Parenclub, Swingen, Thuisdate, vragen en ervaringen, deel 15

19-11-2012 07:23 2832 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.



In het begin van Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14 kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 10 november 2013 @ 21:05:

[...]

Niet waar!! Wat je aan alcohol drinkt heb je zelf in de hand. Wat je aan mn GHB gebruikt is afhankelijk van wie dit maakt. GHB is vele malen onbetrouwbaarder. Alcohol is verslavender, GHB vele malen meer onbetrouwbaar.

Ik weet niet waar het "Niet waar" op slaat, maar het is een feit dat alcohol meer verslaafden kent en meer dodelijke slachtoffers eist (passief door je zelf dood te drinken en actief door verkeer, huiselijk geweld en agressie) dan alle andere drugs ter wereld samen.

Of drinkers zelf in de hand hebben wat ze drinken, vraag ik me af. Wie eenmaal net iets teveel op heeft, heeft zichzelf veelal niet meer in de hand. En blijft bijvoorbeeld doortanken.

GHB is geen ongevaarlijk goedje, maar het aantal slachtoffers is verwaarloosbaar. Dat er mensen in slaap vallen na teveel gebruik en dat er tegenwoordig zwaar-verslaafden zijn, is ook een feit.



In clubs zie ik overigens zelden mensen die teveel drugs naar binnen hebben gewerkt. Een incidentele dronkenschap, een iets teveel bewegende onderkaak die maar blijft doorratelen en dat is het dan wel. Op dance-feesten waar ik kom is dat wel anders. He-le-maal naar de klote op house- en trance-feesten en zo dronken als 30 man op 80's & 90's-parties (en daar is dan ook geheid altijd knokken)
quote:keesadam schreef op 10 november 2013 @ 21:33:

[...]

GHB is geen ongevaarlijk goedje, maar het aantal slachtoffers is verwaarloosbaar.

Weet je dat zeker?

En heb je goed naar de verhoudingen gekeken? Ik neem zomaar aan dat er pittig wat meer alcohol gebruikers zijn dan ghb gebruikers. Dan is de kans dat er minder leuke dingen gebeuren dus ook stukken groter.



Ik heb laatst weer een verhaaltje mogen lezen van een probeerster. Dat was niks niet geinig.

En weet je, na een avond doorzakken ga je een innige relatie aan met de pleepot en je bent weer boven Jan. Deze dame was een dag of 10 goed ziek.



Ik vind het een non-vergelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 10 november 2013 @ 21:45:

[...]



Weet je dat zeker?

En heb je goed naar de verhoudingen gekeken? Ik neem zomaar aan dat er pittig wat meer alcohol gebruikers zijn dan ghb gebruikers. Dan is de kans dat er minder leuke dingen gebeuren dus ook stukken groter.



Ik heb laatst weer een verhaaltje mogen lezen van een probeerster. Dat was niks niet geinig.

En weet je, na een avond doorzakken ga je een innige relatie aan met de pleepot en je bent weer boven Jan. Deze dame was een dag of 10 goed ziek.



Ik vind het een non-vergelijk.10 dagen ziek van alleen ghb? Kan me dat echt niet voorstellen. Wat ik juist merk en hoor van ghb(en om welke reden het ook zo populair is) is dat je er zo weinig naweeën van hebt. Enkele uren na gebruik is het al uit je lichaam en is het ook niet meer te traceren. 10 dagen ziek van ghb is dus onmogelijk dan heeft ze echt iets anders erbij ingenomen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Waar je vooral rekening mee moet houden is dat er nog maar weinig onderzoek gedaan is naar GHB gebruik en andere gelijksoortige middelen. Wat ik wel zeker weet is dat bij het afkicken mensen opgenomen worden omdat dit wel degelijk begeleid moet worden. Je kan gewoon niet zomaar stoppen.

Ik vrees dat we de cijfers pas over een paar jaar krijgen. Het wordt onderschat. En wat we op google vinden..??? Of dat zo betrouwbaar is. Ik heb in mijn omgeving te veel nare ervaringen met GHB. Meer als met alcohol.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Het gaat ook te veel off topic om er op door te gaan hier denk ik.



Ik zag even niet wie google er bij haalde in deze discussie.



ik denk zelf dat het vergelijkbaar is met alcohol en ook de afkickverschijnselen worden vergeleken met alcohol. En naar alcohol is wel genoeg onderzoek gedaan en men onderschat vaak hoe groot dat probleem is.



Het ging om privefeestjes,.Of je wel of niet een wapfeest moest proberen. en omdat je niet van te voren weet of je nu met die verstandige matige gebruiker te maken krijgt of met die doorzakker om maar met drank termen te vergelijken zou ik het ook een linke gok vinden. want iedereen vind zichzelf matig. en als ben je als gastheer matig hoeveel invloed het je dan op je gasten?



Ik heb wel meegemaakt dat een stel wegging omdat er naar hun idee te veel gebruikt werd en dat de gastheer terecht opmerkte dat ze meer op hadden dan hijzelf (ze wapte zelf ook) maar er waren er een paar bij die wel wat meer namen en dan ga je je al snel ergeren aan die paar. Ligt de focus daar op.



Ik zelf denk dus dat je er verstandig aan doet om het met gelijkgestemde te houden vanwege toch die focus. Op een wap feestje zul je toch erop gefocust zijn en ga je je toch mogelijk sneller ergeren aan gebruik.



Maar ik ben het zeker eens met voorgaande spreker dat het erg mee kan vallen en dat je prima op een wapfeest kan zijn als niet gebruikers. Zelf verkies ik echter tegenwoordig toch liever mensen die met gebruik bekend zijn omdat niemand er op zit te wachten dat mensen zich aan elkaar gaan ergeren. Ik weet dat het kan, maar neem zelf het risico ook niet meer.



Het kan alleen als stellen daar relaxt in staan en een gelijke sfeer nastreven en als gebruikers inderdaad bereid zijn zich aan te passen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Je hoeft me niet te geloven Doddie. Schijnbaar heeft haar lijf extreem gereageerd. Ach, ik vind het toch al rotzooi en nu nog een beetje meer. Maakt niet uit.



Vind het alleen bijzonder jammer dat je geen club meer binnen kunt stappen zonder de verdaasde mannetjes op een barkruk. Thats all.
Alle reacties Link kopieren
TOch nog even een aanvulling: Ik begrijp best dat er ook mensen zijn die net wel heel graag bekeken worden tijdens de actie. Vermoedelijk ook daarom hun keuze om het dan meer "centraal" te doen op de meer zichtbare ruimtes van de ero-ruimtes... Maar als er meer staan te kijken dan dat er op een centraal bed bezig zijn..tja.

Idem als je , wegens discretere afsluitbare kamers bezet (blijkbaar toch wel nood aan wegens hun succes) dan toch dan maar een andere ruimte neemt, waar je dus kan afsluiten met dikkere gordijn, het velen niet kunnen laten dit te openen. (oke misschien wil je zien of het wel/niet bezet is, maar sluit het daarna tenminste terug). Tja ik dram misschien een beetje door...maar gisteren zat ik me daar toch iets meer onwennig over te ergeren. Zo erg dat voor de tweede ronde...er niets naar mijn zin beschikbaar was..ik dan maar tegen mijn man zij...laat maar even...ik wacht even op een leuke ruimte...en ging ondertussen maar iets drinken in de loungebar... was de eerste keer dat ik die opmerking maakte tegen mijn man.... Nou ik heb het daarna wel goed gemaakt hoor.... Heeft daarna nog 3 extra rondes gekregen ...En bij de laatste ronde...werd het weer rustiger...en die er dan nog zijn...waren zelf bezig..dan vond ik zo een iets meer open ruimte toch weer niet erg... Ach het zal wel tussen mijn oren zitten...
Alle reacties Link kopieren
Over dat "wappen": een woord dat ik voor mijn lezing hier en lidmaatschap van B4 nog nooit van gehoord had. Men bedoeld dus gewoon drugs toch?

Nooit gedaan, zal steeds zo blijven.

Ik ken er dus eigenlijk niets van, maar als leek heb ik niet de indruk dat er in de Eroxx echt gebruikt wordt...niet dat ik dus een expert ben, integendeel, maar zo van die verdwaasde mensen, het zij rondlopend of verdwaasd op hun stoel zitten. Nee eigenlijk nog niet opgevallen daar. Zelfs als leek ben ik nou niet stekelblind ofzo...
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor Trixy ... Niet elke gebruiker zit de hele avond verdwaasd aan de bank .. Mijn ervaring met mensen in een club als ze een snoepje hebben gehad is dat ze wat sneller een ander aanspreken, je voelt je wat vrijer in je acties ...



Tuurlijk heb je de categorie groot gebruikers waar geen enkele lol aan te beleven is .. Maar niet iedereen die een borrel drinkt is ook alcoholist toch?



De een neemt een paar biertjes, de ander een jointje of een pilletje of wat ghb ... Alles schadelijk voor je lichaam ... Maar wel lekker voor de sfeer ...



Wat onze laatste date met een niet wappend stel duidelijk heeft gemaakt is dat de wappers (niet een grootgebruiker) gewoon een stuk relaxter zijn en niet om 4 uur uit geblust ...



OW ja .. Sites waar de niet wappers boven aanstaan ... Swingersnederland, swingerstantraclub.nl, excitant, swingersdatingclub.nl ... Tuurlijk staan daar ook wappers op ... Maar die nemen steeds meer toevlucht naar sdc ... Want die eeuwige preken van andere stellen wordt je uit eindelijk ook niet vrolijker van ....... ALLE BOVENGENOEMDE SITES ZIJN OVERIGENS ERG LEUKE SITES ....
MIsschien handig om over wappen dit nog eens na te lezen tot het einde: Gamayun in "Wat vinden jullie van wappen?" en dan daar verder te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Er wordt nu net gedaan of sdc een grote wapsite is, totaal niet mee eens! Er staan genoeg leuke stellen op die totaal niet wappen (zoals wij:)) en er zijn ook genoeg leuke feestjes te vinden zonder drugs. Ik begrijp werkelijk niet wat de lol is van wapfeestjes, ik vind juist dat je je hoofd er bij moet houden bij dit soort dingen, het is toch je lichaam waar je mee bezig bent. En al om 4 uur uitgeblusd zijn vind ik ook heel normaal, wat zeg ik, om 2 uur vind ik het al genoeg, waarom je lichaam zo uitputten, met behulp van drugs? En drugs innemen omdat je anders niemand durft aan te spreken? Heel apart.....iedereen moet doen waar ie zich prettig bij voelt, maar dat wapwereldje snap ik echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Mee eens Sexy4u4! In het swingers-wereldje komen we toch ruimdenkende mensen tegen? Iedereen heeft zo zijn of haar eigen voorkeur.

Wap of niet-wap...volgens mij moet je doen wat je zelf het prettigste vindt! En op sdc is het natuurlijk altijd zoeken naar stellen die jou het meeste aanspreken! Wij, als niet-wappers, komen gelukkig via sdc of op stoute feestjes genoeg leuke stellen tegen! Geniet van elkaar!
Alle reacties Link kopieren
Zijn genoeg niet wappende stellen ... Daar kun je ook voldoende lol mee hebben .. Er zijn er genoeg op sdc .. Allemaal verantwoorde swingers .. Want je moet toch je hoofd er bij houden .. Jammer dat niet wappende stellen denken dat wappers alleen maar onverantwoord bezig kunnen zijn ... Daarmee generaliseren ze iedereen .. Jammer dat hokjes gedrag .. (Ik was vroeger ook zo anti wap dat ik alleen maar de wappers is een hokje kon plaatsen)



Maar goed ... Afgelopen weekend dus een heerlijk feestje gehad en komende week de volgende op de agenda .. 4 stellen en 2 losse mannen ... Dat kan niet anders dan een spetterend feestje worden ... En zo rollen we heerlijk van feestje naar feestje :-)
Alle reacties Link kopieren
Zijn genoeg niet wappende stellen ... Daar kun je ook voldoende lol mee hebben .. Er zijn er genoeg op sdc .. Allemaal verantwoorde swingers .. Want je moet toch je hoofd er bij houden .. Jammer dat niet wappende stellen denken dat wappers alleen maar onverantwoord bezig kunnen zijn ... Daarmee generaliseren ze iedereen .. Jammer dat hokjes gedrag .. (Ik was vroeger ook zo anti wap dat ik alleen maar de wappers is een hokje kon plaatsen)



Maar goed ... Afgelopen weekend dus een heerlijk feestje gehad en komende week de volgende op de agenda .. 4 stellen en 2 losse mannen ... Dat kan niet anders dan een spetterend feestje worden ... En zo rollen we heerlijk van feestje naar feestje :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:fluffyhunnybunny schreef op 11 november 2013 @ 07:10:

.... Mijn ervaring met mensen in een club als ze een snoepje hebben gehad is dat ze wat sneller een ander aanspreken, je voelt je wat vrijer in je acties ...

ga toch uit de ondeugende wereld weg als je dat alleen kunt onder invloed van "wat dan ook"



OW ja .. Sites waar de nietwappers boven aanstaan ...





Swingersnederland, een van de ergste site met echte zware wappers



swingerstantraclub.nl, excitant, swingersdatingclub.nl ... Tuurlijk staan daar ook wappers op ... Maar die nemen steeds meer toevlucht naar sdc ... ....



Raar dat er telkens over tolerant zijn wordt gesproken terwijl de "anti" wappers enkel het jammer vinden dat wappen steeds vaker een noodzakelijk kwaad lijkt. Vele wappers proberen namelijk, gelukkig, namelijk enkel te daten met mede wappers omdat "samen met niet wappers" meestal tot drama gaat leiden.



Natuurlijk als je door een rose bril kijkt en "iets" nodig hebt om te ontspannen is het lastig om slachtoffers te zien....



Er bestaan ook "oud" wappers en die zijn net als je bij andere ex verslavingen ziet, de meest fanatieke "anti" gebruikers hoor! Zij kunnen er wel over oordelen.
Delen doe je samen
quote:fluffyhunnybunny schreef op 11 november 2013 @ 11:47:

(Ik was vroeger ook zo anti wap dat ik alleen maar de wappers is een hokje kon plaatsen)



Dan kan juist jij je het heel goed voorstellen dat anderen in hokjes denken toch? Of was dat vroeger alleen voorbehouden aan jou?



Ik kan niet van mensen hun voorhoofd aflezen of ze gebruikt hebben of niet, ik heb wel regelmatig mannen (op eoa manier dus alleen mannen) van de wereld zien zitten in een hoekje van een club in hun boxertje. En dan de vrouw tussen de mensen gezellig met een drankje verkondigend "ach laat maar gaan hoor, pilletje op hè). Geen idee of de man dan ook alcohol had gedronken, deze combi schijnt nogal funest.



Wat ik ook walgelijk vind is de lichte dwang die er tentoongespreid wordt. Ik heb het afgelopen jaar 2 mannen in mijn bed mogen ontvangen die poppers gebruikten. En eigenlijk vonden ze dat ik het ook gewoon moest doen. Het werd me nog net niet onder de neus gestopt zeg maar. Gelukkig ben ik onoverhaalbaar en standvastig maar ik ervoer het als zeer vervelend.
Alle reacties Link kopieren
In de verschillende clubs mensen tegengekomen die wel iets gebruiken en die niets gebruiken. Door mijn werk kan ik redelijk onderscheiden wie wat gebruikt.

Ik zie in de clubs veel mensen rondlopen met een paar borreltjes en met een half pilletje of een beetje GHB. Met al die mensen is het leuk samen zijn.

Heel incidenteel zie je dronkenschap. Dat is het bijna het allerergste. Verhalen waar geen touw aan vast te knopen is, controle verliezen over bewegingen en alle logica verdwijnt. Soms uitlopend in ruzie.

Net iets erger zijn de doorgesnoven mafkezen. Agressie en erg blij met zichzelf en niet meer de grenzen van anderen respecterend.

Plafondstaarders (na een pilletje of GHB) ben ik in een club nog nooit tegengekomen. Dus dat iemand zoveel ophad dat ze alleen nog maar kunnen kauwen, liggen en wezenloos voor zich uitkijken. Wel dat iemand maar tegen je aan blijft ratelen. En dan weet je: Misschien 's een half pilletje minder, vriend.

Zolang alles met mate gebeurt, is het echter een gezellige boel.
Alle reacties Link kopieren
Swingersnederland is al jaren een dooie site ... De enige aanwas daar is een lichting bouwvakkers die ook wel eens hun lul in een ander willen hangen (sorry voor het taal gebruik) die zo anti drugs zijn dat ze biermerken tattoos op hun lijf hebben ... Wat sn ooit was ... Dat is al heel lang niet meer zo ....



Oud wappers zijn net zo erg als gestopte rokers ... Eerst willen ze je overhalen om te gebruiken en daarna willen ze je over halen om niet te gebruiken ...



Een drankje drinken om los te komen kan dan wel maybibi? Want dat is toch hetzelfde .. Iets nemen om in de stemming te komen ..



Hoe je het ook bekijkt ... Er zullen altijd voor en tegenstanders blijven .. De een keurt het af en de ander keurt het gezeik over het gebruik af ..



Wij wappen vrolijk verder en spreken dan gewoon niet af met niet wappers ... Iedereen blij :-D
Alle reacties Link kopieren
We gaan weer naar de PC als onderwerp tenminste een prettig onderwerp, zaterdag onze derde Tantraworkshop en zeer waarschijnlijk de zondag onze kortingsbon verzilveren in de Fun.



Natuurlijk waren er de laatste keer zaken die minder waren..... maar gezelligheid maak jezelf dus we gaan er gewoon weer voor.



Ja hoor fluffyhunnybunny glaasje drank mag..... maar saai hoor, wij drinken geen drank....
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
@roos ... Ik vind dat je alle wappers n wel heel erg negatief neer zet ... Over hokjes denken gesproken ..



Ja ik weet precies hoe de niet wapper denkt .. Groot was toen mijn verbazing ook dat niet alle wappers zo zijn zoals jij je ze nu wegzet ..



Ik heb nog nooit iemand onder druk gezet om iets te nemen ... Zal ik niet doen ook .. Wie ben ik om je iets te laten nemen ...



Over het pil gebruik ... Meer dan 30 % van alle volwassenen neemt wel eens een xtc of ghb bij het uitgaan ... (Had ik ergens gelezen) ... Dat zou betekenen dat in de gemiddelde kroeg oid ook iedereen wausss aan de bar hangt ... Maar daar hoor ik ook nooit iemand over ..
Alle reacties Link kopieren
Nee dat schreef je maybibi .. Maar dat is toch okee? .. Ik respecteer je daarom ..



Okee terug naar de clubs ...
Alle? Wat klets je nou. Ik schrijf mijn ervaringen en jij de jouwe. Nogmaals, ik kan niet van de koppen afzien wie er geslikt heeft, ze vallen me alleen op als ze vreemd gedrag vertonen, de mensen die los en lollig worden vallen me niet op. Wellicht omdat ik zelf in een club ook los en lollig ben. En ik schrijf ook niet dat iedereen je probeert over te halen maar ik heb het dus wél ervaren en het als zeer vervelend ervaren.



En ja, dronken mensen zijn ook stomvervelend en die laat ik ook lekker links liggen in een club. In kroegen kom ik al jaren niet meer dus geen idee wie daar stoned of onder invloed van weet ik het aan de bar hangen.



Wapse!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 11 november 2013 @ 13:35:

Alle? Wat klets je nou. Ik schrijf mijn ervaringen en jij de jouwe. Nogmaals, ik kan niet van de koppen afzien wie er geslikt heeft, ze vallen me alleen op als ze vreemd gedrag vertonen, de mensen die los en lollig worden vallen me niet op. Wellicht omdat ik zelf in een club ook los en lollig ben. En ik schrijf ook niet dat iedereen je probeert over te halen maar ik heb het dus wél ervaren en het als zeer vervelend ervaren.



Maar dat is toch altijd zo roos. Stel je enige beeld van een drinker was het beeld van een zuiplap in de goot, dan zou je er ook geen erg in hebben dat er duizenden drinkers zijn die gewoon gezellig in de kroeg staan met een drankje en die nooit in die goot liggen. Je ziet dus vaak alleen de excessen.

en je moet eens weten hoe vaak je drank opgedwongen krijgt als niet drinker. Het is echt niet zo heel veel verschil hoor. Als niet drinker kreeg ik ook geregeld te horen "ah doe niet zo ongezellig!" een wit wijntje dan? Ik heb ook bailey's een mixje bessen jus soms?" Men wil graag dat je mee doet en in hun stemming komt. Dat je ervaard wat hun er denk ik leuk aan vinden.





En ja, dronken mensen zijn ook stomvervelend en die laat ik ook lekker links liggen in een club. In kroegen kom ik al jaren niet meer dus geen idee wie daar stoned of onder invloed van weet ik het aan de bar hangen.



Wapse!Wat het verschil is is dat we wel die matige gezellige drinker kennen en van de wapper dus alleen dat beeld voor ogen hebben vergelijkbaar met die zuiplap in de goot. En is er 1 van het padje dan zal hij wel pillen hebben geslikt. (wat vaak ook zeker het geval is maar dan wel te veel)



En in clubs hebben we dus ook al heel wat gedaan met gebruikers zonder dat we het wisten of ooit zelf wat genomen hadden. Alleen als we iemand raar zagen doen zeiden we tegen elkaar dat hij vast wat geslikt had. Onbekend is onbemind en dus vast zo'n pillen of ghb gebruiker.



Tot ik dus hele normale mensen tegen kwam die niet aan dat beeld voldeden en ik er achter kwam dat die al jaren zo af en toe wat slikte. Dat veranderde mijn beeld.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn God, schei toch eens uit met die discussie. Ik maakte alleen maar de opmerking over een uitnodiging voor een wapfeest. Niet ons ding, dat mag toch? Wij zijn niet wappers geen anti-wappers. Wij gaan niet naar een wapfeest om dezelfde reden dat we niet naar een zuipfeest gaan. Sorry als ik bij het onderwerp GHB wat uit de bocht vlieg (het triggert mij altijd weer te reageren en dat moet ik niet doen). Te veel met zeer nare incidenten te maken in direkte omgeving (niet swingerwereld).

Maar nogmaals het was een opmerking en het gevoel dat wappers hebben dat ze meteen als junk worden neergezet is misschien wel hetzelfde gevoel dat ik soms krijg dat ik als niet wapper gezien wordt als anti-wapper.

Zo en nu einde discussie graag!



Komende zaterdag naar een club. Aangezien ik de BOB ben broodnuchter dus Dan maar hopen op een beetje veel goede seks dan is deze meid ook weer in hogere sferen.....zonder drankje of wapje!
It's never too late start living!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven