Opwindend: mijn vrouw met een andere man

07-07-2009 13:01 283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames en heren,



ik ben Nick, ben achter in de 30 en getrouwd met een zeer aantrekkelijke vrouw.



Mijn verhaal: ik vind het zeer opwindend om mijn vrouw te zien zoenen, strelen en sex te zien hebben met andere mannen. Mijn vrouw gaat daar gelukkig in mee en we gaan zo af en toe dan ook eens naar een PC en spreken ook af bij mannen die we via advertenties leren kennen voor triosex.



Als ik mijn vrouw bezig zie met een andere man windt mij dat enorm op. Ik doe zelf wel mee, het is niet zo dat ik alleen toekijk. Verder is er ook geen sprake van onderdanigheid of wens tot vernedering of zoiets.



Als we naar een PC gaan heeft mijn vrouw geen gebrek aan aandacht en zijn er altijd wel mannen (maar ook vaak genoeg vrouwen) die sex met haar willen. Ik vind dat prima en mag dan graag kijken en meedoen. Ik geniet er enorm van als ik haar zie genieten van sex. En ik geniet dus ook als zij geniet van de sex met anderen dan ikzelf.



Ik heb nu enkele vragen:



-zijn er mannen die deze gevoelens ook hebben of vrouwen die een partner hebben met dergelijke gevoelens en hoe gaan jullie daar mee om?

-ik vraag me af waar mijn gevoel vandaan komt. Ik ervaar het zelf als een gevoel van trots dat er mannen zijn die mijn vrouw aantrekkelijk vinden. Dat merk ik ook als ik met haar op straat loop. Je zou zeggen dat het dus niet "nodig" is dat mijn vrouw sex heeft met anderen om mijn gevoel van trots te voeden. Waarom dan toch die sex?

-ik zie in onze situatie geen gevaar omdat we van elkaar precies weten wat we er van vinden en hoe we er mee om gaan. Maar ik ben benieuwd of een onafhangkelijk iemand hier misschien anders over denkt. Soms bekijk je van veraf situaties anders dan van dichtbij?

-aansluitend op de vorige vraag: kennen jullie dergelijke situaties waarbij het verkeerd is gelopen en hoe kwam dat dan?



Het is niet zozeer dat ik erkenning zoek of mijn situatie ervaar als een probleem. Ik denk er wel vaak over na en mijn vrouw en ik praten er ook over maar ik wil nu ook wel eens weten wat anderen hierover denken. We bespreken onze situatie niet met familie en/of vrienden maar willen (mijn vrouw leest mee) hierover graag met andere mensen van gedachte wisselen en ons leek dit forum hiervoor een goede start.



Denk gerust hardop. Iedere bijdrage aan dit "gesprek" om het maar zo te noemen, is welkom.



Nick
Alle reacties Link kopieren
fantasieën zijn er om fantasie te blijven. Het is echt heel erg 1990 om je " fantasieën uit te leven" . Een Kind in snoepwinkel eindigt ook altijd in misselijkheid.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het heel erg waarderen als je dat als man vindt of zo kan ervaren met je vrouw. Alleen zie ik dat niet bij een eventuele eigen vrouw, maar dat hoeft, moet dan ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat een typische bekrompen reactie van MEDS om te eisen dat een fantasie een fantasie moet blijven. Wij hebben in het verleden een aantal fantasieën in real life beleefd. Sommige doen we nog steeds, zoals een tweede man er bij. Niet wekelijks, maar af en toe. Sommige vielen in het echt wat tegen. Soms is daardoor de fantasie ook niet meer zo leuk, maar dat losten we op door simpel weer een nieuwe fantasie te bedenken. Als je fantasie groot genoeg is, is dat geen probleem. En "geachte MEDS", in een snoepwinkel word je alleen misselijk als je geen maat kan houden. Zegt misschien meer iets over jou, dan over mensen die van het uitleven van hun fantasieën houden.
Alle reacties Link kopieren
Ook bij mij is het een fantasie. Samen met mijn vriendin hebben we er wel eens over gehad. Het lijkt mij zalig haar te zien genieten van andere man(nen).

Echter ziet zij meer beren op de weg en zal deze waarschijnlijk een fantasie blijven. Het moet natuurlijk wel iets zijn waar je beide achter staat.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Amstelhaas. Meds is er waarschijnlijk zo eentje die eens in de twee weken op zaterdagavond in het donker sex heeft met manlief en die maar heel zelden op deze peiler komt, zich dan vergaapt aan hoe anderen sex beleven en even laat weten dat dat niks voor haar is.



Sommige fantasieën moeten fantasieën blijven, het laten uitkomen van andere kan heel fijn en verhelderend zijn. Mijn man vindt het ook heel opwindend mij te zien vrijen met andere mannen en wij hebben dat een heerlijke plek in ons sexleven weten te geven.
Alle reacties Link kopieren
@Amstelhaas.

Waar "eist" Meds dat fantasieën fantasieën moeten blijven? En dan die smerige persoonlijke aanval naar Meds, en dan heb jij het over mate?



@Lookatme:

Jouw reactie op Meds is op de vrouw, persoonlijk en afbrandend tot op het bot. Waarom voel jij je zo aangesproken?



Voor Amstelhaas en Lookatme zeggen hun reacties veel over hen, en heel weinig over Meds.
Alle reacties Link kopieren
[quote]lookatme schreef op 10 oktober 2010 @ 19:38:

Eens met Amstelhaas. Meds is er waarschijnlijk zo eentje die eens in de twee weken op zaterdagavond in het donker sex heeft met manlief en die maar heel zelden op deze peiler komt, zich dan vergaapt aan hoe anderen sex beleven en even laat weten dat dat niks voor haar is.



Op deze "peiler" sowieso nooit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:amstelhaas schreef op 10 oktober 2010 @ 16:01:

Wat een typische bekrompen reactie van MEDS om te eisen dat een fantasie een fantasie moet blijven. Wij hebben in het verleden een aantal fantasieën in real life beleefd. Sommige doen we nog steeds, zoals een tweede man er bij. Niet wekelijks, maar af en toe. Sommige vielen in het echt wat tegen. Soms is daardoor de fantasie ook niet meer zo leuk, maar dat losten we op door simpel weer een nieuwe fantasie te bedenken.

wordt alleen een beetje plastisch als je zestig ben en je door je voorraad " fantasie heen raakt denk je ook niet?

Als je fantasie groot genoeg is, is dat geen probleem. En "geachte MEDS", in een snoepwinkel word je alleen misselijk als je geen maat kan houden. Zegt misschien meer iets over jou, dan over mensen die van het uitleven van hun fantasieën houden.leuk dat je mijn naam in hoofdletters schrijft, ik hou daar wel van, ga er maar mee door
Alle reacties Link kopieren
quote:lookatme schreef op 10 oktober 2010 @ 19:38:

Eens met Amstelhaas. Meds is er waarschijnlijk zo eentje die eens in de twee weken op zaterdagavond in het donker sex heeft met manlief en die maar heel zelden op deze peiler komt, zich dan vergaapt aan hoe anderen sex beleven en even laat weten dat dat niks voor haar is.



Sommige fantasieën moeten fantasieën blijven, het laten uitkomen van andere kan heel fijn en verhelderend zijn. Mijn man vindt het ook heel opwindend mij te zien vrijen met andere mannen en wij hebben dat een heerlijke plek in ons sexleven weten te geven.Tuurlijk meid, hoe zat het ook alweer 2 keer groente 2 keer fruit?
Alle reacties Link kopieren
quote:meds schreef op 10 oktober 2010 @ 20:48:

[...]





Tuurlijk meid, hoe zat het ook alweer 2 keer groente 2 keer fruit?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Hé MEDS, grappig dat je er van uit gaat, dat iemand van zestig door zijn fantasieën heen is. Het leuke van veel van je meningen is, dat ook deze niet onderbouwd is. Welterusten verder, ik ga nog even fantaseren over het onderwerp dat TO in heeft gebracht.
Alle reacties Link kopieren
quote:amstelhaas schreef op 10 oktober 2010 @ 23:21:

Hé MEDS, grappig dat je er van uit gaat, dat iemand van zestig door zijn fantasieën heen is. Het leuke van veel van je meningen is, dat ook deze niet onderbouwd is. Welterusten verder, ik ga nog even fantaseren over het onderwerp dat TO in heeft gebracht.Heb jij wel je leesbril op ouwe? Waar gaat Meds ervan uit dat iemand van zestig door zijn of haar fantasieën heen is. Zit je nu je eigen angsten te projecteren?
Alle reacties Link kopieren
Ik las ook angsthaas ipv amstelhaas....
Alle reacties Link kopieren
@JASCHENCA



Ik heb keurig mijn leesbril op hoor en ik las dan ook dat MEDS in haar reactie van 20.47 in mijn citaat schrijft:



wordt alleen een beetje plastisch als je zestig ben en je door je voorraad " fantasie heen raakt denk je ook niet?



Zeg maar als ik dat verkeerd interpreteer en vertel er dan even bij hoe het wel gelezen moet worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:amstelhaas schreef op 10 oktober 2010 @ 23:56:

@JASCHENCA



Ik heb keurig mijn leesbril op hoor en ik las dan ook dat MEDS in haar reactie van 20.47 in mijn citaat schrijft:



wordt alleen een beetje plastisch als je zestig ben en je door je voorraad " fantasie heen raakt denk je ook niet?



Zeg maar als ik dat verkeerd interpreteer en vertel er dan even bij hoe het wel gelezen moet worden.Die reactie is na jouw aanval, dus. brilletje!!
Alle reacties Link kopieren
Je kan het dus niet anders uitleggen, dan dat mevrouw MEDS rancuneus is. Ik stop met dit zinloze gedoe, jij mag het laatste woord.
Alle reacties Link kopieren
quote:amstelhaas schreef op 11 oktober 2010 @ 00:01:

Je kan het dus niet anders uitleggen, dan dat mevrouw MEDS rancuneus is. Ik stop met dit zinloze gedoe, jij mag het laatste woord.Tja, als je dom lult en iemand onterecht beschuldigt moet je wel zoiets zeggen, zwak, erg zwak!
Alle reacties Link kopieren
quote:amstelhaas schreef op 11 oktober 2010 @ 00:01:

Je kan het dus niet anders uitleggen, dan dat mevrouw MEDS rancuneus is. Ik stop met dit zinloze gedoe, jij mag het laatste woord.Weet je wat, ik leg het nog anders uit. Jij denkt dat je het geil vind, je vrouw te zien neuken met andere kerels. Maar dat weet je niet helemaal zeker. En daarom zit je zo te hakken op Meds, ze raakt iets bij je, en dat doet zeeeeeer!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen oordeel over Meds, maar misschien was het duidelijker geweest als ze had gezegd: Ik vind dat fantasien....enz.



Ze mag haar mening hebben net zoals iedereen op dit forum, maar dat over een kind in een snoepwinkel vind ik dan weer een waarde-oordeel over anderen. En dat vind ik nou ook weer niet nodig.



Laat iedereen gewoon in zijn waarde.
Alle reacties Link kopieren
iedereen mag fantasieen fantasieen laten blijven maar mag een ander stel er ook wat mee doen?



Ik begrijp heel goed dat er mensen zijn die zich hier niets bij voor kunnen stellen en dit ook niet zouden willen. Maar verrassing we zijn niet allemaal het zelfde en er zijn echt meer mannen die dit geil vinden en ook nog vrouwen hebben die daar best in mee willen gaan.



en zolang je een ander er geen kwaad mee doet of kwets denk ik wat maakt het uit, je hoeft het niet te snappen maar accepteer dat er ook mensen zijn die dit wel geweldig vinden. en gaat het fout dan hebben ze nog altijd recht die fout te maken en ervan te leren.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:amstelhaas schreef op 11 oktober 2010 @ 00:01:

Je kan het dus niet anders uitleggen, dan dat mevrouw MEDS rancuneus is. Ik stop met dit zinloze gedoe, jij mag het laatste woord.Hey angsthaas, kom op zeg, gebruik je fantasie
Alle reacties Link kopieren
quote:Lekker38 schreef op 11 oktober 2010 @ 13:09:

Ik heb geen oordeel over Meds, maar misschien was het duidelijker geweest als ze had gezegd: Ik vind dat fantasien....enz.



Ze mag haar mening hebben net zoals iedereen op dit forum, maar dat over een kind in een snoepwinkel vind ik dan weer een waarde-oordeel over anderen. En dat vind ik nou ook weer niet nodig.



Laat iedereen gewoon in zijn waarde.dus ik moet van jou in mijn teksten steeds " ik vind" schrijven. Jammer dat jij jouw wil zo opdringt aan een ander, staat ook nogal haaks op je visie over waarde-oordelen. Een beter wereld begint bij jezelf
Alle reacties Link kopieren
nou met ik vind verkondig je wel dat het jouw mening is, het is bv mijn mening niet dus met een algemene stelling praat je ook namens mij en ik ben het niet met je eens.



Dus als jij dat vind prima maar zeg het dan ook als "ik vind"
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:doddie schreef op 12 oktober 2010 @ 07:56:

nou met ik vind verkondig je wel dat het jouw mening is, het is bv mijn mening niet dus met een algemene stelling praat je ook namens mij en ik ben het niet met je eens.



Dus als jij dat vind prima maar zeg het dan ook als "ik vind"

waarom? ik mag toch zeker zelf weten hoe en wat ik schrijf? Jij bent degene die bedenkt dat ik het misschien ook wel voor jou zeg. Dat is niet zo, dat zit in jou hoofd, ik zit hier alleen achter mijn pc.

Dus leg niet bij mij neer waar jij last van hebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven