Orale bevrediging

20-07-2014 11:20 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi guyss,



Dus eh de titel zegt het al waar het over gaat.

Mijn vriend en ik hebben een hele prettige relatie en ook onze seksleven is verslavend.

Ik wil altijd iets nieuws met hem uitproberen om het leuk en spannend te houden.

Wat mij helemaal super geil maakt is als ik hem bijvoorbeeld oraal bevredig, ik zie dat hij geniet en dat maakt mij dus geil.

Nou ben ik heel erg onzeker om het feit dat hij me niet wil beffen. Als ik het vraag draait hij er altijd omheen, of zegt hij maak je niet druk het komt goed.

Laatst vroeg ik hem er eerlijk over te zijn en heeft hij gezegd dat hij het niet prettig vind om het te doen.

Soms lijkt het alsof mijn lichaam niet genoeg liefde krijgt ofso, waardoor ik me erg onzeker ga voelen.

Maar ondanks dat, zorg ik erg goed voor m'n vagina en is het haarvrij!



Is dit normaal bij jullie jongens dat het niet prettig voelt?en ben ik de enige die me zo onzeker voelt ?

Ik hoor jullie reacties graag !!!!!



.
anoniem_190819 wijzigde dit bericht op 23-05-2018 16:52
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
K vind dat je eenheid en balans in de relatie mag hebben. Wat gebeurd er als je hem niet pijpt? Liefde is geven, denken aan de ander of aan het wij gevoel
Tsja, sommige mannen houder er kennelijk niet van. Ik snap dat ook niet, maar ze zijn er wel.



Niet iedereen lust spruitjes.

Ik vind het een beetje raar dat je in sex wel alles geweldig moet vinden. Misschien is het wel gewoon niet zijn ding, kan.
Eens met cateautje. Maar voor mij zou nooit gebeft worden wel echt een dealbreaker zijn .
Alle reacties Link kopieren
quote:Nalysa schreef op 20 juli 2014 @ 11:26:

Heeft hij ook aangegeven waarom hij het niet prettig vindt?

Hier was laatst ook een topic over, kan even niet zoeken, maar misschien heb je iets aan die reacties?Hij heeft er niet zo'n goed gevoel bij, al heeft hij het niet eerder gedaan, het kwam door zijn vorige die niet zo frisjes rook. Nu als hij het bij mij gaat doen denkt hij dat hij die 'narigheid' zal gaan proeven...
Alle reacties Link kopieren
Wat een pussy. Pun intended.



Niet eens willen proberen...
Alle reacties Link kopieren
quote:victory schreef op 20 juli 2014 @ 11:28:

K vind dat je eenheid en balans in de relatie mag hebben. Wat gebeurd er als je hem niet pijpt? Liefde is geven, denken aan de ander of aan het wij gevoelAls hij vroeg om een pijpbeurt dan gaf ik het gewoon, ik weiger niet omdat hij het niet bij mij wil doen..
quote:loveladyyy schreef op 20 juli 2014 @ 11:34:

[...]





Hij heeft er niet zo'n goed gevoel bij, al heeft hij het niet eerder gedaan, het kwam door zijn vorige die niet zo frisjes rook. Nu als hij het bij mij gaat doen denkt hij dat hij die 'narigheid' zal gaan proeven...

Dan is hij maagdelijk op dit front en moet nog even de stap nemen. Gun hem die tijd, hij moet er nog even aan wennen. Jullie kunnen beginnen met een kus, dan merkt hij vanzelf dat je schoon bent en het niet zo'n groot gedoe is als hij nu vreest.

De kans is aanwezig dat als hij het eenmaal heeft gedaan, dat hij het fantastisch vindt, het is per slot een bron van feromonen en ook hij zal daar niet ongevoelig voor zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hij heeft er niet zo'n goed gevoel bij, al heeft hij het niet eerder gedaan, het kwam door zijn vorige die niet zo frisjes rook. Nu als hij het bij mij gaat doen denkt hij dat hij die 'narigheid' zal gaan proeven...Wat een kutsmoes.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 20 juli 2014 @ 11:31:

Niet iedereen lust spruitjes.

Ik vind het een beetje raar dat je in sex wel alles geweldig moet vinden. Misschien is het wel gewoon niet zijn ding, kan.Ik vind dat als je het nooit van te voren gedaan hebt dat je het wel even kan proberen, om te kijken of je het echt niet prettig vind. Omdat hij m'n eerste is, ben ik nieuwsgierig naar de 'feelings' en omdat ik lees hoe meisjes het ervaren ben ik er erg benieuwd naar. Maar als m'n vriend het niet fijn vind, voel ik me erg onzeker
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 20 juli 2014 @ 11:32:

Eens met cateautje. Maar voor mij zou nooit gebeft worden wel echt een dealbreaker zijn .Ik kon daar ook niet overheen bij een ex. Zo komt het toch op de voorgrond van de onbevredigende relatie
Alle reacties Link kopieren
Voor mij zou het ook een dealbreaker zijn.



Ik geloof niet eens dat hij zo bang is voor luchtjes.

Hij is gewoon onzeker.

Als jij het zo brengt dat alle meiden het als geweldig ervaren, laat hij je liever in die waan dan dat hij je straks teleurstelt.
[..]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-07-2014 15:14
Reden: Verwijderd ivm trollhunten
% gewijzigd
Dikke..vette..dealbreaker. Als je mijn poes niet lust krijg je de rest ook niet, dan gaat hij maar lekker ergens anders "geen spruitjes lusten".

Niet iedereen hoeft elke seksuele handeling leuk en lekker te vinden, ik lig me ook wel eens te "vervelen" maar een man die niet beft is voor mij een afknapper.
..

Man, ik staf je, ik ben dat getroljaag helemaal beu.
Jeetje, dat leest haast militant.
quote:Rooss4 schreef op 20 juli 2014 @ 12:46:

Dikke..vette..dealbreaker. Als je mijn poes niet lust krijg je de rest ook niet, dan gaat hij maar lekker ergens anders "geen spruitjes lusten".

Niet iedereen hoeft elke seksuele handeling leuk en lekker te vinden, ik lig me ook wel eens te "vervelen" maar een man die niet beft is voor mij een afknapper.





Gelijk heb je.



Zo denk ik er ook over: prima als je niet wilt pijpen, maar niet bij mij.



Zo denk ik er ook over als ik niet zou mogen beffen, trouwens.
quote:Cateautje schreef op 20 juli 2014 @ 12:47:

Jeetje, dat leest haast militant.Huh?! Wat?
Ik vind het niet erg om militant genoemd te worden. Ik vind gewoon dat mijn eigen bedkwaliteiten ruimschoots beloond dienen te worden.

Zal je net zien, word ik over een poosje ongelooflijk verliefd op een non-beffer. Karma is a bitch zeggen ze wel eens
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 20 juli 2014 @ 12:46:

Dikke..vette..dealbreaker. Als je mijn poes niet lust krijg je de rest ook niet, dan gaat hij maar lekker ergens anders "geen spruitjes lusten".

Niet iedereen hoeft elke seksuele handeling leuk en lekker te vinden, ik lig me ook wel eens te "vervelen" maar een man die niet beft is voor mij een afknapper.Dat denk ik dus soms ook, als je me niet oraal wil bevredigen omdat je denkt dat het vies is, waarom hebben we dan seks en waarom zit hij er überhaupt aan met zijn vingers ? Door zulke kleine dingen krijgen we een klein conflict. Hij zegt dat ik overdrijf als ik zeg dat ik onzeker ben enz
Alle reacties Link kopieren
Hij overruled jouw gevoel? Hij vindt dat je overdrijft? Dat maakt afstand lijkt me. Naar bij zulke intimiteit
Alle reacties Link kopieren
Is het een donkere man ?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 20 juli 2014 @ 13:09:

Is het een donkere man ?Nee het is geen donkere man

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven