Nog steeds sex met mijn ex ook al heeft hij een vriendin

14-07-2014 12:05 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik heb nog steeds sex met mijn ex ook al heeft hij een vriendin, hij komt elke avond nog steeds langs en hebben elke avond nog steeds sex. Hij blijft ook slapen tot de volgende dag, zijn vriendin weet van niks.
Alle reacties Link kopieren
quote:samant schreef op 14 juli 2014 @ 13:27:

jammer dat ik niet door sommigen hier serieus genomen word, ik vertel mijn verhaal en wordt dit helaas met korreltje zout genomen door sommigen van jullie, erg jammer

nou, misschien moet je even overnieuw beginnen:

wat wilde je vragen?
Alle reacties Link kopieren
quote:samant schreef op 14 juli 2014 @ 13:13:

[...]





Nee, heeft hij niet gedaan. ik had het uitgemaakt



Wat wil je met dit topic? Staat geen vraag in de OP, of wilde je het alleen meedelen?



Dan bij deze akte ervan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:yoshe schreef op 14 juli 2014 @ 13:28:

Joh, jullie relatie is helemaal niet over. Hij heeft er alleen een neukertje bij en jij vind dat goed. Eigenlijk ben jij degene die hier bedrogen wordt en niet zij.



Niet helemaal, zij weet er denk ik niets vanaf.



En zij zal vast leuke dingen met hem doen en TO is alleen maar goed om grof gezegd haar benen te openen. s`Ochtends gaat hij weer weg. Neem aan dat hij de feestdagen doorbrengt bij zijn familie met zijn vriendin en TO zit thuis te wachten tot hij weer even in de gestolen uurtjes langskomt. Hij gebruikt TO alleen maar als hij weer even zin heeft in seks.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
ik voel me totaal niet gebruik door hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:samant schreef op maandag 14 juli 2014 13:36 ik voel me totaal niet gebruik door hem.Wat is je vraag?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 14 juli 2014 @ 13:37:

[...]





Wat is je vraag?Sorry, ik ben gewoon vergeten mijn vraag erbij te zetten, mijn vraag was hoe jullie hier van vinden dat ik nog steeds sex hebt met mijn ex en leuke dingen blijft doen, ook heeft hij een vriendin
Alle reacties Link kopieren
quote:beelicious schreef op 14 juli 2014 @ 13:20:

Lijkt je dat niet zwaar een kind in je eentje en de papa die alleen s'avonds langskomt en blijft slapen. Of zorgt hij er dan snachts voor?

Wat vind jij er van dat je je 'baby-daddy' dan moet delen met zijn vriendin?



Beelicious, heb je toevallig ook in het "trio, maar nu spijt" topic meegelezen?



Samant, die vriendin heeft er geen moeite mee dat hij nóóit kan blijven slapen? Zoiets lijkt me toch wel belangrijk als je net een relatie met iemand hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:samant schreef op 14 juli 2014 @ 13:41:

[...]





Sorry, ik ben gewoon vergeten mijn vraag erbij te zetten, mijn vraag was hoe jullie hier van vinden dat ik nog steeds sex hebt met mijn ex en leuke dingen blijft doen, ook heeft hij een vriendin

maakt toch niet uit, wat anderen er van vinden?

Het kan jullie al niet schelen wat zijn vriendin er van vindt, waarom dan wel de meningen van een stel zure sletvrezerige viva-dozen?
Alle reacties Link kopieren
Maakt het wat uit wat wij vinden van dat je nog steeds sex hebt met je en en dat je leuke dingen met hem blijft doen ook al heeft hij een vriendin? Je weet niet eens wie de persoon achter de nick is?
Sex met je ex, élke dag??



Jij bent gek.
quote:samant schreef op 14 juli 2014 @ 13:41:

[...]

Sorry, ik ben gewoon vergeten mijn vraag erbij te zetten, mijn vraag was hoe jullie hier van vinden dat ik nog steeds sex hebt met mijn ex en leuke dingen blijft doen, ook heeft hij een vriendin



Daar heb je inmiddels aardig wat reacties op gekregen dus dat lijkt me een duidelijk verhaal.

Verder nog vragen?
Alle reacties Link kopieren
quote:samant schreef op 14 juli 2014 @ 13:27:

jammer dat ik niet door sommigen hier serieus genomen word, ik vertel mijn verhaal en wordt dit helaas met korreltje zout genomen door sommigen van jullie, erg jammer

De enige door wie jij serieus genomen wordt is jouw ex.



quote:samant schreef op 14 juli 2014 @ 13:41:

[...]





Sorry, ik ben gewoon vergeten mijn vraag erbij te zetten, mijn vraag was hoe jullie hier van vinden dat ik nog steeds sex hebt met mijn ex en leuke dingen blijft doen, ook heeft hij een vriendinDraai het eens om. Jij bent de nieuwe vriendin en het meisje is zijn ex.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Wat vinden je moeder en vriendinnen ervan?
Hoelang heb je nog vakantie trouwens?
De vraag is meer wat jij er zelf van vind? Ik persoonlijk vind het niet kunnen maar ik zeg al, belangrijker is dat jij er mee kan leven.
Alle reacties Link kopieren
Nep topic!!
quote:toendra schreef op 14 juli 2014 @ 13:42:

[...]





Beelicious, heb je toevallig ook in het "trio, maar nu spijt" topic meegelezen?



Samant, die vriendin heeft er geen moeite mee dat hij nóóit kan blijven slapen? Zoiets lijkt me toch wel belangrijk als je net een relatie met iemand hebt.Nee, is 't de moeite waard?
Alle reacties Link kopieren
En Samant?

Ben je daar trots op?

Ik zou me rot schamen, in jouw plaats!



Liggen op commando, wanneer hij zin heeft, daar komt het kort gezegd op neer.
quote:dutchess1978 schreef op 14 juli 2014 @ 12:31:

[...]





Welke?Die van Robert Frost
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft schreef op 14 juli 2014 @ 15:05:

[...]





Die van Robert Frost Danku! Groot fan van, ook van Henry David Thoreau trouwens!
Two roads diverged in a wood and I - I took the one less traveled by, and that has made all the difference. ~R. Frost
Alle reacties Link kopieren
quote:samant schreef op 14 juli 2014 @ 13:41:

[...]





Sorry, ik ben gewoon vergeten mijn vraag erbij te zetten, mijn vraag was hoe jullie hier van vinden dat ik nog steeds sex hebt met mijn ex en leuke dingen blijft doen, ook heeft hij een vriendinNou ja, wat ik al zei: prima geregeld! Maar daarbij ga ik er vanuit dat zijn vriendin het er ook mee eens is. Zo niet, dan zou ik je ex er niet meer inlaten als ik jou was.
quote:samant schreef op 14 juli 2014 @ 13:27:

jammer dat ik niet door sommigen hier serieus genomen word, ik vertel mijn verhaal en wordt dit helaas met korreltje zout genomen door sommigen van jullie, erg jammerEerder een hele berg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ietjefietje schreef op 14 juli 2014 @ 14:57:

Liggen op commando, wanneer hij zin heeft, daar komt het kort gezegd op neer.

Juist andersom toch? Zij heeft geen relatie met meer hem (op haar initiatief), ze heeft geen enkele verantwoordig naar hem, ze heeft alleen nog seks met hem. Omdat *zij* dat wil. Kortom *hij* ligt op commando, wanneer TO zin heeft.



Waarom worden dit soort situaties toch altijd omgedraaid alsof het de vrouw is die gebruikt wordt, goedkoop is, geen zelfrespect heeft, enz.
Alle reacties Link kopieren
quote:joop_2000 schreef op 14 juli 2014 @ 16:03:

[...]



Juist andersom toch? Zij heeft geen relatie met meer hem (op haar initiatief), ze heeft geen enkele verantwoordig naar hem, ze heeft alleen nog seks met hem. Omdat *zij* dat wil. Kortom *hij* ligt op commando, wanneer TO zin heeft.



denk jij, dit topic-lezende, echt dat het in dit geval zo gaat?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is joop wat sarcastisch.



Ik zou trouwens ook absoluut kinderen nemen van hem, leuk verhaal om te vertellen aan de kinderen later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven