Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die zich waagt aan een pc of thuisdate.. enjoy het kan zo leuk zijn.



xx
Alle reacties Link kopieren
quote:leenman schreef op 29 juli 2014 @ 10:51:

[...]





Die Eule, we gaan meteen googlen.En Leenman al wat wijzer geworden,wij hebben ook gegoogld maar kwamen uit in munster.Dussedorf/Munster 126km en van de beelden op site werden we ook niet echt warm van, meer een muziekclub met een jong publiek.Of zijn ernog meer clubs die Die Eule heten en hebben we weer niet goed gekeken.
Alle reacties Link kopieren
Voor wie er wat mee kan: Wij zijn ooit in Duitsland naar club Casa Blanca in Menden geweest. 2,5 uur van Utrecht of zo.

Mooie club met het beste eten ooit in welke club ter wereld ook.

Actie is matig en publiek is meer uitgaanspubliek met een erotische twist. Maar mochten we ooit weer in de buurt zijn, dan gaan we er zeker naar toe.
Alle reacties Link kopieren
quote:nooitteoudomteleren schreef op 30 juli 2014 @ 12:23:

[...]



En Leenman al wat wijzer geworden,wij hebben ook gegoogld maar kwamen uit in munster.Dussedorf/Munster 126km en van de beelden op site werden we ook niet echt warm van, meer een muziekclub met een jong publiek.Of zijn ernog meer clubs die Die Eule heten en hebben we weer niet goed gekeken.gewoon dieeule met .de
Carpe Noctem
Alle reacties Link kopieren
quote:nooitteoudomteleren schreef op 30 juli 2014 @ 12:23:

[...]



En Leenman al wat wijzer geworden,wij hebben ook gegoogld maar kwamen uit in munster.Dussedorf/Munster 126km en van de beelden op site werden we ook niet echt warm van, meer een muziekclub met een jong publiek.Of zijn ernog meer clubs die Die Eule heten en hebben we weer niet goed gekeken.Ja die had ik ook gevonden www.dieeule.de

Moet de site nog eens goed bekijken.
@ Leenman moet je doen en gewoon komen zaterdag

Massage in de SPA en daar gaan we zeker aan deelnemen..

Wij gaan er in elk geval een lekker lang weekendje Duisland van maken en met de nodige xxx...



Trouwens kent iemand de club Life in Gescher?

Ziet er super uit en heeft een hotel op 1km met free shuttle breng en haal service.

http://www.life-swingerclub.de/haupseite

Ik ben erg benieuwd naar ervaringen van deze club.
Alle reacties Link kopieren
@hungerstel,

kunnen jullie iets meer vertellen over jullie ervaringen met Die Eule?

Wat voor soort publiek, welke dagen druk zijn, sfeer, dresscode, dat soort dingen.

Dank.
Alle reacties Link kopieren
Ja, een beschrijving van de club zou wel handig zijn. Iets nieuws uit proberen is wel aan ons besteed.



Door ons verticale, sociale leventje kunnen we niet eerder naar een club voor 22 augustus. En wat mij betref wordt het dan toch de Fun. Maar goed,eens kijken wat leenman wil natuurlijk!
It's never too late start living!
@Keesadam,

Die Eule is een typisch Duitse club met een mooien vrije ligging vlak bij Dusseldorf. Niet zo sfeervol en modern als de fun maar echt niet verkeerd.

grote SPA, saunazwembad, soort disco relax ruimte, darkroom, fkk bar...apart ja, natuurlijk de soorten hondehokjes met allerlei uitsparingen..wat altijd makkelijk is Grote bar en allerlei relax bedden. Wij hebben alleen ervaring op een zaterdag avonden en het is lekker druk maar niet overvol. FF wennen aan de drescode die patsboem meteen bij binnenkomst al geld. Trouwens is er meteen al actie te beleven.. Wij willen altijd wat opwarmen dus kijken eerst de aap uit de boon als die erin zou zitten.

Ook is er zoals in alle Duitse club veel SM goedoe...waar wij niet zo van houden maar ieder zijn ding.

Wij passen goed bij de leeftijd van de mensen die varieert van 30 tot wel ruim in de 60 jaar.

Zelf zijn we alweer bijna 50 dus kunnen nog even mee ha ha!



Ik zou zeggen gewoon komen en try en ervaar it.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn ooit als instap begonnen bij het swingerscafe op de Kamasutrabeurs. Wat minder initiële kosten, zodat je een beetje de kat uit de boom kan kijken :D



Is zeer bevallen en doen we nog steeds 2x per jaar, al moet ik zeggen dat het thuisdaten met vaste stelletjes wel de voorkeur heeft. Net ff wat gezelliger en knusser.



Nadeel is het vinden van stelletjes onder de 35, blijft maar een kleine hoeveelheid mensen als je ook je smaak-filter eroverheen hebt gedaan. Zeker omdat je met z'n 2en moet beslissen over 2 anderen :P



Parenclub nog steeds niet gedaan, Fun4Two staat wel pp het verlanglijstje voor binnenkort.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn momenteel actief op een site genaamd Chatgirl. Tot nu toe valt dit onder de noemer "3 keer niks".

Daar zijn een aantal redenen voor:

1. Het stikt er van de mannen alleen. Dat is logisch en zeer begrijpelijk, en was te verwachten. Kun je eigenlijk ook niks van zeggen. Je moet ook niet klagen dat als je naar Parijs gaat dat er Fransen rondlopen.

2. Het aantal fakers is enorm. Eigenlijk kun je er vanuit gaan dat elke single-dame die zich daar profileert sowieso fake is. En die paar procenten die dan wel echt zijn, lijken weggelopen uit de Efteling of doen aan paydates: Oftewel "Ik ben een hoer en je kunt me hier vinden".

Ook veel fakestellen overigens.

3.Veel stellen willen wel daten met andere stellen, maar mannen alleen zijn ook welkom, maar dan ook weer "pay". Oftwel "Ik ben een hoer en je kunt me hier vinden, en mijn man doet ondertussen een bakkie koffie of doet mee als ie wappie is".

4. Veel stellen melden al meteen dat ze graag wappie dates hebben. Kan. Of ze schrijven "we houden van trance en alles wat daarbij hoort". Daar zullen Armin van Buuren en Tiesto van opkijken dat bij hun muziek hoort dat je je met een pil op moet laten nemen.

5. De kwaliteit van de profielen is maar zozo. Foto's van de dames zijn soms leuk, maar foto's van de heren ontbreken vaak totaal. Dus of je met een magere lat van 2 meter te maken hebt, of met een tonnetje-ronde dikbuik van anderhalve meter..afwachten.

Daarnaast staan de profielen vol taalfouten. Dat hoeft niet alles te zeggen, maar wel iets. Erger zijn de dooddoeners "Wij houden van eerlijkheid" of "Als je iets wil weten, vraag maar".

De meeste profielen roepen meer vragen op dan dat ze antwoorden geven. Alsof je een advertentie ziet met "Rode auto te koop uit 2012" maar er nergens staat welk merk, type, diesel/benzine of wat nog meer van belang is.



Pluspunt van de site: Wij zijn zelf niet Mister Universe en Miss World, maar wat er op deze site voorbijkomt is verdomd goed voor je zelfbeeld. Ineens voel je jezelf Brad Pitt & Angelina Jolie en denk je ook nog "Nou, die Nobelprijs, die is voor ons binnen handbereik"



Kortom: De kans dat wij hier een date zullen vinden, is miniem. In een parenclub zie je tenminste meteen wie je voor je hebt, hoe het stel met elkaar omgaat en hoe ze communiceren. Voor ons zeer belangrijke aspecten.
Alle reacties Link kopieren
Wij zitten op het moment op excitant.nl een Nederlandse site die voor alle basisfuncties gratis is. Allerbelangrijkste: Voordat je de site op kan vind er een check met webcam plaats. Hierbij moet je simpel laten zien dat je echt bent en bij elkaar hoort. (Aantal vingers opsteken, kusje geven, geen sexuele dingen uiteraard)



Betaalde seks heb ik daar nog nooit gezien. Wappers zijn er hier en daar wel, maar wij hebben daar ook niets mee.



Qua foto's varieert het van de standaard slagerij-etalage tot mooie fotoshootplaatjes.



Is wel een half reclamebericht geworden zo....sorry :$
Alle reacties Link kopieren
Ondanks de vakantieperiode gaan we vanavond toch maar eens kijken of er wat te beleven valt. Een bezoekje aan de Fun4Two in Moordrecht staat op het programma. Waarschijnlijk veel toeristen, maar het is altijd afwachten.

Nog meer mensen die kant op?
Alle reacties Link kopieren
Oeh wij hadden gewild Kees, maar geen oppas, ze zijn letterlijk met vakantie nu... Wel vanavond wat anders te doen.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Alle reacties Link kopieren
Niet naar de Fun, maar volgende week wel weer eens een thuisdate.
Alle reacties Link kopieren
Misschien voor veel mensen een aardig eind uit de richting, maar zijn er forumgenoten die ´Haus Sandersfeld´ in het noorden van Duitsland kennen?



Dit schijnt voor onze oosterburen de swingerclub te zijn. Voor ons liggen de clubs in eigen land ook op behoorlijke afstand. Dus gaan we het maar eens over de grens zoeken.



Wellicht zijn er noorderlingen of mensen uit de grensstreek met ervaring?



Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zaterdag in de Fun4Two geweest. Lekker druk, veel actie, veel nieuwe mensen (tenminste, zo leek het toen we het groot aantal stellen bij de entree zagen die hun inschrijving voltooiden)

Ook weer veel leuke buitenlanders.

Contact gehad met een dame en toen we na afloop van de sessie vroegen waar haar man was, vertelde ze dat ze als single daar naar toe gaat. Dat komt niet vaak voor.

Ook leuke sessie gehad met een jong Duits stel en zij vertelden over de club Casa Blanca. Wij waren daar ook al eenmalig geweest, en zij vertelden dat je voor ¤ 10 pp in de club kunt blijven slapen en dat je dan 's morgens een ontbijtje krijgt.
Alle reacties Link kopieren
|Hebben jullie tips voor een parenclub waar ook single mannen mogen komen? Mijn vriend en ik willen naar een parenclub maar hij wilt niet met een andere vrouw, alleen naar mij kijken terwijl ik seks heb
Alle reacties Link kopieren
quote:jaa8 schreef op maandag 11 augustus 2014 12:50 |Hebben jullie tips voor een parenclub waar ook single mannen mogen komen? Mijn vriend en ik willen naar een parenclub maar hij wilt niet met een andere vrouw, alleen naar mij kijken terwijl ik seks hebAanstaande vrijdag zijn bij de fun gigolo's aanwezig en mogen paren ook een extra persoon meenemen. Zou absoluut iets voor jullie kunnen zijn.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Maar jullie gaan dan toch als stel naar binnen, jaa8? Dan hoef je toch niet als single man te gaan? Of begrijp ik het nou verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
@ theemok: het is in een club gebruikelijk om als stel met een ander stel samen aan de slag te gaan, niet dat een vrouw met de man van een ander stel gaat viezefozelen en de beide partners een beetje werkeloos toe staan te kijken. Wil je dit wel? Dan is een single man daarvoor de meest logische manier.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Dat weet ik, dat dat de bedoeling is. Maar ik heb al vaker gezien dat die ruil over en weer niet helemaal gebeurt, en dat er een man gewoon bij zit te kijken. Maar ik snap je, een single man erbij is dan een goede oplossing.
Alle reacties Link kopieren
We willen gewoon met z'n 2 en als stel gaan maar mijn vriend wil niet met andere vrouwen dus het zou het handigste zijn als er ook single mannen rondlopen

Ik heb gelezen dat het bij Mystique ook.mag doordeweeks mannen alleen. Iemand daar geweest?
Yep. Dat klopt. Op maandag, woensdag en donderdag. Kijk maar even op hun website.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaa8 schreef op 11 augustus 2014 @ 12:50:

|Hebben jullie tips voor een parenclub waar ook single mannen mogen komen? Mijn vriend en ik willen naar een parenclub maar hij wilt niet met een andere vrouw, alleen naar mij kijken terwijl ik seks heb

Die clubs zijn er veel. De al genoemde Mystique bijvoorbeeld. Maar bereid je wel voor op het volgende: De alleengaande mannen die daar komen, zijn veelal niet de leukste. Dit weten wij uit ervaring. Het zijn vaak een beetje onknappe kneuzen, vinden wij. Waar je ook gaat of staat in zo'n club, ze hobbelen achter je aan en gaan dan heel sneaky proberen wat te doen. Natuurlijk zijn er wel positieve uitzonderingen, maar dan moet je echt geluk hebben.

In clubs waar alleen paren mogen komen, zoals Fata Morgana en Fun4Two is het ook zeer wel mogelijk om mannen te vinden die maar al te graag met een stel aan de slag gaan en dat zijn dame dan toekijkt. Fata en Fun zijn daarnaast ook kwalitatief een stuk beter (entourage, muziek, drankjes, publiek)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven