Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Ai! Ik zie duits menu deze week, dat is wel beetje jammer....
Alle reacties Link kopieren
In deel 14 heb ik daar ooit een verslagje over geschreven, over de Privilege. Is sindsdien nog even dicht geweest om de ruimtes boven wat aan te passen en te verfraaien, maar is een club waar we heel graag komen. Ik geef even de link mee naar het verslaglink staat helemaal onderaan in de topicomschrijving.
Alle reacties Link kopieren
Voor ons wordt de Fun na onze vakantie! Nu eventjes alleen thuisfeestjes!



Iemand trouwens dit weekend nog geweest naar een club?
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn geweest. In de Fun. Zelden zoveel mooie stellen gezien. Niet superdruk, maar wel een hoger percentage toeristen. Ik denk dat door de warme dag veel potentiele bezoekers toch liever aan het strand of in de tuin bleven.

Van de warmte was binnen niet zo veel te merken. Misschien ook omdat het regende in de avond.

Gezellig gekletst maar echt heftige interactie was er niet. Tenminste, niet bij ons.
Alle reacties Link kopieren
De laatste tijd doen we minder clubs maar verschuift onze voorkeur was naar privefeestjes. Gisteren een privefeest met 20 koppels...(selectief) uiteindelijk me wel heel goed geamuseerd. In het begin had ik wel zoiets van... oei waar gaat dit naartoe? Zelfs met 20 koppels zit er niet altijd mijn "type" tussen. Nu was dat wel zo met 1 koppel... en die man dacht er ook zo over.... maar achteraf bleek dat mijn man niet zo haar type was... nu aanvankelijk hadden we dat niet door...omdat er met drie koppels gelijktijdig gespeeld werd... en mijn man dan weer wel klikte met de vrouw van derde koppel... ingewikkeld soms hoor... maar blijkbaar lost het zich dus vaak toch vanzelf op als je met meerdere bent.

Feestje was op heel mooie locatie, grote priveloft op een bovenste verdieping, met groot terras helemaal ingesloten.
Alle reacties Link kopieren
quote:simpelll schreef op 17 juli 2014 @ 12:23:

Nou misschien komen we elkaar nog wel tegen,ik geloof dat wij ook a.s. zaterdag naar Fun zouden gaan als ik genoeg af was gevallen deze week haha! Zijn jullie nog geweest? En zo ja, hoe hebben jullie de avond beleeft?
Alle reacties Link kopieren
quote:trixy67 schreef op 21 juli 2014 @ 15:09:

De laatste tijd doen we minder clubs maar verschuift onze voorkeur was naar privefeestjes. Gisteren een privefeest met 20 koppels...(selectief) uiteindelijk me wel heel goed geamuseerd. In het begin had ik wel zoiets van... oei waar gaat dit naartoe? Zelfs met 20 koppels zit er niet altijd mijn "type" tussen. Nu was dat wel zo met 1 koppel... en die man dacht er ook zo over.... maar achteraf bleek dat mijn man niet zo haar type was... nu aanvankelijk hadden we dat niet door...omdat er met drie koppels gelijktijdig gespeeld werd... en mijn man dan weer wel klikte met de vrouw van derde koppel... ingewikkeld soms hoor... maar blijkbaar lost het zich dus vaak toch vanzelf op als je met meerdere bent.

Feestje was op heel mooie locatie, grote priveloft op een bovenste verdieping, met groot terras helemaal ingesloten.



Even nieuwsgierig aangezien ons zo'n feestje ook wel interesseert. Ik neem aan dat uitnodigingen via een site gaan?

Zelf zie ik ze niet vaak op SDC staan.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
@ Leen: is altijd via B4 site gegaan.

Als je wil weten welke profielen je daar in het oog moet houden (ze oa organiseren : stuur mij bericht en ik mail je info door.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er een keer geweest (ik zal niet zeggen bij welke, straks heb ik het nog gedaan met een van jullie hahaha) maar het viel me wel tegen eerlijk gezegd. Erg oude en lelijke mannen en gezien de aandacht was ik de knapste meid..ook niet zo raar want de meeste vrouwen waren 50+ denk ik
Alle reacties Link kopieren
quote:kettinge schreef op 22 juli 2014 @ 15:32:

Ik ben er een keer geweest (ik zal niet zeggen bij welke, straks heb ik het nog gedaan met een van jullie hahaha) maar het viel me wel tegen eerlijk gezegd. Erg oude en lelijke mannen en gezien de aandacht was ik de knapste meid..ook niet zo raar want de meeste vrouwen waren 50+ denk ikEn waar ben je dan geweest als ik vragen mag?? In een parenclub?? Zo erg viel het niet tegen, denk ik. Je hebt het tenslotte misschien met een van ons gedaan.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:kettinge schreef op 22 juli 2014 @ 15:32:

Ik ben er een keer geweest (ik zal niet zeggen bij welke, straks heb ik het nog gedaan met een van jullie hahaha) maar het viel me wel tegen eerlijk gezegd. Erg oude en lelijke mannen en gezien de aandacht was ik de knapste meid..ook niet zo raar want de meeste vrouwen waren 50+ denk ik



Van je tact moet je het iig niet hebben. Ik vind een hautaine en tactloze houding bijzonder onaantrekkelijk. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat jij de knapste was.

Verder vind ik volwassen vrouwen vele malen aantrekkelijker dan een meid met pubergedrag.
Alle reacties Link kopieren
Oei oei het gaat nog heet hier worden (en dan heb ik het niet over het weer )
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
Ik wou er eigenlijk niet eens op reageren.... zo'n domme opmerking. Dom omdat ze dan die ENE keer de verkeerde club en/of verkeerde dag hebben gekozen.. Hadden ze zich hier eerst maar beter moeten komen informeren
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Mijn vriend en ik wilden komend weekend een bezoekje gaan brengen aan de Fun4Two. Dat zal onze allereerste keer in een parenclub zijn en nu vroeg ik me af wat jullie van de Fun vinden? Ik heb veel gelezen in de oude topics en op internet, maar dat dateert allemaal van voor de nieuwe eigenaars.

Is er nu veel veranderd of is het nog steeds de beste club voor beginners?
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Tot nu toe heb ik alleen maar thuisdates gedaan/gehad en dit is mij tot nu toe super bevallen..allemaal perfecte sfeer en veel lol gehad
Alle reacties Link kopieren
@felurian: mijn vrouw en ik hebben eerder dit jaar ook onze eerste pc ervaring bij de fun opgedaan. Net als jij heb ik toch ook wel eerst onderzocht of het wat zou zijn v oor beginners en welke dag ons dan het meeste aan zou spreken. Wij belandde er op een vrijdagavond, een thema avond 'een beetje bi'.



Van wat ik begreep uit de verhalen hier op het forum is er over het algemeen meer publiek op de zaterdagavond, en wat jonger begreep ik. Onze vrijdagavond was niet super druk, maar genoeg om onze eerste keer de ogen uit te kijken. Gemiddelde leeftijd van het publiek op die avond was achterin de 30 begin 40. Zelf eind 20 en begin 30 waren aan de 'jonge kant' kreeg ik het idee, hoe wel er wel meer jonge stellen waren. Er waren ook een stel begin 20ers, waarmee we een leuk praatje hebben gemaakt. De sfeer was er verder prima. Publiek keek en werd bekeken, en was hier erg relax ook in. Uiteindelijk hebben we ons heerlijk exhibitionistisch kunnen gedragen daar en kregen we al snel de aandacht van een leuk stel van halverwege de 30. Daar hebben we een top avond mee beleefd en onze eerste keer mee bekroond. We kijken alweer uit naar ons volgende bezoek begin augustus. :-)
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
quote:felurian schreef op 24 juli 2014 @ 18:27:

nu vroeg ik me af wat jullie van de Fun vinden? Ik heb veel gelezen in de oude topics en op internet, maar dat dateert allemaal van voor de nieuwe eigenaars.

Is er nu veel veranderd of is het nog steeds de beste club voor beginners?Beter lezen, want bijna alles wat er staat geschreven in een groot gedeelte van Deel 15 hier op het forum gaat over de periode dat de nieuwe eigenaars aan het roer staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:felurian schreef op 24 juli 2014 @ 18:27:

nu vroeg ik me af wat jullie van de Fun vinden? Ik heb veel gelezen in de oude topics en op internet, maar dat dateert allemaal van voor de nieuwe eigenaars.

Is er nu veel veranderd of is het nog steeds de beste club voor beginners?



Ik zat ook te denken toen ik dit las.... in het laatste (afgesloten) deel 15 is het net heel veel over de Fun gegaan en de veranderingen sinds de nieuwe eigenaren. Toch eens deel 15 uitspitten dus



In elk geval het is nog steeds een club die aan te bevelen is. Zaterdag inderdaad iets jonger publiek: misschien iets minder echte doeners en iets meer partypeople. Op zondag iets minder druk, meer rond 40 j maar actiever denk ik.

Sinds de nieuwe eigenaars blijkt dat het deurbeleid minder streng is (wat wij zelf betreuren)...
Alle reacties Link kopieren
Bij Lieneke en Laurens was de laatste jaren het deurbeleid ook al niet meer streng. En wat de nieuwe eigenaren in ieder geval aangepakt hebben: Alleen rond-zwervende mannen boven. Die Bobby maakt om de zoveel tijd een rondje en houdt de boel in de gaten. Laurens en Lieneke hadden daar allang de puf (of de moed) niet meer voor.
Alle reacties Link kopieren
@kees, bedoel je dan boven bij de kleine open kamertjes of op de zolder?
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog wel een vraag over parenclubs. Voelt het niet een beetje gek, als voor 't eerst naar een parenclub gaat? Om de mentale drempel wat te verlagen kun je het misschien gewoon zien als een bar waar iedereen in (chique) ondergoed zit. Ik ga ook wel eens naar de sauna of het naaktstrand, dus met bijna/helemaal bloot heb ik geen moeite. En heel even wat bescheiden intiem gedrag durf ik ook wel.



Maar als je voor het eerst komt, ken je de omgeving en de sfeer nog niet... En stel dat je het met anderen durft te seksen, dan doe je ook nog eens in het zicht van iedereen. Ik heb het nog nooit gedaan in de aanwezigheid van publiek, ik zou daar de eerste keer wel zenuwachtig van zijn. Voelt het dan niet veiliger om eerst eens thuis af te spreken met een stel oid?



Zijn er serieus stellen die een avond lang in hun onderbroek aan de bar zitten en zonder wip weer naar huis gaan? Ik zou me zo ergens toe verplicht voelen in een parenclub...
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Oei Bugs, je verplicht voelen om een wip te maken? Daar maak je echt niemand blij mee hoor. Vooral jezelf niet maar ook je partner van dat moment.

Tja, bij de eerste keer zwemmen spring je ook niet meteen in het diepe. Meestal begin je in het poedelbadje. Je watervrees overwinnen.

Ik was niet alleen de 1e keer zenuwachtig maar ook de 2e en de 3e keer. Gewoon langzaam opbouwen, je grenzen verkennen en die van je partner en dus van jullie samen. Maar je in ieder geval nooit en te nimmer ergens toe verplicht voelen.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond. Tijdje geleden hier geschreven en me ook laten informeren bij "onze" 1e schreden op het swingerspad. Nu kan ik (hopelijk) een bijdrage leveren. Afgelopen week heb ik in Parijs een date gehad in een lokale club. M'n date was ook lokaal :-).



Algemeen

Het schijnt dat in Parijs je 2 soorten clubs hebt (een aantal aangesloten bij een keten (?) genaamd Libertins. In de ene blijf je heel de avond in je nette, maar ook sexy outfit. Voor de sex kleed je je dus uit en erna weer aan. In de andere ga je meteen omkleden. In de laatste ben ik geweest, dus hier een verslagje van.



Moon City

Deze club ligt direct bij de uitgang van metrostation Pigalle, tussen de Sacre Coeur en de Moulin Rouge. Alle dagen van de week open, soms met en soms zonder single mannen (ik was op een parenavond). Ook avonden met thema's. Als je binnenkomt krijg je na betaling (¤ 68 per koppel) een handdoek, een sarong en een enkelbandje met een soort van zakje met hieraan een sleutel van je locker en in het zakje 4 condooms en 4 drankmuntjes. Condooms kan je gratis bij krijgen. De drankmuntjes zijn voor frisdrank, bier, wijn en sterke drank. Sap en water zijn vrij verkrijgbaar.



Na het uitkleden doet dus iedereen een sarong aan. Om het middel geknoopt of boven je borsten. Beneden een bar, zithoekjes en verderop een groot bubbelbad (formaat Mystique), toiletten en douches. Boven heb je nog meer douches, toilet,, een sauna, een groot stoombad en speelkamers. Sommige groot voor 2 personen, de grootste voor ca. 8 personen, sommige afsluitbaar, sommige niet. Alles heeft een beetje een Indiaas thema, heel sfeervol. De ruimtes waren schoon en boven de ingang brandde soms een lampje wat betekende dat het nog schoongemaakt moet worden. Geen idee hoe dit werd aangegeven.



Leuke kamertjes hoor! Twee 2 pers. kamers met een schot ertussen met bovenaan 30 cm ruimte en spiegels aan het plafond, zodat je via die spiegels kon kijken. Of 2 kamers met in het midden tralies, dus je kan elkaar voelen (arm erdoor kan, pik lijkt me lastig), maar niet veel meer.



Buffet 's avonds was inclusief, prima eten, keuze genoeg. Later zelfs een aantal toetjes.



Publiek zeer divers, veel lokaal (ik was op maandag er), gemiddelde leeftijd begin 40, geen modellen, geen enorme lelijkerds. Wel viel me op dat, zeker bij mannen, er weinig wordt geschoren of getrimd!! Dames zijn kaal of streepje.

En ook, geen probleem dat mannen zich alleen boven bevinden terwijl hun date beneden zit te eten of te kletsen. En de overlast van volgende mannen viel reuze mee (of ik heb dat juist graag, hihi).



Ik wens toekomstige Parijs-gangers beaucoup de plaisir!!
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 25 juli 2014 @ 22:37:

Oei Bugs, je verplicht voelen om een wip te maken? Daar maak je echt niemand blij mee hoor. Vooral jezelf niet maar ook je partner van dat moment.

Tja, bij de eerste keer zwemmen spring je ook niet meteen in het diepe. Meestal begin je in het poedelbadje. Je watervrees overwinnen.

Ik was niet alleen de 1e keer zenuwachtig maar ook de 2e en de 3e keer. Gewoon langzaam opbouwen, je grenzen verkennen en die van je partner en dus van jullie samen. Maar je in ieder geval nooit en te nimmer ergens toe verplicht voelen.Ik snap dat het niet helpt om me ergens toe verplicht te voelen. Maar dat maakt wel dat ik over een drempel zou moeten. Maar goed, zenuwen zijn normaal, als ik je goed begrijp.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
@bugs: Zenuwen zijn normaal. Wij wonen zo dicht bij de fun dat ik niet eens tijd kreeg voor zweethanden in de autorit er naar toe.



Wij hadden ook zenuwen, de dagen er voor ook in de spanning die zich opbouwde. Eenmaal aangekomen zijn we maar meteen een drankje wezen doen, want ja wie ken je er nou? Nog helemaal niemand en wat er van je verwacht wordt in een praatje is je dan nog niet duidelijk, ons toen niet in ieder geval. Wij zijn eerst langs de dansvloer gaan staan, lekker mensen kijken, lekker aan elkaar zitten. We hadden geen verwachtingen of afspraken gemaakt over het 'moeten doen' met andere stellen. We gingen er heen voor een erotische avond waarin we lekker konden seksen met elkaar, en als de situatie zich voor deed en goed was ook met anderen. Dus na ons drankje zijn we de boel gaan verkennen. En dan kom je meer mensen tegen die er ook voor het eerst zijn en dat ook doen. Je ziet zo van elkaar dat het 'nieuw' is en het is een gemakkelijk onderwerp om een ander stel mee aan te spreken. Dit hebben we dan ook maar meteen gedaan. Ik ben niet zo heel moeilijk in contact maken, en als je dan toch in de pc bent, dacht ik, dan moet je anderen vast ook zo aan kunnen spreken, en dat bleek voor ons zo. Zelf kwamen we al vrij snel na het omkleden de exhibitionist in onszelf tegen en lagen we in de sauna en het bubbelbad te vrijen.



Later zijn we met een ander stel in een van de open ruimtes beland, ik geloof dat het de theaterruimte heet, een bed voor 4-6 personen en links en rechts van de ruimte een weg naar binnen en een wandje met spiek gaatjes zodat je vanaf de gang kan zien wat er gebeurt. Waar we dachten dat mensen wel zouden spieken, kwamen ze toen we eenmaal druk bezig waren gewoon aan het bed staan. Ik ben blijkbaar niet zo snel afgeleid, ook niet toen ik 8 mannen en vrouwen telde die stonden te kijken en een stel nog probeerde te mengen met ons 4en die we toch vriendelijk maar duidelijk afwezen. De man van het andere stel had er wel last van en kreeg al snel een slappe (na 15-20 minuutjes, oh tijd is zo lastig bij te houden als je geil en bezig bent kan net zo goed een uur geweest zijn, weet ik het) waarna de partnerruil weer afgerond werd en we de avond af sloten. Het was inmiddels alweer half 3 ofzo.



Uiteindelijk zal het net als alles per persoon verschillen. Wij trokken eigenlijk met zijn tweetjes de stoute schoenen aan. En hebben veel zekerheid en rust bij elkaar kunnen halen. Ik zou het me niet voor kunnen stellen als single vrouw zonder iemand te kennen een eerste keer alleen naar binnen te gaan. Als stel heb je het dan denk ik toch wel makkelijker. Je hebt elkaar immers en als je er van uit gaat dat je eigenlijk alleen met elkaar een leuke tijd wil beleven kan het volgens mij niet stuk.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven