Moedervlekjes schaamstreek

05-09-2014 18:12 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_203015 wijzigde dit bericht op 04-11-2017 00:54
99.84% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Stel je niet aan. Zeker nergens anders moedervlekken? Bij anderen vind je het ook beschamend?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp je helemaal! Ik heb ze op mijn arm, zó gênant!

Draag uiteraard altijd lange mouwen, want ja, de mensen zullen wel denken, daar heb je dat rare mens met die moedervlekken..
Erger je niet, maar verbaas je!
Dubbel
quote:kenza_b schreef op 05 september 2014 @ 18:17:

En jij maakt je serieus druk om een paar moedervlekjes :s

Ga ff in een hoekje zitten huilen dan. Jemig!
Alle reacties Link kopieren
Dat ze in je schaamstreek zitten betekent niet dat je je moet schamen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Tjah...



Wacht maar tot er een keer iets komt om je echt druk over te maken dan lees je dit topic en schiet die moedervlek van schaamte zo weer je muts in;)
Alle reacties Link kopieren
Serieus?



Ik sta vol met moedervlekjes, kop tot teen, volgens mij ben je abnormaal als je nergens een moedervlekje hebt.



En ik kan me ook niet herinneren dat mijn sexpartners eerst een visuele inspectie hebben gemaakt van het actieterrein.



Als ik jou was zou ik me niet zo druk maken om normale lichaamseigenschappen maar om het feit dat je als 20 jarige nog zo kinderachtig en onzeker kan doen. Daar knappen de mannen op af.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er 1 in mijn oor. Een vrij grote! Ik hoor vaak dat mijn oor vies is.
Ik heb veel moedervlekken, ook op plekken die mijn onderbroek normaal bedekt..... maar me daar aan storen of voor schamen? Sorry, maar dit is nog nooit in me opgekomen.
Dat een jongen er iets over zegt? En dan? Dan komt hij niet bij je schaamstreek in de buurt, is misschien wel beter. Jongens zijn ook maar kinderen.. Beter eerst jezelf accepteren, laten checken of het goedaardige moedervlekken zijn en dan een lieve man gaan zoeken.
Ik zit vol met moedervlekjes en sproeten (met dank aan mijn roodharige sproetige vader, vadervlekjes dus in mijn geval). Als ik alle moedervlekjes moet verbergen, kan ik beter een burka aantrekken.



Ook leuk: door hormoonschommelingen (zwangerschap, anticonceptie, begin van de overgang) heb ik er heel veel meer gekregen en moedervlekjes en sproeten krijgen nu versterking van levervlekken. Shit happens.



Kan me best voorstellen dat er mensen zijn die dusdanig veel of raar gevormde moedervlekken hebben dat ze er last van hebben hoor. Maar TO heeft er nog geen handvol. Schei toch uit.
Alle reacties Link kopieren
Echt?

Om moedervlekken?



Even off topic, waarom heten die vlekken eigenlijk moedervlekken?

Zijn toch niet voorbehouden aan moeders
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Schamen voor moedervlekken in de schaamstreek?

Ik zou niet weten waarom.

Waar de moedervlekken zitten interesseert me niks.Zolang ze maar niet groter worden, verkleuren of opeens gaan jeuken i.v.m kanker.

En wat een eventuele partner ervan denkt, zal me helemaal een zorg zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind moedervlekken echt niet mooi. Nergens. Godzijdank heb ik er zelf heel weinig, en bovendien zijn het maar kleintjes. Maar ik vind grote neuzen ook niet mooi. En ik heb best een grote neus. En dikke buiken. Ook heel lelijk, en daar lijd ik ook aan.

Echt, laat het gaan. Het interesseert helemaal niemand en zeker je bedpartners niet want die hebben echt wel wat anders aan hun hoofd. En niemand is perfect. Sorry voor deze dooddoener maar je hebt hem even nodig denk ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 05 september 2014 @ 18:26:

Echt?

Om moedervlekken?



Even off topic, waarom heten die vlekken eigenlijk moedervlekken?

Zijn toch niet voorbehouden aan moeders



De meeste moedervlekken heb je al vanaf je geboorte. De naam moedervlek verwijst naar de vlekken (ophopingen van pigment) die je al vanaf je geboorte hebt. Omdat je uit je moeder bent geboren heten de vlekken moedervlekken en geen vadervlekken.



http://www.willemwever.nl ... dervlek-en-geen-vadervlek
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 05 september 2014 @ 18:33:

[...]





De meeste moedervlekken heb je al vanaf je geboorte. De naam moedervlek verwijst naar de vlekken (ophopingen van pigment) die je al vanaf je geboorte hebt. Omdat je uit je moeder bent geboren heten de vlekken moedervlekken en geen vadervlekken.



http://www.willemwever.nl ... dervlek-en-geen-vadervlek

Ah...thanks!

Ik had het ook gewoon zelf op kunnen zoeken natuurlijk



Toch vind ik het een gekke naam

In het Engels heten ze toch ook geen Mother Spots?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie schoppen onder de kont, had ik nodig! Ik vond het ook vrij abnormaal dat ik me er zo druk om maakte, misschien dat ik me daar nog wel meer voor schaam dan voor de moedervlekjes zelf ;) Oh, en ik heb er trouwens heel veel op andere plekken, alleen dat vind ik minder erg dan downunder.
Alle reacties Link kopieren
Vanaf je geboorte? Nou, mijn baby's kwamen maagdelijk roze ter wereld, en dochter van vier heeft in de loop der jaren enkele (schattige) moedervlekjes gekregen.

Van mijzelf herinner ik mij dat sommigen later kwamen, als kind en als volwassene. Dus dat verhaal vanaf de geboorte en daarom de naam moedervlekken, vind ik niet logisch
Alle reacties Link kopieren
En stel hè, stel. Dat zo'n jongen ze opmerkt en zegt: Hé, je hebt daar een moedervlekje. Wat dan? Wat bedoelt zo'n jongen dan volgens jou met deze constatering?



Volgens mij helemaal niks namelijk, moedervlekken zijn namelijk helemaal niet boeiend voor de meeste mensen zolang je er geen last van hebt.
Erger je niet, maar verbaas je!
Alle reacties Link kopieren
Je hebt helemaal gelijk, ik bind daar automatisch aan vast dat hij dan vast bedoelt dat ze lelijk zijn. Wat jij zegt zou ik ook tegen een ander zeggen, maar voor mezelf kan ik dat op 1 of andere manier niet verzinnen. Heel erg bedankt, ik kan hier zeker verder mee
Alle reacties Link kopieren
Ik heb heel veel moedervlekken maar dan weer niet op m'n schaalheuvel en billen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een moedervlekje gehad in mijn schaamstreek. Heb hem weg moeten laten halen omdat hij "veranderde" (gelukkig niks ernstigs), maar nu heb ik er dus een klein litteken. So be it Niks om je voor te schamen
Alle reacties Link kopieren
Baby's hebben geen moedervlekken..hoe ouder en hoe meer pigment hoe meer je er krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er eentje in mijn schaamstreek. En ik denk altijd aan van die films waarin de minnaar of minnares tegen de bedrogene zegt: 'Het is echt gebeurd, zij/hij heeft namelijk een moedermelk daar-en-daar'. Gelukkig ben ik vrijgezel en is vreemdgaan dus onmogelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven