Mooi weer nodigt uit tot sliploos?

29-05-2012 13:56 546 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie van jullie heeft ervaring met het onder een jurkje geen slip dragen. Afgelopen weekend zaten manlief en ik op een terras en zag ik dat een vrouw geen slipje droeg. Mijn man heeft het niet kunnen zien, maar wij vroegen ons af of dit vaker wordt gedaan tegenwoordig. Heeft iemand van jullie hiermee ervaring opgedaan?

De temperatuur liet het prima toe overigens. :-]
Alle reacties Link kopieren
Ik draag geregeld geen slipje, niet omdat het spannend of opwindend is, ook niet omdat ik daar gezien wilt worden.

Ik draag geen slipje als het aftekent onder mijn zomerjurk/rok, of als ik van mijn bikini in een rok schiet...voor het gemak..



Ik snap dat nooit dat mensen een slipje dragen omdat ze niet willen dat andere down under kunnen meespieken..ik bedoel...met slip aan ga je toch ook niet wijdbeens op het terras zitten?



Ik let er altijd op dat niemand daar een kijkje kan nemen. met óf zonder slip.
Alle reacties Link kopieren
Quote



Maar dan moet je eerst met die rem- of andere sporen in je jurk vanuit restaurant naar huis.... En wat moet je als je onverwachts ongesteld wordt en er zit bloed aan je jurk. Echt, ik raak al in paniek als ik eraan denk. Voor mij gewoon een onderbroek.




Remsporen. Die snap ik nooit zo goed. Ik heb ze nooit, dus vraag me af of iemand z'n kont wel goed heeft geveegd.

Onverwacht ongesteld worden... Dan maakt het voor mij niets uit of ik dan wel of geen slipje draag, want daar is het te zwaar voor, een lapje stof houdt dat niet tegen :P
Alle reacties Link kopieren
Lizzl schreef op 30 mei 2012 @ 11:12:

Quote

amarna, 12 minuten geleden

Maar dan moet je eerst met die rem- of andere sporen in je jurk vanuit restaurant naar huis.... En wat moet je als je onverwachts ongesteld wordt en er zit bloed aan je jurk. Echt, ik raak al in paniek als ik eraan denk. Voor mij gewoon een onderbroek.




Remsporen. Die snap ik nooit zo goed. Ik heb ze nooit, dus vraag me af of iemand z'n kont wel goed heeft geveegd.

Onverwacht ongesteld worden... Dan maakt het voor mij niets uit of ik dan wel of geen slipje draag, want daar is het te zwaar voor, een lapje stof houdt dat niet tegen :P




De quote was van iemand die het over remsporen had.



Bij veel vrouwen begint de menstruatie slechts met een enkel drupje, dat zonder slip toch doorlekt in je jurk.
Alle reacties Link kopieren
Ah, ik heb verkeerd gequote! Sorry. Mobiel surfen is dus niet heel handig ;-) Zal 'm aanpassen.
Het gaat hier toch niet om het niet dragen van een slip bij degelijke kleding ivm aftekening. Als dat de bedoeling was van het topic had ze hem wel bij mode gezet... en niet bij sex...



Ik denk dat het dus om twee totaal verschillende zaken gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik juich het alleen maar toe...
Alle reacties Link kopieren
koettie schreef op 30 mei 2012 @ 10:28:

Laatst een leuk verhaal gehoord dat een collega van me zonder slip op stap was. Ze danste op een podium. De DJ heeft omgeroepen dat iedereen haar kut kan zien.



Ik sla hem over en draag denk ik maar netjes slipjes ;-)




Wat?? Was het een spiegelvloer dan?

Ik vind het wel bizar en onbeschoft dat de DJ dat dan omroept. Denk dat ze wel door de grond kon zakken toen.
Alle reacties Link kopieren
Van Snoezeman mag het alleen als de dame in kwestie in het bezit is van een beschaafd pruimpje.

Lellende flapdeurtjes vindt hij niets.

;-)
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik knap enorm af op mannen die onder hun korte broek het zaakje los laten hangen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef op 30 mei 2012 @ 10:54:

[...]





Maar dan moet je eerst met die rem- of andere sporen in je jurk vanuit restaurant naar huis....

En wat moet je als je onverwachts ongesteld wordt en er zit bloed aan je jurk.

Echt, ik raak al in paniek als ik eraan denk.

Voor mij gewoon een onderbroek.






nou ik ben aan de pil dus weet precies wanneer een menstruatie komt, en remsporen, goed afvegen en je hebt ze niet. Het is mij nog nooit voorgekomen dat er sporen aan de buitenkant van een jurk zaten.



Daarbij is voor mij ook een belangrijke reden het aftekenen, slipjes zie je vaak zitten onder kleding, ik vind dat ook niet mooi en laatst had ik een string aangetrokken onder een jurk en heb ik dat ding echt uitgedaan omdat het zo irritant zat en ik er echt gek van werd voelde constant die veter tussen mijn billen.



en ik weet dat er tegenwoordig ook hipsters en geweldige sloggi;s zijn. zeker zit dat al beter, maar daar kies ik alleen voor als een rok te kort is of als ik een rok aanheb die wel erg snel opwaait.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Nog nooit tegen gekomen maar zou het wel opwindend vinden.

Alhoewel ik wel moet zeggen dat het niet té ordi moet worden met een spread eagle. Ojee, nu ben ik een onhygiënische, vieze man zeker.....
Alle reacties Link kopieren
Het interesseert me geen hol of iemand wel of geen slipje aan heeft, maar ik hoef dat hol niet te zien.
Alle reacties Link kopieren
Leuk om te lezen dat de meningen zo verdeeld zijn. Het is in ieder geval wel duidelijk dat er meer vrouwen zijn die, al dan niet om praktische redenen, regelmatig niet voor de gebreide onderbroek kiezen.

X-D
Wij mannen ook ;-) (no matter what some *have2* say)
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk om zonder slipje te lopen! Ik draag onder een jurk of rok zelden ondergoed. En al hemaal niet als het dertig graden is!

Standaard een tampon erin, tegen ongewenste verrassingen en remsporen? Nog nooit gehad.
Alle reacties Link kopieren
Alleen als je een mooie kut hebt, kan het.
Alle reacties Link kopieren
Het maakt mij niets uit, maar ik hoef het niet te zien!
Alle reacties Link kopieren
Princi schreef op 30 mei 2012 @ 01:55:

Wanneer ik een strakke kokerrok draag, draag ik ook geen slipje. Want dat tekent. Dacht toch dat dat redelijk normaal is, maar blijkbaar niet. Scheelt wel dat ik niet wijdbeens ga zitten dan (als dat al mogelijk is) en de rokjes iig tot op de knie komen, Bij rokjes boven de knie en zeker wijde rokjes draag ik wel altijd een boxer of string.

En tja wat betreft hygiëne, ik was mijn kleding sowieso na een keer dragen. Met of zonder slip. En mijn sappen zijn niet zo intens dat ik door mijn rok heen op de bank doorlek.
Inderdaad, bij strakke rokken draag ook ik geen slipje, want het is geen gezicht als het zo tekent!
Alle reacties Link kopieren
desert70 schreef op 30 mei 2012 @ 11:04:

..



Ik snap dat nooit dat mensen een slipje dragen omdat ze niet willen dat andere down under kunnen meespieken..ik bedoel...met slip aan ga je toch ook niet wijdbeens op het terras zitten?



Ik let er altijd op dat niemand daar een kijkje kan nemen. met óf zonder slip.
Goed steekhoudend argument!
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal waar Doddie. Wat ik onder mijn rok draag gaat maar

één iemand iets aan.

Onder strakke rokken, mits de juiste lengte, zie je bij mij ook geen aftekening.

Bij andere modellen is het situatie- en temperatuur-afhankelijk
Alle reacties Link kopieren
Oriane schreef op 29 mei 2012 @ 13:59:

Waarom zou ik in de blote kano willen lopen????
X-D
Ik kom regelmatig in een saunabedrijf en het is mij wel eens opgevallen dat sommige mensen bloot zonder ondergoed weer een broek/trainingsbroek aantrekken en als de meeste gasten alweer weg zijn blijven er met enige regelmaat beha's of slipjes achter in de kleedkamer (naast de gebruikelijke handdoeken, slippers, kammetjes, schoenen etc.). Vooral als het buiten mooier weer is gebeurt dit.

Wanneer men rechtstreeks van huis komt en ook weer na afloop meteen naar huis toe gaat, kan ik me wel iets voorstellen bij het sliploos (aan)kleden. (functioneel)

Maar wat ik niet kan begrijpen is het slip/ondergoed dragend arriveren en het slip/ondergoedloos weer vertrekken met achterlatend van het ondergoed.



Gewoon buiten van de zomer met mooi weer moet hij/zij lekker zelf weten of hij/zij sliploos wil zijn of juist niet. Bij een vrouw vind ik het doorgaans wel veel mooier als je het kan zien (of weet). Afhankelijk van de mate waarin je het kunt zien heb je het risico van enig bekijks, dat zul je dan moeten accepteren. Aan de andere kant hebben de andere mensen wel respectvol hier mee om te gaan.

Alle reacties Link kopieren
Nog nooit gedaan en ben ook niet van plan om dat te gaan doen.
Wát is een mooie kut???

Is ook weer zo persoonlijk.....

quote:zammm schreef op 31 mei 2012 @ 18:05:

Alleen als je een mooie kut hebt, kan het.
Alle reacties Link kopieren
Dat hangt toch af van de omstandigheden? Als het is om iedereen te laten meekijken, dan liever niet.



Als het gewoon comfortabel, spannend of lekker fris is, waarom niet?



Best niet met een korte jurk etc., maar dat weet je toch zelf.



Nog nooit een vriendin gehad die dat deed, maar ik zou het wel leuk vinden. Vanavond eens voorstellen thuis, na de boterhammetjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven