Mooi weer nodigt uit tot sliploos?

29-05-2012 13:56 546 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie van jullie heeft ervaring met het onder een jurkje geen slip dragen. Afgelopen weekend zaten manlief en ik op een terras en zag ik dat een vrouw geen slipje droeg. Mijn man heeft het niet kunnen zien, maar wij vroegen ons af of dit vaker wordt gedaan tegenwoordig. Heeft iemand van jullie hiermee ervaring opgedaan?

De temperatuur liet het prima toe overigens. :-]
Alle reacties Link kopieren
Thuis ben ik vaak sliploos, vind het wel lekker en je bent toch in je eigen huis. Buiten vind ik het een ander verhaal. 1x gedaan met een exvriendje, het waaide flink, heb de hele tijd mijn rok omlaag moeten houden vind ondergoed toch iets praktischer
Vind de gedachte wel geil en spannend, hoef je nog niks van te zien, alleen de wetendheid van....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de gedachten ook inderdaad wel spannend, maar heb het zelf nog nooit buitenshuis gedaan. Ik weet niet wat ik er van zou vinden als ik iemand op straat zie zonder slipje, denk dat ik het idee wel geil zou vinden eigenlijk :D.
Alle reacties Link kopieren
quote:stout1975 schreef op 01 oktober 2012 @ 18:53:

Zit jij in de bijstand?Waarom moet ik in de bijstand zitten?
Alle reacties Link kopieren
Nou, omdat je geen geld hebt voor slipjes en langere rokjes?
quote:stout1975 schreef op 02 oktober 2012 @ 14:05:

Nou, omdat je geen geld hebt voor slipjes en langere rokjes?



Tja inkoppertje!
Alle reacties Link kopieren
quote:stout1975 schreef op 02 oktober 2012 @ 14:05:

Nou, omdat je geen geld hebt voor slipjes en langere rokjes?Moet ik dan persee slipjes en langere rokjes kopen? Ik koop liever een mooi kort (leren) rokje dan een slipje. En als een (leren) rokje 200 ¤ kost heb ik echt geen geld meer om een slipje te kopen.
Wat is daarop uw antwoord Dhr. Stout?
Alle reacties Link kopieren
Hier klikken.
Alle reacties Link kopieren
quote:stout1975 schreef op 02 oktober 2012 @ 14:05:

Nou, omdat je geen geld hebt voor slipjes en langere rokjes?Of ga jij mij ''sponsoren'' zodat ik slipjes kan kopen?
Alle reacties Link kopieren
Welnee, ik vind sliploos prima, maak me alleen zorgen in de koudere maanden, krijg je dan geen hoestpoes?
Alle reacties Link kopieren
quote:stout1975 schreef op 02 oktober 2012 @ 14:24:

Welnee, ik vind sliploos prima, maak me alleen zorgen in de koudere maanden, krijg je dan geen hoestpoes?Nee, en van afscheiding heb ik ook geen last.
Een beetje off topic maar ik heb een vraag die me al een tijdje intrigeert. Ik vloog enige tijd geleden terug naar Nederland en aan boord zat een Nederlandse jongedame met een wel heel erg doorzichtig blousje en daaronder een zwarte bh. Met heel doorzichtig bedoel ik dan ook echt heel doorzichtig, je kon zelfs de moedervlekken zien op haar huid. Ik ben er nog steeds flabbergasted van. Waarom droeg ze zoiets? Had ze niet door hoe doorschijnend het was? Is het modieus? Haar vriendinnen/collega's droegen wel normale kleding, maar eentje leek wat afstand te houden, alsof ze het ook genant vond. Is dit iets nieuws?



Echt, ze had net zo goed dat blousje weg kunnen laten. Ik snap niet hoe iemand zo over straat durft.
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 02 oktober 2012 @ 14:32:

Een beetje off topic maar ik heb een vraag die me al een tijdje intrigeert. Ik vloog enige tijd geleden terug naar Nederland en aan boord zat een Nederlandse jongedame met een wel heel erg doorzichtig blousje en daaronder een zwarte bh. Met heel doorzichtig bedoel ik dan ook echt heel doorzichtig, je kon zelfs de moedervlekken zien op haar huid. Ik ben er nog steeds flabbergasted van. Waarom droeg ze zoiets? Had ze niet door hoe doorschijnend het was? Is het modieus? Haar vriendinnen/collega's droegen wel normale kleding, maar eentje leek wat afstand te houden, alsof ze het ook genant vond. Is dit iets nieuws?



Echt, ze had net zo goed dat blousje weg kunnen laten. Ik snap niet hoe iemand zo over straat durft.Ze had een zwarte bh aan, is er niets te zien. En een beetje ''uitdagen'' kan geen kwaad.
Als het uitdagend bedoeld was dan sloeg ze de plank helemaal mis. Het was een aantrekkelijke meid, maar ik vroeg me nu juist af of ze wel helemaal goed snik was om zo over straat ge gaan.
Alle reacties Link kopieren
Misschien moest ze wel van iemand.....
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 02 oktober 2012 @ 14:41:

Als het uitdagend bedoeld was dan sloeg ze de plank helemaal mis. Het was een aantrekkelijke meid, maar ik vroeg me nu juist af of ze wel helemaal goed snik was om zo over straat ge gaan.Ik zie ook weleens mannen lopen dat ik denk: Waarom ga je zo de straat op? Zag er pas nog een een kantoor uitkomen. Zwart kostuum jasje, wit overhemd, stropdas en een korte oranje broek aan.
Alle reacties Link kopieren
Ben met 15 een keer (verslapen, gauw naar school) met alleen een T-SHIRT en teenslippers aan naar school gegaan. Beviel me wel, en sindsdien draag ik geen slipjes meer.
Ik snap je helemaal astrid-charlotte.....



En trouwens die met die oranje korte broek is Reinout Oerlemans, wel een handtekening gevraagd?



Die doorzichtige blouse kan best heel mooi zijn. Waarom sloeg ze de plank mis vond je kandanz?
quote:enjoy73 schreef op 02 oktober 2012 @ 15:45:



Die doorzichtige blouse kan best heel mooi zijn. Waarom sloeg ze de plank mis vond je kandanz?

Het zag er gewoon heel ongepast uit in het openbaar, om met super doorschijnende kleding te lopen op een internationaal vliegveld. Op een intiem feestje had ik het misschien kunnen apprecieren. Maar dit was niet eens ordinair, het ging verder dan ordinair. Ongepast dus.



Echt, zou jij het leuk vinden als er iemand naast je zit in het vliegtuig met alleen een bh aan, want daar kwam het in feite op neer.
Alle reacties Link kopieren
Ja. Mits het een leuke dame was zou ik dat nogal ontzettend leuk vinden zeg maar.
quote:stout1975 schreef op 02 oktober 2012 @ 16:25:

Ja. Mits het een leuke dame was zou ik dat nogal ontzettend leuk vinden zeg maar.Haha, ik had het bijvoorbeeld heel leuk gevonden als zij een prachtige decoleté had, of een heel strak shirtje. Hou ik van! Maar dit was gewoon heel vreemd. Maar misschien is het de nieuwe mode of zo...
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 02 oktober 2012 @ 16:40:

[...]



Haha, ik had het bijvoorbeeld heel leuk gevonden als zij een prachtige decoleté had, of een heel strak shirtje. Hou ik van! Maar dit was gewoon heel vreemd. Maar misschien is het de nieuwe mode of zo...Had ze misschien de nachtkledij aan? Op een lange vlucht zie je het wel meer dat ze gaan slapen in nachtkledij. Ben verleden jaar naar Amerika geweest en heb het land van west naar oost met de trein door gereist. Daar zag je ook dat ze gewoon de nachtkledij aanhadden, alleen in de restauratiewagon kwamen ze in gala kostuum.
quote:astrid-charlotte schreef op 02 oktober 2012 @ 17:13:

[...]



Had ze misschien de nachtkledij aan? Op een lange vlucht zie je het wel meer dat ze gaan slapen in nachtkledij. Ben verleden jaar naar Amerika geweest en heb het land van west naar oost met de trein door gereist. Daar zag je ook dat ze gewoon de nachtkledij aanhadden, alleen in de restauratiewagon kwamen ze in gala kostuum.Hmmm...nee, het was op klaarlichte dag en de vlucht duurde maar een uurtje. Ze zag er heel goed uit verder hoor, maar ik kon alleen maar met mijn hoofd schudden. Zelfs de cabin crew keek volgens mij 'heel professioneel' naar deze dame toen ze instapte, als je snapt wat ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wat je bedoelt, Kadanz. Het zou ook ''MOETEN'' (van man/vriend) geweest kunnen zijn. En het zou ook nog kunnen dat het om een weddenschap ging. Ik durf dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven