Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Misschien een tip voor de niet gebruikers op SDC: kijk eens bij de feestjes van BlondonBlond?
Alle reacties Link kopieren
Grenada, wat zijn dat voor feestjes (heb hier nog niet op gezocht).
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Blondonblond is een blond (duh) stel van sdc.

Zij geven eens per maand meen ik, een feest op een mooie luxe lokatie. No drugs. Veel stellen. Veel actie.
Alle reacties Link kopieren
Ook daar schijnt "gebruikt" te worden. Je ziet natuurlijk niet wat iemand in de parkeergarage in neemt.



Ook hier, sort of klaar met de thuisfeestjes met gebruik...

Wij zoeken een nieuwe route... plan is nog "under construction" zeg maar...
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Tja, het zijn naast gebruikers wel evengoed leuke stellen vonden wij. Ik vond echter de dates met niet-gebruikers nog het allerfijnste en dat heeft toch echt met gebruik te maken.

Ik heb de indruk dat gebruikers dat zelf niet zo in de gaten hebben maar ik merk het toch aan reacties en gedrag. Ze zijn net iets meer met zichzelf bezig en het isnet allemaal iets te leuk of te mooi. Helemaal de vinger op leggen kan ik niet. Net even iets te onecht. Of het is toevallig dat netdie dates met niet-gebruikers net dat beetje meer hadden, net iets beter klikte.



We hebben voor komende zaterdag weer een speeddate gezet maar dan sta ik toch echt op geen gebruik.

En in oktober wil iktoch echt nog eens naar de Fun...of Bornedries
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 26 augustus 2014 @ 19:11:

Grenada, wat zijn dat voor feestjes (heb hier nog niet op gezocht).Leen65, antwoord is al gegeven door iemand anders:-)
Alle reacties Link kopieren
Ik was echt maanden niet in de Fun geweest. Laatst weer een keer op zaterdag gegaan en een heerlijke avond gehad. Veel mooie, jonge vrouwen. Viel me wel op dat een aantal mooie, jonge vrouwen met een man van niks rondliepen. Vreemd!
AKA LookAtMe
Niet vreemd hoor, vaak betaalde mooie dames met een werkelijk walgelijke kerel erbij.

Sowieso vind ik de vrouwen meestal mooier in een club dan de mannen, is me al een aantal keer opgevallen.
Alle reacties Link kopieren
Een kleine aanvulling op het verslagje van Leen65 (die van mij ja).



We gaan inderdaad goed opletten bij de volgende afspraak. Al 2 keer meegemaakt dat ze van te voren zeggen dat ze niets of bijna niets gebruiken. Vervolgens nemen ze toch een "g-tje", en nog een en nog een.



Bij onze laatste date hielden de andere 2 stellen netjes op een lijstje bij wat iedereen gebruikte. Ik schrok toch wel van de hoeveelheden. Daarbij ook nog jointjes en wijn. Het viel me alleszins mee dat de sex goed bleef, al hadden de mannen wel moeite. Geen van hen kwam tot een orgasme.

Op een gegeven moment kregen wij het wap-spul ook aangeboden en dat gaat toch wel een stap te ver, zeker omdat we van te voren duidelijk hadden aangegeven dat niet te willen.



Het geheel komt toch wat "junkerig" over. Dat mag, maar dan wel zonder ons.



quote:leenman schreef op 27 augustus 2014 @ 21:02:

Een kleine aanvulling op het verslagje van Leen65 (die van mij ja). Ik mag d'r toch wel 'n keer lenen?
Alle reacties Link kopieren
@Leen.. ik begrijp dat jullie dat voelen als onecht... dat is het imo niet, niet onecht. Het is compleet anders en niet te vergelijken.



Wij hebben nu 2x een feestje gehad zonder zelf te gebruiken. Lagen er tussen in en wisten ons geen "raad". We levelden totaal niet.

We hebben ons samen vermaakt en zijn vroegtijdig afgehaakt.



Andersom: Nog niet lang geleden een feestje gehad waarbij één vrouw niets nam. Om half één liep ze "gillend gek" de deur uit. Ik snapte er niets van. Zo anders waren we toch niet? Nu we zelf dus 2x ervaren hebben dat het (voor ons) niet werkt is het zoeken.



Voorlopig geen feestjes voor ons. Eerst maar eens helder krijgen wat we dan wel willen. Altijd iedere keer gebruiken in ieder geval niet. (niet meer).



Het is lang geleden (denk 2 jaar of zo) .. de Fun. Die betalende heren liepen er toen ook al rond. Tsja, dat je 20 jaar mooi noemt kan. Maar heb je er wat aan? Aan die wandelende takken? van die takken die iedere vrouw proberen af te lebberen omdat die betalende man daar op geilt? Niet mijn cup of tea. Doe mij maar een volle 40 jarige vrouw waaraan je kunt merken dat ze geniet van het spel en de eventuele seks boven.
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel natuurlijk niet dat iedere 20-jarige een wandelende tak is
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Ik lees (sorry) compleet over de reactie van je heen leenman..



Neem van mij aan, (en volgens mij zijn jullie goed op de hoogte van de uitwerkingen) dat alleen een g-tje.. en nog 1 en nog 1... je zo passief maakt als wat.. Dus dat was niet alleen een g-tje of een jointje.....
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben gisteren besloten oud en nieuw weer eens in de Fun te vieren. Alvast gelukkig nieuwjaar iedereen:-)
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen zaterdag ben ik met manlief richting duitsland getogen. Over het algemeen hebben wij niet echt goede ervaringen gehad bij onze oosterburen, maar over Life, Club fur Paare in Gescher hoorden wij goede geluidenl Voor ons is dit een autorit van nog geen dertig minuten, dus het proberen waard. Nou mensen?..het overtrof al onze verwachtingen.



Wat een mooie accommodatie! Life is gevestigd in een voormalig statig hotel, discreet aan de snelweg E31 gelegen. De bar, alle A merken voorhanden, geen kant en klare fruitcocktails maar alles wordt speciaal voor jou gemaakt in mooie opgemaakte glazen. Het eten, in een woord geweldig. Schaamteloos overdadig eigenlijk, maar alles tot in de puntjes verzorgd. Van tapas tot sushi, van gevulde eieren tot steak echt alles is aanwezig. Je glas blijft gevuld door de supervriendelijke bediening die dat goed in de gaten houdt. De discotheek ziet er erg mooi uit met veel luxe zitjes en ligbanken rondom. De tuin zijn we niet ingeweest maar die is ook megagroot met een zwembad uiteraard. De speelruimtes zien er top uit met alle hun speciale themas, en er zijn er veel! Op de grote orgiezolder staat in het midden een groot egyptisch Ramses beeld die de boel nauwlettend in de gaten houdt. De whirlpool vonden we wat aan de kleine kant maar nog steeds ok. Al met al een zeer mooie club, de beste die wij in onze kort ?carriere?? hebben bezocht. Wij zijn nog groen als gras, interactie met andere koppels heeft nog niet plaatsgevonden. We hebben van elkaar genoten!



Het enige nadeel op dit moment is dat het nog niet zo druk is. Ze zijn ook nog maar vier maanden open natuurlijk. Op de parkeerplaats telden wij 40 autos toen wij aankwamen, tel daar nog 10 koppels bij op die later binnenkwamen zit je op 100. Ze zijn berekend op 300 mensen. Maar dat gaat zeker goedkomen als ze deze service, gastvrijheid en accommodatie op pijl kunnen houden voor 110 euro per paar. Wij gaan zeker weer!
anoniem_206466 wijzigde dit bericht op 28-08-2014 13:44
Reden: Aanpassen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Amanda, wij zijn ook nog zo groen als gras en hebben zelfs nog nooit een parenclub bezocht. Bedankt voor je "review", als ik het zo lees is het een echte aanrader. Voor ons is Duitsland aanzienlijk verder, dus welke club in Nederland zou je aanraden?
Alle reacties Link kopieren
Hoi, mag ik inbreken met een vraag? Mijn man en ik zijn gek op seks en willen daarin onze horizon verbreden. We hebben ons oog laten vallen op het fenomeen parenclub echter ik ben he-le-maal geen stappert. Zet mij in een discotheek en je bezorgt me een ongemakkelijke avond.

Zou ik me in een parenclub ook zo voelen?

Ik vind het wel geweldig om te seksen in een gezellige omgeving..

Meestal is het óf gezelligheid óf seks en in een parenclub hoop ik die dingen te combineren. Of we dan anderen toe willen laten in ons spel is een tweede, dat weten we nog niet.

Ik lees dat er meestal ook gebubbeld en gesaunaad kan worden, dat vind ik dan wel weer leuk en een lekker hapje eten vind ik ook niet vervelend .

Wat drinken samen, ook leuk, maar echt om een dansvloer staan, dansen, keiharde muziek, dat is niet mijn ding.
Alle reacties Link kopieren
Mister020, in Nederland hebben wij alleen nog maar ervaring met Fun4two en Fata Morgana. Allebei erg ok.
Een feestje van BlondOnBlond staat nog op ons lijstje, juist omdat daar niet gebruikt wordt (en wij niet/zelden nog iets nemen).

Maar.... dat blijkt dus niet helemaal te kloppen? Er staat altijd nadrukkelijk in de aankondiging dat je dan verwijderd wordt, klopt dat wel?

Mijn ervaring is idem als die van dieddo ( trouwens), dat voelt echt niet lekker! Vandaar dat we BlondOnBlond wel zien zitten....



@Amanda; die club ziet er erg goed uit...alleen beetje ver voor ons, dan moeten we er een weekendje van maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie hier in verschillende berichten het gebruik van verdovende/oppeppende middelen staan. Nu ben ik erg blue wbt drugs, maar wat wordt er dan vooral gebruikt. En is het echt zo dat dit dan meer met thuisfeestjes gedaan wordt ipv in een een parenclub waar het verboden is.



En wat is nu echt een reden om te gaan gebruiken als je lekker van sex wilt genieten. Als je toch opgewonden genoeg bent, kun je toch ook genieten zonder bepaalde middelen te gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 28 augustus 2014 @ 16:53:

Een feestje van BlondOnBlond staat nog op ons lijstje, juist omdat daar niet gebruikt wordt (en wij niet/zelden nog iets nemen).

Maar.... dat blijkt dus niet helemaal te kloppen? Er staat altijd nadrukkelijk in de aankondiging dat je dan verwijderd wordt, klopt dat wel?

Mijn ervaring is idem als die van dieddo ( trouwens), dat voelt echt niet lekker! Vandaar dat we BlondOnBlond wel zien zitten....



tsja, ik denk wel dat het klopt dat je verwijderd wordt. Het is natuurlijk niet altijd te zien als iemand net voor het naar binnen gaan wat neemt.





@Amanda; die club ziet er erg goed uit...alleen beetje ver voor ons, dan moeten we er een weekendje van maken.
Alle reacties Link kopieren
BoB... zijn commerciële feestjes. Denk je echt dat ze iemand die in de parkeergarage iets inneemt eruit zetten?



Overigens is het Blond on Blond óf Blond on Blond

Ik heb het alleen van horen zeggen.. maar kan me voorstellen dat het geen algehele onthouding is daar.



( en terug! Enjoy73 )



Parenclubs begin ik niet meer aan.. dan liever een Wasteland ..
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Enjoy. Het is zeker de moeite waard. Voor het eten alleen zou je het haast moeten doen, haha.
Wij zijn een paar keer bij Blond on Blond geweest, de locatie in Den Haag dan. Erg leuke, enthousiaste mensen, supergeregeld met veel eten en drinken. Schoon, netjes, leuke mensen, en wij hebben echt 0 ervaring met drugs, maar ook niets gemerkt van enige aanwezigheid ervan. Voor ons is het enige minpunt, dat de gemiddelde leeftijd iets te hoog ligt voor ons, dat vinden wij minder aantrekkelijk. Dus, als alle 30-ers hier nu ook eens naar zo'n feestje gaan, zijn wij ook weer van de partij!
Alle reacties Link kopieren
quote:amanda75 schreef op 28 augustus 2014 @ 13:37:

Afgelopen zaterdag ben ik met manlief richting duitsland getogen. Over het algemeen hebben wij niet echt goede ervaringen gehad bij onze oosterburen, maar over Life, Club fur Paare in Gescher hoorden wij goede geluidenl Voor ons is dit een autorit van nog geen dertig minuten, dus het proberen waard. Nou mensen?..het overtrof al onze verwachtingen.



Wat een mooie accommodatie! Life is gevestigd in een voormalig statig hotel, discreet aan de snelweg E31 gelegen. De bar, alle A merken voorhanden, geen kant en klare fruitcocktails maar alles wordt speciaal voor jou gemaakt in mooie opgemaakte glazen. Het eten, in een woord geweldig. Schaamteloos overdadig eigenlijk, maar alles tot in de puntjes verzorgd. Van tapas tot sushi, van gevulde eieren tot steak echt alles is aanwezig. Je glas blijft gevuld door de supervriendelijke bediening die dat goed in de gaten houdt. De discotheek ziet er erg mooi uit met veel luxe zitjes en ligbanken rondom. De tuin zijn we niet ingeweest maar die is ook megagroot met een zwembad uiteraard. De speelruimtes zien er top uit met alle hun speciale themas, en er zijn er veel! Op de grote orgiezolder staat in het midden een groot egyptisch Ramses beeld die de boel nauwlettend in de gaten houdt. De whirlpool vonden we wat aan de kleine kant maar nog steeds ok. Al met al een zeer mooie club, de beste die wij in onze kort ?carriere?? hebben bezocht. Wij zijn nog groen als gras, interactie met andere koppels heeft nog niet plaatsgevonden. We hebben van elkaar genoten!



Het enige nadeel op dit moment is dat het nog niet zo druk is. Ze zijn ook nog maar vier maanden open natuurlijk. Op de parkeerplaats telden wij 40 autos toen wij aankwamen, tel daar nog 10 koppels bij op die later binnenkwamen zit je op 100. Ze zijn berekend op 300 mensen. Maar dat gaat zeker goedkomen als ze deze service, gastvrijheid en accommodatie op pijl kunnen houden voor 110 euro per paar. Wij gaan zeker weer!



Bedankt voor het verslag Amanda. Digitaal ziet het er veelbelovend uit maar goede marketeers kunnen overal wel iets van maken.

Het geeft een gerust gevoel als het door objectieve mensen wordt bevestigd

Wij gaan in november eens een kijkje nemen op de Dance Edition . Voor ons circa 1,5 uur rijden dus goed te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven