Opwindend: mijn vrouw met een andere man

07-07-2009 13:01 283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames en heren,



ik ben Nick, ben achter in de 30 en getrouwd met een zeer aantrekkelijke vrouw.



Mijn verhaal: ik vind het zeer opwindend om mijn vrouw te zien zoenen, strelen en sex te zien hebben met andere mannen. Mijn vrouw gaat daar gelukkig in mee en we gaan zo af en toe dan ook eens naar een PC en spreken ook af bij mannen die we via advertenties leren kennen voor triosex.



Als ik mijn vrouw bezig zie met een andere man windt mij dat enorm op. Ik doe zelf wel mee, het is niet zo dat ik alleen toekijk. Verder is er ook geen sprake van onderdanigheid of wens tot vernedering of zoiets.



Als we naar een PC gaan heeft mijn vrouw geen gebrek aan aandacht en zijn er altijd wel mannen (maar ook vaak genoeg vrouwen) die sex met haar willen. Ik vind dat prima en mag dan graag kijken en meedoen. Ik geniet er enorm van als ik haar zie genieten van sex. En ik geniet dus ook als zij geniet van de sex met anderen dan ikzelf.



Ik heb nu enkele vragen:



-zijn er mannen die deze gevoelens ook hebben of vrouwen die een partner hebben met dergelijke gevoelens en hoe gaan jullie daar mee om?

-ik vraag me af waar mijn gevoel vandaan komt. Ik ervaar het zelf als een gevoel van trots dat er mannen zijn die mijn vrouw aantrekkelijk vinden. Dat merk ik ook als ik met haar op straat loop. Je zou zeggen dat het dus niet "nodig" is dat mijn vrouw sex heeft met anderen om mijn gevoel van trots te voeden. Waarom dan toch die sex?

-ik zie in onze situatie geen gevaar omdat we van elkaar precies weten wat we er van vinden en hoe we er mee om gaan. Maar ik ben benieuwd of een onafhangkelijk iemand hier misschien anders over denkt. Soms bekijk je van veraf situaties anders dan van dichtbij?

-aansluitend op de vorige vraag: kennen jullie dergelijke situaties waarbij het verkeerd is gelopen en hoe kwam dat dan?



Het is niet zozeer dat ik erkenning zoek of mijn situatie ervaar als een probleem. Ik denk er wel vaak over na en mijn vrouw en ik praten er ook over maar ik wil nu ook wel eens weten wat anderen hierover denken. We bespreken onze situatie niet met familie en/of vrienden maar willen (mijn vrouw leest mee) hierover graag met andere mensen van gedachte wisselen en ons leek dit forum hiervoor een goede start.



Denk gerust hardop. Iedere bijdrage aan dit "gesprek" om het maar zo te noemen, is welkom.



Nick
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zeggen dat als ik geil ben ook wel eens verder ga dan ik in een iet geile bui zou denken. Gelukkig ga ik nooit onze grenzen over omdat mijn man mij geen beperkingen oplegt. Er is niks wat ik niet "mag" zeg maar.



Maar als je afspraken maakt die gelden tijdens sex met anderen is het wel noodzakelijk om je aan die afspraken te houden als je het tenminste leuk wilt houden en je geen problemen wilt.



Als je denkt dat je als je geil bent die afspraken uit het oog verliest, wordt het denk ik een moeilijk verhaal. Tenzij je daar allebei achteraf geen problemen mee hebt. Dat kan dan voor die ene situatie gelden (en dan ben je er vwb een volgende keer niks wijzer van geworden) of je kan met beider goedkeuring beslissen dat je dan dus gewoon geen bindende afspraken maakt en allebei lekker je gang gaat.



Maar mijn ervaring is dat we afspraken maakten uit onzekerheid. Ik vond het bv niet prettig als mijn man met een andere vrouw zoende. Dat riep, als ik dat zag, toch gevoelens op van jaloezie. Mede door daar hier over te communiceren, ben ik die gevoelens nu kwijt en vind ik het prima als mijn man zoent met een andere vrouw. En zo waren er nog wat dingetjes die ik niet prettig vond als mijn man ze deed met een andere vrouw.



Je kan dus zeggen dat we nu eigenlijk geen afspraken meer hebben. Behalve dan het gebruik van een condoom en dat we wel samen met z'n tweeën weer naar huis gaan. Maar dat valt, voor ons tenminste, meer onder de vanzelfsprekendheden dan onder afspraken. Want hoe geil ik ook ben, ik doe het nooit zonder condoom.



Maar nogmaals, nu spreek ik voor mezelf.



Ik neem aan dat je met "misdragen" bedoelt dat je je niet aan afspraken hielt. En dan binnen sex met je partner en anderen.



Bij je opmerking over mensen die helemaal los gaan en hun grip op hun leven verliezen, kan ik me persoonlijk niks voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
Kom er op terug, ff beetje werken :-)
Alle reacties Link kopieren
Sorrie voor de schijf fout. "ik bedoel natuurlijk penis". Of die theorie waar is is nooid met zekerheid te zeggen. Ik vind het in iedergeval zeer geloofwaardig. Je kan ook een Freudiaanse verklaring zoek eigenijk doet het er niet zo veel toe. Het feit dat ik dislectisch ben is ook geen excuse voor mijn schrijffouten. Ik geloof dat het beeld wat ik scherts wel juist is. Ik bedoel vooral over de orgies.

Het mooie is dat het hier om gevoelens gaat waar 'mits je goed communiceerd' beide zeer van kan genieten. Dus waarom niet. ? Nick ik zou graag met je mee doen. in dat geval ben ik-er-wel.



benerniet
Alle reacties Link kopieren
Leuke discussie mensen.

Ik persoonlijk ben ook in de "prettige" gelegenheid om hiervan te kunnen genieten. Wij hebben een relatie waarbij we regelmatig met een goede kennis, een man, een trio hebben, waarbij ik ook enorm geniet van "haar en mijn wens", om haar volledig bevredigd te zien. We hebben dan eerst een leuke avond, met een drankje, muziek en een gezellige babbel, waarbij ik dan meestal in het beginstadium toekijk als mijn vrouw het initiatief neemt. Het toekijken hoe ze dan lekker genomen wordt, wind me enorm op en mijn vrouw wordt door mijn opwinding juist nog geiler.

Op het moment dat ik haar zo genietend bezig zie, kom ik erbij en maken we er een fantastisch geil feest van.

Meningen en ervaringen over deze sexuele belevenis, verschillen natuurlijk per persoon, da's wel duidelijk gezien eerdere reacties.

Hierover kan men naar mijn idee, ook moeilijk op andermans ervaring afgaan, hoe daarmee om te gaan.

Het belangrijkste is toch altijd het elkaar sexueel kennen, vertrouwen en last but not least, hoe ver je relatie tot hieraan toe is gevorderd.

Het is niet iets wat je zomaar even uit nieuwsgierigheid er tussendoor doet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me ook voor kunnen stellen dat ik iets met die "andere" man zou doen in het heetst van de strijd. En ik beschouw mezelf niet echt als bi. Maar soms als ik echt geil ben fantaseer ik met mijn vriendin erover dat ik die andere man ook pijp, Soms samen met haar en soms alleen.

Sowieso lijkt het mij (en mijn vriendin) heerlijk als ik haar zou likken als zij door de andere man geneukt wordt.

Je moet er dan denk ik ook niet helemaal op tegen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Die voorstelling hadden mijn vrouw en ik ook, leek ons enorm geil

en hebben het dan ook gedaan.

Terwijl mijn vrouw "hem" aan het pijpen was kwam ik langzaam dichterbij haar hoofd, zachtjes geile woordjes in haar oor fluisterend en deed toen langzaam maar zeker mee. Ik ben ook niet echt Bi, maar vindt dit enorm opwindend en lekker, zo ook mijn vrouw, die er alleen maar geiler van wordt.

Niet ieders idee natuurlijk, maar dat bepaalt eenieder voor zich.
Alle reacties Link kopieren
@Netanders

En tot hoever zijn jullie toen gegaan?

Het klinkt heel opwindend moet ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad klinkt prima.

Wat me trouwens opvalt......in het dagelijks leven is een bischierige man zeg maar not done......Hier krijg ik toch (gelukkig) een ander beeld.

Zelf zou ik zoiets ook wel eens willen ervaren maar mijn partner vindt het een vreemde gedachte. Zij is zelf overigens niet bi.
Alle reacties Link kopieren
@efenem

Dat gevoel heb ik ook wel efenem.

Hier lijkt het meer geaccepteerd dan in het dagelijke "macho-leven.

Ondertussen bespreek ik het zo nu en dan met mijn vriendin.

Soms vind zij het ook een rare gedachte, maar steeds vaker wordt zij er ook opgewonden van om erover te fantaseren.

Ik hoop echt dat het er een keertje van gaat komen.
Alle reacties Link kopieren
@lekker38

Datzelfde hoop ik eerlijk gezegd ook
Alle reacties Link kopieren
@efenem

En hoe groot is de kans dat het bij jullie een keer gebeurt?
Alle reacties Link kopieren
@Lekker38

We pijpten samen de kennis en daar sprak m'n vrouw in eerste instantie later nog over met hem. Hij vond het geen probleem, wel opwindend zelfs.

Op een later moment, bij een gezamenlijk avondje stappen, sprak ik ook met hem erover, in eerste instantie via een omweg.

Eenmaal in gesprek bleken we beide er geen probleem mee te hebben, maar ook niet verder dan dat, geen anale sex dus.

Het is dus niet een zomaar even doen, er is meestal toch een wat gereserveerde houding t.a.v. deze zaken.

Al met al, LEKKER,
Alle reacties Link kopieren
@Netanders

Wij hebben een vriendenstel, die ook in zijn voor "experimenteren". Ik heb veel contact met de vrouw van dit stel en ik hoop dit soort dingen snel een keer met hun te gaan meemaken.
Alle reacties Link kopieren
Ligt aan de setting......en aan de anderen.

Liefst natuurlijk wat ons betreft met een stel waarbij het dan "spelenderwijs" gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
@efenem

Grappig, zie mijn vorige post ook.

Dat hoop ik dus ook met een vriendenstel.

En het moet ongedwongen gebeuren, bijv. spontaan na een leuk feest ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Ja.... of na bijvoorbeeld clubbezoek....of leuke opwindende date thuis.....

Waar komen jullie vandaan?
Alle reacties Link kopieren
@efenem

Inderdaad is het een "not done" situatie, althans openlijk.

Wij hebben gelukkig een kennissenkring waarbinnen men aardig gelijkgezind is op sexueel gebied en spreken er dan ook vaak over, hoeveel mensen ook zo denken en voelen. Ongetwijfeld, zie alle reacties hier, veel meer, maar toch een moeizaam bespreekbaar onderwerp. Men moet zich volledig "kunnen en durven blootgeven" bij de partner, vertrouwen dus!

Hierbij moet je partner er volledig achterstaan, anders leid het tot mogelijk ongewenste situaties zoals jaloezie of nog erger, afkeer.
Alle reacties Link kopieren
@efenem

Wij komen uit Noord-holland.

En jullie?
Alle reacties Link kopieren
Noord brabant.



Sweet dreams allemaal en tot morgen
Alle reacties Link kopieren
Welterusten allen en tot later.
Alle reacties Link kopieren
Hey hey, ik ben helemaal nieuw op dit forum en kom eigelijk speciaal voor dit draadje. Ik herken me in alles wat de TS zegt. Wij hebben dat precies hetzelfde.

Zal ff mijn verhaaltje doen.

We zijn een stel van begin 30. We hebben werkelijk (in onze ogen) het leukste, gezelligste en beste huwelijk ooit. We zijn na 15 naar samen nog steeds strontverliefd op elkaar en kunnen ook bijna geen dag zonder elkaar. Zitten ook bijna te wachten op ons pensioen (lol)..

We hebben ook een supergoed seksleven met elkaar. Alleen heb ik (de man) weleens het idee dat ik een enorme afwijking heb. Het begon met het feit dat we graag een keer een MMV trio wilde. Dit beviel ons super en hebben daar inmiddels ook wel e.e.a. aan ervaring in. Nu krijg ik steeds meer het verlangen dat ze met onze vaste "huisvriend" een keer overdags thuis afspreekt terwijl ik gewoon aan het werk ben. Dat idee wind me zo enorm op en kan niet helemaal verklaren waarom. We hebben absoluut geen kuckhold (of hoe je dat ook noemt) relatie, we zijn 100% gelijkwaardig. Maar toch knaagt het aan mijn toch wel gezonde verstand. Aan de ene kant wind het me op aan de andere denk je bij jezelf spoor ik wel. Maatschappelijk gezien kan het van geen kanten. Wilde dit ff kwijt. Vind het leuk te lezen dat er blijkbaar meer mannen zijn die net zo denken..
Alle reacties Link kopieren
@bof kont

Bel me maar, kom ik jou vrouwtje verwennen



@dhcp

hoe weet je nu dat alleen de huisvriend langs komt, mss zijn het er wel veel meer.
anoniem_123792 wijzigde dit bericht op 08-04-2011 11:58
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:dhcpl schreef op 07 april 2011 @ 11:01:

Nu krijg ik steeds meer het verlangen dat ze met onze vaste "huisvriend" een keer overdags thuis afspreekt terwijl ik gewoon aan het werk ben. Dat idee wind me zo enorm op en kan niet helemaal verklaren waarom. We hebben absoluut geen kuckhold (of hoe je dat ook noemt) relatie, we zijn 100% gelijkwaardig. Maar toch knaagt het aan mijn toch wel gezonde verstand. Aan de ene kant wind het me op aan de andere denk je bij jezelf spoor ik wel. Maatschappelijk gezien kan het van geen kanten.



Je partner die het doet met een ander.....ik heb altijd erg veel respect gehad voor de mensen waarbij dit goed werkt en waarbij het voor beiden een verrijking is van hun leven/relatie. Je kan dit soort dingen ook alleen maar doen als de basis goed is anders is het zo klaar. Het idee windt mij ook zeer op.. Hebben hier ook trio's gedaan eerst alleen vvm, mijn vriendin vindt dat zo super..heerlijk vrijen met een bimeid en mij bezig te zien. Dat vond ik pas gek een vrouw die dat geil vond om haar partner bezig te zien. Ik heb dat ook lang gek gevonden...zo ben je niet opgevoed .. En ik merkte dat ik het idee andersom ook wel geil vond..zij met een man. Maar dat wilde ze eigenlijk niet..angst of ik dat wel trok en of het niet zou tegen vallen. Ik heb uiteindelijk een leuke vent gevonden en twas super geil voor haar en voor mij om mee te maken en te zien. Welgewoon meegedaan en samen haar verwent en haar geneukt zien worden..en oef wat was ze geil... Ik vind het alleen geiler om er bij te zijn dan dat ze alleen afspreekt...hebben we inmiddels ook al eens gedaan...is ook geil, maar toch minder dan samen..al leven we er wel samen naar toe en het nagenieten de dagen erna is ook erg geil. Mijnnvriendin voelt zich er meer vrouw van..meer sexy..en straalt ook meer...we hebben best een mindere periode gehad mede ook door haar onzekerheden over haar lichaam etc(wat totaal niet nodig is) maar goed zij vond zich alles behalve lekker. Langzaam aan zijn we weer open gaan praten zoals aan begin van onze relatie en er bleek nog veel te zitten van lust gelukkig bij haar...na het openbaren van onze fantasien.

Het is bij ons niet a way living..het is iets wat we mss 1x inde zoveel tijd doen en daar tussen door hebben we super geile sex en veel dirty fantasien tijdens de sex die we delen...en ik mag af en toe naar de fun als huisgigolo en kom dan vaak weer met de geilste fantasien thuis.

En maatschappelijk verantwoord? Doe je er iemand kwaad mee? Hebben jullie hey samen geil? Nou dat is volgens mij toch het belangrijkste???

Heel veel plezier in ieder geval voor degene waarbij een trio uberhaupt mogelijk is...heerlijk samen blijven genieten van en met elkaar...en vooral blijven praten.
Alle reacties Link kopieren
het lijkt mij ook opwindend mijn partner te laten zien aan een andere man terwijl wij het doen, maar ook te zien hoe mijn partnet wordt verwent door een andere man. daarnaast zou ik ook wel willen dat zij kijkt terwijl ik door een andere vrouw word verwent. hebben meer mannen deze gevoelens ?
Alle reacties Link kopieren
quote:bertlank schreef op 25 juli 2011 @ 10:15:

het lijkt mij ook opwindend mijn partner te laten zien aan een andere man terwijl wij het doen, maar ook te zien hoe mijn partnet wordt verwent door een andere man. daarnaast zou ik ook wel willen dat zij kijkt terwijl ik door een andere vrouw word verwent. hebben meer mannen deze gevoelens ?Lees alle reacties eens door zou ik zeggen Heb je jouw fantasie al eens met je vrouw besproken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven