Onzeker over mezelf

23-04-2014 14:54 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand tips voor mij waardoor dat ik minder onzeker ben over mijn lichaam? Want ik en mijn minnaar zijn van plan een stap verder te zetten.

Maar door dat ik sinds kort ook redelijk wat overgewicht heb gekregen ben ik zo onzeker geworden dat ik bang heb dat die gaat lopen. Eenmaal die me naakt ziet.



Heb al gelezen van eerst paar glaasjes te drinken dak wat losser ben.

Wat is jullie mening? hebben nu al 6keer gedate zonder meer..Moest ook niet was steeds perfect!!! Weet zeker hij is niet het type dat gaat lopen ma hij is zo perfect gewoon.

En zoals mijn buik verstop ik gewoonlijk onder corrigerend ondergoed dat hij het niet ziet...

Ik wil heel graag verder met hem want de spanning is te snijden de laatste keren dat we mekaar ontmoeten..Nu hij weet van mijn onzekerheid en wilt nog wachten gerust.. Want binnen kort maken we een city trip

Ma ik niet vind da we aan het punt zijn gekomen dat we meer dan wat gekus kunnen gaan..

En dan ben ik toch nog zo onzeker over me zelf...



Ik wil hem nog niet kwijt als maatje, sturen gewoon elke dag al sinds maanden..



Maar het verlangen naar meer wordt on uit houdbaar
Dak?



Get over it en bespring 'm.



En daarna een cursus Nederlands, mijn hemel zeg, er is echt geen enkele zin foutloos.
Alle reacties Link kopieren
Meid, jullie kennen elkaar lang genoeg om te weten dat er wel serieuze intenties zijn. Hij heeft geduld, dus vind hij je vast echt leuk. En als hij jouw buikje toch niks vindt, dan kun je dat maar beter zo snel mogelijk weten voordat je nog meer gehecht aan elkaar raakt. Doe het gewoon stapje voor stapje, laat los en probeer ervan te genieten. Als je dat kunt, dan zul je al veel zelfverzekerder voelen en dus ook overkomen.
Dak ma snel mag begrijpen waar dit over gaat
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ga sporten.
Alle reacties Link kopieren
Oke laat maar...



Ik had zo iets van moet niet op elk forum gaan bij zetten dat ik dyslexie heb.. Dus ja sorry bij deze... Dat geen enkele zin foutloos geschreven is!!!



En die opmerking van "sporten" vind ik erover!!! Je moet eerst de reden weten waarom dat een mens dik wordt niet iedereen wordt dik door te eten... Ik ben twee jaar geleden heel ziek geweest waar ik nu nog alle dagen voor moet knokken..En daar zal sporten niet veel helpen en eerst genezen fatsoenlijk
Alle reacties Link kopieren
"Ma ik niet vind da"



Schrijf het nou een keer helemaal uit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Mijn reactie was anders wel gewoon serieus hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ja merci ciambella...



Wou nog dank u sturen!!!! Ma was effe zo van oke.. Die andere reacties totaal niet verwacht!
Alle reacties Link kopieren
quote:jaylinn1982 schreef op 23 april 2014 @ 15:28:

Oke laat maar...



Ik had zo iets van moet niet op elk forum gaan bij zetten dat ik dyslexie heb.. Dus ja sorry bij deze... Dat geen enkele zin foutloos geschreven is!!!



Dat hoef je er inderdaad niet bij te zetten. Je hoeft er ook niet bij te zetten dat je niet weet hoe je spellingchecker werkt. Dat zien we zo ook wel.



quote:En die opmerking van "sporten" vind ik erover!!! Je moet eerst de reden weten waarom dat een mens dik wordt niet iedereen wordt dik door te eten... Ik ben twee jaar geleden heel ziek geweest waar ik nu nog alle dagen voor moet knokken..En daar zal sporten niet veel helpen en eerst genezen fatsoenlijk



Je bent dus nog niet genezen? Het lijkt me dat je vriend weet dat je ziek bent en daar best wel rekening mee houdt.



Zo niet, dan is het een hork die je beter kwijt dan rijk bent.
Alle reacties Link kopieren
Thanks



Nu mijn spellingchekker let ik zeer goed op.Maar ja soms worden de woorden op verkeerde plaats gezet doormij..



Ben idd nog niet helemaal genezen. Dit weet hij ook! En hij heeft ook gezegd dat ik niet zo onzeker moet zijn... En mij zo goed vind

Maar knaagt gewoon enorm aan mij.. Daarom dat ik wa tips zocht voor mij makkelijker te doen voelen als het moment er aan komt.. Want als ik mij onzeker voel weet ik dat ik hem ook onzeker ga maken... En moest juist iets leuks worden zonder da zelfvertrouwen en onzeker zijn...
Alle reacties Link kopieren
ik zou er nu gewoon voor gaan en advies op lange termijn: goed letten op je eten en sporten. Niemand wordt,op uitzonderingen na, met een perfect toned lichaam geboren, Daar moet je voor werken
it's not about trying to fix things, sometimes it's about starting over and creating something better
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Geloof mij; corrigerend ondergoed kan niet helemaal het overgewicht verbloemen.

Dat jij een maatje meer bent heeft hij dus allang gezien.

Als hij zegt dat jij zo goed bent geloof hem dan maar.



Tips om je makkelijker te voelen.

Dim het licht.

Neem kaarslicht mee.

Ga onder het dekbed liggen ipv helemaal zichtbaar erop.

Doe een spannend setje aan wat ook je buik bedekt.

Trek kleding aan waarin jij je op je gemak voelt.

En wat gemakkelijk uit kan.
volg je verstand, gebruik je gevoel
En bedenk dat hij zelf waarschijnlijk ook niet helemaal Gods gift to wormen is. Hij zal ook heus wel een kleine imperfectie hebben. En toch vind jij hem leuk. Dat zal bij hem dan wel hetzelfde zijn, denk je niet? Je hoeft geen perfect lijf te hebben voor lekkere seks. Als je maar een beetje blij met jezelf kan (genezen van een ziekte lijkt mij wel iets om blij om te zijn!), dan valt dat buikje helemaal niet zo op. Dan ziet een man gewoon een geile vrouw.
Alle reacties Link kopieren
Hij vind je leuk! Er zijn ook zat mannen die van een maatje meer houden...



Belangrijkste is eigenlijk dat je zelfvertrouwen uitstraalt. Ga een paar keer onder de zonnebank, keertje naar schoonheidssalon, naar de kapper, etc. Zorgen dat je lekker in je vel zit!
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wel de corrigerende onderbroeken in de kast laten liggen op de beloofde avond.
Alle reacties Link kopieren
Jij bent een buitenlandse, pools misschien.



Niet negatief bedoelt, maar ik heb steeds een beeld van een poolse vrouw in m'n hoofd wanneer ik je verhaal lees.
Leef je leven alsof het je laatste dag is
Alle reacties Link kopieren
Haha funny!! Neen... ben geen buitenlandse puur Belgisch :-)



De corrigerende onderbroek laat ik zekers thuis! Heb ook voorgenomen de volgende keer ook niet aan te doen als we mekaar maar even zien..



Maar bedankt allemaal ook voor de tips!! Besef maar al te goed dat hij weet dat ik een maatje meer heb.. T'is werken nu aan mijn zelfvertrouwen...
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 23 april 2014 @ 17:18:

Geloof mij; corrigerend ondergoed kan niet helemaal het overgewicht verbloemen.

Dat jij een maatje meer bent heeft hij dus allang gezien.

Als hij zegt dat jij zo goed bent geloof hem dan maar.



Tips om je makkelijker te voelen.

Dim het licht.

Neem kaarslicht mee.

Ga onder het dekbed liggen ipv helemaal zichtbaar erop.

Doe een spannend setje aan wat ook je buik bedekt.

Trek kleding aan waarin jij je op je gemak voelt.

En wat gemakkelijk uit kan.Zeer goede tips!! Merci..... Van de rest ook natuurlijk :-)
Ik snap je post niet.

Je noemt hem je minnaar, maar dat is hij toch (nog) niet?

Wat zijn jullie nou precies van elkaar?
Alle reacties Link kopieren
Hou toch op zeg, gelijk begint iedereen weer over spelfouten. Ga toch lekker leraar Nederlands worden, mag je de hele dag spelfouten uit opstellen halen.
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
Als jullie al 6 keer hebben gedate weet hij heus wel hoe je eruit ziet. En blijkbaar vindt hij het geen probleem anders had hij het vast wel afgekapt. De tips zijn al door Highlander gegeven. Probeer er gewoon van genieten, hij vindt je ongetwijfeld waanzinnig mooi!
Alle reacties Link kopieren
Onzekerheid is onsexy. Ik ben ook wel eens onzeker maar echt niet tijdens de sex... probeer je gewoon te laten gaan en denk niet aan je lichaam...



hij zal echt ook geen perfect lichaam hebben en eerlijk gezegd als je echt lekker bezig bent let je toch niet meer op een vetrolletje meer of minder?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven