Overgevoelig?

17-07-2014 22:39 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 20 jaar en ik heb regelmatig seks met mijn vriend. Ik had vandaag met mijn vriendin het over seks en ik vroeg aan haar of zij ook wel eens vaker dan een keer klaarkomt tijdens de seks. Ze zei dat dit nooit gebeurde en dat het al heel wat is als ze uberhaupt een keer klaarkomt.



Mijn ervaring is nogal anders op dat gebied. Ik kom bijna altijd meerdere keren klaar, ik gok dat het record 5 of hoger is (lastig bij te houden :P). Natuurlijk ligt dit ook aan mijn vriend en scheelt het dat de seks altijd lang duurt (ik gok een half uur of iets). Maar ook bij exen heb ik wel de ervaring dat ik vaker dan 1 keer klaarkom.



Hebben meer vrouwen dit of heb ik gewoon een bepaalde overgevoeligheid voor seks?
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je dan overgevoelig zijn? Waarom niet gewoon lekker gevoelig? Bij de een gaat het nu eenmaal makkelijk dan bij de ander. Als jij een prettig skeksleven hebt, vooral houden zo!
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
@bugs ja tuurlijk, ik ben er ook zeker tevreden mee. Ik vraag me gewoon af of het normaal is
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat t weer over HSP ging
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vriendinnetje gehad die ook standaard 3 of meer keer klaar kwam tijdens de seks. Na een paar minuten was ze al op haar hoogtepunt, en vanaf dat moment kwam ze alleen maar gemakkelijker. Tot op het punt dat ze het niet meer kon komen omdat het te gevoelig werd. Seks met haar varieerde vaak tussen de 30 minuten en anderhalf uur. Ik vond het nogal leuk om met haar te spelen, dus meestal namen we er wel de tijd voor. (lees wel dat we toen 19 en 16 waren, dus hormonaal bleven we maar gaan)



Mijn vrouw nu komt over het algemeen 1 keer, als ze erg geil is lukt het haar vaak wel een 2e keer, maar verder dan een 3e keer zijn we nooit gekomen.



Ik denk uiteindelijk dat het een combinatie is of je als vrouw van penetratie makkelijk kan komen, of het gevoel zich snel opbouwt, of je erg geil bent en of hij goed is in bed.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
Koester je capaciteiten en maak er wat leuks van.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Een half uur is lang? O.
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet overgevoelig in dit geval.

Heeft ook met het je openstellen voor een orgasme te maken.

Jij hebt het geluk dat je ontspannen kunt genieten van de sex en daardoor vanzelf jezelf kunt laten gaan. Jij focust je waarschijnlijk ook niet op het hebben van een orgasme.

Mijn ex had de eerste jaren ook bijna nooit orgasme tijdens sex. Later liet ze het los, ontspande, en ze kwam als nooit te voren. Net als jij ook meerdere keren. Om jaloers van te worden!!!

En net als bij mannen is het bij iedere vrouw natuurlijk weer anders. Mannen kunnen (te) snel klaarkomen. Helaas niet meerdere keren heel kort achter elkaar. Of mannen hebben probleem om klaar te komen. Er teveel op gaan focussen verergert dat juist.



Geen probleem. Gewoon genieten ervan!
always look on the bright side of life
quote:Trotter schreef op 18 juli 2014 @ 00:59:

Een half uur is lang? O.



Haha dat dacht ik ook meteen!



Verder verschilt het gewoon per persoon. Bij de een gaat dat nu eenmaal wat makkelijker dan bij de ander.
Alle reacties Link kopieren
Overgevoelig weet ik niet. Maar wees er blij mee!
Alle reacties Link kopieren
Maar kom je dan klaar door middel van penetratie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven