Op de billen

17-10-2014 09:46 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin heeft aangegeven dat het haar lekker lijkt als ik tijdens het voorspel of de seks op haar billen sla. Het hoeft niet hard zei ze, maar de gedachte alleen al maakte haar opgewonden. Is dit een ongewone vraag of zijn er meer vrouwen die dit fijn vinden? Ik dacht dat pijn en seks geen goede combinatie was.
Dan kan ik je aanraden dit topic eens door te lezen:

BDSM, voor de liefhebbers - deel II



En na de eerste paar paginas bevat dit topic ook de nodige eye openers:

Grof taalgebruik in bed
Alle reacties Link kopieren
Dit is imho een vrij normale vraag. Voor sommige is de combi van pijn en seks een goede. Voor menigeen is dr hele beleving van pijn anders tijdens de seks.



Ik kan tijdens de seks vrij stevig aan de tepels van vrouwlief zitten of een ferme tik tegen haar borsten of billen geven, terwijl ze wegduikt als ik het buiten de seks om zou proberen. Zelfde geld voor mij. Ik kan enorm van nagels in mijn rug genieten als ik bovenop lig. En dan hoe harder hoe beter.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
Meen je dit?
Alle reacties Link kopieren
FAp FAP FAP. Nee er is niemand die dat fijn vindt en het is heel raar. Wel leuk dat je je speciaal hebt aangemeld om dit te melden.
Jij moet nog veel leren. De meeste grietjes willen stevig gepakt worden. Misschien wel rustig beginnen maar als ze dan in de stemming zijn een flinke tik op die billen geven of haar haren vastgrijpen terwijl je aan het stoten bent. Probeer het eens uit.
Ze zullen vast bestaan. Zo heb ik iemand gekend die het geil vindt om een partner tijdens de seks in elkaar te beuken. Nou ja, ik heb er voor gepast.
Niet raar, ik heb niets met BDSM. Tijdens een geile vrijpartij vind ik het heerlijk om om m'n bips gemept te worden, en dat mag best hard.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik hou hier niet van
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit niks met BDSM te maken hebben. Mijn sf doet dit ook wel eens, ik vind het wel opwindend. Maar ik kan me weer niks voorstellen bij BDSM, zou nooit iets voor mij zijn.



Wat mij betreft niks raars aan, doe het gewoon eens.
quote:NYC schreef op 17 oktober 2014 @ 10:05:

Ze zullen vast bestaan. Zo heb ik iemand gekend die het geil vindt om een partner tijdens de seks in elkaar te beuken. Nou ja, ik heb er voor gepast.Werkelijk in elkaar beuken?... das wel wat anders dan een liefdevolle pets...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heerlijk, hoe harder hoe beter.
Onder welke steen heb jij geleefd?
Alle reacties Link kopieren
Ze vindt heerlijkals ik haar sla. niet tijdens elke vrijpartij natuurlijk, maar soms hebben we momenten dat het ruig en hard moet.

slaan, tepels knijpen, zo tegen het randje van bijna te hard aan.

ik moest even wennen in het begin. het voelde raar om haar pijn te doen.

Ze moest me echt overtuigen dat het is wat ze nodig heeft om los te kunnen laten en alleen nog maar te voelen.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat sommige vrouwen het wel leuk vinden als ik ze speels een paar klapjes geef tijdens de seks.

Maar wel zacht en speels.



Dus niet hard en gemeen.

Daar zou ik zelf ook niet van houden.
quote:ana_isabel schreef op 17 oktober 2014 @ 12:31:

[...]





Werkelijk in elkaar beuken?... das wel wat anders dan een liefdevolle pets...

Zolang het met instemming is, is er niets aan de hand.

Indien tegen de zin in van de ontvanger is het mishandeling....
Alle reacties Link kopieren
Het doet geen pijn hoor, een tik op de billen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb genoeg redenen gelezen om er voor te gaan! Eens kijken hoeveel plezier ik haar ermee kan doen
Veel plezier
Zoek een hobby

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven