Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
quote:MoodyMissy schreef op 30 augustus 2014 @ 16:42:

[...]





Ja absoluutVond 't idd. een goede film, laat goed zien wat er allemaal bij komt kijken qua gevoelens en toestanden.
Alle reacties Link kopieren
quote:MoodyMissy schreef op 30 augustus 2014 @ 16:49:

[...]



24 is wel jong ja, de meerderheid is ouder ja.Ben nooit in een parenclub geweest, maar een leuke meid van 24 lijkt mij altijd welkom om samen wat leuks te doen? Jong zijn zal geen probleem zijn?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Aupont!

Wij waren gisteren in de Fun, voor het eerst naar de sexpertnight, na een aantal keer op andere vrijdagen en zaterdagen en zondagen. Leuke sfeer, veel gelachen, mensen waren wat gemakkelijker benaderbaar dan op de andere dagen (maar kan toeval zijn natuurlijk).

En een leuke man die met ons meekwam doen had een voor mij nieuwe techniek om mij te laten squirten, en hoe! Mijn vriendje doet het altijd met zijn vingers, maar dit gaan we thuis ook uitproberen!
Alle reacties Link kopieren
quote:24 is wel jong ja, de meerderheid is ouder ja.Ben nooit in een parenclub geweest, maar 24 zijn kan nooit een probleem zijn, lijkt me...
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Dat zal best, maar dan is er misschien toch een andere sfeer dan met veel jonge mensen? Ik ben hoofdzakelijk geinteresseerd in mannen, hoewel ik een trio met een stel ook luk kan vinden (of een trio met twee mannen, maar ik ben nu single, dus dan zou ik met een SV moeten gaan). En tja, toch wel het liefste koppels van mijn eigen leeftijd of wat ouder denk ik. Twintigers dus inderdaad. Komen er veel mooie en aantrekkelijke mannen in een parenclub? En ik begrijp dat single mannen niet binnen mogen? Bedankt iig voor de reacties!
Ze mogen niet bij alle clubs naar binnen, nee. Kijk daarvoor op de pagina van de clubs zelf. En of er veel aantrekkelijke mannen komen... mijn ervaring is dat ze niet in jouw leeftijdscategorie vallen. Je kunt uiteraard gewoon eens een avond proberen. Vind je het niets, dan ga je weer weg. Er moet niks!
Alle reacties Link kopieren
Goh .. die Joep Sertons



Ik zelf werd er akelig van, van die film Moody.. (al moet ik toegeven dat ik in 20 minuten de film gekeken heb.. doorgescrold enzo..)

Ik herkende mezelf er niet in, in ieder geval.
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Heb ook doorgescrold. Een beetje teveel moeilijk gedoe, vond ik hoewel ik denk dat het voor bepaalde stellen realiteit is.

Maar gelukkig niet voor ons dus wij swingen gewoon lekker door!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Ja de film Swingers, geeft vooral weer, in mijn ogen, wat er kan spelen qua gevoelens als je gaat (beginnend) swingen.

En ach, Joep is nooit vervelend om naar te kijken toch ;)
quote:leen65 schreef op 30 augustus 2014 @ 21:27:

Een beetje teveel moeilijk gedoe, vond ikMeid, hou op!
quote:MoodyMissy schreef op 31 augustus 2014 @ 00:01:

En ach, Joep is nooit vervelend om naar te kijken toch ;)Ik vond die blonde wel leuk om naar te kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 30 augustus 2014 @ 16:17:In een club zul je niet veel twintigers tegenkomen.Weet niet op welke clubs jij doelt, maar op zaterdagavonden zijn in de Fun4Two en in de Fata Morgana vele twintigers te vinden. Er lopen (al zijn het er weinig) zelfs tieners rond. 18- en 19-jarigen die daar hun vertier zoeken. En als dame alleen heb je snel aanspraak bij deze jonge groep.
Alle reacties Link kopieren
quote:spraakwaterval schreef op 31 augustus 2014 @ 00:09:

[...]





Ik vond die blonde wel leuk om naar te kijken.Ik vond beide dames leuk om naar te kijken, maar blonde Alex had natuurlijk een extrovertere rol.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
quote:leen65 schreef op 30 augustus 2014 @ 21:27:

Maar gelukkig niet voor ons dus wij swingen gewoon lekker door!Wij wel he, lekker ding ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:spraakwaterval schreef op 31 augustus 2014 @ 12:12:

[...]





Wij wel he, lekker ding ;)
It's never too late start living!
It's a love thing.
Alle reacties Link kopieren
quote:keesadam schreef op zondag 31 augustus 2014 10:27 Weet niet op welke clubs jij doelt, maar op zaterdagavonden zijn in de Fun4Two en in de Fata Morgana vele twintigers te vinden. Er lopen (al zijn het er weinig) zelfs tieners rond. 18- en 19-jarigen die daar hun vertier zoeken. En als dame alleen heb je snel aanspraak bij deze jonge groep.



Alle clubs zijn 21+

Dus 18 en 19jarige zullen er niet zijn.

Ze moeten zich ook legitimeren bij ingang.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor toch nog de antwoorden op mijn vraag . Ik ben nu op vakantie, als ik thuis ben ga ik even uitgebreid lezen.
Alle reacties Link kopieren
quote:MoodyMissy schreef op 31 augustus 2014 @ 15:25:

[...]

Alle clubs zijn 21+

Dus 18 en 19jarige zullen er niet zijn.

Ze moeten zich ook legitimeren bij ingang.



Niet erg als je zulke stellige info geeft, maar doe dit dan aub als je het 100% zeker weet.

Want hier bijvoorbeeld geef je in 3 zinnen 3 keer een verkeerd antwoord.



"Alle clubs zijn 21+"

Nee hoor, alle clubs zijn helemaal niet 21+. Fun4Two bijvoorbeeld niet en Fata Morgana ook niet. En op de website van Showboat zie ik ook niets staan over 21+.



"Dus 18 en 19jarige zullen er niet zijn."

18- en 19-jarigen zijn er in Fun en Fata niet veel, maar ze zijn er wel.



"Ze moeten zich ook legitimeren bij de ingang"

Bij Fata hoef je je nooit te legitimeren. Ook niet bij de inschrijving (staat ook op hun site) Bij de Fun alleen bij inschrijving en dan slechts 1 persoon van het stel. De identiteit en leeftijd van de partner wordt dus nooit gecheckt.

Als je een lidmaatschapskaart hebt, wordt er daarna nooit meer naar een legitimatie gevraagd. Wij kennen een heer die neemt elke paar maanden een nieuwe verkering mee, en daarvan waren er paar zeker nog geen 20.



Dus ja: Er zijn 18- en 19-jarigen in sommige clubs in Nederland te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Tja, en ik ken er die geweigerd zijn omdat ze te jong waren, nog geen 21 dus.

Ik ken ook een 20jarige die vaak gaat, maar die ziet er ouder uit.

Dus ja, twee jaar geleden was wat ik in mijn vorige posting schreef waar.
Alle reacties Link kopieren
Maar mijn excuus als t niet klopt.

Dus en dus.
Alle reacties Link kopieren
Er zullen vast wel ooit ergens mensen geweigerd worden. Waarschijnlijk als de uitbater denkt dat ze niet passen of als hij het beter acht dat dit koppel nog maar een paar jaartjes moet wachten.

Misschien ook als hij denkt dat 'zij' onder druk van 'hij' meegaat.



Maar 21+ is geen vaststaande regel. Ook de laatste 5 jaar nooit geweest bij genoemde clubs. Hoe andere clubs zoals Mystique dit invullen... geen idee.
Dit weekend cafe Stout maar weer eens bezocht, er was weer eens de bekende "meet & greet" via SDC



Het was al een tijdje geleden dat wij er waren geweest, we waren er een beetje klaar mee.

Maar het was echt gezellig en we hebben leuke mensen leren kennen. We hadden met hen voortijd al mailcontact gehad, dus dat scheelde uiteraard.

De muziek stond eens niet loeihard en wat er gedraaid (mix van trance & hits) werd was lekker. Er heerste een relaxte sfeer.

Boven konden we normaal kletsen, teasen & zoenen met elkaar, een verademing!

Leuke zitjes zijn er gecreëerd waar je heerlijk kunt zitten.



De after die er werd georganiseerd was ook leuk!

Een mooie "club" waar normaal gesproken enkel homo's komen, nu was het enkel voor stellen en voor mannen alleen die door een stel werden uitgenodigd. Dus geen loslopende haantjes...wat een genot was dat zeg.



Het was een heerlijke nacht voor 15 euro! Hahaha Jihoe!
Alle reacties Link kopieren
Ik een tientje entree voor Stout, paar stellen meegesleept naar datevriendinnetje, en daar nog wat cadeautjes gekregen, Dat is dus nóg meer rendement voor mijn zuurverdiende centjes he!



Heej......... wie heeft jullie drankjes eigenlijk betaald?
Alle reacties Link kopieren
Hoi, we willen eens een ander soort feestje uitproberen en twijfelen tussen BITCH http://www.crazylandparties.nl/index.ph ... 2014-bitch en Dominatrix http://www.dominatrix.nl/party

Heeft iemand daar ervaring mee? Of is het totaal niet te vergelijken met een themafeest in een parenclub?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven