Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Kinky feesten doen het altijd wel goed.

Ik dacht dat Eyes Wide Shut 2 x per jaar gegeven worden.

Niet ons ding, maar we vroegen ons af of het erg merkbaar zou zijn, omdat de interessesferen elkaar wel overlappen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi keesadam, dat vroegen wij ons ook af, maar we gaan toch!

Er zit vast overlap in de doelgroep, maar toch zal het vast wel druk genoeg zijn.

Wellicht is er daardoor juist een andere sfeer?
Alle reacties Link kopieren
quote:keesadam schreef op 03 oktober 2014 @ 17:12:

Wij willen dit weekend naar Fun4Two.

Nu zie ik toevallig op internet dat deze zaterdag, 4 oktober, ook het kinky-feest Bitch plaatsvindt.

Zou dit eventueel veel invloed hebben op het bezoekersaantal in de Fun4Two?





Ja morgen avond is bitch.

Ik ga daar heen.

Jurkje met laarzen liggen al klaar.
Alle reacties Link kopieren
Oeh, ben benieuwd naar jullie verslagen, tenminste als jullie die willen delen.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan ook en laten ons niet weerhouden door het gelijktijdig zijn van welk feest dan ook.

Ik heb een heleboel foto's bekeken van het Bitch-feest.

Laat ik het voorzichtig zeggen: Ik zal de Bitch-gangers in de Fun niet missen.
Alle reacties Link kopieren
@Sexymama. Het is lastig om op 1 lijn te komen, parenclub is toch iets afstandelijker, met een ander stel kom je wel bij elkaar over de vloer.



@plezierenfun. Hier de vrouw ook hoor, ben ik wel goed genoeg, blijf ik daar niet als enige alleen achter, enz
leef je droom
Alle reacties Link kopieren
Hmm 2stel, als je vrouw denkt dat zij alleen achter blijft is het misschien handig om even te bespreken dat jullie altijd samen met een ander stel aan de slag gaan. Over het algemeen ga je ook pas verder met een ander stel als het a. goed voelt en b. je beide de andere leuk vind.



Wat Roos eerder beschreef van haar ervaring met een SV dat hij haar opscheepte met een lelijke kwal terwijl hij zelf wel een leuke dame trefde is aardig not done, althans in ons boekje dan. Je moet er wel beide plezier aan beleven, anders kan je net zo goed niet gaan.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
Ik laat haar niet alleen hoor

Mijn vrouw is onzeker over haar uiterlijk, ze is en gezette vrouw en is na een aantal rug operaties niet erg lenig meer en is dus bang dat ze omdat ze niet alle standjes meer kan doen en dat ze dan niet meer interessant is.....
leef je droom
2stel, ik zie zo vaak gezette mensen in de club, dat is echt geen probleem. En het is heus niet zo dat degene die ondersteboven in de paal hangt op de dansvloer het meest gewild is, zo gaat het gewoon niet. Het gaat om je uitstraling, je houding, je openheid. En als er gaandeweg iets niet wil lukken is een simpel 'nee' voldoende.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook niet banh voor Theemok, ze heeft een hardstikke leuk koppie en en lekkere babbel, ziet er goed uit. Maar als de dame wat in gedachten heeft............ Krijg ik dat er niet zo makkelijk uit, dus daarom eerst maar eens heen en kijken.
leef je droom
Alle reacties Link kopieren
quote:keesadam schreef op 03 oktober 2014 @ 20:54:

Wij gaan ook en laten ons niet weerhouden door het gelijktijdig zijn van welk feest dan ook.

Ik heb een heleboel foto's bekeken van het Bitch-feest.

Laat ik het voorzichtig zeggen: Ik zal de Bitch-gangers in de Fun niet missen.ach ja, met vooroordelen kunnen mensen zich aardig vergissen....
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-10-2014 14:46
Reden: Verwijderd ivm spam
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mogen gezette mensen in fun4to komen.

Maar dan heb ik weer een oordeel.

Ik heb mensen horen zeggen,dat je in de fun mag komen als je bloed mooi ben,een hoge barbie en ken gehalte is.

Ik vind het juist leuk als er veel verschillende mensen komen,en dat geld ook voor op een feest.

Het is moeilijk om er over te oordelen,want ik ben nog nooit een in een pc geweest.

Maar wasteland en toxic zijn hele leuke feesten.
Wat voor oordeel heb je dan Wendy?

Ik weet niet of het deurbeleid bij de fun nog bestaat, volgens mij mag "gezet" of "stevig" best maar dik (lees 120 plus, ik noem maar wat) weer niet. Verder wordt er wat meer gelet op uiterlijk en verzorgdheid maar alleen barbies en kens kan natuurlijk niet. Dan zaten er 2 stellen in het weekend.
Alle reacties Link kopieren
Het beloofde verslag van de nieuwe Gallery's:

Onderweg al flink geile spanning opgebouwd, aangekomen bij de plaats van bestemming, klein pand, buiten staat een man met een zaklamp oid te seinen waar we de auto kunnen parkeren, onverlichte parkeerplaats in wording, beetje k@k lopen op mijn rode pumps, maar allez.

Binnen is het mooi ingericht, zwart en paars.

Trap op naar boven, daar staat een massagetafel, waar je (tegen extra betaling?) gemasseerd kunt worden, al dan niet met happy end.

De lockerroom is erg krap, ik had mijn outfit al aan, de dressing-code is vanaf moment van binnenkomst, rokje en jasje uit, nieuw zwart corseletje en bijpassend stringetje met mijn rode pumps eronder. Partner een mooi setje van short met bijpassend hemdje.

Eerst even boven rondgekeken, 2 doucheruimtes, ruim, netjes en schoon.

Een kamer(tje) met een gynaecologenstoel, niet geprobeerd, maar ziet er interessant uit voor een evt. volgende keer.

Een relaxruimte, geen speciale dingen, een grotere ruimte met een schot met gaten ervoor, (gloryhole?).

Een grotere ruimte voor groepsseks.

Beneden is een bar ( klein) met een vierkante meter dansruimte met in het midden een danspaal, een rond bed in een hoekje, doorgang naar het restaurant, ook klein met buffet en koffiezetapparaat( waarom geen Senseo of zo?), een filmzaal en een tv hoek.

Verrast door de kleinschaligheid eerst maar wat drinken, het is niet druk, later wel wat drukker, maar het viel ons tegen.

Pluspunt, iedereen spreekt Nederlands, in de rookruimte gezellig gebabbeld, maar nog niet echt "iets" gezien wat ons aansprak.

Nog een drankje en twijfel, wat doen we, blijven we of gaan we elders kijken? We besluiten te blijven, allebei geil, dan gaan we toch met zijn tweetjes van en met elkaar genieten.

Onderweg naar boven, we krijgen aansluiting, een vlugge blik, is niet verkeerd, hij mag wel meedoen.

Met zijn drieën komen we in de groepsseksruimte, daar heerlijk bezig geweest met elkaar en een man of 3. Mezelf heerlijk laten verwennen en hen verwend, mmmmm.

Even opfrissen, drankje en hapje in het restaurant, inmiddels wel wat drukker, we worden allebei diverse keren aangeraakt in de bar, maar daar gaan we niet op in, in de rookruimte, slechte afzuiging, lekker bij elkaar strelen en zoenen, dadelijk nog een keer naar boven?

Het publiek is schat ik 35+, er zit 1 vrouw die misschien 20 is, zij is met een oudere man, beetje onduidelijk, ze doen alsof ze een stel zijn, maar we denken dat de basis een financiële is, maakt ook niet uit, hun leven.

De dames hebben voor het meerendeel echt werk gemaakt van hun outfits, er loopt 1 Hema setje rond, bij de heren varieert het van gewone slip tot mooi setje.

We lopen nog een rondje boven en eindigen met een groot geschapen man in de relaxruimte, partner en hij hebben me heerlijk laten spuiten en allebei helemaal leeg gaan we douchen, kleden ons weer aan en gaan richting huis.

Alles tintelt en gloeit, nu nog, dit hadden we nodig!

Zeker voor herhaling vatbaar.
Leuk verslag Jaja!

Als ik jou zo lees denk ik toch wel even, wat wordt er toch gemiept over single mannen, gewoon schoftig gebruik van maken is toch veel leuker!

Ik hou er van.
Alle reacties Link kopieren
Wij stel zijn op zoek naar een leuke dame waar we zij Bi-gierig hij niet, welke club zouden jullie adviseren?
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal! Heb hier al heel lang niet gepost, maar stiekem wel af en toe meegelezen ;)

Er wordt hier nog steeds geswingd: meestal thuisdates, laatst weer een keer de Fun bezocht (met bevriend stel uit Londen).



Vanavond onze eerste keer Bitch! Veel zin in! Heb onze latex outfits zelfgemaakt: ik jurkje in neon roze+zwart, hij latex jeans en tanktop met roze details. Ben erg benieuwd hoe het ons zal bevallen. We gaan met twee andere stellen, dus qua gezelschap sowieso goed ;)
Alle reacties Link kopieren
Mijn oordeel over het feest Bitch is inderdaad een vooroordeel.

Klopt. Maar ik ben wel ooit eerder op verschillende feesten a la Bitch geweest, en van dezelfde organisator Mike S.

Op de foto's zie ik dezelfde soort mensen. Draaien dezelfde DJ's.

Dus ik denk niet dat ik er heel ver naast zit in mijn oordeel. Waarmee dit nog steeds een vooroordeel blijft. Dat wil ik zeker niet ontkennen.

Daarmee ver-oordeel ik het overigens niet.

En wens ik alle party-gangers een toffe avond toe!
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie tips op mijn eerdere bericht, ik wil mijn vriend namelijk vanavond verrassen met een bezoekje aan een club we zijn in de Fun geweest, op zaterdag maar daar liepen niet veel single vrouwen en stellen bleven toen redelijk op zich zelf...



Thanks voor de hulp!



x tess
Nee, er zijn geen tips voor een vrouw extra, behalve "achter in de rij aansluiten".

Je kunt het in een club proberen, je kunt het op een seksdatingsite proberen maar het zal bijzonder lastig worden. Een man zal in een club niet snel zijn vrouw "uitlenen" en zelf op een bankje ernaast gaan zitten.

Als je verzekerd wilt zijn van een MVV trio zal je een betaalde dame moeten zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Hmm misschien een weekje uitstellen zag net lovergirl bij Mystique heeft een van jullie daar ervaring mee?
Woensdag zijn er in elk geval 2 single dames. Maar of die oog hebben voor jullie....
Ik betwijfel het ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven