'Mooi zo, geniet ervan!'

03-06-2014 10:35 58 berichten
Ha iedereen,

M'n eerste post op dit forum en gelijk een prangende vraag:

In lichte euforie kom ik net thuis van een nachtelijke escapade met een jongen/man die ik al een aardige tijd leuk vind, zelfs al toen ik een relatie had. Toen spraken we af en toe af en hadden we het over vanalles en nog wat, van literatuur en filosofieën tot seks en relaties. Vannacht ging het behoorlijk los.

Ik liet hem zojuist weten met een berichtje dat ik het heel fijn vond en wenste hem een mooie dag toe. ... Zijn reactie: 'Mooi zo, geniet ervan!'

What-the-ffff. Is er een tolk in de zaal? Wat moet ik hier nou van denken? Of is het heel typisch mannelijk? Ik bedoel, ja. Ik geniet er wel van ja. Maar een soort wederzijdse bevestiging was wel fijn geweest op zich. Je weet wel. Dat gevoel dat je het zo te gek vond, dat je nog wel een keer in die zweefmolen wil (iets met vlinders).

Wat denken jullie van de reactie?
Alle reacties Link kopieren
He is not that into you.
Always look on the bright side of life
Hork..
Zeer herkenbare, goed-bedoelde, positieve, typische mannen-reactie. Geen zorgen om maken!
Misschien wil hij niets meer van je dan de seks.
Of hij is niet zo goed met smsjes..
Ik denk dan weer: schiet niet zo uit je panty. Ik zou een soortgelijke reactie kunnen sturen en ik ben niet eens een man. Spreek nog een keer met 'm af en kijk hoe het loopt. Als hij je niets vindt merk je dat snel genoeg.
Gewoon een kerel.

Mooi zo = fijn dat je het fijn vond.

Geniet ervan = Jij ook een mooie dag.

Precies wat jij hem schreef zo ongeveer.
En er staat een uitroepteken in. Dat is al heel wat
emagix, 74 seconden geleden

Zeer herkenbare, goed-bedoelde, positieve, typische mannen-reactie. Geen zorgen om maken!

+1
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
Ik heb zoiets ook pas nog naar een scharrel gestuurd. Seksvriend dus.

En gezien er geen bevestiging vanuit hem kwam, is het imho duidelijk dat het puur alleen seks was.
wat had hij volgens jou dan moeten reageren?

Ik vind het al heel wat dat je hem gelijk smst.
Later is nu
Ik vond het vanacht fijn....mooi zo.

Ik wens je een fijne dag....geniet er van.

Vind het geen rare antwoorden eigenlijk. Is toch duidelijk wat hij er mee bedoelt.

Of dacht je dat hij een poetische tekst terug zou sturen over hoe hij zich verscheurd voelt omdat je niet bij hem bent en de seconden aftelt totdat je weer in zijn armen ligt? Het is een man he.
quote:Biebeliee schreef op 03 juni 2014 @ 10:39:

Gewoon een kerel.

Precies wat jij hem schreef zo ongeveer.+1

Gewoon een kerel.

Precies wat jij hem schreef zo ongeveer.Dit idd
Frankly my dear, I don"t give a damn

Gewoon een kerel.

Precies wat jij hem schreef zo ongeveer.

Dit wilde ik ook zeggen.

Mannen hebben minder woorden nodig. Niks aan de hand verder.
Moet ik ook nog zeggen dat Biebelee schrijft wat ik denk of is ze inmiddels al genoeg gequote?
Gewoon een man? Mogelijk... Maar ik ken gelukkig mannen die heel anders reageren! Ik vind ook dat het wel wat enthousiaster had gemogen.
Vraag hem gewoon 'vond jij het ook zo lekker of vond je het middelmatig?'. Dan krijg je je antwoord.
quote:globe80 schreef op 03 juni 2014 @ 10:49:

Vraag hem gewoon 'vond jij het ook zo lekker of vond je het middelmatig?'. Dan krijg je je antwoord.

vond jij het ook zo lekker of vond je het middelmatig?

ja.

wat ja?

ja, Annelot.
Ik heb het even aan een toevallig voorbijlopende man voorgelegd en hij zei: "Dit is nou precies wat vrouwen zo vermoeiend maakt."

Waarvan akte
quote:zas schreef op 03 juni 2014 @ 10:46:

Gewoon een man? Mogelijk... Maar ik ken gelukkig mannen die heel anders reageren! Ik vind ook dat het wel wat enthousiaster had gemogen.

Daarnaast zijn er ook nog massa's mannen (en vrouwen) die (eerst) helemaal niet reageren, in elk geval niet zo snel en dan hoogstens met 'Goed'

Misschien in het begin van een 'verhouding' waar hij een 'relatie' in ziet nog wel, maar dat wordt vanzelf minder
Later is nu
quote:emagix schreef op 03 juni 2014 @ 10:59:

[...]

vond jij het ook zo lekker of vond je het middelmatig?

ja.

wat ja?

ja, Annelot.
haha, herkenbaar! Het is inderdaad een man. Ik vond het nog veel tekst, genoeg mannen die je alleen een smiley hadden gestuurd
quote:zas schreef op 03 juni 2014 @ 10:46:

Nah, dat kan niet hoor! Alle mannen horen gewoon hetzelfde te reageren, het is niet de bedoeling dat ze zomaar een eigen karakter gaan ontwikkelen, gatver.

Anyway, ik vind het persoonlijk een doodnormaal sms'je, het had enthousiaster gekund, maar ja: iedereen heeft nu eenmaal zijn eigen karakter - schijnt - dus als je wilt bepalen wat je terugkrijgt op een bericht, kan je beter met jezelf gaan sms'en. Om daar nu meteen uit te concluderen dat een man "not into you" is, die zie ik niet zo. (en zou de boel sowieso niet zo eeeeeindeloos gaan analyseren, dat is dan weer een fout die ALLE VROUWEN maken )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven