Orale bevrediging

20-07-2014 11:20 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi guyss,



Dus eh de titel zegt het al waar het over gaat.

Mijn vriend en ik hebben een hele prettige relatie en ook onze seksleven is verslavend.

Ik wil altijd iets nieuws met hem uitproberen om het leuk en spannend te houden.

Wat mij helemaal super geil maakt is als ik hem bijvoorbeeld oraal bevredig, ik zie dat hij geniet en dat maakt mij dus geil.

Nou ben ik heel erg onzeker om het feit dat hij me niet wil beffen. Als ik het vraag draait hij er altijd omheen, of zegt hij maak je niet druk het komt goed.

Laatst vroeg ik hem er eerlijk over te zijn en heeft hij gezegd dat hij het niet prettig vind om het te doen.

Soms lijkt het alsof mijn lichaam niet genoeg liefde krijgt ofso, waardoor ik me erg onzeker ga voelen.

Maar ondanks dat, zorg ik erg goed voor m'n vagina en is het haarvrij!



Is dit normaal bij jullie jongens dat het niet prettig voelt?en ben ik de enige die me zo onzeker voelt ?

Ik hoor jullie reacties graag !!!!!



Alle reacties Link kopieren
Willen donkere mannen dat nooit? 😂



Moeilijk, vooral omdat je zegt dat jullie een leuke relatie hebben en je gek op hem bent. Dwingen is ook weer zoiets, dus ik denk dat je een gesprek aan moet gaan waarin je aangeeft dat je het jammer vindt dat hij het niet probeert. En ik vind zijn reden ook best kinderachtig, klinkt vooral als een smoes.



Maar ja, het is zijn keuze. Als hij niet wil, moet hij het niet doen.
Stel het eens voor om het tijdens samen douchen te proberen.
Als een man je niet beft houdt hij inderdaad niet genoeg van je. En laat beffen nou de enige manier zijn om hem jou liefde te aten voelen.

Dramatisch. Ik zou het uitmaken.
Alle reacties Link kopieren
En tijdens de sekspartij tijdens een geil gesprek je 'wens' uitspreken?

Of je gaat met jezelf aan de gang terwijl hij naar je kijkt, en vraagt of hij je dan wil beffen?



Ik moet er niet aan denken, maar gelukkig doet mijn man het graag.

Kan me je frustratie best voorstellen, zou hem ook gewoon een poosje niet pijpen als hij je daar om vraagt.

En begin een goed gesprek, nog eens.

Laat hem echt weten dat het je echt dwarszit.
Alle reacties Link kopieren
Uiteindelijk doet mijn mening er niet zo toe, want je moet er met je vriend uikomen ( en niet met mij), maar hij slelt zich wel slap op.



Zorg voor een ontspannen en vrolijke sfeer en praat gewoon eens open en openhartig over wat jullie lekker/leuk vinden en spannend lijkt. En probeer af te spreken dat hij het op z'n minst een paar keer bij jou probeert. Als hij voor jouw genot niet een keertje of wat uit zijn comfort zone wil komen, zegt dat veel over hem en jullie relatie.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Ik zou me zo afgewezen voelen , je wilt toch lekker en begeerlijk gevonden worden ? Dat is de kern van seks. Het idee dat je partner jouw vagina te vies vind maar wel seks wilt, bizar!
Ik zou het pijpen lekker laten zitten. Voor wat hoort wat:)

Zelf vind ik beffen geen drol aan, dus van mij hoeft het niet (liever niet zelfs, meerdere partners hebben pogingen gedaan, maar ik kijk nog liever naar een herhaling van het 8 uur journaal:)). Maar aangezien sommige dames er helemaal wild van worden, vind ik het wel vrij egoïstisch dat hij dat niet wil doen......
Alle reacties Link kopieren
Een vrouw die je pijpt zonder dat je haar hoeft te beffen!? Nog nooit meegemaakt, die vent van jou heeft kennelijk niet al te veel ervaring
Alle reacties Link kopieren
quote:roodkapjeendewolf schreef op 20 juli 2014 @ 17:54:

Ik zou me zo afgewezen voelen , je wilt toch lekker en begeerlijk gevonden worden ? Dat is de kern van seks. Het idee dat je partner jouw vagina te vies vind maar wel seks wilt, bizar!Ik probeer me er niks van aan te trekken, maar zoals je al inderdaad zegt ik voel me ook echt afgewezen, en al helemaal omdat hij m'n eerste is en ik eigenlijk helemaal niet zo'n type ben die al te graag altijd seks wil, maar nu ik helemaal verliefd op hem ben geworden en hem ook echt op allerlei manieren wil bevredigen en laten genieten, mis ik het om liefde terug te krijgen. Zucht
quote:chingozapato schreef op 20 juli 2014 @ 18:01:

Een vrouw die je pijpt zonder dat je haar hoeft te beffen!? Nog nooit meegemaakt, die vent van jou heeft kennelijk niet al te veel ervaring



Als het goed is, is beffen niet echt een opgave hoor!



Ik snap sowieso het 'voor wat hoort wat' principe niet helemaal, qua seks dan.
quote:loveladyyy schreef op 20 juli 2014 @ 19:52:

[...]





Ik probeer me er niks van aan te trekken, maar zoals je al inderdaad zegt ik voel me ook echt afgewezen, en al helemaal omdat hij m'n eerste is en ik eigenlijk helemaal niet zo'n type ben die al te graag altijd seks wil, maar nu ik helemaal verliefd op hem ben geworden en hem ook echt op allerlei manieren wil bevredigen en laten genieten, mis ik het om liefde terug te krijgen. Zucht Ik mag hopen dat je liefde niet alleen krijgt door een tong op je klit, toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:chingozapato schreef op 20 juli 2014 @ 18:01:

Een vrouw die je pijpt zonder dat je haar hoeft te beffen!? Nog nooit meegemaakt, die vent van jou heeft kennelijk niet al te veel ervaring



Seks met hem is totaal geen probleem, ik zou echt niet anders willen. Ik kom altijd klaar als ik seks heb met hem, vaak kom ik ook 2x klaar tijdens een vrijpartij !!!

Verder weet ik wel dat hij voor mij geen echte vaste relatie gehad heeft en daarom hij ook niet een meid zomaar wou beffen. Zou het daardoor komen misschien ?, want ik vind totaal niet dat hij onervaren is
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 20 juli 2014 @ 20:00:

[...]





Ik mag hopen dat je liefde niet alleen krijgt door een tong op je klit, toch?Het is wel een beetje liefdevol.
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 20 juli 2014 @ 20:00:

[...]





Ik mag hopen dat je liefde niet alleen krijgt door een tong op je klit, toch?



Nee ik krijg ook gewoon liefde van hem, maar dat is ook echt sinds kort want op het begin zei hij altijd dat hij me leuk vond maar niet verliefd was, dit was trouwens ook een periode waar ik ook heel onzeker was over onze relatie.

Maar ik vind dat als je een meisje ontmaagd hebt, je het kan proberen voordat je het gaat beoordelen en gaat vergelijken met je verleden toch? Maar ja zo denk ik erover, overigens vind ik het niet nodig dat hij me beft alleen ik wil dat hij duidelijk tegen me is want hij draait er steeds omheen en veranderd van onderwerp. En oja als je niet beft wees dan niet zo aso om te vragen gepijpt te worden.
Blijf me erover verbazen dat zoveel mensen het echt moeilijk/vervelend/een dealbreaker zouden vinden als ze niet (meer) gebeft worden. Geldt het voor jullie andersom ook, als de ander aangeeft om zelf niet meer oraal bevredigd te willen worden?
quote:funky2901 schreef op 20 juli 2014 @ 20:02:

[...]



Het is wel een beetje liefdevol.'Tis voornamelijk lekker (om te doen).
quote:loveladyyy schreef op 20 juli 2014 @ 20:06:

[...]





Nee ik krijg ook gewoon liefde van hem, maar dat is ook echt sinds kort want op het begin zei hij altijd dat hij me leuk vond maar niet verliefd was, dit was trouwens ook een periode waar ik ook heel onzeker was over onze relatie.

Maar ik vind dat als je een meisje ontmaagd hebt, je het kan proberen voordat je het gaat beoordelen en gaat vergelijken met je verleden toch? Maar ja zo denk ik erover, overigens vind ik het niet nodig dat hij me beft alleen ik wil dat hij duidelijk tegen me is want hij draait er steeds omheen en veranderd van onderwerp. En oja als je niet beft wees dan niet zo aso om te vragen gepijpt te worden.Ik mag toch hopen dat jij 'm pijpt omdat je het zelf lekker vindt?
Alle reacties Link kopieren
quote:NYC schreef op 20 juli 2014 @ 20:06:

Blijf me erover verbazen dat zoveel mensen het echt moeilijk/vervelend/een dealbreaker zouden vinden als ze niet (meer) gebeft worden. Geldt het voor jullie andersom ook, als de ander aangeeft om zelf niet meer oraal bevredigd te willen worden?Ik blijf me er juist over verbazen dat er mensen zijn die er moeite mee hebben. Het is toch niet vies om je vriend/vriendin oraal te bevredigen? Tenzij iemand iets vervelends heeft meegemaakt, dan begrijp ik het wel.
Dat inderdaad ook weer niet, maar ik kan mij wel heel goed voorstellen dat iemand er gewoon niet zoveel mee heeft (doen of ondergaan).
Het gaat me niet perse om de handeling zelf maar het idee erachter. Je wilt toch geen man die vies is van jou vagina? Het is een gevoel van afwijzing wat zou knagen.
Alle reacties Link kopieren
Dat is waar, maar de reden dat de vagina van een vorige sekspartner stonk en daarom niet willen beffen, vind ik stom.
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 20 juli 2014 @ 20:09:

[...]





Ik mag toch hopen dat jij 'm pijpt omdat je het zelf lekker vindt?Het smaakt niet altijd lekker, maar omdat ik zie dat hij geniet vind ik het niet zo erg zolang hij maar geniet! En wegens mijn liefde voor hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:roodkapjeendewolf schreef op 20 juli 2014 @ 20:22:

Het gaat me niet perse om de handeling zelf maar het idee erachter. Je wilt toch geen man die vies is van jou vagina? Het is een gevoel van afwijzing wat zou knagen.Klopt want dan ga je steeds denken ben ik wel schoon genoeg.. Heb trouwens om het zo maar te zeggen 'mezelf geproefd', omdat ik echt onzeker was en guess what , het smaakte erg zoet )) dus vies is mijn vagina zeker niet
Ik snap best dat er mensen zijn die er niet zoveel mee hebben en dat is ook helemaal oké maar niet in mijn bed. Dat is niet zo lastig te snappen toch?

En ja, als hij niet gepijpt wil worden zou ik dat ook heel jammer vinden.
Alle reacties Link kopieren
Kan zijn dat hij inderdaad vervelende ervaring heeft, op dat vlak.... Maar ja, aan de andere kant is het wel zo dat ik hier ontzettend veel lees van dames die hun vriend/man/lover wel oraal bevredigen en dat de penis van de mannen in veel gevallen ook wel een behoorlijk luchtje (en waarschijnlijk vervelende smaak hebben).

Vrouwen doen wat minder moeilijk hierin? Zeg ik dat goed?



Je schrijft dat jij steeds iets nieuws wilt proberen om het leuk en spannend te houden.....doe hier dan iets mee.

Wanneer je hem oraal wilt 'verwennen', die dit dan slechts plagerig en kort en geef hem vervolgens een keuze: dat je verder gaat en NOG lekkerder, wanneer hij eenzelfde plagerig likje over je vagina geeft, of dat hij met puntje van zijn tong je clith even 'moet' kietelen. Daarna steeds verder.

En, wanneer je echt zo fris bent als je schrijft (natuurlijk heeft iedereen een luchtje daarzo), dan zal hij dat dan toch wel merken en meer ervan gaan genieten?



Het is in een relatie wel geven en nemen. Niet geven of nemen.



Suc6
always look on the bright side of life

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven