Panty

14-07-2012 20:52 408 berichten
Ben een man, en draag panty's, en vindt dat echt heerlijk zitten.

Liefst een naadpanty, of hold up's.

Sinds kort ook jarretel, met net panty.

Werkelijk heerlijk om te dragen, en naar te kijken in de spiegel.

Mijn vrouw vind dat ook leuk, en koop ze ook voor me.

Heb schijnbaar toch een fetish voor nylons.

Wat vinden jullie ervan als een man panty's draagt.
Alle reacties Link kopieren
mijn enige insteek is , alhoewel er hier geen opmerkingen van komen (nog niet) maar dat is in amsterdam anders dan op andere plaatsen, dat het gewoon algemeen geaccepteerd gaat worden dat mannen net zo goed met pantys kunnen lopen dan vrouwen er zijn namelijk nog steeds heel veel vooroordelen over een man die pantys draagd en zolang ik nog steeds niet overal met een panty naar toe gaan zal ik blijven vechten voor acceptatie , vrouwen hebben daar nog steeds de meeste problemen mee die vinden dat een panty dragen alleen aan hun is
Alle reacties Link kopieren
Zeg vraagje: maar heb je er zelf niet moeite mee met het accepteren dat t eigenlijk weinig mensen boeit dat je een panty draagt?

Waarom denk je dat je ervoor moet vechten? Jouw lichaam, jouw kledij, jouw keuzes.
Alle reacties Link kopieren
persoonlijk word ik niet ghijlll van een man die een panty draagt. Maar als jij daar gelukkig van wordt... ga je goddelijke gang
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Wat mij betreft mag je overal naartoe met je panty. Al trek je hem over je kop.
Alle reacties Link kopieren
quote:missy_Acy schreef op 12 juli 2013 @ 08:01:

Zeg vraagje: maar heb je er zelf niet moeite mee met het accepteren dat t eigenlijk weinig mensen boeit dat je een panty draagt?

Waarom denk je dat je ervoor moet vechten? Jouw lichaam, jouw kledij, jouw keuzes.

jouw reactie klopt niet en is tegenstrijdig

zelf heb ik er uiteraard geen moeite mee en het boeid dus juist wel een heleboel mensen, vooral vrouwen , die zijn namelijk degenen die daar het meeste commentaar op leveren , maar wat het probleem is , vrouwen zijn er namelijk heel sterk in om commentaar te leveren op van alles en nogwat maar ze hebben er nooit een reden het woordje reden kom bij vrouwen namelijk niet voor , de meeste vrouwen blazen namelijk van alles in het rond maar als je om een reden vraagd is er geen 1 die een antwoord heeft
Alle reacties Link kopieren
Wat klopt er niet en is volgens jou tegenstrijdig? En waarom geef jij zo af op vrouwen? Wij zijn net als jij: mens.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een fetish met vrouwelijke lingerie. En ik weet: de toon en hoon als reactie op dit forum kunnen hevig zijn. Maar het is vooral de manier waarop je het probeert hier bespreekbaar te maken. Als een soort vieze man avant la lettre vertellen hoe geil het wel niet was om met je vleeskleurige panties over straat te wandelen is niet de juiste toon.
Alle reacties Link kopieren
quote:missy_Acy schreef op 12 juli 2013 @ 21:43:

Wat klopt er niet en is volgens jou tegenstrijdig? En waarom geef jij zo af op vrouwen? Wij zijn net als jij: mens.

er zelf moeite mee hebben dat vrouwen dat niet accepteren

dat is een tegenstrijdigheid van de eerste orde ,in mijn beleving , ik geef niet zo zeer af , maar ik zeg gewoon de waarheid , en altijd op een nette manier, tenminste dat probeer ik zoveel mogelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Roberto68 schreef op 12 juli 2013 @ 22:01:

Ik heb ook een fetish met vrouwelijke lingerie. En ik weet: de toon en hoon als reactie op dit forum kunnen hevig zijn. Maar het is vooral de manier waarop je het probeert hier bespreekbaar te maken. Als een soort vieze man avant la lettre vertellen hoe geil het wel niet was om met je vleeskleurige panties over straat te wandelen is niet de juiste toon.roberto , dat zie je echt verkeerd , bespreekbaar is het wel al , maar de vrouwen willen er niet aan en ik doe dat op een nette manier !
quote:matthijsse schreef op 12 juli 2013 @ 21:28:

[...]



jouw reactie klopt niet en is tegenstrijdig

zelf heb ik er uiteraard geen moeite mee en het boeid dus juist wel een heleboel mensen, vooral vrouwen , die zijn namelijk degenen die daar het meeste commentaar op leveren , maar wat het probleem is , vrouwen zijn er namelijk heel sterk in om commentaar te leveren op van alles en nogwat maar ze hebben er nooit een reden het woordje reden kom bij vrouwen namelijk niet voor , de meeste vrouwen blazen namelijk van alles in het rond maar als je om een reden vraagd is er geen 1 die een antwoord heeftMisschien moet jij iets doen aan jouw vrouwenfobie? Klinkt niet echt lekker moet ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Iets met toon en muziek.

Maar zelf heb ik niets met panty's, ook bij mezelf niet. Ik vind ze niet lekker zitten en heb er een hekel aan dat de etiquette ze bij sommige gelegenheden vereist.

Als panty's jouw ding is, gewoon lekker doen. Maar ik begrijp echt jouw gevecht niet. Ter vergelijking:

Ikzelf ben gek op schoenen, heb er ook aardig wat. Maar dat is mijn ding, voor mij hoeft een ander niet te accepteren dat ik een schoenencollectie bezit. Dat doe ik zelf, en ik geniet er van. Zal mij een worst wezen wat een ander daarvan vind. Waarom is t voor jou dan zo belangrijk wat een ander van jouw panty's vind?
Ik vind een vent in een panty er niet uit zien! En dat mag ik vinden. Ik vind een vent in een verleidelijk lingerie setje er ook niet uitzien, en dat mag ik ook vinden.
quote:matthijsse schreef op 12 juli 2013 @ 22:40:

[...]



roberto , dat zie je echt verkeerd , bespreekbaar is het wel al , maar de vrouwen willen er niet aan en ik doe dat op een nette manier !



Waarom moeten "wij vrouwen" er aan? Wat verwacht je van ons? Ik denk dat dingetje hierboven een punt heeft. Je loopt al een week in ene panty en niemand zegt er wat van. Jouw passie wordt niet opgemerkt en je baalt daarvan als een stekker. Je wilt aandacht en die krijg je niet. Terwijl je juist van die aandacht zo geil wordt.



Je zegt dat je niet overal heen kan in je panty en dat dat de schuld van ons, veroordelende vrouwen, is. Wij vinden het niet mooi zonder dat we daar een reden voor geven.

Waarom baal je daar zo van? Wat kan jou onze(ons) mening/oordeel schelen?

En dan nog een ding (over tegenstrijdigheid gesproken) je schrijft dat niemand je panty opmerkt en je schrijft dat je door de oordelen niet overal naartoe kan in je panty.

Zie je de tegenstrijdigheid? We zien `m niet. Dus leef je uit!
Alle reacties Link kopieren
quote:missy_Acy schreef op 13 juli 2013 @ 00:06:

Iets met toon en muziek.

Maar zelf heb ik niets met panty's, ook bij mezelf niet. Ik vind ze niet lekker zitten en heb er een hekel aan dat de etiquette ze bij sommige gelegenheden vereist.

Als panty's jouw ding is, gewoon lekker doen. Maar ik begrijp echt jouw gevecht niet. Ter vergelijking:

Ikzelf ben gek op schoenen, heb er ook aardig wat. Maar dat is mijn ding, voor mij hoeft een ander niet te accepteren dat ik een schoenencollectie bezit. Dat doe ik zelf, en ik geniet er van. Zal mij een worst wezen wat een ander daarvan vind. Waarom is t voor jou dan zo belangrijk wat een ander van jouw panty's vind?omdat wij woden opgevoed met dat dat niet hoort !
Alle reacties Link kopieren
Sja, "we" werden wel met meer dingen en ideeën opgevoed. Gelukkig werden we ook allemaal volwassen en kunnen we voor onszelf denken.
Acy, het verleden tijd van woden is weden hoor!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:missy_Acy schreef op 13 juli 2013 @ 00:06:

Iets met toon en muziek.

Maar zelf heb ik niets met panty's, ook bij mezelf niet. Ik vind ze niet lekker zitten en heb er een hekel aan dat de etiquette ze bij sommige gelegenheden vereist.

Als panty's jouw ding is, gewoon lekker doen. Maar ik begrijp echt jouw gevecht niet. Ter vergelijking:

Ikzelf ben gek op schoenen, heb er ook aardig wat. Maar dat is mijn ding, voor mij hoeft een ander niet te accepteren dat ik een schoenencollectie bezit. Dat doe ik zelf, en ik geniet er van. Zal mij een worst wezen wat een ander daarvan vind. Waarom is t voor jou dan zo belangrijk wat een ander van jouw panty's vind?hoi, dat jij een schoenenverzameling hebt , is behalve dan het een enorme kapitaal-vernietiging is , helemaal niets mis mee ,en bovendien hebben veel vrouwen dat , dus wordt het heel normaal gevonden .ook zullen er vrouwen zijn die een panty verzameling hebben en dat wordt ook heel normaal gevonden , want er wordt algemeen aangenomen dat pantys een vrouwen atribuut is,zie de verpakking, je moet toch toegeven dat je eigenlijk nooit een man met een panty ziet lopen
Matthijsse, ik vind je hypocriet. Je wilt dat jouw voorkeur voor het dragen van panty's wereldwijd wordt geaccepteerd, maar begint wel te zeuren over Missy's schoenencollectie. Dat, naast je Calimerogedrag en je nogal vrouwonvriendelijke opstelling, maakt je een zeer onaantrekkelijke man. Veel onaantrekkelijker dan die hele panty.
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 juli 2013 @ 09:00:

Matthijsse, ik vind je hypocriet. Je wilt dat jouw voorkeur voor het dragen van panty's wereldwijd wordt geaccepteerd, maar begint wel te zeuren over Missy's schoenencollectie. Dat, naast je Calimerogedrag en je nogal vrouwonvriendelijke opstelling, maakt je een zeer onaantrekkelijke man. Veel onaantrekkelijker dan die hele panty.En nog onaantrekkelijker met panty . Maar dat is mijn persoonlijke mening hoor.
Alle reacties Link kopieren
Deze OP was er toch een iktijdje geleden ook?ik
Alle reacties Link kopieren
Weet je, je maakt er gewoon meer van dan dat het is.

Dat iemand een panty niks vind hoeft nl geen reden te hebben. Het is een kwestie van smaak.

Ik hou van blauw, jij van geel---> smaak.

Jij houdt van panty's, ik vind ze niks----> smaak

Er valt niets aan te accepteren. Niets meer dan dat het jouw smaak wel of niet is.
Acy je snapt het niet. Een mening moet je onderbouwen met argumenten. Anders telt ie niet.
Alle reacties Link kopieren
kennelijk kan niemand hier goed lezen en niemand snapt het probleem

kennelijk is dit niveau het niveau van viva lezeressen
Alle reacties Link kopieren
quote:2813anoniem schreef op 14 juli 2013 @ 12:23:

Weet je, je maakt er gewoon meer van dan dat het is.

Dat iemand een panty niks vind hoeft nl geen reden te hebben. Het is een kwestie van smaak.

Ik hou van blauw, jij van geel---> smaak.

Jij houdt van panty's, ik vind ze niks----> smaak

Er valt niets aan te accepteren. Niets meer dan dat het jouw smaak wel of niet is.ook een smaak heeft een reden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven