Panty

14-07-2012 20:52 408 berichten
Ben een man, en draag panty's, en vindt dat echt heerlijk zitten.

Liefst een naadpanty, of hold up's.

Sinds kort ook jarretel, met net panty.

Werkelijk heerlijk om te dragen, en naar te kijken in de spiegel.

Mijn vrouw vind dat ook leuk, en koop ze ook voor me.

Heb schijnbaar toch een fetish voor nylons.

Wat vinden jullie ervan als een man panty's draagt.
Alle reacties Link kopieren
Is het zo erg wanneer een man een panty draagt? Ik vind er echt niets mis mee hoor. Ik vind ze zelf ook heel fijn om te dragen, dan mag een man dat toch ook.
Alle reacties Link kopieren
quote:Steffie2400 schreef op 02 september 2015 @ 06:47:

Is het zo erg wanneer een man een panty draagt? Ik vind er echt niets mis mee hoor. Ik vind ze zelf ook heel fijn om te dragen, dan mag een man dat toch ook.Ben ik met je eens.. En als het zijn ding is.. Geniet er van zou ik zeggen..
Alle reacties Link kopieren
quote:Steffie2400 schreef op 02 september 2015 @ 06:47:

Is het zo erg wanneer een man een panty draagt? Ik vind er echt niets mis mee hoor. Ik vind ze zelf ook heel fijn om te dragen, dan mag een man dat toch ook.Ik ook niet. En dat roepen we ook al ik weet niet hoe lang hier, "joh, doe je ding maar verwacht niet dat we het mooi vinden". En juist dat laatste pikt mr M. niet.
...
Want dan zijn wij bekrompen, en het is onze schuld omdat wij onze zoons (/kinderen) niet leren dat het heel normaal is dat mannen ook panty's dragen.



En hij komt hier al zeker een jaar, ongeveer 1x per maand melden dat zijn benen mooier zijn dan veel dames benen, dat hij achterna gezeten word door hysterische vrouwen, omdat hij panty's draagt en dat hij niet snapt dat wij niet massaal zeggen hoe mooi wij mannen met panty's vinden.



En dat is irritant.

Verder moet hij het helemaal zelf weten.
Alle reacties Link kopieren
Hij zou er beter aan doen om naar een website te gaan waar meer gelijkgestemden zitten. Tumblr ofzo, genoeg daar inclusief ik die het wel leuk vinden.

Nou ben ik ook hier natuurlijk maar niet om jullie lastig te vallen met hoe mooi mijn benen eruit zien in panty of niet mooi kan ook.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
quote:Steffie2400 schreef op 02 september 2015 @ 06:47:

Is het zo erg wanneer een man een panty draagt? Ik vind er echt niets mis mee hoor. Ik vind ze zelf ook heel fijn om te dragen, dan mag een man dat toch ook.



kennelijk vinden vrouwen dat idd heel erg omdat ze dat niet kunnen hebben

dat hun ding ook door mannen wordt gedragen
Alle reacties Link kopieren
quote:zeefietser1 schreef op 06 september 2015 @ 10:57:

Hij zou er beter aan doen om naar een website te gaan waar meer gelijkgestemden zitten. Tumblr ofzo, genoeg daar inclusief ik die het wel leuk vinden.

Nou ben ik ook hier natuurlijk maar niet om jullie lastig te vallen met hoe mooi mijn benen eruit zien in panty of niet mooi kan ook.Precies zeefietser, mannen mogen van mij alle dagen in panty's lopen als ze daar gelukkig van worden, wie ben ik om dat te verbieden? Maar ik hoef het niet mooi te vinden.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:matthijsse schreef op 06 september 2015 @ 11:05:

[...]





kennelijk vinden vrouwen dat idd heel erg omdat ze dat niet kunnen hebben

dat hun ding ook door mannen wordt gedragen





En dit bedoel ik dus.



Alsof er een groot tekort aan panty's is



Het dringt gewoon niet tot hem door dat het ons gewoon niet boeit wat hij draagt.

Vraag me af wat wij moeten zeggen om hem te laten stoppen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lucky_Birdie schreef op 06 september 2015 @ 11:56:

[...]





En dit bedoel ik dus.



Alsof er een groot tekort aan panty's is



Het dringt gewoon niet tot hem door dat het ons gewoon niet boeit wat hij draagt.

Vraag me af wat wij moeten zeggen om hem te laten stoppen.Niets, Mathijsse vindt dit maar al te leuk. De dag dat wij hem gelijk geven barst hij in huilen uit.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Daarom zou het zoooooooo fijn zijn als er een slotje op dit topic kwam. Of als er gewoon niemand meer zou reageren.
Alle reacties Link kopieren
JULLIE REAGEREN ZELF OOK STEEDS , NEMEN DUS OOK ELKE DAG DE MOEITE OM DE SITE OP TE ZOEKEN OM TE KIJKEN OF IK DAT OOK GEDAAN HEB
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
tegenwoordig gebeurt hier niets meer
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me nou afvraag.... Hoeveel denier zijn die panty's van jou matthijsse?

In de winter van die lekkere dikke van 80 denier en als het lekker weer is van 10 of 20 denier?

Ik heb een tip voor je: kousen met een jarretelgordeltje, zitten veel lekkerder en je hebt die vervelende elastieken rand niet over je buik dat is zo lelijk.
Alle reacties Link kopieren
neen , ik draag altijd pantys van 60 denier , want dit soort huidkleurige pantys zijn er niet in 80 denier

een jarretelgordeltje dat vind ik niks , dat is voor losse kousen .ik draag juist pantys en die elastieke rand over mijn buik dat vind ik helemaal niet vervelend bovendien zie en voel je dat niet
Alle reacties Link kopieren
ik kan iet wachten tot het weer voorjaar wordt zodat ik pantys kan dragen onder mijn korte broek
Alle reacties Link kopieren
pantys in open schoenen of schoenen met peep toe
Alle reacties Link kopieren
tegenwoordig loop ik dagelijks met pantys onder een korte broek op straat

ik schaam me er niet meer voor en ik begin ook in de gaten te krijgen dat andere mensen vooral vrouwen het nu ook gaan accepteren

ik draag openlijk dikke huidkleurige pantys in open echte dames schoenen met hak onder een korte broek en ik ga daar ook gewoon mee de supermarkt in , eigenlijk doe ik er alles mee en ga ik er overal mee naar toe

en ik krijg nooit rare gezichten of opmerkingen . ik denk dat dat komt doordat er toch wel veel mensen zijn die zich er over verbazen dat ik dat durf ,en vervolgens niks kunnen zeggen , verder is het zo dat ik me helemaal niets (meer) aantrek van wat andere mensen vinden van mijn kleding keuze
Alle reacties Link kopieren
Hee Mathijse hier is dus mooi voorbeeld van jou vraag in "mannen die van panty's houden" topic, de vraag "welke 3 maand".



Kijk nu even na je laatste 2 reacties, 3 maand zit er tussen en een paar dagen. En dat is een iets dat zien we dus vaker. Maakt mij niet uit panty's zijn leuk en ik draag ze ook, noet buiten maar goed. In ieder geval die 3 maand valt soms een beetje op.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Ik hou niet van panty's dus draag ze eigenlijk nooit. En helemaal in de zomer niet, dan is het juist lekker om met blote benen te lopen!
Alle reacties Link kopieren
quote:zeefietser1 schreef op 15 mei 2016 @ 11:56:

Hee Mathijse hier is dus mooi voorbeeld van jou vraag in "mannen die van panty's houden" topic, de vraag "welke 3 maand".



Kijk nu even na je laatste 2 reacties, 3 maand zit er tussen en een paar dagen. En dat is een iets dat zien we dus vaker. Maakt mij niet uit panty's zijn leuk en ik draag ze ook, noet buiten maar goed. In ieder geval die 3 maand valt soms een beetje op.vrij gebrekkig nederlands waar ik weinig van snap als dat om de drie maanden is, is dat toevallig geweest
Alle reacties Link kopieren
dan spreek je jezelf dus tegen
Alle reacties Link kopieren
Wie? *
Alle reacties Link kopieren
jezelf

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven