Mooi weer nodigt uit tot sliploos?

29-05-2012 13:56 546 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie van jullie heeft ervaring met het onder een jurkje geen slip dragen. Afgelopen weekend zaten manlief en ik op een terras en zag ik dat een vrouw geen slipje droeg. Mijn man heeft het niet kunnen zien, maar wij vroegen ons af of dit vaker wordt gedaan tegenwoordig. Heeft iemand van jullie hiermee ervaring opgedaan?

De temperatuur liet het prima toe overigens. :-]
Alle reacties Link kopieren
Konden andere mensen trouwens niks van zien. Had brqaf een jurkje tot aan de knie aan.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet ik toch maar eens bij Zalando kijken voor een leuk jurkje op kniehoogte....
Alle reacties Link kopieren
Doe dat X-D
Alle reacties Link kopieren
julesforever schreef op 29 mei 2012 @ 15:55:

Misschien moet ik toch maar eens bij Zalando kijken voor een leuk jurkje op kniehoogte....




Je man vond het wel wat?





Ik vroeg net al; waarom had je het idee dat het bij die vrouw als voorspel bedoeld was?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik had het idee dat er sprake was van een bepaalde blikuitwisseling tussen het koppel, maar denk dat ik me dat misschien verbeeld, aangezien het van de dame geenzins de bedoeling leek om anderen deelgenoot te maken van hun geheimpje. Jurkje was mooi op lengte, maar ja dan pak ik toevallig iets uit mijn tas en laat mijn blik dwalen.

Manlief heb ik er verder niet over gehoord, behalve dat hij het jammer vond dat hij het niet had kunnen zien. Ja ik dacht waarom doet iemand dat? Dan toch alleen om het thuis verder af te maken lijkt me. ;-]
Alle reacties Link kopieren
Helemaal eens met suzy, ik loop geregeld sliploos omdat ik het zelf veel prettiger vind, ik zit keurig op mijn rok, confronteer er niemand mee die daar niet mee geconfronteerd wil worden en doe het alleen evt voor de gene die bij me loopt als spannend geheimpje.



Wat deze vrouw deed zou ik dus niet snel doen, iemand die er niet om vraagt er mee confronteren, maar sliploos..... niets mis mee als een ander er geen last van heeft.



in dit geval zat zij dus niet ponticaal jou te shokeren julesforever maar kwam je er achter doordat je bukte. En was het dus inderdaad bedoeld voor haar partner die bij haar was.



en waarom iemand dat doet? Omdat het spannend en ondeugend is. Omdat hij dan stiekum onder haar rok kan voelen als de gelegenheid er is, als opwarmertje voor thuis of misschien wel een plekje ergens buiten waar niemand het hoeft te zien.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
En dan na het poepen remsporen op je jurk.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef op 29 mei 2012 @ 19:00:

En dan na het poepen remsporen op je jurk.
of je nou je onderbroek moet wassen of die jurk, de wasmachine is er goed voor.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een heeeeele tijd geleden zo'n strakke jurk gehad tot halverwege de kuit en daar droeg ik niks onder. Eigenlijk alleen omdat het mooier aftekende. Ik vond het ook wel wat hebben; zo sliploos...maar echt genieten was het niet want het voelde ook behoorlijk "tochtig" aan. Ik ben eigenlijk dol op mijn onderbroek. :cheers:
Alle reacties Link kopieren
[quote]chyou schreef op 29 mei 2012 @ 14:13:



Denk dat mannen het sowieso prettiger vinden om met hun pielewops rond te slingeren dan dat vrouwen hun muus laten uitwaaien.

quote]



Pielewops, muus, brrrrrr wat een kleine woordjes als benaming gebruik jij. :puke:
*do not underestimate the power of stupidity*
Alle reacties Link kopieren
"Onhygiënisch? Weerzinwekkend?

Wat een overdreven uitspraken allemaal zeg!



Kan iemand me het onhygiënische gedeelte even uitleggen?

Want verder, als de dame in kwestie niet wijdbeens op het terras gaat zitten, van mij mag ze hoor.

Als zij er pret aan beleeft..."



Ga jij na haar op dezelfde stoel zitten, waar ze net met haar kalkoen op heeft gezeten??
Alle reacties Link kopieren
ooijen1310 schreef op 29 mei 2012 @ 21:19:



Ga jij na haar op dezelfde stoel zitten, waar ze net met haar kalkoen op heeft gezeten??




Nou, nog even! Ik ben al zo verbolgen over die "geurparels" in de vernieuwde allways. Alsof vrouwen stinkende lekkende wezens zijn...



Maar goed, ik denk dat een wcknop of roltrap viezer is ja. Het mens heeft een jurk aan for crying out loud. Kalkoenen blijven dus netjes inpakt.
Alle reacties Link kopieren
Als man trekt dit fenomeen me wel, toch spannend om te zien (weten).

Een voormalige relatie van me ging eens naar het toilet in een kroeg waar we stonden, toen ze terug kwam stak ze me stiekem haar slipje in mijn hand. De hele avond hebben we elkaar opgewonden en thuis brak de hel los natuurlijk. Ik kon niets zien maar de gedachte alleen al bracht me bijna tot een kookpunt.
Thuis wel, op straat niet.
Alle reacties Link kopieren
En dan je maandverbandje met ducktape op de venusheuvel en in de bilnaad vastgezet.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef op 29 mei 2012 @ 23:07:

En dan je maandverbandje met ducktape op de venusheuvel en in de bilnaad vastgezet.
Welnee, daar heb ik een mannetje voor ingehuurd. Die dweilt achter me aan en spuit om de 2 se. met brise one touch.
Alle reacties Link kopieren
_minny schreef op 29 mei 2012 @ 14:02:

[...]

Ook dat inderdaad. Had dat laatst trouwens ook met twee mannen die doodleuk rond 17:00 op een vrijdag in een steegje aan het pissen waren. Was vanaf het terras waar in zat gewoon compleet te zien, en ook voor evt. gezinnen die langsliepen trouwens. Had er bijna een topic over geopend, van sinds wanneer is dit normaal geworden?! Ik wil het al niet zien, met mijn borrelhapje en wijntje erbij ook nog, laat staan dat kinderen dit zouden moeten zien. Bah.






Sinds vrijwel overal de openbare urinoirs zijn weggehaald? Goede (en schone) openbare toiletten zijn helaas extreem schaars in ons land. Geen wonder dat je dan meer wildplassers krijgt...
Alle reacties Link kopieren
Deels met je eens. Ik pleit dan ook - naast officiele afwerkplekken - voor officiele wildplasplekken....
Alle reacties Link kopieren
Nastik schreef op 29 mei 2012 @ 14:55:

Ik vind het stom.



Hoe verklaar je het als je een druppelkut krijgt? Zo'n lekker druipspoor op hjet terras-stoeltie.Ik vind een slipje dan juist wel prettig. En ik hoef ook niet zonodig ieders vleeswaar in beeld.




Dit! Da's ook de voornaamste reden dat ik praktisch nooit zonder onderbroek loop, ook niet binnenshuis (vind dat ook niet zo smakelijk voor bezoek wat later op dezelfde bank/stoel gaat zitten).

Als ik daar niet voor vreesde zou ik het best wel doen, maar dan wel in een rok zonder opwaaigevaar.

Het maakt mij écht niet uit als anderen commando gaan. En zelfs al is het zichtbaar, nou en? Je gaat toch niet dood als je een kut ziet? Kijk iemand moet er niet mee gaan potloodventen, maar als ze d'r benen niet bij elkaar heeft en ik zie dat per ongeluk doordat ik iets uit m'n tas moet pakken, tja, ik zou er niet wakker van liggen.

Ik zag trouwens gisteren wel een vrouw in een jurk met héle dunne stof, en ik zag gewoon haar bh en string er doorheen. Dat vond ik ook wel apart! Vraag me af of ze zelf niet zo doorhad dat hij nogal doorscheen, of wel en ze deed het erom
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zelf wel fijn zonder slip. Thuis heb ik meestal ook niks aan.



Bij strakke rokken doe ik wel eerder geen slip aan dan bij wijde rokken. Je weet maar nooit wat de wind doet. En dan daarbij heb je sommige strakke rokken of catsuits waar je gewoon niks onder kan dragen, omdat je alles ziet zitten.



Mijn vriend vindt het niet spannend, eerder ordi. Mijn ex vond het wel spannend. Vooral als ik dan een wijde jas (eerder een mantel) aan had, met alleen hakken en handschoenen en hold up kousen. Vond ik zelf ook wel spannend :) Was wel koud midden in de winter.
Alle reacties Link kopieren
lisbethsalander schreef op 30 mei 2012 @ 00:34:

[...]





Dit! Da's ook de voornaamste reden dat ik praktisch nooit zonder onderbroek loop, ook niet binnenshuis (vind dat ook niet zo smakelijk voor bezoek wat later op dezelfde bank/stoel gaat zitten).

Als ik daar niet voor vreesde zou ik het best wel doen, maar dan wel in een rok zonder opwaaigevaar.

Waarom denk je dat sommige mensen een kleed op hun bank hebben liggen? ;-) Ik leg op bepaalde dagen ook gewoon een handdoek op mijn bank.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer ik een strakke kokerrok draag, draag ik ook geen slipje. Want dat tekent. Dacht toch dat dat redelijk normaal is, maar blijkbaar niet. Scheelt wel dat ik niet wijdbeens ga zitten dan (als dat al mogelijk is) en de rokjes iig tot op de knie komen, Bij rokjes boven de knie en zeker wijde rokjes draag ik wel altijd een boxer of string.

En tja wat betreft hygiëne, ik was mijn kleding sowieso na een keer dragen. Met of zonder slip. En mijn sappen zijn niet zo intens dat ik door mijn rok heen op de bank doorlek.
Alle reacties Link kopieren
Weleens gedaan in opdracht. Hij vond dat erg spannend! Hoeft verder niemand te zien uiteraard!!!
Alle reacties Link kopieren
Laatst een leuk verhaal gehoord dat een collega van me zonder slip op stap was. Ze danste op een podium. De DJ heeft omgeroepen dat iedereen haar kut kan zien.



Ik sla hem over en draag denk ik maar netjes slipjes ;-)
Alle reacties Link kopieren
doddie schreef op 29 mei 2012 @ 19:10:

[...]





of je nou je onderbroek moet wassen of die jurk, de wasmachine is er goed voor.




Maar dan moet je eerst met die rem- of andere sporen in je jurk vanuit restaurant naar huis....

En wat moet je als je onverwachts ongesteld wordt en er zit bloed aan je jurk.

Echt, ik raak al in paniek als ik eraan denk.

Voor mij gewoon een onderbroek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven