Mooi weer nodigt uit tot sliploos?

29-05-2012 13:56 546 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie van jullie heeft ervaring met het onder een jurkje geen slip dragen. Afgelopen weekend zaten manlief en ik op een terras en zag ik dat een vrouw geen slipje droeg. Mijn man heeft het niet kunnen zien, maar wij vroegen ons af of dit vaker wordt gedaan tegenwoordig. Heeft iemand van jullie hiermee ervaring opgedaan?

De temperatuur liet het prima toe overigens. :-]
Alle reacties Link kopieren
Nee, die zijn het niet geweest. Deze waren een stuk jonger. :sarcastis
tamara1234 schreef op 29 mei 2012 @ 14:49:

[...]





Dat weet ik zo net nog niet. Ik ben geen man, maar ik vind een vrouw met een sexy broekie aan een stukkie opwindender dan een vrouw die in haar blote poes onder een jurkje over straat gaat.
Precies het verschil tussen mannen en vrouwen dus ;-]
Alle reacties Link kopieren
Wat is het voordeel van sliploos?

Buiten onhygienisch (de meeste vrouwen hebben last van een beetje vaginale afscheiding) vind ik het ordinair als je zó bij iemand naar binnen kunt kijken. Windt dat die vrouwen op of zo?

En zó warm is toch niet? Een dunne slip is toch niets te warm nu?

Niets sexy aan, ik vind het stijlloos.
Alle reacties Link kopieren
Nee, altijd ondergoed aan als ik naar buiten ga. Mijn moeder deed het regelmatig met het idee dat niemand het zag. Ik iig wel en ik vond het niet netjes ;-] . Ik heb geen enkele behoefte om anderen te confronteren met de aanblik van mijn poes. Vind het verre van sexy als ik het bij een ander zie op een terras of zo, paar keer gebeurd.
Ik vind het stom.



Hoe verklaar je het als je een druppelkut krijgt? Zo'n lekker druipspoor op hjet terras-stoeltie.Ik vind een slipje dan juist wel prettig. En ik hoef ook niet zonodig ieders vleeswaar in beeld.
Alle reacties Link kopieren
brennwert schreef op 29 mei 2012 @ 14:12:

Tegenwoordig doe ik het niet meer, de gemiddelde windkracht lijkt elk jaar wel toe te nemen.


:rofl: geniaaal!!



Ik Doe het Hooguit om me vent te verassen wanneer we samen savonds aan een meer gaan liggen ( en dusdanig geen mensen aanwezig zijn) En ja..de achterliggende gedachtes kan je zelf dan wel invullen... :)
Nastik schreef op 29 mei 2012 @ 14:55:

Ik vind het stom.



Hoe verklaar je het als je een druppelkut krijgt? Zo'n lekker druipspoor op hjet terras-stoeltie.Ik vind een slipje dan juist wel prettig. En ik hoef ook niet zonodig ieders vleeswaar in beeld.


Ah, het wordt nu een "wie verzint de meest hilarische namen voor kut en vocht" topic.



Dat vind ik dan weer stom.
Alle reacties Link kopieren
Nastik schreef op 29 mei 2012 @ 14:55:

Ik vind het stom.



Hoe verklaar je het als je een druppelkut krijgt? Zo'n lekker druipspoor op hjet terras-stoeltie.Ik vind een slipje dan juist wel prettig. En ik hoef ook niet zonodig ieders vleeswaar in beeld.






Ik heb nooit een druppelkut. Jij wel? Lijkt me lastig.

Druppel je zo door je slip heen of houdt zo'n kruisje dat dan wel weer tegen?

In het geval van zwaar gevalletje spontane druppelkut zou ik mezelf bewapenen met XXXL tampons en badstoffen kruizen in hemaslips.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef op 29 mei 2012 @ 14:52:

Wat is het voordeel van sliploos?

.




Dat je een nano seconde eerder kunt piesen?



Het zal eerder het idee zijn ( ik/ wij weet/ weten iets wat niemand anders weet ) dan dat er een voordeel aan zit. Misschien voelt iemand zich sexy zónder.

Zolang een ander er zich niet aan storen kan ( want; niets te zien als je je geld niet expres op de grond laat vallen en zo ) is er toch ook niets mis mee?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, wel eens gedaan. Bv na een dagje strand, of tijdens een avondje uit met man. Altijd met iets langs er over heen. Wat zullen jullie mij nu een vies en ordinair wijf vinden :) ik zie werkelijk niet waar mensen zich druk om maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik beken:



Ik heb vaak zat geen onderbroek aan. Echt waar. Komt omdat ik heel vaak met dit weer van die maxi dresses draag waar je anders van die lelijke lijnen in ziet. Heb het trouwens ook wel eens bij gewone strakke jurken, hele decente strakke jurken overigens, waaronder ik dan wel een panty, onderjurk en bh onder draag maar die kun je redelijk gelijk in "een lijn" trekken. Meestal kan ik onder dit soort jurkjes prima een onderbroek aan want de onderjurk corrigeert veel. Overigens nooit zonder panty met korte strakke jurk, teveel risico.



Doe ik dus echt niet om mijn vriend op te geilen, die kijkt er echt niet meer van op of om. Ik ga dan ook niet wijdbeens op het terras zitten om de bieflappen bij te laten kleuren of de aandacht te trekken.



Ik vind het wel heel lekker zitten trouwens.



Edit: Zou ook niet op of om kijken van een blote flamoes op het terras, kan mij het schelen, maar vind dit wel ordinair. Kan me voorstellen dat mensen met kinderen dit als heel erg vervelend ervaren.
Alle reacties Link kopieren
Voor de druppel laarsters:



http://www.hipenhot.nl/wp-content/uploads/2009/03/mag-ik-eens-in-je-luier-kijken-279x300.jpg
Alle reacties Link kopieren
:rofl: Met flapjes!
pomodori schreef op 29 mei 2012 @ 15:11:

Ja hoor, wel eens gedaan. Bv na een dagje strand, of tijdens een avondje uit met man. Altijd met iets langs er over heen. Wat zullen jullie mij nu een vies en ordinair wijf vinden :) ik zie werkelijk niet waar mensen zich druk om maken.
Ik heb het over de vrouwen bij wie je het duidelijk kunt zien... als ik niks zie en ze niet met hun blote geslachtsdelen (met de hemel-mag-weten-welke souvenirs) op stoelen gaan zitten, is het natuurlijk prima.
Alle reacties Link kopieren


Ligt het aan mij,

Maar wat willen ze nu in die luier bekijken?

Met flapjes. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
pomodori schreef op 29 mei 2012 @ 15:11:

Ja hoor, wel eens gedaan. Bv na een dagje strand, of tijdens een avondje uit met man. Altijd met iets langs er over heen. Wat zullen jullie mij nu een vies en ordinair wijf vinden :) ik zie werkelijk niet waar mensen zich druk om maken.
Oh zo erg is 't nou ook weer niet ;-) . Het zal mij aan mijn reet roesten dat mensen het doen. Bij lange jurken zul je het idd niet zien. Maar van die korte opwaaigevallen, dan vraag ik me wel af waarom. Ik zit er niet op te wachten, en het lijkt mij genant wanneer het gebeurt. Meer is het niet.
Alle reacties Link kopieren
Oriane schreef op 29 mei 2012 @ 13:59:

Waarom zou ik in de blote kano willen lopen????
X-D
Alle reacties Link kopieren
http://1.bp.blogspot.com/_gD8Wn3tmB9c/TPvqCJAn4wI/AAAAAAAAB24/8DmTLHDfAXg/s1600/girls_aloud_no_panties.jpg





In Malyasia female students in higher-learning institutes are being persuaded not to wear panties on Valentine's Day as an expression of true love for their boyfriends.

The "no-panties promotion", being held for the second time, has apparently been gaining interest among the students, who are passing the news by word-of-mouth, Star Online reported.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Leuke avatar trouwers bij dit onderwerp. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ka32 schreef op 29 mei 2012 @ 15:21:

Leuke avatar trouwers bij dit onderwerp. ;-)


Yep, dat zei ik ook al, ha ha.

Willemeen is er het felste tegen maar ze staat zelf in haar blote billen + kano.



http://www.viva.nl/wp-content/avatars/132687.jpg
rob_uit_zeist schreef op 29 mei 2012 @ 15:25:

[...]



Yep, dat zei ik ook al, ha ha.

Willemeen is er het felste tegen maar ze staat zelf in haar blote billen + kano.



[afbeelding]




Haha, raak!



Ik vond het een grappige ava, maar in tegenstelling tot alle andere forummers is dit geen foto van mijzelf. Shocking hè! ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ja Rob_uit_zeist. Ik zat even terug te lezen en zag het net al.

Die site van sliploos uitgaan is best dubieus. Ik lees dat er meetings worden gehouden waarbij de dames sliploos komen. Maar hoe zit het dan met de mannen?
Overigens wordt mij nu in de schoenen geschoven dat ik het felste tegen ben, dat is niet per se zo... ik vind het alleen zelf niet fijn, onsmakelijk bij anderen (zolang er geen jurk ofzo ruimschoots overheen hangt) en mijn vriend vindt het helemaal niks.
Alle reacties Link kopieren
Er is nog een verschil tussen "exhibitionisme" (openbaar, graag willen of expres risico nemen dat anderen je zien of willen shockeren, geen rekening houden met anderen, die ongevraagd "getracteerd" worden op dat "uitzicht", al is het omdat je iets uit je tas pakt) of zelf lekker in de privesfeer je prettig, vrij of sexy voelen in je nakie, zonder knellende bandjes, strings oid.



Nee, het is niet alleen een mannending, het idee van gekleed, maar sliploos rondlopen (thuis,eigen huis en tuin, iig zonder anderen dat zien/merken/weten dan jij en/of je partner) vind ik zelf leuk, En dat hoeft niets af te doen aan "classy", trouwens.



Wat niet classy is, is dat anderen ermee geconfronteerd zouden worden, die daar niet om gevraagd hebben en wat je iha wel als onwenselijk kan beschouwen.



Zelf heb ik weer "niks" met helemaal naakt en ook niet met "sexy" en/of dure lingerie. Kwetsie van smaken verschillen. Jammer dat dat als ordinair wordt (ver)beoordeeld, ik kan genoeg dingen aanwijzen, waar veel meer mensen zich "schuldig" aan maken en ik "ordi" of ordi gedrag zou vinden, geheel gekleed (maar vraag niet hoe) maar daar houdt het dan mee op..



TIs dat ik niet zo denk, niet in dat soort termen op anderen let, ieder zijn ding, ook al is het mijn smaak vaak niet, het gaat mij ook niks aan wat een ander doet of mooi of smaakvol vindt.



Ik ben dus zo iemand die dat heeeerlijk vindt, jurkje/rokje zonder iets eronder, juist wel zon en wind voelen op je huid, een vrijheidsgevoel in mijn eentje.



In samenhang met een partner wordt het een "gedeeld weten" , een extra element van spanning/opwinding/voorspel, zonder dat anderen dat merken of weten, iets erotisch (en niet plat) tussen 2 mensen, wat ik niet "voor hem/ zijn fantasie of opdracht" doe, maar juist zelf lekker vrij, erotisch & opwindend vind.



Expres in het openbaar is mij een grens te ver, tenzij zeker weten juist niemand (anders) dat kan merken of zien.



Overigens vind ik het op mijn beurt weer bizar dat mensen zo gewend zijn geraakt aan (ooit) een noodzakelijk kwaad als ondergoed, dat ze zich niet meer prettig voelen met (alleen maar) hun eigen naakte lichaam. Ook niet in hun eentje, ook niet in bed. Het prettiger aanvoelt met bedekking, terwijl het meer een vorm van beschaving is (en bescherming) iets is geworden dat je associeert met schaamte en preutsheid of ongemakkelijk bij voelt. Wat staan we dan eigenlijk ver van onze natuur af, denk ik dan..



(en dat is geen oordeel, maar verbazing). En zelf ben ik iemand die (veeeeel te) lang (veeel te) preuts is geweest, maar wel op mijn gemak met mijn eigen lichaam, dus ik begrijp dat wel (van anderen) ook al ben ik dat (gelukkig) kwijt.



Het enige wat ik dus "shocking" vindt aan de OP, is dat mensen niet voorzichtiger zijn dat anderen er geen last van hebben. Dat het recht van die vrouw ophoudt waar het recht van anderen om dat niet te willen aanschouwen begint. Wat mensen persoonlijk prive doen, moet ieder voor zich weten (en waar hij/zij zich zelf prettig bij voelt).



(en een naaktstrand zou ik ook zomaar heen kunnen gaan, maar heeft voor mij totaal geen associaties met erotisch, juist niet. Dat zou ik doen om redenen van "egaal bruin worden", maar niet om te kijken en bekeken te worden. Daar vind ik weer niks spannends aan (idd omdat er niks te raden overblijft).



Ik zon graag in eigen tuin (met jurkje aan zonder er iets onder) en wel zo, dat ook bij windvlaag de buren daar niks van kunnen zien of zelfs maar vermoeden..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Gisteren op weg van het zwemmen naar huis was ik sliploos. Dat was in de auto al een feest maar thuis nog meer. Doen dus X-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven