Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Onze ervaring in een PC is ook dat mannen in de andere ruimtes veelal verborgen houden dat ze wel in zijn voor een andere man. Ik doe dat ook. Niet uit schaamte, maar uit de gedachte dat sommige andere mannen er nog al van kunnen schrikken.

Maar toch hebben wij ook al bisexuele ervaringen in de andere ruimtes gehad. Soms merk je het aan hoe een man kijkt naar je. Soms aan een subtiele aanraking. Soms vraagt mijn vrouw aan de andere vrouw of haar man bi is. Zeer terloops overigens en niet als 'ondervraging'. Maar meer in een gesprekje over ervaringen, club-historie e.d.

En dan soms gebeurt er ineens wat.
Alle reacties Link kopieren
Dank Keesadam!



Had niet begrepen dat je een ervaringsdeskundige was

Goed om te lezen dat er meer openheid is. Tips lijken me prima. Jammer dat er taboes zijn....
Alle reacties Link kopieren
Wie weet treffen we je binnenkort wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:keesadam schreef op 28 september 2014 @ 11:35:

Onze ervaring in een PC is ook dat mannen in de andere ruimtes veelal verborgen houden dat ze wel in zijn voor een andere man. Ik doe dat ook. Niet uit schaamte, maar uit de gedachte dat sommige andere mannen er nog al van kunnen schrikken.

Maar toch hebben wij ook al bisexuele ervaringen in de andere ruimtes gehad. Soms merk je het aan hoe een man kijkt naar je. Soms aan een subtiele aanraking. Soms vraagt mijn vrouw aan de andere vrouw of haar man bi is. Zeer terloops overigens en niet als 'ondervraging'. Maar meer in een gesprekje over ervaringen, club-historie e.d.

En dan soms gebeurt er ineens wat.Dat is zeker waar, maar dat komt ook doordat je langzaam ervaring hebt opgebouwd, toch?
Alle reacties Link kopieren
was mooier geweest als iedereen écht open was in de Fun. Vind het toch nog veel aftasten, aankijken en niet altijd makkelijk om contact te maken. Had meer openheid verwacht in eerste instantie.
Alle reacties Link kopieren
maar goed, we werken beide in de gezondheidszorg, dus wellicht meer gewend met mensen om te gaan.....
Alle reacties Link kopieren
quote:plezierenfun schreef op 28 september 2014 @ 11:45:

was mooier geweest als iedereen écht open was in de Fun. Vind het toch nog veel aftasten, aankijken en niet altijd makkelijk om contact te maken. Had meer openheid verwacht in eerste instantie.

In een eerder bericht schrijf je dat je man bang is om een blauwtje te lopen. Is dat ook niet een vorm van 'niet open zijn'. Iedereen heeft dat misschien wel en blijven mensen daardoor wat op de achtergrond.

En als jullie stappen maken, zul je zien dat anderen daar vaak op reageren. Dus jullie 'openheid' doet dan wonderen.

Maar "open zijn" en 'bot" en "arrogant" kunnen soms erg veel op elkaar lijken. Het hele leven is aftasten. Of het nu in een PC is, in een cafe, in de bedrijfskantine. Je zendt wat signalen uit en hoopt met gelijkgestemden contact te krijgen.

Grote voordeel van een PC is dat je in ieder geval mensen tegenkomt voor wie sex niet het allergrootste taboe is.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal met je eens KeesAdam. Daarom gaan we ook naar de Fun, IRL is het écht een taboe......
Alle reacties Link kopieren
@ Grenada.

Zeker moet je dat langzaam opbouwen. Tenminste, zo ging het bij ons.

Al was er bij ons allereerste bezoek ooit een man die meteen op zijn knieën ging (en niet voor een aanzoek) toen wij een ruimte binnenstapten. Maar die had zulke grote pupillen dat we die toch maar snel weer verlieten.

Voor mijn vrouw was het ook nogal vreemd om die eerste ervaring mee te maken. Voor mij ook, al had ik wel ervaring met transexuelen gehad. En was het niet dat de man zo van het padje was geweest, en het meer subtiel was gegaan, dan was het vast een leuke ontmoeting geweest.

Tegenwoordig nemen we vaak een kijkje in de bi-ruimte, maar veelal gebruiken mensen hem als semi-darkroom. Het bordje met daarop "Bisex m/v" hebben ze over het hoofd gezien of ze begrijpen het niet.
Alle reacties Link kopieren
Maar omdat we ook niet eindeloos willen proberen en aftasten m.b.t. het m/m gebeuren, willen we graag tips hoe en waar dat in de Fun gebeurt, scheelt weer tijd, moeite en wellicht frustratie....
Alle reacties Link kopieren
welke avonden gaan jullie keesadam? Wellicht even apart verder kletsen?
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan verschillende avonden.

En nee.

Dit is een forum, bedoeld voor het uitwisselen van ervaringen en anderen te helpen met informatie.

Een club is een club en bedoelt voor ontmoetingen.

En voor toekomstige ontmoetingen bestaan er datingsites. Op Chatgirl bijvoorbeeld staan genoeg stellen of single-bi-mannen.

Wij houden forum, prive en club strikt gescheiden.

Behalve als er uit een clubbezoek een vriendschap voortvloeit.



Ik proef een lichte ondertoon van Hengelen.
Alle reacties Link kopieren
allright. Wellicht ontmoeten we elkaar wel eens....
P&f, het is schijnbaar geen probleem om via een forum een date te scoren maar een seksdatingsite is een brug te ver? Al zou Kees ingaan op je verzoek dan nog zul je moeten investeren in tijd en aandacht en kan het in real tegenvallen.



Waar ligt je antipathie qua sites? Die zijn daar speciaal voor. En dat is ook veel discreter dan wat je nu poogt. Dit is een openbaar forum, je hebt al wat persoonlijke informatie gegeven.. enig idee hoeveel mensen (ook uit de zorg!) hier lezen?
Alle reacties Link kopieren
Rooss4. Wellicht wek ik de verkeerde indruk en ik geloof dat we er toch niet herkenbaar op dit forum staan.......



Antipathie qua sites. Ieder haar of zijn ding, maar we hebben geen zin in eindeloos gechat, met kans dat de persoon echt anders is dan hij/zij of hij en zij zich voordoen. Maar wellicht is het ons gebrek aan ervaring.....



Wij willen gewoon ongecompiceerd zo nu en dan een spannend avondje uit en niet al te moeilijke constructies daaromheen verzinnen. C'est tout!
En toch zou ik dan echt die sites aanraden plezierenfun. Je hoeft niet eindeloos te chatten. Mijn ervaring is dat al vrij snel skype wordt gevraagd en dan kun je heel snel zien of het klikt of niet. Het is echt laagdrempelig, en werkt gewoon beter dan hier zo lopen vissen.



De moeilijke constructies bedenk je zelf volgens mij. Door het geen blauwtje willen lopen in de Fun, en daardoor zelf niet open te zijn. Ik vind de post van Keesadam daarover erg goed, volg zijn raad mbt openheid gewoon eens op.
Alle reacties Link kopieren
Goede spiegels en goede tips Marana en Keesadam. Dank!!
quote:plezierenfun schreef op 28 september 2014 @ 11:14:

PS Enjoy, is dat jouw mond op de foto?



Nope....eerlijk gejat bij google!



Verder denk ik dat je het zelf ingewikkelder maakt dan dat het is.

Ik denk dat het in de fun best mogelijk is hoor, maar je moet wel een eerste stap durven zetten.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
haha

Mooie mond wel... mmmm
Alle reacties Link kopieren
quote:plezierenfun schreef op 28 september 2014 @ 11:45:

was mooier geweest als iedereen écht open was in de Fun. Vind het toch nog veel aftasten, aankijken en niet altijd makkelijk om contact te maken. Had meer openheid verwacht in eerste instantie.Ze hebben ooit wel eens bij de Fun geprobeerd met polsbandjes te werken. Een bepaalde kleur betekende dat de man bi was, niemand droeg er een.....Ook niet op de bi avonden voor mannen. En toch hebben we beiden mooie bi avonturen in de Fun beleefd.
Alle reacties Link kopieren
ha, er is nog hoop dus..... die polsbandjes hebben we overigens dankbaar gebruik van gemaakt bij mijn eerste v/v ervaring..... ;-0
Bandjes? Gelukkkig nooit meegemaakt, gaat mij weer te ver...
Alle reacties Link kopieren
gaat veel te ver inderdaad, heb ze zelf nooit gedragen want wilde me geen schietschijf voelen.......



maar voor die ene keer wist ik goed op mijn doel af te gaan, haha
Tijdens BITCH liep ik eens een speelruimte in en wat ik daar trof vond ik zo leuk, lekker en geil!

3 mannen waren met elkaar aan het spelen en genoten zo enorm dat ik er een glimlach van kreeg... ik genoot op gewoon mee. Waarom ik dat vrijwel nooit in een pc zie is mij een raadsel.
Alle reacties Link kopieren
nou, dat lijkt ons nou ook leuk..... zou ik overigens ook graag in willen participeren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven