (in het hier en nu) een hele prettige om je positief te voelen.



En wat betreft je vraag over het hoog vliegen. Ik was weg geweest een week. Toen ik terug kwam had hij mij erg gemist. Bij thuiskomst veel gekletst met hem, en dat ging diep, beiden de muren omlaag en hele pure affectie. Dat raakte mij van binnen!!



Verder vond ik de date extra fijn omdat het op een locatie was waar ik al heel lang naar toe wilde. En yes, eindelijk ging hij mee!



Niks met hem te maken maar privé had ik een aantal hele positieve gebeurtenissen. Dat weegt ook wel mee...
quote:Rooss4 schreef op 06 oktober 2014 @ 11:48:

En waar moet een minnaar die dildo dan in steken Moks? Of mogen de Belloos onder ons hun vreselijke verliefdheid niet meten? Die hebben ook gevoellens namelijk weet je.uhum, zoals ik al zei dus, maar even terug in de meelees stand. In plaats van jullie een vriendim gek maken ofzo
quote:Rooss4 schreef op 06 oktober 2014 @ 11:48:

En waar moet een minnaar die dildo dan in steken Moks? Of mogen de Belloos onder ons hun vreselijke verliefdheid niet meten? Die hebben ook gevoellens namelijk weet je.Hmm, zoals Ano*k zei, die gevoelllllens zitten vooral in hun pik. God heeft ze bedeeld met net genoeg bloed om het óf naar de hersenen, óf naar beneden te laten stromen. Allebei tegelijk actief, dat gaat 'm niet worden. Kortom: hebben mannen wel zo'n lustmeter nodig? Neuh.
Alle reacties Link kopieren
[quote]bella03 schreef op 06 oktober 2014 @ 11:49:



Oh now nouw. Toch gek dan dat ik een aantal hele lieve vriendinnen heb. Waarbij gelukkig niet alles om mij gaat of om Bello.

/quote]



Het was geen aanval Bella. Ik bedoel niet dat je geen vriendinnnen hebt, ik bedoel juist dat ik blij ben dat er genoeg zijn die je wel willen blijven adviseren...



Sugar: welkom!

Roos: ik ben meer van de lijstjes, kruisjes zetten, grafiekjes maken ;)
@Roos : ik kan mijn gedachten gelukkig wel ombuigen en sturen.

Ik zie nr 2 paar keer per jaar , en wekelijks contact. Het is voor mijn helaas/gelukkig te weinig om er in te kunnen vluchten. Toch koester ik wat er is , ik vind " het " namelijk niet zomaar bij iemand. Het is wel een heel proces geweest ....
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 06 oktober 2014 @ 11:55:

[...]



Hmm, zoals Ano*k zei, die gevoelllllens zitten vooral in hun pik. God heeft ze bedeeld met net genoeg bloed om het óf naar de hersenen, óf naar beneden te laten stromen. Allebei tegelijk actief, dat gaat 'm niet worden. Kortom: hebben mannen wel zo'n lustmeter nodig? Neuh.Eensch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven