Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Ik lees regelmatig even mee maar daar blijft het steeds bij. Nu dus maar een account aangemaakt.

In het verleden hebben mijn man en ik met vrienden geswingd. Dit ging in stapjes en eigenlijk vanzelf. Na drie keer hebben we dit gestopt omdat het niet handig was voor onze vriendschap. Dit is al jaren geleden. Daarna hebben we ook niet meer geswingd of wat dan ook.

Nu jaren later begint het wel weer te kriebelen bij ons. Het was een bijzondere en lekkere ervaring. Maar hoe begin je. Een club trekt me niet. En ik ben vrij onzeker dus zal eerst rustig via internet contact willen hebben en gedachtes uitwisselen. Moet me toch eerst wat ontspannen voelen. En zou een vriendschap met meer fijner vinden dan eenmalige contacten. Heb het idee dat het dan wel heel moeilijk wordt, haha. Misschien maar gewoon blijven fantaseren.

We hebben dus bij toeval wel ervaring maar een nieuw contact opbouwen lijkt me dus best lastig. Of denk ik te moeilijk?
Alle reacties Link kopieren
Nee.

Ieder zijn eigen manier, en dit is die van jullie.

Wat de boel wellicht zou 'versimpelen', is trachten te achterhalen waarom je sommige dingen niet ziet zitten. En er dan een oplossing bij bedenken.

Bijvoorbeeld: Kan er uit een intiem contact later alsnog geen vriendschap groeien?

Of: Kun je in een club - zonder actief te zijn - niet ook gezellige en vriendschappelijke contacten opdoen, en daar dan later alsnog intiem mee zijn.
quote:summernights schreef op 21 september 2014 @ 21:48:

Ik merk wel een verschuiving nu na zo'n tweede bezoek. Een verschuiving in verwachting en spanning. Ik merkte nu al dat ik veel makkelijker werd in contact maken met anderen daar. Het beantwoorden van leuke blikken en een praatje maken. Je weet tenslotte allemaal waarvoor je daar bent.





O? Hiermee ben ik het echt niet met je eens.

Wij komen in een pc namelijk niet om te swingen....wij hebben 9 vd 10 x een leuke avond samen en "zoeken" ook niet. Heel soms is daar ineens een stel waar we gezellig mee zitten te kletsen en ineens besluiten om toch verder te gaan, maar dat is zelden.

Wij staan daar dus echt anders dan dat jij denkt.
Dan weet je toch evengoed waarom je daar bent Enjoy?
Ik lees het als 'we zoeken allemaal een stel om te ruilen" en dat is bij ons 9 vd 10 keer niet zo.

Het is niet dat het ons 9 vd 10 keer tegenvalt kwa stellen, maar wij komen daar dan enkel om met elkaar te seksen. Die ene keer staan wij wel open zeg maar...snap je?

Ik ga er echt niet vanuit dat iedereen daar komt om te ruilen, hoor het erg vaak dat ze de omgeving leuk vinden maar echt alleen samen seksen.



Snap je?
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal.....



Afgelopen zondag zijn we na een lange onderbreking weer naar Fun4two geweest. We vonden het de laatste keren tegenvallen op zondag, dus het was even met open vizier.... Ik moet zeggen: afgelopen zondag was goed bevallen! Het was gelukkig weer wat drukker, best veel mooie, goed verzorgde stellen en de tantraruimte was heerlijk en ontspannen...... zelfs heel naturel en gemakkelijk heerlijk met een ander stel heerlijke seks gehad. Voor ons dus weer een positieve ervaring na een lange onderbreking en het smaakt naar meer......

Anderen ook positievere ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
@Enjoy, ik snap je reactie. De stellen waar wij mee in contact zijn gekomen tot nu toe zijn wel van het wisselen geweest. Aldaar mijn beeld misschien wat eenzijdig is, zeker pas na 2 keer.



De nadruk wilde ik leggen in de manier van (mijn) redeneren en de basis van contact leggen. Juist omdat dit zo enorm anders is dan in het normale uitgaan.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
Beetje stout vraagje.....



Heeft iemand van jullie in de Fun m/m contacten gezien of meegemaakt? Het is een fantasie van ons beide, maar we hebben het eigenlijk nooit echt meegemaakt. Hoewel er natuurlijk genoeg bi kamertjes zijn. Iemand tips waar dit wel eens gebeurt? Wellicht in de darkroom?

We zouden wel willen, maar ook niet iets willen doen wat in de fun als 'ongepast' of provocerend ervaren kan worden.....
Alle reacties Link kopieren
Volgend weekend willen mijn partner en ik weer naar een PC, een keer niet naar de Bornedries, iemand een tip ( zuiden van het land en niet die in Rucphen) ?
Alle reacties Link kopieren
quote:plezierenfun schreef op 27 september 2014 @ 20:06:

Beetje stout vraagje.....



Heeft iemand van jullie in de Fun m/m contacten gezien of meegemaakt? Het is een fantasie van ons beide, maar we hebben het eigenlijk nooit echt meegemaakt. Hoewel er natuurlijk genoeg bi kamertjes zijn. Iemand tips waar dit wel eens gebeurt? Wellicht in de darkroom?

We zouden wel willen, maar ook niet iets willen doen wat in de fun als 'ongepast' of provocerend ervaren kan worden.....



Wij hebben al meerdere malen gezien en meegemaakt. Er is een speciale ruimte voor. Vanaf de lockers gezien door de saloondeurtjes en dan is er bijna meteen een kleine ruimte links. Erg klein en ook erg donker. Staat een bordje bij "bisex m/v". Niet iedereen kan deze ruimte vinden, en ook niet iedereen die er wel komt, begrijpt waar deze ruimte voor bedoeld is. Hebben wel eens een man verontwaardigd horen zeggen "He, ik ben geen homo!"

Maar soms vinden er leuke contacten plaats, maar omdat het zo donker is, vinden we het vaak wat minder.
Alle reacties Link kopieren
Thanks Keesadam



Dat kamertje was ons opgevallen inderdaad. De vraag is inderdaad hoe 'weerbarstig' de praktijk is. Manlief zou het spannend lijken om eens een andere man te pijpen en klaar te laten komen, en ik zou daar zeker opgewonden van raken (hij ook van mij met een vrouw, maar dat loopt daar altijd wel prima ).

Maar in dit verkennend stadium wil hij inderdaad geen 'blauwtje lopen'. Wellicht andere plekjes daarvoor geschikt? Darkroom? Heb jij als man zelf m/m contacten gehad in de door jou genoemde ruimte?

We zijn benieuwd, is echt een hele serieuze, spannende fantasie die we graag eens willen uitvoeren......
Plezierenfun, waarom probeer je geen contact te leggen via een seksdatingsite? Dan kan je óf afspreken in een club met deze man óf je maakt thuis een feestje voor 3. Of vier.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4. We willen graag de contacten beperkt houden tot de Fun, we hebben in het eggie zo'n ander leven dat we dat wel zo'n beetje gescheiden houden. De fantasieën echter komen de bedroom wel in.....



Jij ervaring?
Alle reacties Link kopieren
quote:plezierenfun schreef op 27 september 2014 @ 20:06:

Beetje stout vraagje.....



Heeft iemand van jullie in de Fun m/m contacten gezien of meegemaakt? Het is een fantasie van ons beide, maar we hebben het eigenlijk nooit echt meegemaakt. Hoewel er natuurlijk genoeg bi kamertjes zijn. Iemand tips waar dit wel eens gebeurt? Wellicht in de darkroom?

We zouden wel willen, maar ook niet iets willen doen wat in de fun als 'ongepast' of provocerend ervaren kan worden.....jazeker, wij hebben daar voldoende ervaring mee!
Alle reacties Link kopieren
quote:plezierenfun schreef op 28 september 2014 @ 09:42:

Thanks Keesadam



Dat kamertje was ons opgevallen inderdaad. De vraag is inderdaad hoe 'weerbarstig' de praktijk is. Manlief zou het spannend lijken om eens een andere man te pijpen en klaar te laten komen, en ik zou daar zeker opgewonden van raken (hij ook van mij met een vrouw, maar dat loopt daar altijd wel prima ).

Maar in dit verkennend stadium wil hij inderdaad geen 'blauwtje lopen'. Wellicht andere plekjes daarvoor geschikt? Darkroom? Heb jij als man zelf m/m contacten gehad in de door jou genoemde ruimte?

We zijn benieuwd, is echt een hele serieuze, spannende fantasie die we graag eens willen uitvoeren......misschien werkt het het beste door met een stel af te spreken waarvan je weet dat de heren er wel voor open staan. En daar eerst eens elkaar te leren kennen en bekijken of het klikt.
Wat heeft een seksdatingsite met je eggie-leven te maken? Je schrijft dat je man geen blauwtje wil lopen, er is een simpele oplossing maar daar heb je geen zin in want het moet beperkt blijven tot de fun. Tja, zelf weten.

Of ik ervaring heb is voor jou totaal niet relevant. Zo lang mannen die in zijn voor bi-contact niet met een rode zakdoek in hun linkerachterzak lopen is het niet af te lezen.
Alle reacties Link kopieren
zou je me willen bijpraten Grenada?
Alle reacties Link kopieren
he Rooss4.... we zijn ontdekkend he.... grenzen schuiven niet zo heel snel op.... Mijn vraag naar ervaring is bedoeld om tips te krijgen.... dank voor je tip!
Grenzen verschuiven niet snel...dat dacht ik eigenlijk ook toen wij net begonnen. Het ging echter sneller dan ik dacht

En alles met goed verstand!



Plezierfun bedoel jij dat je enkel in de fun wilt afspreken en daar dan ook een bi man wil treffen? Je zou wel via een datingsite kunnen zoeken en daten in de fun, deden wij ook weleens in de fun.

Zo hou je het, voorlopig, nog ff letterlijk buiten de deur.



Weet wel dat de meesten het 100% gescheiden willen houden, discretie is een regel bij deze hobby. Thuis blijkt later minder lastig dan dat je nu durft te denken. Maar geniet!
Alle reacties Link kopieren
quote:plezierenfun schreef op 28 september 2014 @ 09:42:

Thanks Keesadam

Maar in dit verkennend stadium wil hij inderdaad geen 'blauwtje lopen'. Wellicht andere plekjes daarvoor geschikt? Darkroom? Heb jij als man zelf m/m contacten gehad in de door jou genoemde ruimte?

De Darkroom gaan wij nooit in. Dan zie je helemaal niet met wie je wat doet. En de kans dat je daar een bisexuele heer tegenkomt, lijkt ons kleiner dan dat je die ontmoet in een speciale bisex m/v-ruimte. Wat voor blauwtje kan je nou lopen in een PC? Niemand doet bot (meestal) maar gewoon een kleine hint is meestal voldoende. En als je man duidelijk maakt dat hij er voor openstaat (door houding of gedrag) dan merk je snel genoeg of een andere heer het ook ziet zitten.

Dat is onze ervaring.
Alle reacties Link kopieren
hi Enjoy73.



We gaan al vijf jaar naar de Fun, maar niet in hoge frequentie, en we hebben inderdaad dingen gedaan, die we eerst niet voor mogelijk hebben gehouden.....

Wat ik bedoelde..... we gaan stapjes verder en een fantasie die we beide hebben is een m/m contact (niet anaal, althans..... ). We zien het nooit gebeuren in de Fun, maar vroegen ons af of een van jullie daar ervaringen mee had cq het hebben zien gebeuren...
Alle reacties Link kopieren
PS Enjoy, is dat jouw mond op de foto?
Plezierenfun je kunt toch ook met iemand van een seksdatingsite afspreken in een hotel?



Dat wat Keesadam schrijft, over de man die roept dat hij geen homo is, dat vind ik altijd zo raar he, wedden dat zo'n man het wel erg leuk vind als zijn vrouw met een andere vrouw sekst... Tot zover open minded zijn.
Alle reacties Link kopieren
ja Marana. Maar heeft vast ook met macho gedrag en taboe te maken. Had ook nooit verwacht met een vrouw te vrijen, maar opeens gebeurde het, en was best fijn. Hoewel ik niet echt opgewonden raak van een vrouw, is het in het Fun-plaatje best leuk en niet vreemd.....
Alle reacties Link kopieren
en afspreken in een hotel? Klinkt leuk, maar evenals het aan het tafeltje in de Fun niet altijd klikt (en daar zie je elkaar in het eggie) willen we niet alle tijd en moeite steken in een ontmoeting die wellicht tegenvalt en dan alsnog niet gaat seksen in het hotel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven