Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Theemok en ik hebben ons uitstekend vermaakt in Mystique, natuurlijk is niet elke man mooi maar als vrouw "mag" je selecteren.

We hebben gewoon de leuksten bij de ballen gegrepen en dat beviel goed van alle kanten.



De fun heb ikzelf ervaren als een club waar het lastig is contact te maken en vooral de vele barhangers en rookruimte-nietverlaters vielen me op.



Ik zal ongetwijfeld toen geen geluk hebben gehad maar ik vind het jammer als clubs waar single mannen mogen komen afgeschilderd worden als kwalitatief minder.



Daar komt bij dat het me heel lastig lijkt om duidelijk te maken dat je alleen de man van het stel even komt lenen.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaa8 schreef op 11 augustus 2014 @ 12:50:

|Hebben jullie tips voor een parenclub waar ook single mannen mogen komen? Mijn vriend en ik willen naar een parenclub maar hij wilt niet met een andere vrouw, alleen naar mij kijken terwijl ik seks hebIk zou in dat geval zeker eens kijken bij de gigolo avond in de Fun.
Alle reacties Link kopieren
De kwaliteit van een club heeft in beginsel niets te maken met het gegeven of er alleengaande mannen mogen komen. Maar objectief gezien zijn de omstandigheden in de clubs als Fata Morgana en Fun4Two van een hoger nivo dan die in Mystique of Showboat. Het eten is bijvoorbeeld beduidend beter, de speelruimtes zijn mooier, de bar-omgeving is luxer, het service nivo hoger.

Subjectief gezien vonden wij ze ook qua publiek beter. Knappere mensen, leukere mensen.

Het klopt dan in Fun4Two en Fata Morgana veel mensen in het bar-gedeelte blijven. Maar doordat het aantal bezoekers vele malen groter is dan in andere clubs, is er in de speelruimtes toch meer te beleven.

En of je aanspraak krijgt of niet, heeft (denken wij) veel met jezelf te maken. Wij hebben waar we ook komen altijd gesprekken genoeg. In de Fun niet meer of minder dan in de Mystique.

En voor Jaa8: bezoek inderdaad de gigolo-avond in de Fun4Two. De heren zien er in ieder geval redelijk uit en zijn maar al te graag bereid om je van dienst te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Zijn die gigolo's ingehuurd? Zijn die allemaal heel knap en gespierd dan?
Alle reacties Link kopieren
ze zijn niet ingehuurd. Sterker nog, moeten blijkbaar zelfs entree betalen. Dus zijn mannen die er op zijn minst zin in hebben.

De meeste zien er goed uit, maar niet spectaculair goed. Gewoon leuk,
Nee, het heeft er in beginsel idd niks mee te maken. Het is dus bijzonder jammer dat de fun geen avonden heeft waarop alleengaande mannen mogen komen. De onknappe kneuzen heb ik ook gezien maar er waren ook echt leuke single mannen. En de keer dat ik in de showboat was waren er zelfs veel leuke single mannen! Het is alleen jammer dat juist die club aan de louche beschrijving voldoet.



Gigolo avond lijkt me ook wel wat. Hmm... toch eens even polsen bij mijn club vriendinnetje
Alle reacties Link kopieren
Vrijdag kunnen we helaas niet en mn vriend moet ook nog even wennen aan idee. Maar lijkt mij zo geil
Alle reacties Link kopieren
Voor ons is het juist een zegen dat er clubs als Fun4Two en Fata Morgana geen avonden hebben waar alleengaande mannen toegestaan zijn.

Knettergek wordt je er namelijk van. De hele avond heb je een soort schaduwen achter je aan, en steeds zitten er individuen tussen die dan heel vervelend ineens naast je staan, liggen of zitten.

En het zijn bijna nooit leuke mannen. Chargerend: Bijna altijd sociaal gemankeerd. Mannen die de Wallen te duur vinden en hopen in een parenclub te kunnen drinken en voor 1 entree-bedrag ook nog wat gewillige dames hopen te treffen. Zelf niet in staat om een dame te vinden die hen wil vergezellen. En hoe moeilijk kan dat nu zijn als je een beetje een leuk persoon bent?
Ik ben nu een paar keer op een avond naar een club geweest waar ook single mannen komen. Ze lopen er wel bij ja, de sociaal gemankeerde. Maar ik heb tot nu toe alleen leuke, lekkere mannen getroffen. Als vrouw heb je het voor het uitkiezen en voor het zeggen, nee is nee. Ik heb nog niet meegemaakt dat ze dan bleven aandringen.



Hoe moeilijk kan het zijn iemand te vinden die mee wil? Dat valt nog best tegen, ook als single vrouw. En ik ben best een leuk persoon. Ik kan me zo voorstellen dat het voor mannen nog veel moeilijker is om iemand mee te krijgen.
Kees, ik vind het jammer dat je hier de indruk probeert te wekken dat elke single man-clubbezoeker sociaal gemankeerd is of anderzijds niet helemaal lekker is. Het is gewoon niet waar. Ik ken single mannen die het fijn vinden om helemaal alleen te kijken, te flirten, evt iets aan te gaan in een club. Directeuren van bedrijven, zeer sociaal en intelligent, niet iedereen wil persé met een partner een club in.



Ik vind het ook een tikje beledigend eigenlijk, ik ben als single vrouw laatst naar een club geweest (samen met theemokje dan) zijn wij nu sociaal gemankeerde dames die stellen niet met rust kunnen laten en geen partner kunnen vinden voor een avondje club?

Of geldt dat voor dames niet?



Ik denk dat een ieder zo haar of zijn eigen redenen heeft voor clubbezoek, jouw redenen liggen ver weg van de mijne. Dat is prima maar het is wel mooi als je van elke reden de waarde kan zien.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik lees jullie berichten met interesse. Ik ben nog nooit bij een club geweest en wil wel eens met een vrouw gaan. Is er iemand die met me mee wil in dit nieuwe avontuur voor mij?
Alle reacties Link kopieren
Het kan me niet veel schelen wat voor mannen er komen als ze er maar een beetje ok uitzien schoon zijn en gezellig zien verder ben ik niet veeleisend ook de reden waarom ze naar een parenclub gaan maakt me niet zo veel uit
Alle reacties Link kopieren
Roos, weet je wat het woord "chargerend" betekent?

Overdreven voorstelling. Oftewel, erg kort door de bocht.

Natuurlijk zullen er best leuke mannen bijzitten. Wij hebben ze echter nog maar zelden gezien. En die velen waar je last van hebt, zetten de toon. Dus is dat de beleving die je van zo'n avond hebt.



En alleengaande vrouwen komen er weinig in een club, zo weten wij. Die paar die er komen en die we tegenkwamen waren altijd aardig.

En je beledigd voelen mag, maar dat komt dan niet door mijn opmerking, want nergens heb ik vrouwen die in hun eentje naar een club gaan als sociaal gemankeerd bestempeld.
Wat grappig, er lijken steeds meer single vrouwen te gaan voor clubbezoek.



Jaa, en zo is het.

Zoek een leuke club uit en wees kritisch bij het zoeken van een leuke man. Gaat je vast lukken.

En vooral..have fun!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 12 augustus 2014 @ 15:23:

Directeuren van bedrijven, zeer sociaal en intelligent, niet iedereen wil persé met een partner een club in.







Dank je :-)



Maar ik ga ook niet meer als single naar een club. Áls ik ga, dan lekker met een gezellige hulpverloofde. Véél leuker.



Vorige week woensdag ben ik in sauna Azzuro in Beuningen geweest met een hele lieve en lekkere poebeliewoepsie en een bevriend stel.

Best leuk, maar inderdaad heel veel single mannen die allemaal enthousiast zwaan kleef aan spelen. Niet helemaal mijn kopje thee.



Volgende keer maar eens op zaterdag kijken of er dan wat meer leuke stellen en wat minder rare mannetjes zijn.



En inderdaad, ik ken heel wat mevrouwen die alleen of samen met een vriendin naar een clubje gaan. The times they are changing kennelijk. Driewerf hulde!
Alle reacties Link kopieren
Ik meld mij even als stiknieuwsgierige meelezer in jullie topic. Voor mij is het al een tijdje een wens om eens een parenclub te bezoeken. Niet per se omdat ik graag iets met een andere man of vrouw zou willen doen (al sta ik er open voor) maar ik ben gewoon erg nieuwsgierig en het lijkt mij een bijzondere en leuke ervaring. Mijn vriend staat er helaas niet zo voor open, dat is dan wel weer heel jammer. Maar wellicht komt het toch nog eens zo ver en als het mag kijk en klets ik in de tussentijd graag een beetje mee. Erg leuk om alle ervaringen hier te lezen en ook de berichten van de 'pro's' om zo maar te zeggen
Misschien kun je je vriend voorstellen dat jullie een keer samen naar een club gaan en kijken/ervaren hoe een club is en hoe het eraan toegaat, waarbij je de afspraak maakt dat er niets gebeurt. En laat hem dit topic eens lezen.
Wat houd je tegen om inderdaad gewoon eens een kijkje in een club te gaan nemen? Erg leerzaam, en geeft je een beter (eigen) beeld dan verhalen en ervaringen van anderen. En je kunt gewoon rondkijken, iets eten en drinken en van de sfeer genieten zonder actief ergens aan mee te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook wel eens alleen gegaan naar een club. En idd, mannen kunnen achter je aan gaan lopen, maar als je meteen benoemt wat je wilt, wordt daar altijd met veel respect naar geluisterd (anders worden ze buiten gezet). Dus je kan best zeggen, ik / wij willen even alleen rondlopen, of je mag wel kijken maar graag op afstand.



Ik kom in de meeste clubs wel eens. En ik zou echt niet zeggen dat Mystique veel slechter is dan bv de Fun of de Fata. Zeker, er zijn verschillen. Maar het eten bv. is bij de Mystique echt wel prima en de ruimtes zijn ook schoon.
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ik schrijf al een tijdje mee op viva maar voor dit deel van m'n leven ff een andere nick.



We zijn een poos geleden op een vrijdag naar mistique geweest en willen binnenkort eens op een zondag. Iemand wat recente ervaring hoe het daar dan is? Erg rustig? Leuke mensen? Veel kliekjesvorming? Hoelaat gaat de dresscode in?





Nog ff algemeen:

Onze eerste keer mistique beviel uitstekend. Vriendelijk personeel, stelde ons goed op ons gemak. Schoon, goed eten, aardige mensen. Leeftijd vooral tussen 30/45 die vrijdag. Was prima avondje uit met bonus zeg maar ;)
Ik heb de ervaring dat er zondags vooral oudere stellen rondlopen (vanaf 50 jaar). Er zijn ook jongere stellen bij, hoor, maar de gemiddelde leeftijd ligt beduidend hoger. Dresscode volgens hun website: op zondag zijn de meeste gasten rond 18.00 uur omgekleed.



Fijn dat het zo goed bevallen is!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je reactie? Dan maar hopen idd dat er ook wat meer jonger dan 50 zijn. Anders is het denk ik 1x en niet weer. Hoe druk was het op zondag toen jij er was?



Vrijdag beviel prima maar onze oppas blijft niet slapen en tot een uur of 4 is dan lang. Kids uit logeren is ook geen optie.



En recente ervaringen eroxx? Ziet er op internet leuk uit maar lees ook reacties van vooral uitgaan/dansen, weinig aktie? Dat zou jammer zijn.
Ik ben ook wel eens op zondag in Mystique geweest, prachtig weer, lekker bij het zwembad gezeten. Het werd in de loop van de avond aardig druk en ik heb zéker ook vrij veel jonge stellen gezien. Lekkere sfeer, veel gekletst, heel veel actie op de dansvloer, het bubbelbad en in de actieruimtes.



Veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
Dat geeft moed Roos!
Alle reacties Link kopieren
quote:sofie85. schreef op 14 augustus 2014 @ 13:00:

Bedankt voor je reactie? Dan maar hopen idd dat er ook wat meer jonger dan 50 zijn. Anders is het denk ik 1x en niet weer. Hoe druk was het op zondag toen jij er was?



Vrijdag beviel prima maar onze oppas blijft niet slapen en tot een uur of 4 is dan lang. Kids uit logeren is ook geen optie.



En recente ervaringen eroxx? Ziet er op internet leuk uit maar lees ook reacties van vooral uitgaan/dansen, weinig aktie? Dat zou jammer zijn..



Erox is een mooie club doch minder doeners. Je krijgt er minder makkelijk contact al hoewel ik dit de eerste paar keren niet vondt. Welicht dat het aan het thema ligt. Verder veel jonge mensen maar ook wel oudjes hoor! Niet anders dan in de meeste grotere clubs. Op zaterdag is het alleen voor stellen en dat heeft onze voorkeur.

Wij overnachten meestal in de B&B die gerund wordt door een medewerker van Eroxx (zie site). We hebben het geluk een oppas te hebben die blijjft slapen.
It's never too late start living!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven