Na sex verteld zegt ie dat hij een vriendin heeft?!

18-09-2014 23:39 37 berichten
Alle reacties Link kopieren




. Ik en zo'n jongen van me werk waren altijd aan t flirten maar t was nooit meer. Tot gister toen ie me opeens Zoende. Ik dacht oke zal wel. Maar vandaag bracht ie me naar huis en je raad al wat er gebeurde , van Het ene kwam het andere en nadat ie klaarkwam zegt ie opeens ik voel me kut, ik had dit echt niet moeten doen, k heb een vriendin maar we zitten in een dip blablabla.

Ik voel me aan de ene kant vet kut k wil geen homewrecker zijn maar aan de andere kant ik wist er niks vn pas na de sex komt ie ermee ?

Wtfff

Wat moet ik hier nou mee?



Xxx
Alle reacties Link kopieren
dumpen
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Tsja, dan voel je je wel genaaid.



Ik zou er verder helemaal niks mee. Behalve dat je er misschien van kan leren.
Alle reacties Link kopieren
Niks.
Ik heb 66 problemen en op z'n kop staan is daar 1 van.
Alle reacties Link kopieren
Vanaf nu behandelen als een zakelijk contact en collega.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
En wat een ongelofelijke hufter van een man.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij wel bescherming gebruikt? Anders zou ik toch een appje sturen; "geeft niets hoor van je vriendin ik heb ook een SOA"

Kusje.....
Alle reacties Link kopieren
Wat je hier mee moet?

Ligt er aan; hebben jullie het veilig gedaan?

Zo niet; dan moet je wat.

Zo ja; negeren die eikel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zo gemakkelijk ben je meteen naar bed met zo'n jongen :s



Wat je moet? Nou niks eh..
Alle reacties Link kopieren
Haha ja voel me erg genaaid

Nooit verwacht dat ik in zo'n situatie zou komen
Alle reacties Link kopieren
Niks. Wat zou je er nog mee willen? Je trapt er toch niet in dat hij dat hij zich kut voelt en dat ze in een dip zitten. Hij wil gewoon dat jij je mond houdt en af en toe zijn kwak kwijt. De vraag is of jij jezelf hiervoor wil lenen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Wat een klote mannen ook..

Een dip hebben en dan meteen een ander wijf naaien..



Heb medelijden met zijn vriendin
What doesn't kill you makes you stronger
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, daar moet je niks mee... Zou d'r geen relatie mee beginnen, maar wat boeit jou die griet nou :D
Alle reacties Link kopieren
quote:jsv schreef op 18 september 2014 @ 23:45:

Heeft hij wel bescherming gebruikt? Anders zou ik toch een appje sturen; "geeft niets hoor van je vriendin ik heb ook een SOA"

Kusje.....+100
Nog steeds hopend op een beter leesbare vormgeving :(
Alle reacties Link kopieren
zijn vriendin bellen en hem dumpen.
Alle reacties Link kopieren
Zijn vriendin even spreken en haar vragen of zij ook vind dat haar relatie een dipje heeft...

Relatietherapie opperen.



En die jongen eens het leven zuur maken. Bombarderen met spam. Zijn mailadres op iedere nieuwsbrievensite achterlaten. Ook leuk: zijn adres invullen op die sites waar je een babybox kunt aanvragen. Man, mijn postbus zat vol baby reclame en andere meuk! Postzegels uit bureau jatten en dergelijke...

Dat zou ik doen.
Ja hoor...wordt eerst es volwassen.
word foutjeee
Alleen fysieke aantrekkingskracht... lekker van genieten...



Voor de rest van de mogelijkheden dumpen...want bij zijn volgende dipje, maar nu met jou gaat hij uithuilen bij een vriendin van je...
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je snel seks zeg. Gisteren voor het eerst geflirt en dan vandaag meteen mee naar binnen en seks? Erg easy.



Dat hij een vriendin heeft betekend dat je ermee moet stoppen, niet zo handig dus dat je samen werkt.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
quote:sav123 schreef op 18 september 2014 @ 23:39:Komen er nog meer hoofdstukken?
Alle reacties Link kopieren
Wat een sneuneus.. Ik heb ook zoiets meegemaakt jaren geleden maar dan na een one-night stand. Had daarna geen contact meer maar voelde me schuldig want had het achteraf die vriendin graag verteld.

Ik zou hem vragen het zelf te vertellen aan haar binnen een week en zo niet dan doe je het zelf wel.. Hij heeft jou in de maling genomen door pas nadat hij zijn zaad heeft gedumpt te vertellen dat hij een vriendin heeft en daarbij ook nog zielig doen. Het is zijn eigen schuld.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je ?

Jullie flirten al een tijdje hij is je collega en jij wist niet dat hij een vriendin had?

Opmerkelijk iets dergelijks is toch het eerste wat je uitvist als je iemand leuk vindt?



Verder dumpen die gast en voortaan niet meteen het bed induiken met elke vent die flirt en je zoent.
quote:sapphira schreef op vrijdag 19 september 2014 01:16 Zijn vriendin even spreken en haar vragen of zij ook vind dat haar relatie een dipje heeft...

Relatietherapie opperen.



En die jongen eens het leven zuur maken. Bombarderen met spam. Zijn mailadres op iedere nieuwsbrievensite achterlaten. Ook leuk: zijn adres invullen op die sites waar je een babybox kunt aanvragen. Man, mijn postbus zat vol baby reclame en andere meuk! Postzegels uit bureau jatten en dergelijke...

Dat zou ik doen. Ik hoop dat je hier alleen stoer loopt te doen, maar zo niet: dergelijk gedrag kan jou in de problemen brengen met justitie (en terecht!)
@sav123

Waarom duik je in bed met een collega die jou 2x aandacht geeft? Op je werk zit je niet in de kroeg waar je een keer een one-night-stand op kunt pikken omdat je jeuk hebt. Hou het gewoon professioneel, want in een werkomgeving zit niemand op dit soort gezeik tussen collega's te wachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven