Onveilige seks gehad

13-09-2014 14:13 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedendag,



Ik plaats even een berichtje omdat ik me erg rot voel!

Na een borreltje teveel heb ik afgelopen donderdag onveilige seks gehad met een man. Ik kende hem wel van horen/zien etc.

Zo STOM dat we geen condoom gebruikt hebben!!!! Kan wel janken!

Ik wil maandag gelijk naar de huisarts voor een test.



Ben zo ontzettend bang dat ik straks HIV-besmet ben of iets! Het spookt maar door mijn hoofd! Vind het doodeng!



HELP!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Help waarmee? Het is al gebeurd...
Niet meer doen dus. Vandaag nog naar de apotheek voor een morningafterpil. Kans op zwangerschap zit er natuurlijk ook nog in, naast soa's. Hopelijk is dit weekendje dikke stress en daarna de stress van het wachten op de uitslag je leergeld en is je lesgeld niet hoger.
quote:jippie55 schreef op 13 september 2014 @ 14:17:

Help waarmee? Het is al gebeurd...Met haar drankprobleem en angststoornis.
Alle reacties Link kopieren
Het goede nieuws:



niet bij elk sexueel contact wordt HIV overgedragen.

(en misschien heeft hij helemaal geen HIV).



en, met de huidige medicijnen, kan het ontstaan van AIDS nog zo'n 30 jaar uitgesteld worden.



Slik jij de anti-conceptiepil?

Anders moet je Vandaag nog naar de apotheek voor een morningafterpil.



Je hoeft niet meteen naar de huisarts voor testen, als je besmet bent is dat namelijk pas na een paar weken te testen.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Hopelijk heb je niet dezelfde huisarts als je ONS, TO. Straks kom je hem daar nog tegen omdat hij zich bij het wakker worden besefte dat hij zonder condoom geneukt heeft met een vrouw die in ruil voor drank met de benen wijd gaat.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig slik ik al jaaaaren de pil, dus daar maak ik me geen zorgen over.



Thnx haarklover
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 13 september 2014 @ 14:25:

Hopelijk heb je niet dezelfde huisarts als je ONS, TO. Straks kom je hem daar nog tegen omdat hij zich bij het wakker worden besefte dat hij zonder condoom geneukt heeft met een vrouw die in ruil voor drank met de benen wijd gaat.



Misschien heeft ze de drank wel zelf betaald.

En was de sex niet in ruil voor drank maar in ruil voor... sex.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Tja, stom.

Laten testen en voortaan condooms op zak wanneer je uit gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 13 september 2014 @ 14:25:

Hopelijk heb je niet dezelfde huisarts als je ONS, TO. Straks kom je hem daar nog tegen omdat hij zich bij het wakker worden besefte dat hij zonder condoom geneukt heeft met een vrouw die in ruil voor drank met de benen wijd gaat.Niets zo fijn als de steun van mensen die je goed kennen op zo'n moment
quote:Broedkippetje schreef op 13 september 2014 @ 14:27:

[...]





Misschien heeft ze de drank wel zelf betaald.

En was de sex niet in ruil voor drank maar in ruil voor... sex.

Je hebt gelijk. Ik schreef niet op wat ik bedoelde. Nu wel:



Straks kom je hem daar nog tegen omdat hij zich bij het wakker worden besefte dat hij geneukt heeft met een vrouw, die hij in de kroeg ontmoet heeft, die in beschonken toestand geen condooms gebruikt bij losse contacten.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat een harteloze, nare, gemene reactie van die Amand zeg! Alsof ik zelf niet begrijp dat ik ontzettend stom geweest ben!

Daarbij... Ik ben bijna 30 en heb zoiets nog NOOIT gedaan! Mijn bedpartners zijn op 1 hand te tellen en ik heb nog nooit zomaar een one-night stand gehad...
quote:toetie85 schreef op 13 september 2014 @ 14:31:

Daarbij... Ik ben bijna 30 en heb zoiets nog NOOIT gedaan! Mijn bedpartners zijn op 1 hand te tellen en ik heb nog nooit zomaar een one-night stand gehad...Dat weet hij niet.
HIV heeft een incubatietijd van 3 maanden dus daar kan je je nog niet op laten testen.
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend voor je! Als je al een soa hebt opgelopen, is dat meestal geen hiv. De meeste soas zijn prima te genezen.



Als de man in kwestie hiv zou hebben, is de kans bij vaginale seks zonder condoom 1 op 300 dat hij jou besmet. Die kans is dus heel erg klein. Ik zou het voorlopig uit je hoofd zetten, en gewoon de test afwachten.



Daarnaast, het is misschien stom van je, maar dit overkomt iedereen toch weleens? Ik ken niemand die in zijn of haar leven alleen maar veilige seks heeft gehad.
Alle reacties Link kopieren
En luister alsjeblieft niet naar Amand. Tjonge jonge wat een stoker. Echt niet van deze wereld als je zo reageert op iemand die een keer een wilde stapavond heeft gehad.
Jeetje Amand, nooit een vergissing gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Probeer je niet te druk te maken toetie, dit overkomt iedereen idd wel eens, en hopelijk valt het mee. Testen kan pas over een paar weken, dus stressen heeft geen zin.. Succes!
Hallo hee wat een paniek om niks. Nooit een knappend rubbertje of anderszins een zoekrakertje aan het handje gehad? Ik wel hoor, meer dan eens en ik leef gewoon nog.

Gezonde soa angst is gezond.

Soa fobie is niet zo nodig denk ik.
De kans op aids is ook best klein...
Het lijkt nu net of ik schrijf zoe-krakertje.

Ik bedoel vanzelfsprekend een zoek-rakertje. Zoéén waar je naar moet graven en graaien zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
quote:LieveSophie schreef op 13 september 2014 @ 15:52:

De kans op aids is ook best klein...



Inderdaad, je moet wel heel wat uitspoken om hiv besmet te raken.



Geen zorgen TO, laat je straks/later testen, en niet te veel zorgen maken
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
De kans dat je HIV hebt opgelopen is erg klein, de kans op andere SOA's is een stuk groter



Idd morgen naar de ha, koop condoom en stop in elke tas er 2
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Een financiele tip. Doe de test niet bij de HA. Het heeft mij 300 euro gekost (zonder bloed test en dus HIV, dan was het 400). Beter ga je naar de GGD. Daar moet je alleen liegen en zeggen dat je gewaarschuwd bent omdat je seksdate een soa schijnt te hebben.

Oke, je moet voorzichtig zijn, maar snap niet waarom het bij de HA zo duur is. Dat is alleen een andere discussie.
Alle reacties Link kopieren
quote:mavipa schreef op 13 september 2014 @ 16:22:

Een financiele tip. Doe de test niet bij de HA. Het heeft mij 300 euro gekost (zonder bloed test en dus HIV, dan was het 400). Beter ga je naar de GGD. Daar moet je alleen liegen en zeggen dat je gewaarschuwd bent omdat je seksdate een soa schijnt te hebben.

Oke, je moet voorzichtig zijn, maar snap niet waarom het bij de HA zo duur is. Dat is alleen een andere discussie.Oh ja goeie tip, liegen zodat de gemeenschap opdraait voor de kosten die TO maakt door haar verstand niet te gebruiken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven