Nog steeds sex met mijn ex ook al heeft hij een vriendin

14-07-2014 12:05 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik heb nog steeds sex met mijn ex ook al heeft hij een vriendin, hij komt elke avond nog steeds langs en hebben elke avond nog steeds sex. Hij blijft ook slapen tot de volgende dag, zijn vriendin weet van niks.
Alle reacties Link kopieren
Is die ex je neef die geen neef is?
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 14 juli 2014 @ 12:57:

Misschien is hij liever voor jou omdat jij nooit zeurt en alles prima vindt?



Waarom had je het eigenlijk uitgemaakt?ik had het te druk met mijn studie, 'gelukkig geslaagd' daardoor had ik weinig tijd voor hem en heb ik besloten om het uit te maken en als vrienden verder samen gaan, hij kreeg ook ondertussen een nieuwe vriendin na de studie zijn we weer erg close geworden.
Alle reacties Link kopieren
Ligt het nou aan mij of zijn het altijd vrouwen die zo afkeurend reageren op andere vrouwen die makkelijk en vrij omgaan met hun seksualiteit?quote:oogappeltje schreef op 14 juli 2014 @ 12:33:

voel je je dan geen goedkope slet?quote:Mylene_Valerie schreef op 14 juli 2014 @ 12:06:

Voel je je niet goedkoop en gebruikt?

Wat een seksistische vooroordelen... Is die vent het niet, die gebruikt wordt? TO vindt hem kennelijk niet leuk genoeg om een relatie mee te hebben, maar om TO even te neuken is hij blijkbaar wel goed genoeg? Is niet juist HIJ goedkoop dan?



En dan heb je ook nog vrouwen die klagen dat een man die rondneukt stoer is, maar een vrouw die hetzelfde doet er op wordt afgerekend en wordt bestempeld als slet, hoer, goedkoop, heeft geen zelfrespect, afgelikte boterham, enzovoort. Terwijl het dus vrouwen zelf zijn, die dat doen. Getuige ook weer de achterlijke reacties in dit topic.



Typisch geval van je eigen verknipte sletvrees op anderen (concurrenten?) projecteren.



Yette snapt tenminste hoe het zit:

quote:yette schreef op 14 juli 2014 @ 12:13:

Leuk joh, met zo'n ex heb je helemaal geen relatie nodig!Inderdaad, wel de lusten, niet de lasten. Dat heeft TO handig geregeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:samant schreef op 14 juli 2014 @ 13:04:

[...]





ik had het te druk met mijn studie, 'gelukkig geslaagd' daardoor had ik weinig tijd voor hem en heb ik besloten om het uit te maken en als vrienden verder samen gaan, hij kreeg ook ondertussen een nieuwe vriendin na de studie zijn we weer erg close geworden.heeft hij je uit kunnen leggen, waarom hij niet voor jou kiest??
Alle reacties Link kopieren
quote:LadyZiva schreef op 14 juli 2014 @ 13:02:

Is die ex je neef die geen neef is? nee dat was allang voorbij
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp echt nog steeds niet wat het doel van dit topic is.
Inprensiepers bleif ik liefer annerniem
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 14 juli 2014 @ 12:52:

Een persoon die met regelmaat blijft slapen, waar je sex mee hebt, waar je regelmatig mee uitgaat, dat is je relatie, je vriend, niet je ex.Er wordt weer behoorlijk in hokjes gedacht zeg. Wat jij hier beschrijft heb ik met meerdere vrouwen. Ik noem het altijd friendship with benefits, maar dat zag ik dus verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 14 juli 2014 @ 13:01:

[afbeelding]
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Proficiat! Wanneer gaan julie trouwen?
Alle reacties Link kopieren
Joop, je kunt ook makkelijk en vrij omgaan met seksualiteit samen met iemand die geen relatie heeft. Als die vent van twee walletjes eet vind ik niet dat hij gebruikt word.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 14 juli 2014 @ 13:05:

heeft hij je uit kunnen leggen, waarom hij niet voor jou kiest??

Zij koos niet voor hem. Althans niet als partner voor een vaste relatie, wel als friend with benefits.



Troll of niet, dit topic legt wel weer behoorlijk wat onderhuidse haat en nijd bloot zeg
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 14 juli 2014 @ 13:05:

[...]



heeft hij je uit kunnen leggen, waarom hij niet voor jou kiest??Nee, heeft hij niet gedaan. ik had het uitgemaakt
Alle reacties Link kopieren
quote:joop_2000 schreef op 14 juli 2014 @ 13:05:





Yette snapt tenminste hoe het zit:



[...]



Inderdaad, wel de lusten, niet de lasten. Dat heeft TO handig geregeld.Dat was sarcasme...
Alle reacties Link kopieren
quote:joop_2000 schreef op 14 juli 2014 @ 13:11:

[...]



Zij koos niet voor hem. Althans niet als partner voor een vaste relatie, wel als friend with benefits.



Troll of niet, dit topic legt wel weer behoorlijk wat onderhuidse haat en nijd bloot zeg

het heeft voor mij niets met sletvrees oid te maken

Ik snapt TO niet, ze zegt het lullig te vinden voor vriendin van deze man, maar gaat gewoon door.

Ook praat deze man erg raar over zijn vriendin. Het lijkt me gewoon geen erg prettig mens.

Vandaar mijn vraag aan TO: wat moet je met zo'n loser in je leven??
Alle reacties Link kopieren
Wat is nou eigenlijk het probleem?

Relatie is verbroken maar er wordt met wederzijdse instemming zeer regelmatig geneukt.

mooi. Veel plezier samen.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
quote:blije-bij schreef op 14 juli 2014 @ 13:11:

Joop, je kunt ook makkelijk en vrij omgaan met seksualiteit samen met iemand die geen relatie heeft. Als die vent van twee walletjes eet vind ik niet dat hij gebruikt word.

Wat maakt het uit wat die ander precies nog meer doet, als het jou om de vriendschap (al dan niet met seks) gaat? Je deelt vriendschap toch ook niet alleen met vrienden of vriendinnen die geen andere vriendschappen hebben. Waarom zou je met seksualiteit dan zo moeilijk doen?



Ik eet zelf, om met jouw woorden te spreken, ook van meerdere walletjes. Die vrouwen weten dat, en die doen het zelf waarschijnlijk ook (denk ik tenminste, niet dat het iets uitmaakt, het zijn mijn zaken niet).
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 14 juli 2014 @ 13:13:

Dat was sarcasme...Dat snap ik lieverd. Dat van mij ook.
Lijkt je dat niet zwaar een kind in je eentje en de papa die alleen s'avonds langskomt en blijft slapen. Of zorgt hij er dan snachts voor?

Wat vind jij er van dat je je 'baby-daddy' dan moet delen met zijn vriendin?
Alle reacties Link kopieren
quote:joop_2000 schreef op 14 juli 2014 @ 13:15:

[...]



Wat maakt het uit wat die ander precies nog meer doet, als het jou om de vriendschap (al dan niet met seks) gaat? Je deelt vriendschap toch ook niet alleen met vrienden of vriendinnen die geen andere vriendschappen hebben. Waarom zou je met seksualiteit dan zo moeilijk doen?



Ik eet zelf, om met jouw woorden te spreken, ook van meerdere walletjes. Die vrouwen weten dat, en die doen het zelf waarschijnlijk ook (denk ik tenminste, niet dat het iets uitmaakt, het zijn mijn zaken niet).



Leuk geprobeerd, maar dit topic valt met geen mogelijkheid te scharen onder vrije relaties. Hier is gewoon een droeftoeter die zijn nieuwe vriendin als poep behandeld en ondertussen neukt met zijn oude vlam die zich daar best vereerd in voelt.



Ik ben zelf niet tegen het eten van meerdere walletjes, maar dn wel met respect voor alle walletjes waarbij niemand belazerd wordt.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 14 juli 2014 @ 13:13:

[...]



Dat was sarcasme...Deels. Ik neem dit hele verhaal met een korreltje zout omdat ik het nut van dit topic niet zie. Maar ik ik kan me wel voorstellen dat sommigen een halve vent meer dan genoeg vinden.
Alle reacties Link kopieren
Hahahahah baby-daddy



Dat mensen hier nog serieus op reageren zeg.
Alle reacties Link kopieren
jammer dat ik niet door sommigen hier serieus genomen word, ik vertel mijn verhaal en wordt dit helaas met korreltje zout genomen door sommigen van jullie, erg jammer
Alle reacties Link kopieren
Joh, jullie relatie is helemaal niet over. Hij heeft er alleen een neukertje bij en jij vind dat goed. Eigenlijk ben jij degene die hier bedrogen wordt en niet zij.
Alle reacties Link kopieren
Neem je jezelf wel serieus dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven