Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Maagdelijk wit nog....
Alle reacties Link kopieren
Thx Trixy en Leenman,



We kunnen enkel op maandagavond uitgaan, omwille van werk en kindjes...

Waarschijnlijk is de acanthus dan niet single vrij? Andere suggesties? Liefst niet al te ver rijden vanaf O-Vl...



grtjs!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er ergens ter wereld een parenclub is waar het op maandag een gezellige boel is. Of het moet 2de Paasdag, 2e Pinksterdag of zoiets zijn.
Alle reacties Link kopieren
Precies, Keesadam!



Deugniet, ik zou het echt niet doen op maandag!!! Waarschijnlijk val je dan in een kliek vaste bezoekers en ben je een buitenbeentje. Wat ik begrepen heb is dat single heren vaak de sfeer bepalen. Niet omdat ze zich agressief opstellen maar ze zijn wel nadrukkelijk aanwezig.

Hebben jullie dan geen vrij in het weekend en geen oppas waar je de kinderen onderbrengt? Die heb je toch ook nodig voor de maandag?

Ik denk dat veel valt of staat met de eerste keer! Jemoet gewoon zorgen dat je dan een mooie ervaring hebt.



Oh, fijn Maybibi, weer een nieuw draadje. Tenminste overzichtelijk!!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
@Leen "Wat" zou je echt niet doen op maandag?
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
het zit zo. ben zaakvoerder van een horecazaak en dus moet ik iedere vrijdag en zaterdag werken. Zondagavond zou kunnen, maar de maandag is het terug te werken ... Dinsdag vrij, dus maandag leek me ideaal.



Maar nu komende zondagavond is het crazy summer party in acanthus, en maandag is het nationale feestdag in belgië, dus heb ik de plannen veranderd. Het wordt dus zondagavond ...



toch beetje zenuwachtig... We proberen geen verwachtigen te scheppen, maar toch... spannend!
Alle reacties Link kopieren
@Deugniet: dan zou ik toch opteren voor en zondag naar de Fun4two. Is misschien wat verder rijden... maar begint zondag om 16 u en om 24 u gedaan.

Volgens mij op die zondagavond in de acanthus ook single mannen.

Ik ken heel wat koppels die er voorbije pinksterzondag (swingsteren ) naar acanthus zijn geweest en velen mij gezegd dat nooit meer....

Volgens mij is er nu zondag in de Eroxx ook wat te doen.

En dan is er nog altijd de shivaz in Gent. (daar ook single mannen, maar beperkt en selectief)
Alle reacties Link kopieren
quote:trixy67 schreef op 15 juli 2014 @ 22:36:

@Deugniet: dan zou ik toch opteren voor en zondag naar de Fun4two. Is misschien wat verder rijden... maar begint zondag om 16 u en om 24 u gedaan.

Volgens mij op die zondagavond in de acanthus ook single mannen.

Ik ken heel wat koppels die er voorbije pinksterzondag (swingsteren ) naar acanthus zijn geweest en velen mij gezegd dat nooit meer....

Volgens mij is er nu zondag in de Eroxx ook wat te doen.

En dan is er nog altijd de shivaz in Gent. (daar ook single mannen, maar beperkt en selectief)



aaaarh moeilijk... de ene raadt me acanthus heel erg aan, de andere niet ....



Fun4two is wat ver daar ik al tot 18u moet werken...

Eroxx is ook niet bij de deur. Shivaz wel dichtbij... misschien te dicht bij

Hoe is de sfeer daar? Kleinschaliger veronderstel ik... veel volk? of heb je de kans er vrijwel alleen te zitten?
Alle reacties Link kopieren
Oh Deugniet!! Heb je dan nooit een weekend vrij??? Zou ik niet willen!.

Maar goed, een zondag lijkt me al iets beter. Op een thema komt ook vaker net iets meer volk. Misschien k=moet je eens op het forum van acanthus kijken. Lees je ook nog het e.e.a.

In ieder geval veel plezier zondag!!!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 15 juli 2014 @ 21:39:

@Leen "Wat" zou je echt niet doen op maandag? Wat? Nou, dat!!!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Shivaz is niet een typische club... is eigenlijk geen "club", maar dus kleinschaliger...relaxter...loungemuziek. Bij mooi weer zou het wel eens heel rustig kunnen zijn... + verlengd weekend + veel op vakantie. Maar zeker de moeite om eens te doen hoor....



Bedenk als het die eerste keer in Acanthus tegenvalt (door oa de alleenstaande mannen) er ook nog andere clubs zijn...



Is de privileges dan voor jullie ook niet korter bij? (geen idee of daar deze zondag iets te doen is)
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 15 juli 2014 @ 22:43:

Oh Deugniet!! Heb je dan nooit een weekend vrij??? Zou ik niet willen!.Zelden mensen huwen nu eenmaal liever in het weekend...
Alle reacties Link kopieren
@ trixy: heb je webadres van priveleges? en de rainbow in gent? is dat iets?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou Acanthus niet zo maar aan de kant schuiven. Wij hebben ons er altijd goed geamuseerd. Veel internationaal publiek.

Maar goed, een avond zonder single heren is altijd nog beter denk ik.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:deugniet02 schreef op 15 juli 2014 @ 22:53:

@ trixy: heb je webadres van priveleges? en de rainbow in gent? is dat iets?

Euh met alle respect, maar al eens gehoord van "google" ?

Dus heb ik dat even voor jou gedaan , et voila: http://www.le-privilege.be/index.php?lang=nl Zoals je op hun website kan zien zijn ze zondag 20 juli open (avond voor de nationale feestdag)

Ik ben er zelf nog niet geweest omdat het voor ons behoorlijk ver rijden is, maar sinds de vroegere uitbaters het terug hebben overgenomen heb ik er wel veel positief over vernomen. Indien we wel in de buurt zouden wonen , zou ik het zeker als eens uitgeprobeerd hebben.

Rainbow in Gent? Nog nooit over gehoord. Ik probeer ten stelligste de louche zaken te vermijden, dus als het mij niet positief is aanbevolen zal je er ons niet treffen. Waarmee ik dus nu NIET gezegd heb dat Rainbow louche is he :-)

Zo had ik indertijd ook geen interesse voor Shivaz wegens het feit dat er alleenstaande mannen binnenmogen, maar als dan de juiste mensen er positief (lovend!) over zijn ...dan sta ik er meer voor open. Kortom ik ben zeer kritisch maar ik vind het belangrijk in deze zaken de lat toch redelijk hoog te leggen. In elk geval shivaz goedgekeurd, maar nogmaals is geen typische "party-club"
Alle reacties Link kopieren
wij hebben niet zo"n goed inzicht in de vakantie-periodes her en der. Maar we willen dit weekend naar de Fun.

Zou het druk zijn?
Alle reacties Link kopieren
Schoolvakanties zijn hier begonnen en er is ook al een stroom aan toeristen vanuit buitenland.



Mijn idee is dat het in clubs ook drukker is in de vakantie. Ik zou zeker naar de Fun gaan dit weekend als ik de gelegenheid had.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Thx Trixy
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet waarom ze zo veel afbeeldingen van het eten hebben op de site van le-privilege. Ik vind de club er fantastisch uit zien, maar eerlijk gezegd kom ik daar toch niet om te eten?
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
Eten is het laatste waar ik meestal aan denk!!
It's never too late start living!
Ik ook, voor mij gaan eten en seks absoluut niet samen.



Hoogstwaarschijnlijk ga ik binnenkort ook weer eens een avondje clubdoen. Met een dame!!

Lekker met zijn tweetjes sloeren en loederen, nu al zin in!

De sexy setjes zijn besteld.
Alle reacties Link kopieren
Toch telt voor mij het eten wel mee hoor, in het totaalplaatje. Ik vind eten bij de Fun beter dan bij Mystique en Fata Morgana. Verder ben ik geen vleeseter, maar bij al deze 3 clubs is het voornamelijk vlees wat ze aanbieden. Ik wil wel vlees, maar niet op mn bord

Bij Fata vind ik het wel leuk dat ze her en der hapjes neerzetten.



Verder echt leuk bij Fata dat grote bed op de overloop, maar de muziek staat dan weer zo ongelofelijk hard, dat is jammer. Op een zondag laatst viel het mee, maar afgelopen zaterdag was het echt keihard pfffff. Maar ik heb me er toch maar overheen gezet! Ik vraag me wel af of wij nou de enige zijn van wie het wel wat zachter mag.
Alle reacties Link kopieren
Harde muziek is inderdaad in een club waar het belangrijk is om contacten te leggen, erg vervelend.

Zeker met de huidige audio-techniek is het eenvoudig om op de dansvloer de muziek lekker te laten klinken, maar 2 meter verderop het volume zodanig in te stellen dat een gesprek met gemak mogelijk is.



Zaterdag ziet er bloedheet uit. Plus 30.... Toch willen we naar de Fun4Two gaan.
Alle reacties Link kopieren
Nou misschien komen we elkaar nog wel tegen,ik geloof dat wij ook a.s. zaterdag naar Fun zouden gaan als ik genoeg af was gevallen deze week haha! Deze week hebben een paar (vrouwelijke) collega's hun zorgen geuit over mijn welzijn, ik werd te dun vonden ze. Maar daarentegen vonden de mannen dat ik er prima uit zag. Dus ik denk dat we gaan!

Maar we gaan in ieder geval volgende week vrijdag naar de Fun.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven